Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych w Jastrowiu’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (67) 266 22 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych w Jastrowiu’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beb81bc6-7211-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002218/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych w Jastrowiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /54e21htom1/skrytka znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
Poczta elektroniczna [e-mail]: sekretariat@jastrowie.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: http://www.jastrowie.pl/
Strona internetowa prowadzonego postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /54e21htom1/skrytka znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
Poczta elektroniczna [e-mail]: sekretariat@jastrowie.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: http://www.jastrowie.pl/
Strona internetowa prowadzonego postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
• ul. Wojska Polskiego
Początek projektowanej przebudowy przyjęto na wysokości zjazdu na istniejącą drogę wewnętrzną przy markecie Biedronka, natomiast koniec na granicy działki nr 1223. Długość projektowanego ciągu pieszo - rowerowego wynosi 746,81 m. W ramach projektowanej przebudowy założono wykonanie nowego ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni bitumicznej. Szerokość projektowanego ciągu przyjęto 3,00 m oraz spadek poprzeczny 2 % w kierunku działki gminnej (wody opadowe nie są odprowadzane w kierunku istniejącej drogi wojewódzkiej). Obramowanie projektowanego ciągu pieszo – rowerowego zaprojektowano z obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm na ławie z betonu C 12/15. Całą projektowaną trasę wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty, wynikające z poprawy jej płynności. W ramach planowanej przebudowo założono także wymianę nawierzchni istniejących zjazdów oraz nawierzchni skrzyżowania z al. Wolności na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8 cm. Parametry geometryczne projektowanych zjazdów należy przyjąć zgodnie projektem zagospodarowania terenu. Obramowanie projektowanych zjazdów na odcinku miejskim zaprojektowano z krawężników betonowych o wym. 15x30 cm (światło 12 cm) oraz w miejscach przejść (przejazdów dla rowerów) z krawężników betonowych o wym. 15x22 cm (światło 1 cm). Projektowane krawężniki należy ustawić na ławie z betonu C 12/15. Obramowanie zjazdów poza odcinkiem miejskim w całości zaprojektowano z oporników betonowych o wym. 12x25 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15. W miejscu styku projektowanych zjazdów oraz skrzyżowania zaprojektowano krawężnik betonowy o wym. 12x25 cm na ławie z betonu C 12/15. Od strony jezdni drogi wojewódzkiej założono uzupełnienie powstałej szczeliny masą betonową oraz w górnej części bitumiczną masą zalewową. W ramach planowanej inwestycji założono także wymianę nawierzchni istniejących chodników przylegających do projektowanego ciągu pieszo – rowerowego na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8 cm, oraz wymianę krawężnika na istniejącej zatoce autobusowej na krawężnik betonowy o wym. 20x30 cm na ławie z betonu C 12/15. Światło projektowanego krawężnika na długości peronu przyjęto 18 cm, natomiast na pozostałym odcinku zaprojektowano krawężnik betonowy zatopiony o wym. 20x22 cm na ławie z betonu C 12/15. Na zjeździe w km 0+007,86 założono przestawienie do linii projektowanego krawężnika istniejącego wpustu ulicznego z wymianą na nowy typu ciężkiego. Na odcinku 0+090,50 – 0+157,00 w celu ograniczenia wjeżdżania pojazdów poprzez projektowany ciąg pieszo - rowerowy na jezdnię drogi wojewódzkiej zaprojektowano słupki przeszkodowe U 12c w kolorze biało czerwonym w rozstawie 1,50 m. W ramach prowadzonych robót założono usunięcie warstwy gruntu organicznego oraz wykonanie wymiany gruntu na głębokość zgodną z profilami poprzecznymi oraz tabelą robót ziemnych.
• ul. Roosevelta etap I
Początek projektowanej budowy etapu I przyjęto na wysokości budynku na 2a przy ul. Roosevelta, natomiast koniec przy skrzyżowaniu drogi gminnej (dz. nr 1975) z drogą krajową nr 11 w m. Jastrowie. Długość całego projektowanego chodnika wynosi 784,25 m. W ramach projektowanej przebudowy założono wykonanie nowego chodnika o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,50 m. Obrys projektowanego chodnika zaprojektowano z oraz obrzeża o wym. 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C 12/15. Wzdłuż chodnika zaprojektowano place z małą architekturą o wymiarach 2,50 x 5,00 m z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Na placu zaprojektowano ławkę, stojaki rowerowe typu „U” oraz kosze na śmieci.
Całą projektowaną trasę maksymalnie wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty wynikające z konieczności wprowadzenia normatywnych parametrów geometrii trasy. W ramach prowadzonych robót założono wykonanie warstwy odsączającej z pospółki o gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z mieszanki 0/31,5 mm gr. 10 cm, a następnie wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej. Na całym odcinku projektowanej drogi występują elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2.
• ul. Roosevelta etap I
Początek projektowanej budowy etapu II przyjęto przy skrzyżowaniu drogi gminnej (dz. nr 1975) z drogą krajową nr 11, natomiast koniec przy skrzyżowaniu drogi gminnej (dz. nr 1985) z drogą krajową nr 11 w m. Jastrowie. Długość całego projektowanego chodnika wynosi 296,92 m. W ramach projektowanej przebudowy założono wykonanie nowego chodnika o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,50 m. Obrys projektowanego chodnika zaprojektowano z oraz obrzeża o wym. 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C 12/15. Wzdłuż chodnika zaprojektowano plac z małą architekturą o wymiarach 2,50 x 5,00 m z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Na placu zaprojektowano ławkę, stojaki rowerowe typu „U” oraz kosz na śmieci. Całą projektowaną trasę maksymalnie wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty wynikające z konieczności wprowadzenia normatywnych parametrów geometrii trasy. W ramach prowadzonych robót założono wykonanie warstwy odsączającej z pospółki o gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z mieszanki 0/31,5 mm gr. 10 cm, a następnie wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej. Na całym odcinku projektowanej drogi występują elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2.
• UWAGA! Przed przystąpieniem do przetargu konieczna jest wizja lokalna! (Wizja musi być przeprowadzona w towarzystwie pracownika Urzędu GiM Jastrowie po wcześniejszym ustaleniu godziny spotkania. Oferty bez potwierdzonej wizji lokalnej zostaną odrzucone)
• Warstwę ścieralną i wiążącą nawierzchni wykonać zgodnie z opisem zawartym w kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót oraz STWiOR
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.4 Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie
uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:O = C +
Ggdzie:O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,Gliczba
punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długośc okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) w zakresie zamówienia:
co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na budowie lub przebudowie drogi/drogi rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego o wartości min 500 000,00 zł,
oraz
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – 1 rok – podstawa dysponowania
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
zaliczka w kwocie 5% wynagrodzenia, pozostała część wynagrodzenia wypłacana po zakończeniu realizacji inwestycji
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
opis w zał. nr 2 - projekcie umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ul. Gdańska 79, 64-915 Jastrowie (11.8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu i udostępnionego również na stronie zamawiającego. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na, w szczegółach danego postępowania.)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-25 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni