Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa ciągu dróg – ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce w Jarocinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 00
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 22 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ciągu dróg – ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce w Jarocinie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10981c30-af0a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000710/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa ciągu dróg - ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce w Jarocinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jarocin.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię drogą elektroniczną przy użyciu:1) w zakresie ofert – Platformy ZakupowejMARKETPLANET podadresem: https://jarocin.ezamawiajacy.pl,2) w pozostałym zakresie: pocztyelektronicznej:szymczak@jarjarocin.pl.2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowaniaWykonawcy do Systemuna subdomenie Zamawiającego pod adresem https://jarocin.ezamawiajacy.pllubhttps://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jestbezpłatne.3.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany dostronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lubdozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesurejestracyjnego:podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod zobrazka, akceptujeregulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.4. Szczegółowe zasady korzystania zPlatformy Zakupowejznajdują się w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” - Instrukcjadla Wykonawcy.5.Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) Wymaganiasprzętowo – aplikacyjne:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GBRam, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowszewersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej wnajnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) zainstalowanyprogramAcrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2) Dopuszczalne formatyprzesyłanychdanych:Pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,xlsx, pptx, csv,jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg,ogv, zip, tar, gz,gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,ASIC, XMLenc.3)Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –format kodowaniaUTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego poupływie terminu otwarcia ofert.4) Oznaczenie czasu odbioru danych:Oznaczenieczasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowychjest: Gmina JarocinAl. Niepodległości 10, 63-200 JarocinTel.: 62 749 95 00Fax.: 62 747 2225Pocztaelektroniczna: office@jarocin.pl2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, zktórymmożna się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@jarocin.pl 3) Pani/Pana daneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybiepodstawowym beznegocjacji.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5)Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymwprzepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) napodstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłkumoże zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowaniao udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu orazprzypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) wzwiązku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo doprzenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesieniaskargi do organunadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowychprzezadministratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu dróg ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce w Jarocinie (od skrzyżowania z ulicą Magnoliową do skrzyżowania z działką nr 691) o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze ścieżką pieszo-rowerową oraz oświetleniem ulicznym.1.1. Podstawowe parametry techniczne:Jezdnia:- klasa techniczna drogi: L-lokalna- nośność – 100 kN/oś- prędkość projektowa – 30 km/h- obciążenie ruchem na drodze gminnej: KR-2- jezdnia ulicy głównej szerokości: 6,0 m- szerokość jezdni – przekrój jednojezdniowy 2x2,75 – 2x3,0 m- jezdnia ulic bocznych szerokości: 5,0 – 6,0 m- spadek poprzeczny daszkowy: 2%- spadek podłużny ulicy głównej: min. 0,11%, max 2,07%- spadek podłużny ulic bocznych: min. 2,14%, max 3,0%- nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S.Mini rondo: - średnica zewnętrzna: 16,0 m- pierścień wewnętrzny o średnicy: 4,0 m- pas ruchu: 6,0 m- spadek poprzeczny na rondzie: 6,0 m- nawierzchnia z asfaltu betonowego.Chodniki:- szerokość chodnika: 1,5 – 2,0 m- spadek poprzeczny: 2,0 %- spadek podłużny zgodny z niweletą jezdni- nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej gr. 6 cmŚcieżka pieszo-rowerowa:- szerokość ścieżki: 2,5 m- spadek poprzeczny: 2,0 %- spadek podłużny zgodny z niweletą jezdni- nawierzchnia z betonu asfaltowego AC5S, barwiony.Zjazdy: - szerokość zjazdów istniejących (wg istniejących szerokości)- szerokość zjazdów nowych: 5,0 m- spadek poprzeczny zgodny z istniejącą niweletą- spadek podłużny na szerokości chodnika lub ścieżki max 3% na pozostałej długości dostosowany do istniejących rzędnych na wjeździe.1.2. Rozwiązania konstrukcyjne:Nawierzchnia jezdni bitumicznej:Istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy wyrównać poprzez sfrezowanie warstwy wierzchniej w ilości śr. 2 cm oraz wyrównać poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego lub warstwy kruszywa łamanego w przypadku dużych zagłębień. W miejscu wykonywania poszerzeń należy wykorytować i wyprofilować podłoże do projektowanych rzędnych.Układ warstw konstrukcyjnych na poszerzeniu:- w-wa odcinająca z piasku średniozarn. zagęszczona mechanicznie: 15 cm- stabilizacja kruszywa cementem o Rm=2,5 MPa : 15 cm- podbudowa pomocnicza z KŁSM 0-63,0 mm: 12 cm- podbudowa pomocnicza z KŁSM 0-31,5 mm: 8 cm- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P dla KR2: 7 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S dla KR2: 5 cmUkład warstw konstrukcyjnych na istniejącej nawierzchni:- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W dla KR2: śr. 3cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S dla KR2: 5 cmNawierzchnia zjazdów na posesje:Zjazdy na posesje projektuje się z betonowej kostki brukowej kolorowej, natomiast zjazdy występujące w ciągu ścieżki pieszo-rowerowej należy wykonać z betonu asfaltowego jak na ścieżce ze zwiększoną grubością podbudowy.Układ warstw konstrukcyjnych zjazdów z bet. z kostki brukowej:- w-wa odcinająca z piasku średnioziarn. zagęszczona mechanicznie: 15 cm- podbudowa z chudego betonu: 15 cm- podsypka cementowo-piaskowa (1:4): 3 cm- kostka brukowa betonowa czerwona: 8 cmNawierzchnia wysp dzielących i środkowej:Wyspy dzielące oraz środkowa zaprojektowane na skrzyżowaniu z ul. Zapłocie, mini rondo, wykonane z kamiennej kostki granitowej, surowo łupanej o wym. 8/11. Nawierzchnia ograniczona krawężnikiem kamiennym, opornikiem o wym. 12x25 cm, wtopionym w nawierzchnię. Z uwagi na obciążenie ruchem szczeliny po ułożeniu kostki należy dokładnie zasypać miałem kamiennym 0-4 mm w celu prawidłowego zaklinowania i usztywnienia nawierzchni.Układ warstw konstrukcyjnych wysp dzielących z kamiennej kostki granitowej:- podbudowa betonowa z betonu C16/20: 15 cm- podsypka cementowo-piaskowa (1:4): 3 cm- kamienna kostka granitowa, szara, surowo łupana: 8/11 cmNawierzchnia chodników:Chodniki projektuje się z betonowej kostki brukowej szarej. Na odcinku 0+205 do km 0+707 istniejący chodnik po prawej stornie należy dostosować wysokościowo do projektowanej niwelety drogi. Kostkę należy przełożyć (na istniejącej podbudowie) a ewentualne braki i mocno zniszczone odcinki zastąpić nową:Układ warstw konstrukcyjnych chodników z bet. kostki brukowej:- w-wa odcinająca z piasku średnioziarn. zagęszczona mechanicznie: 10 cm(lub istniejącej podbudowy)- podsypka cementowo-piaskowa (1:4): 5 cm- kostka brukowa betonowa szara: 6 cmNawierzchnia ścieżek pieszo rowerowych:Ścieżki pieszo rowerowe projektuje się z betonu asfaltowego barwionego na wzór istniejącej ścieżki na ulicy Stefana Batorego.Układ warstw konstrukcyjnych ścieżek pieszo rowerowych:- w-wa odcinająca z piasku średnioziarn. zagęszczona mechanicznie: 10 cm- stabilizacja kruszywa cementem o Rm= 2,5 MPa: 10 cm- podbudowa z KŁSM 0-31,5 mm: 10 cm- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (bordowy) AC5S: 4 cm.1.3. Kanalizacja deszczowa:Charakterystyka kanału deszczowego:Projektowany kanał deszczowy wykonany zostanie z rur PVC Ø 200 – 315 mm klasy SN8 z materiału jednorodnego.Studnie:Projektuje się studnie rewizyjne, betonowe, włazowe o średnicy Ø 1000 mm. Studnie rewizyjne zaprojektowano z betonu B45, z prefabrykowana kinetą uzbrojoną w przejścia szczelne dla rur PVC. Kręgi łączone na uszczelki. Studnie należy zwieńczyć zwężką 1000/625 i wyposażyć we włazy żeliwne klasy D400 wyregulowane do rzędnej niwelety istniejącej drogi w miejscu zabudowy studni.Wpusty drogowe:Odwodnienie drogi wykonać poprzez wpusty deszczowe żeliwne D400 do rury betonowej Ø500. Wpusty nakładane są na studzienki Ø500 mm. Rury spustowe podłączać do studzienek pośrednich przepływowych. Wpusty należy wykonać jako osadnikowe z osadnikiem piasku wysokości min. 50 cm. Wpusty osadnikowe uliczne posadowiono na warstwie betonu C10/15 o wys. co najmniej 15 cm. podłączenia wpustów wykonano za pomocą rur PP Ø160 klasy SN8. W elemencie przyłączeniowym zamontowane są fabrycznie przejście szczelne. Połączenia wpustów wykonano bezpośrednio do studni rewizyjnych lub za pomocą trójnika. Do połączenia króćca z rurą PVC użyto kształtki przejściowej. Rzędne wpustów do istniejącej nawierzchni drogowej.1.4. Linia kablowa oświetlenia ulicznego wraz ze słupami i oprawami (od skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego do skrzyżowania ulicy Leszczyce z działką nr 691:Oświetlenie wykonać jako 3-fazowe. Kable prowadzić trasą tak, jak pokazano na planie sytuacyjnym. Kabel układać w wykopie kablowym na głębokości 80 cm na podsypce piaskowej o grubości 10 cm. ułożony kabel w wykopie przysypać 10 cm warstwą piasku i 30 cm warstwą gruntu rodzimego. Na tak częściowo zasypany kabel ułożyć folię koloru niebieskiego. Całkowite zasypanie rowu kablowego wykonać gruntem rodzimym stosując warstwowe zagęszczenie. Żyłę neutralną kabla we wskazanych słupach należy podłączyć do wykonanego uziemienia roboczego o rezystencji R ˂ 10 Ω. Słupy oświetleniowe o konstrukcji stalowej rurowej ocynkowanej, wysięgnik słupa o wysokości 1 m i długości wysięgu 1,5 m zakończeniem montażowym 60 mm i kącie podniesienia 10 stopni, słup do zabudowy na fundamencie, grubość ścianki słupa 3 mm. Oprawy drogowe oświetlenia zewnętrznego typu LED.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają projekty budowlane pn.: „Przebudowa ciągu dróg – ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce” – BRANŻA: Drogowa; „Przebudowa ciągu dróg – ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce” – BRANŻA: Sanitarna; „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz ze słupami i oprawami” – BRANŻA: Instalacja oświetleniowa; Projekty usunięcia kolizji. 1.6. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź SST zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.1.7. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności wynikających pomiędzy projektem budowlanym a SST dokumentem odniesienia jest SST określająca w szczegółach rozwiązania techniczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena - 60%2) Gwarancja jakości i rękojmia -40%. Powyższeoznacza, że Zamawiający, jako najkorzystniejszą ofertę wybierze tę, która przy spełnieniu wszystkichzawartych w SWZ warunków, zawierać będzie najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawcy:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 roboty polegającej na budowie bądź przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego długości minimum 800,00 m lub o powierzchni co najmniej 4.500,00 m2 1 roboty polegającej na budowie lub przebudowie linii kablowej oświetlenia LED obejmującej wykonanie minimum 13 pkt oświetleniowych. 1 roboty polegającej na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej długości minimum 150 m.b) Osób:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia co najmniej: 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 7 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ,c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
NIE DOTYCZY5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 60 000,00 (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM – „Przebudowa ciągu dróg – ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce w Jarocinie”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwowinno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdyz wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia na formularzu oferty złożą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we WzorzeUmowy,stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy