Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
,,Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych w Jastrowiu’’
1.1.1 Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych w Jastrowiu
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
4.2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
• ul. Wojska Polskiego
Początek projektowanej przebudowy przyjęto na wysokości zjazdu na istniejącą drogę wewnętrzną przy markecie Biedronka, natomiast koniec na granicy działki nr 1223. Długość projektowanego ciągu pieszo - rowerowego wynosi 746,81 m. W ramach projektowanej przebudowy założono wykonanie nowego ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni bitumicznej. Szerokość projektowanego ciągu przyjęto 3,00 m oraz spadek poprzeczny 2 % w kierunku działki gminnej (wody opadowe nie są odprowadzane w kierunku istniejącej drogi wojewódzkiej). Obramowanie projektowanego ciągu pieszo – rowerowego zaprojektowano z obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm na ławie z betonu C 12/15. Całą projektowaną trasę wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty, wynikające z poprawy jej płynności. W ramach planowanej przebudowo założono także wymianę nawierzchni istniejących zjazdów oraz nawierzchni skrzyżowania z al. Wolności na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8 cm. Parametry geometryczne projektowanych zjazdów należy przyjąć zgodnie projektem zagospodarowania terenu. Obramowanie projektowanych zjazdów na odcinku miejskim zaprojektowano z krawężników betonowych o wym. 15x30 cm (światło 12 cm) oraz w miejscach przejść (przejazdów dla rowerów) z krawężników betonowych o wym. 15x22 cm (światło 1 cm). Projektowane krawężniki należy ustawić na ławie z betonu C 12/15. Obramowanie zjazdów poza odcinkiem miejskim w całości zaprojektowano z oporników betonowych o wym. 12x25 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15. W miejscu styku projektowanych zjazdów oraz skrzyżowania zaprojektowano krawężnik betonowy o wym. 12x25 cm na ławie z betonu C 12/15. Od strony jezdni drogi wojewódzkiej założono uzupełnienie powstałej szczeliny masą betonową oraz w górnej części bitumiczną masą zalewową. W ramach planowanej inwestycji założono także wymianę nawierzchni istniejących chodników przylegających do projektowanego ciągu pieszo – rowerowego na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8 cm, oraz wymianę krawężnika na istniejącej zatoce autobusowej na krawężnik betonowy o wym. 20x30 cm na ławie z betonu C 12/15. Światło projektowanego krawężnika na długości peronu przyjęto 18 cm, natomiast na pozostałym odcinku zaprojektowano krawężnik betonowy zatopiony o wym. 20x22 cm na ławie z betonu C 12/15. Na zjeździe w km 0+007,86 założono przestawienie do linii projektowanego krawężnika istniejącego wpustu ulicznego z wymianą na nowy typu ciężkiego. Na odcinku 0+090,50 – 0+157,00 w celu ograniczenia wjeżdżania pojazdów poprzez projektowany ciąg pieszo - rowerowy na jezdnię drogi wojewódzkiej zaprojektowano słupki przeszkodowe U 12c w kolorze biało czerwonym w rozstawie 1,50 m. W ramach prowadzonych robót założono usunięcie warstwy gruntu organicznego oraz wykonanie wymiany gruntu na głębokość zgodną z profilami poprzecznymi oraz tabelą robót ziemnych.
• ul. Roosevelta etap I
Początek projektowanej budowy etapu I przyjęto na wysokości budynku na 2a przy ul. Roosevelta, natomiast koniec przy skrzyżowaniu drogi gminnej (dz. nr 1975) z drogą krajową nr 11 w m. Jastrowie. Długość całego projektowanego chodnika wynosi 784,25 m. W ramach projektowanej przebudowy założono wykonanie nowego chodnika o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,50 m. Obrys projektowanego chodnika zaprojektowano z oraz obrzeża o wym. 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C 12/15. Wzdłuż chodnika zaprojektowano place z małą architekturą o wymiarach 2,50 x 5,00 m z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Na placu zaprojektowano ławkę, stojaki rowerowe typu „U” oraz kosze na śmieci.
Całą projektowaną trasę maksymalnie wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty wynikające z konieczności wprowadzenia normatywnych parametrów geometrii trasy. W ramach prowadzonych robót założono wykonanie warstwy odsączającej z pospółki o gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z mieszanki 0/31,5 mm gr. 10 cm, a następnie wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej. Na całym odcinku projektowanej drogi występują elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2.
• ul. Roosevelta etap I
Początek projektowanej budowy etapu II przyjęto przy skrzyżowaniu drogi gminnej (dz. nr 1975) z drogą krajową nr 11, natomiast koniec przy skrzyżowaniu drogi gminnej (dz. nr 1985) z drogą krajową nr 11 w m. Jastrowie. Długość całego projektowanego chodnika wynosi 296,92 m. W ramach projektowanej przebudowy założono wykonanie nowego chodnika o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,50 m. Obrys projektowanego chodnika zaprojektowano z oraz obrzeża o wym. 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C 12/15. Wzdłuż chodnika zaprojektowano plac z małą architekturą o wymiarach 2,50 x 5,00 m z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Na placu zaprojektowano ławkę, stojaki rowerowe typu „U” oraz kosz na śmieci. Całą projektowaną trasę maksymalnie wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty wynikające z konieczności wprowadzenia normatywnych parametrów geometrii trasy. W ramach prowadzonych robót założono wykonanie warstwy odsączającej z pospółki o gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z mieszanki 0/31,5 mm gr. 10 cm, a następnie wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej. Na całym odcinku projektowanej drogi występują elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2.
• UWAGA! Przed przystąpieniem do przetargu konieczna jest wizja lokalna! (Wizja musi być przeprowadzona w towarzystwie pracownika Urzędu GiM Jastrowie po wcześniejszym ustaleniu godziny spotkania. Oferty bez potwierdzonej wizji lokalnej zostaną odrzucone)
• Warstwę ścieralną i wiążącą nawierzchni wykonać zgodnie z opisem zawartym w kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót oraz STWiOR
Profesjonalna kora sosnowa i zrębki dekoracyjne KupKore.pl
Odolanów (wielkopolskie)
Elektryk, elektryk turek, usługi elektryczne, elektryk konin
Turek (wielkopolskie)
Projektowanie wnętrz, aranżacja, home staging
Poznań (wielkopolskie)
Pranie dywanów
Piła (wielkopolskie)
Usługi brukarskie
Słupca, września, konin (wielkopolskie)
Prace budowlane i wykończeniowe
(wielkopolskie)
Malowanie
Poznań (wielkopolskie)
Tynki maszynowe
Poznań (wielkopolskie)
Układanie płytek
Poznań (wielkopolskie)