Przebudowa części budynku Centrum Ekumeniczno-Etnograficznego w Dubinach dla potrzeb...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa części budynku Centrum Ekumeniczno-Etnograficznego w Dubinach dla potrzeb Klubu Senior+ wraz z budową instalacji zbiornikowej na gaz płynny z naziemnym zbiornikiem o pojemności 2700 l
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHajnówka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-24
  • ZamawiającyGmina Hajnówka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-10
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku Centrum Ekumeniczno-Etnograficznego w Dubinach dla potrzeb Klubu Senior+ wraz z budową instalacji zbiornikowej na gaz płynny z naziemnym zbiornikiem o pojemności 2700 l

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hajnówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659065

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina 1

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina-hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-hajnowka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części budynku Centrum Ekumeniczno-Etnograficznego w Dubinach dla potrzeb Klubu Senior+ wraz z budową instalacji zbiornikowej na gaz płynny z naziemnym zbiornikiem o pojemności 2700 l

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-101fd36e-f9b5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000609/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Utworzenie Klubu Senior+ w Dubinach - przebudowa części budynku Centrum Etnograficzno-Ekumenicznego w Dubinach dla potrzeb Klubu Senior + w Dubinach wraz z budową instalacji zbiornika na gaz płynny o

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.gmina-hajnowka.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.gmina-hajnowka.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu: - miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, - ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje
się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Pozostałe wymagania
określone są w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących
Pani/Panu prawach z tym związanych:
a) administratorem danych osoby fizycznej składającej ofertę* jest Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina
1, 17-200 Hajnówka;
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Iwona Malczyk, adres e-mail: iod@gmina-hajnowka.pl ;
c) dane osobowe osoby fizycznej składającej ofertę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w
niniejszym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego;
d) odbiorcami danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) dane osobowe osoby fizycznej składającej ofertę będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez osobę fizyczną składającą ofertę danych osobowych bezpośrednio
dotyczących osoby fizycznej składającej ofertę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada osoba fizyczna składająca ofertę:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę
dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych osoby fizycznej składającej
ofertę**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna osoba
fizyczna składająca ofertę, że przetwarzanie danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę
dotyczących ją narusza przepisy RODO;
a) nie przysługuje osobie fizycznej składającej ofertę:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej składającej ofertę jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku, która ma polegać na wykonaniu ścianek działowych, wyodrębnieniu pomieszczenia kotłowni gazowej, wykonaniu instalacji gazowej wewnętrznej oraz zbiornika gazu płynnego o pojemności 2700 dm3 wraz z przyłączem, wykonaniu instalacji C.O., remoncie WC dla osób niepełnosprawnych.
Zamówienie realizowane będzie na podstawie projektu budowlanego oraz dwóch projektów branżowych (elektryczny i sanitarny).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym oraz projektach branżowych stanowiących złączniki do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Wybór
oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium:
1. Cena – 60%
2. Termin gwarancji (minimum 60 miesięcy maksymalnie 84 miesięcy) – 40%
Sposób obliczania najkorzystniejszej oferty według poniższych wzorów:
1. Cena:
cena brutto oferty najniższej
----------------------------------------- x 100pkt. x 60% = Wynik A
cena brutto oferty rozpatrywanej
2. Termin gwarancji (w miesiącach) minimalny okres to 60 miesięcy maksymalny okres to 84 miesięcy:
termin gwarancji oferty rozpatrywanej
-------------------------------------------------- x 100pkt. x 40% = Wynik B
najdłuższy termin gwarancji spośród
wszystkich ofert ważnych
W przypadku, gdy Wykonawca wskaże dłuższy okres gwarancji niż 84 miesiące, Zamawiający do
obliczeń przyjmie 84 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca wskaże krótszy okres gwarancji niż 60 miesięcy, Zamawiający do
obliczeń przyjmie 60 miesięcy, a Wykonawca będzie zobligowany do udzielenia gwarancji w wymiarze
60 miesięcy.
Ocena wypadkowa każdej z Ofert będzie obliczona jako suma ocen punktowych w zakresie
poszczególnych kryteriów:
Suma = Wynik A + Wynik B
Oferta Najkorzystniejsza to ta, która uzyska najwyższą ilość punktów (Suma), tzn. oferta, która
przedstawia najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub
zawodowej Wykonawcy.
2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazać:
1) wykaz 1 roboty budowlanej (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanej nie wcześniej
niż w okresie ostatnich 5 lat (od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty, z których wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej
polegającej na rozbudowie i przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości
wykonanych robót co najmniej 150 000,00 zł brutto. Jeżeli wykonawca powołuje się na
doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca
ten bezpośrednio uczestniczył.
2) dysponowanie co najmniej:
- jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia
budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia
umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności, zgodne z aktualnym stanem
prawnym,
- przynajmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót o specjalności sanitarnej,
- przynajmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót o specjalności elektrycznej.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mają obowiązek dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 7, potwierdza, że
stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane
zdolności dotyczą.
9. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby
zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na
wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy
nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane
względem wykonawcy.
10. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z
wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną
przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za
nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu
udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda,
aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
12. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających
zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz 1 roboty budowlanej (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanej nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat (od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, z których wynikać będzie wykonanie co
najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na rozbudowie i przebudowie budynku użyteczności
publicznej o wartości wykonanych robót co najmniej 150 000,00 zł brutto. Jeżeli wykonawca powołuje
się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył;
b) wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikać będzie
dysponowanie co najmniej:
- jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające
kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności, zgodne z aktualnym stanem prawnym,
- przynajmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót o specjalności sanitarnej,
- przynajmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót o specjalności elektrycznej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz 1 roboty budowlanej (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanej nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat (od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, z których wynikać będzie wykonanie co
najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na rozbudowie i przebudowie budynku użyteczności
publicznej o wartości wykonanych robót co najmniej 150 000,00 zł brutto. Jeżeli wykonawca powołuje
się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył;
b) wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikać będzie
dysponowanie co najmniej:
- jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające
kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności, zgodne z aktualnym stanem prawnym,
- przynajmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót o specjalności sanitarnej,
- przynajmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót o specjalności elektrycznej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferty złożone wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców będą musiały spełnić
następujące wymagania:
1) oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich Wykonawców
składających wspólnie ofertę;
2) wszyscy Wykonawcy składający wspólnie ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za
wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
3) jeden z Wykonawców składających wspólnie ofertę zostanie ustanowiony jako pełnomocnik,
upoważniony do reprezentowania wszystkich Wykonawców składających wspólnie ofertę w
postępowaniu albo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie składających ofertę
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo);
4) dokumenty i oświadczenia Wykonawców składających wspólnie ofertę winny być złożone
zgodnie z cz. XXII ust. 2 SWZ;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający może dopuścić zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia lub umownego
terminu wykonania przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach:
3.1. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla
Zamawiającego,
3.2. Z powodu okoliczności wystąpienia siły wyższej lub szczególnie niekorzystnych warunków
atmosferycznych,
3.3. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
3.4. Z powodu przerwania robót w wyniku konieczności wykonania prac saperskich,
archeologicznych lub konserwatorskich,
3.5. Z powodu okoliczności, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
3.6. Zamawiający oraz Wykonawca, niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie
okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki
wpływ wystąpił lub może wystąpić. Zamawiający oraz Wykonawca potwierdzają ten wpływ
dołączając do informacji oświadczenia lub dokumenty o których mowa w art. 15r ustawy z dnia
31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi
sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 568).
3.7. W przypadku przedłużającej się procedury otrzymania dotacji i podpisania umowy z
Instytucją, która przyznała środki na współfinansowanie niniejszej umowy,
3.8. W przypadku wytycznych i zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie
umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-24 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, - ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie o zamówienie publiczne realizowane będzie przy udziale środków pochodzących
z Programu wielkoletniego „SENIOR+” na lata 2021–2025, edycja w 2021 r.
Postępowanie o zamówienie publiczne może być unieważnione w przypadku nie przyznania
Zamawiającemu środków finansowych na sfinansowanie zamówienia przez ww. instytucje
dotujące – art. 310 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników lub ekip do dociepleń - Suwałki
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub ekip do dociepleń. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Suwałk i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI