„Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2636L Wrzelowiec - Chruślina - Idalin...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2636L Wrzelowiec - Chruślina - Idalin dł. 3,260 km i 2637L Józefów n. Wisłą - Chruślina - Wierzbica dl. 3,323 km”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole Lubelskie
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Opolski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-14
  • Numer ogłoszenia596804-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 596804-N-2020 z dnia 2020-10-14 r.

Powiat Opolski: „Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2636L Wrzelowiec - Chruślina - Idalin dł. 3,260 km i 2637L Józefów n. Wisłą - Chruślina - Wierzbica dl. 3,323 km”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski, krajowy numer identyfikacyjny 43102908500000, ul. ul. Lubelska  4 , 24-300  Opole Lubelskie, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 276 122, e-mail starostwo@opole.lublin.pl, faks 818 272 236.
Adres strony internetowej (URL): www.opole.lublin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=83

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=83

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub posłańcem w zamkniętej i oznakowanej kopercie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2636L Wrzelowiec - Chruślina - Idalin dł. 3,260 km i 2637L Józefów n. Wisłą - Chruślina - Wierzbica dl. 3,323 km”
Numer referencyjny: IGM.272.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
dwie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu następujących zadań:Zadanie nr 1 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2636L Wrzelowiec – Chruślina – Idalin na odcinku od km 3+160 do km 6+420, dł. 3,260 km” ;Zadanie nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2637L Józefów n. Wisłą – Chruślina – Wierzbica na odcinku od km 9+581 do km 12+904, dł. 3,323 km” .2. Zakres poszczególnych zadań określają załączniki do niniejszego ogłoszenia, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na zastosowane materiały i wykonane roboty na okres określony wofercie Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 5-letni. Zamawiający przedłuża okres rękojmi za wady do okresu gwarancji, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 5 lat. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia przez zarządzającego ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Zamawiający zaplanował płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości opisanej w punkcie 11 rozdziału II SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45233222-1
45233142-6
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-07-15

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne oraz operatorów sprzętu w zakresie wykonania robót drogowych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia naumowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego – umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym ogłoszeniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 2 500 000,00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) dla zadania nr 1 oraz na sumę nie mniejszą niż 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych) dla zadania nr 2. Przy złożeniu oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający wymaga ubezpieczenia na sumę nie mniejszą niż 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A) minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 i 2- kierownik kontraktu/budowy (koordynator wszystkich branż), posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, - wymagane doświadczenie zawodowe (1 osoba): osoba była kierownikiem budowy przy realizacji minimum jednego zadania zrealizowanego na budowie lub przebudowie drogi publicznej o długości minimum 3 km - wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.B) minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy. Wykonawcy, którzy wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 3 km w przypadku zadania nr 1 i 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Przy złożeniu oferty na więcej niż jedno zadanie warunek nie ulega zsumowaniu.2. Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy (koordynatora) oraz kierownika robót w poszczególnych branżach. Zamawiający nie dopuszcza rozdziału kierownika kontraktu/budowy (koordynatora wszystkich branż) z kierownikiem robót w branży drogowej, winna tę funkcję pełnić ta sama osoba.3. Wykonawca w celu wykazania spełniania ww. warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1333) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020, poz. 220) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dokument dotyczy.b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;Oświadczenie, należy złożyć w oryginale. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dokument dotyczy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.Oświadczenie, należy złożyć w oryginale. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3 lit. B SIWZ, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykaz robót budowlanych należy złożyć w oryginale.Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Dowody należytego wykonania robót budowlanych należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dotyczą.b) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego zgodnie z pkt 1.1.2 w Rozdziale III.c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wymóg wskazania doświadczenia dot. jedynie kierownika kontraktu/budowy (koordynatora wszystkich branż).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wzór świadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4) dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5). W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej http://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. w celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 45 000,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych)Zadanie nr 2 – 55 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2020, poz. 299).3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jedynie w zakresie określonym w § 20 projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i odpowiednio oznaczyć (zaleca się wydzielenie stron zawierających zastrzeżone informacje oraz oznaczenie ich adnotacją „tajemnica przedsiębiorstwa”) w ofercie informacje, które nie mogą zostać ujawnione, a także wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1010). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia stanowią dofinansowanie ze środków Funduszu Dróg Samorządowych oraz udziału własnego Zamawiającego. W związku z tym Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 1a ustawy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2636L relacji Wrzelowiec – Chruślina – Idalin na odcinku od km 3+160 do km 6+420, dł. 3,260 km”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres obejmuje:a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych – 74,40 m2b) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm – 485,00 m2c) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm – 485,00 m2d) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości 120 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 970,00 m2e) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -20962,50 m2f) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 20310,50 m2g) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm – 4890,00 m2h) Rozebranie krawężników betonowych na zatokach autobusowych – 163,00 mi) Rozebranie nawierzchni i podbudowy z betonu asfaltowego na zatokach autobusowych – 342,00 m2j) Wykonanie podbudowy na zatokach autobusowych z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm – 342,00 m2k) Wykonanie podbudowy na zatokach autobusowych z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16P gr.6 cm – 228,00 m2l) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min. 120 kN/m na styku zatoki z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 168,00 m2m) Oczyszczenie przepustu rurowego o śr. 60 cm – 9,00 mn) Oczyszczenie przepustu rurowego o śr. 80 cm – 12,00 mo) Oczyszczenia rowu z namułu z wyprofilowaniem dna i skarp – 4555,00 mbp) Oznakowanie pionowe i poziome – 1 kpl.q) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233220-7, 45233222-1, 45233142-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych wynosi minimalnie 5 lat (60 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.Zamawiający, w ramach kryterium (G) „Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad: 1) zaoferowanie 7-letniego okresu gwarancji i rękojmi (84 m-ce) – 40 pkt 2) zaoferowanie 6-letniego okresu gwarancji i rękojmi (72 m-ce) – 20 pkt 3) zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji i rękojmi (60 m-cy) - 0 pkt.


Część nr: 2 Nazwa: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2637L relacji Józefów n. Wisłą – Chruślina – Wierzbica na odcinku od km 9+581 do km 12+904, dł. 3,323 km”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres obejmuje:a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych – 51,00 m2b) Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm – 18 m2c) Rozebranie płyt drogowych betonowych – 18 m2d) Przełożenie wjazdów z kostki brukowej, betonowej, płyt ażurowych – 154,50 m2e) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm – 1661,50 m2f) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm – 1661,50 m2g) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości 120 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 3323,00 m2h) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -19050,10 m2i) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 18385,50 m2j) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm – 4984,5 m2k) Wykonanie kanału z rur PE o śr. 40 cm przeciskiem pod koroną drogi – 8 ml) Oczyszczenie przepustu rurowego o śr. 100 cm – 21,00 mm) Oczyszczenie przepustu rurowego o śr. 2x80 cm – 10,00 mn) Oczyszczenie przepustu rurowego o śr. 3x120 cm – 15,00 mo) Oczyszczenia rowu z namułu z wyprofilowaniem dna i skarp – 2324,00 mbp) Odtworzenie rowu przydrożnego – wykopy wykonane mechanicznie – 793,00 m3q) Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur karbowanych PEHD DN 50/6000 – 1368,00 mr) Oznakowanie pionowe i poziome – 1 kpls) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233220-7, 45233222-1, 45233142-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych wynosi minimalnie 5 lat (60 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.Zamawiający, w ramach kryterium (G) „Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad: 1) zaoferowanie 7-letniego okresu gwarancji i rękojmi (84 m-ce) – 40 pkt 2) zaoferowanie 6-letniego okresu gwarancji i rękojmi (72 m-ce) – 20 pkt 3) zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji i rękojmi (60 m-cy) - 0 pkt.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI