Przebudowa ciągów komunikacyjnych i budowa utwardzeń powierzchni placów w m. Dolice,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ciągów komunikacyjnych i budowa utwardzeń powierzchni placów w m. Dolice, Krępcewo, Lipka, Mogilica i Rzeplino
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDolice
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Dolice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-14
  • Numer ogłoszenia585015-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 585015-N-2020 z dnia 2020-09-14 r.

Gmina Dolice: Przebudowa ciągów komunikacyjnych i budowa utwardzeń powierzchni placów w m. Dolice, Krępcewo, Lipka, Mogilica i Rzeplino
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dolice, krajowy numer identyfikacyjny 81168565100000, ul. ul. Ogrodowa  16 , 73-115  Dolice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 640 129, e-mail ckopacki@dolice.pl, faks 915 640 237.
Adres strony internetowej (URL): www.dolice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.dolice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.dolice,pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 18

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągów komunikacyjnych i budowa utwardzeń powierzchni placów w m. Dolice, Krępcewo, Lipka, Mogilica i Rzeplino
Numer referencyjny: ZP-271.08.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
dwie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 1) Wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu ciągów komunikacyjnych na cmentarzu komunalnym w Dolicach dz. nr 228 i 229/12 obręb Dolice, Gmina Dolice.UWAGA – Zamówieniu podlega wykonanie odcinka CDE i DF W ramach prowadzonego postępowania przewiduje się utwardzenie ciągów komunikacyjnych przebiegających na działkach jw. o następujących oznaczenia i długościach: - ciąg C-D-E o długości 95,85 m ciągu DF o długości 22,44m z końcowym poszerzeniem przeznaczonym na plac śmietnikowy o wym. 4,0x6,0 m i skosem najazdowym długości 3,0 m. Szerokość ciągu 3,50m. Przeznaczone do wykonania ciągi należy połączyć z ciągami istniejącym w punktach C i E zgodnie z dokumentacją projektową.Zamawiający wymaga wykonania w ramach zamówienia dodatkowych punktów czerpania wody w okolicy punktu C i D (roboty ziemne, rurociąg PE fi 32mm 2x35m, przejście PE/stal 2x, 2x15mm zawory czerpalne) wraz z wykonaniem utwardzenia analogicznego do przedstawionego w hm 0+73,4 odcinka AB dokumentacji projektowej.Konstrukcje nawierzchniJezdnia ciągu komunikacyjnego - część centralna (lita kostka)- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5 cm,- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm,- warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm.Jezdnia ciągu komunikacyjnego – część krawędziowa (pasy ażurowe)- nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych 40x60 cm grub. 10 cm, otwory wypełnione żwirem frakcji 4/8 mm,- podsypka piaskowa grub. 3 cm,- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm,- warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm.Nawierzchnia placu śmietnikowego- warstwa ścieralna z kostki betonowej grub. 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5 cm,- warstwa podbudowy z chudego betonu cementowego klasy C8/10grub. 15 cm,- warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>=8 m/d grub. 20 cm.Szczegółowy zakres robót przedstawiono w załączniku nr 6 Dokumentacja projektowa, która zawiera przedmiary robót i STWiOR.2) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pieszojezdni dz. geod. nr 52/9 obręb Rzeplino dojazd do budynku nr 10 W ramach prowadzonego postępowania przewiduje się utwardzenie drogi wewnętrznej dz. nr 52/9 oraz część działki 68/2 polegającego na wykonaniu drogi dojazdowej do budynku nr 10 w m. Rzeplino, długość ciągu około 47mb, projektowana szerokość 3,0m szczegółowy zakres robót przedstawiono w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 6 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5 cm,- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm,- warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm.UWAGA: Zamawiający dostarczy i przekaże do wbudowania wybranemu Wykonawcy kostkę betonową w ilość niezbędnej do wykonania zadania.3) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wewnętrznej dojazdowej do cmentarza w m Krępcewo dz. nr 249Projektowana jezdnia długości 57,7m i szerokości od 5,0 do 3,5m. Jezdnia- warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm,- podsypka piaskowo-cementowa grub. 5 cm,- warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechaniczniegrub. 20 cm wg PN-S-06102:1997,- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa grub. 15 cm wgPN-S-96012:1997,Pobocza- warstwa kruszywa grub. 10 cm w miejscu pasów gruntowych,- przełożenie bruku w miejscu istniejącej nawierzchni brukowej.Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa, STWiORB oraz pomocniczo przedmiar, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ.UWAGA: Zamawiający dostarczy i przekaże do wbudowania wybranemu Wykonawcy kostkę betonową szarą gr. 8cm w ilości 209 m2, krawężniki drogowe 15/30/100 w ilości 108szt i najazdowe szt. 8.2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1) Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni chodnika ul Dworcowa w m. Dolice dz. nr 63, 26, 53W ramach prowadzonego postępowania przewiduje się wymianę istniejących płytek chodnikowych 35x35x5 szerokości ok. 1,6m, trzech zjazdów wykonanych z trylinki, wbudowanie obrzeży chodnikowych od strony działek prywatnych, krawężników od strony jezdni i na obramowaniu wjazdów oraz uszczelnienia masą bitumiczną połączenia krawężnika betonowego z jezdnią.Projektowane konstrukcje:- chodnik- warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 6cm kolor szary,- podsypka cementowo piaskowa grub. 5cm,- warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm,- zjazdy- warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 8cm kolor czerwony,- podsypka cementowo piaskowa grub. 5cm,- warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm wg PN-S-06102:1997,- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gru. 10 cm.Całkowita długość przebudowy wynosi 303,5mb z czego odcinek około 42m został już wykonany, odcinek podlegający zleceniu: początek zgodnie z planem zagospodarowania załącznik nr … do siwz zakończenie na wysokości słupa oświetleniowego przy granicy działek 44/16 i 44/15.UWAGA: Zamawiający dostarczy i przekaże do wbudowania wybranemu Wykonawcy kostkę betonową szarą gr. 6cm w ilości 310,4 m2, kostkę betonową czerwoną gr. 8cm w ilości 71 m2, obrzeża betonowe 20/6/100 w ilości 212mb, krawężniki drogowe 15/30/100 w ilości 195szt i najazdowe szt. 90. Szczegółowy zakres robót przedstawia opis, plan zagospodarowania i przedmiary, które stanowią załącznik nr 9 do siwz.2) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wewnętrznej w m Rzeplino dz. nr 221/8 (etap od km 0+275,09 do 0+337,10)Projektowana jezdnia długości 62m i szerokości od 5,0 do 4,5m z obustronnym poboczem częściowo wzmocnionymi płytami ażurowymi 60/40/8. Jezdnia o nowej konstrukcji- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm wg PN-EN 13108-1 i WT-2- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grub. 4 cm wg PN-EN 13108-1 iWT-2- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cmwg PN-S-06102:1997- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa grub. 15 cm wgPN-S-96012:1997.UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze szarym na podsypce piaskowo-cementowa grub. 5 cm i podbudowie jak wyżej.Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa, STWiORB oraz pomocniczo przedmiar załącznik nr 10 do SIWZ.3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu utwardzenia powierzchni pod wiatą rekreacyjną w m. Mogilica dz. nr 15/12Projektowane utwardzenie posiada kształt sześciokąta (foremnego) o boku 6m, centralnie na środku którego znajduje się wydzielone stanowisko na ognisko o średnicy 2,10m niepodlegające utwardzeniu, całkowita powierzchnia utwardzenia 90m2, po obwodzie utwardzenie zabezpieczone obrzeżem 20x6cm łącznie 36mb.Zamówienie obejmuje wykonanie korytowania - głębokości 20cm, wykonanie podsypki piaskowej – głębokości 10cm, nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej – 90m2 i inne prace porządkowe.Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar załącznik nr 11 do SIWZ.4) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu utwardzenia powierzchni pod wiatą rekreacyjną i przed kontenerem w m. Lipka dz. nr 68/1Projektowane utwardzenie posiada kształt dwu prostokątów o łącznej powierzchni utwardzenia 36,1m2 obramowanego obrzeżem betonowym 24,2mb.Zamówienie obejmuje wykonanie korytowania - głębokości 20cm, wykonanie podsypki piaskowej – głębokości 10cm, nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej i inne prace porządkowe.Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar załącznik nr 12 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233123-7
45233222-1
45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-09
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-04-09

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że:1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w pkt 1, tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn.zm.) zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia:– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis §7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) jeżeli oferta dotyczy całości zamówienia lub odpowiednio:1) 2.000,00 jeżeli oferta dotyczy tylko części I zamówienia,2) 2.000,00 jeżeli oferta dotyczy tylko części II zamówienia,Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.2. Wadium może być wnoszone:1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego na rachunek bankowy Zamawiającego w Pyrzycko-Stargardzkim Banku Spółdzielczym oddział Dolice, nr 78 9387 1026 2600 0358 2000 0030. W celu możliwości ustalenia przez Zamawiającego, którego przetargu wadium dotyczy na dowodzie przelewu należy podać pełną nazwę przetargu lub sygnaturę niniejszego postępowania ZP-271.08.2020.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310 z późn.zm.) - do Skarbnika Gminy w pok. nr 29 od poniedziałku do piątku od 7.30 – 15.00.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika (pkt 2 ppkt 1).5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia:1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wrazz tłumaczeniem na język polski,2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Dolice) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy.8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:1) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie,2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9 ppkt 2.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazana osobę.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres rękojmi 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za istotne zmiany uważa się:1) zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy,2) zmianę wynagrodzenia,3) zmianę dotyczącą Przedmiotu Umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych.2. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić w następujących przypadkach:1) wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujące niemożnością dotrzymania terminu realizacji Przedmiotu Umowy,2) w okresie realizacji Przedmiotu Umowy nastąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne, np. intensywne opady deszczu, śniegu, wichury, ujemne temperatury uniemożliwiające zachowanie reżimów technologicznych, powodujące wstrzymanie robót budowlanych przez okres co najmniej 5 dni roboczych następujących po sobie i będzie to miało wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy,3) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji np. warunki gruntowo – wodne, odkrycie nie zinwentaryzowanych przedmiotów, obiektów i elementów infrastruktury podziemnej i będzie to miało wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy,4) w przypadku konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na jej wykonanie spowoduje wydłużenie realizacji Umowy,5) wystąpienia robót zamiennych, przez które rozumie się roboty, które nie wykraczają poza Przedmiot Umowy, wprowadzające tylko zmiany ulepszające, usprawniające proces budowlany, rozwiązanie zamienne w zakresie zastosowanych materiałów w technologii wykonywanych robót,6) podczas wykonywania robót ziemnych wystąpi konieczność usunięcia niewybuchów i niewypałów, prowadzenia badań archeologicznych i będzie to miało wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy,7) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych nie objętych Przedmiotem Umowy, których realizacja ma wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy,8) wystąpi konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego, którego realizacja ma wpływ natermin wykonania Przedmiotu Umowy,9) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie postanowień Umowy do aktualnego stanu prawnego. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania Przedmiotu Umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy.3. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na roboty budowlane będące Przedmiotem Umowy.4. Zmiana osób przewidzianych do realizacji Umowy może nastąpić pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje nie mniejsze niż wymagane osoby wskazane w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji Umowy nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa ciągów komunikacyjnych w m. Dolice, Krępcewo i Rzeplino
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu ciągów komunikacyjnych na cmentarzu komunalnym w Dolicach dz. nr 228 i 229/12 obręb Dolice, Gmina Dolice.UWAGA – Zamówieniu podlega wykonanie odcinka CDE i DF W ramach prowadzonego postępowania przewiduje się utwardzenie ciągów komunikacyjnych przebiegających na działkach jw. o następujących oznaczenia i długościach: - ciąg C-D-E o długości 95,85 m ciągu DF o długości 22,44m z końcowym poszerzeniem przeznaczonym na plac śmietnikowy o wym. 4,0x6,0 m i skosem najazdowym długości 3,0 m. Szerokość ciągu 3,50m. Przeznaczone do wykonania ciągi należy połączyć z ciągami istniejącym w punktach C i E zgodnie z dokumentacją projektową.Zamawiający wymaga wykonania w ramach zamówienia dodatkowych punktów czerpania wody w okolicy punktu C i D (roboty ziemne, rurociąg PE fi 32mm 2x35m, przejście PE/stal 2x, 2x15mm zawory czerpalne) wraz z wykonaniem utwardzenia analogicznego do przedstawionego w hm 0+73,4 odcinka AB dokumentacji projektowej.Konstrukcje nawierzchniJezdnia ciągu komunikacyjnego - część centralna (lita kostka)- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5 cm,- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm,- warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm.Jezdnia ciągu komunikacyjnego – część krawędziowa (pasy ażurowe)- nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych 40x60 cm grub. 10 cm, otwory wypełnione żwirem frakcji 4/8 mm,- podsypka piaskowa grub. 3 cm,- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm,- warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm.Nawierzchnia placu śmietnikowego- warstwa ścieralna z kostki betonowej grub. 8 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5 cm,- warstwa podbudowy z chudego betonu cementowego klasy C8/10grub. 15 cm,- warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>=8 m/d grub. 20 cm.Szczegółowy zakres robót przedstawiono w załączniku nr 6 Dokumentacja projektowa, która zawiera przedmiary robót i STWiOR.2) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pieszojezdni dz. geod. nr 52/9 obręb Rzeplino dojazd do budynku nr 10 W ramach prowadzonego postępowania przewiduje się utwardzenie drogi wewnętrznej dz. nr 52/9 oraz część działki 68/2 polegającego na wykonaniu drogi dojazdowej do budynku nr 10 w m. Rzeplino, długość ciągu około 47mb, projektowana szerokość 3,0m szczegółowy zakres robót przedstawiono w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 6 cm,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5 cm,- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm,- warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm.UWAGA: Zamawiający dostarczy i przekaże do wbudowania wybranemu Wykonawcy kostkę betonową w ilość niezbędnej do wykonania zadania.3) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wewnętrznej dojazdowej do cmentarza w m Krępcewo dz. nr 249Projektowana jezdnia długości 57,7m i szerokości od 5,0 do 3,5m. Jezdnia- warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm,- podsypka piaskowo-cementowa grub. 5 cm,- warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechaniczniegrub. 20 cm wg PN-S-06102:1997,- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa grub. 15 cm wgPN-S-96012:1997,Pobocza- warstwa kruszywa grub. 10 cm w miejscu pasów gruntowych,- przełożenie bruku w miejscu istniejącej nawierzchni brukowej.Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa, STWiORB oraz pomocniczo przedmiar, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ.UWAGA: Zamawiający dostarczy i przekaże do wbudowania wybranemu Wykonawcy kostkę betonową szarą gr. 8cm w ilości 209 m2, krawężniki drogowe 15/30/100 w ilości 108szt i najazdowe szt. 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233123-7, 45233222-1, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa ciągów komunikacyjnych i budowa utwardzeń powierzchni placów w m. Dolice, Lipka, Mogilica i Rzeplino
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni chodnika ul Dworcowa w m. Dolice dz. nr 63, 26, 53W ramach prowadzonego postępowania przewiduje się wymianę istniejących płytek chodnikowych 35x35x5 szerokości ok. 1,6m, trzech zjazdów wykonanych z trylinki, wbudowanie obrzeży chodnikowych od strony działek prywatnych, krawężników od strony jezdni i na obramowaniu wjazdów oraz uszczelnienia masą bitumiczną połączenia krawężnika betonowego z jezdnią.Projektowane konstrukcje:- chodnik- warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 6cm kolor szary,- podsypka cementowo piaskowa grub. 5cm,- warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm,- zjazdy- warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 8cm kolor czerwony,- podsypka cementowo piaskowa grub. 5cm,- warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm wg PN-S-06102:1997,- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gru. 10 cm.Całkowita długość przebudowy wynosi 303,5mb z czego odcinek około 42m został już wykonany, odcinek podlegający zleceniu: początek zgodnie z planem zagospodarowania załącznik nr … do siwz zakończenie na wysokości słupa oświetleniowego przy granicy działek 44/16 i 44/15.UWAGA: Zamawiający dostarczy i przekaże do wbudowania wybranemu Wykonawcy kostkę betonową szarą gr. 6cm w ilości 310,4 m2, kostkę betonową czerwoną gr. 8cm w ilości 71 m2, obrzeża betonowe 20/6/100 w ilości 212mb, krawężniki drogowe 15/30/100 w ilości 195szt i najazdowe szt. 90. Szczegółowy zakres robót przedstawia opis, plan zagospodarowania i przedmiary, które stanowią załącznik nr 9 do siwz.2) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wewnętrznej w m Rzeplino dz. nr 221/8 (etap od km 0+275,09 do 0+337,10)Projektowana jezdnia długości 62m i szerokości od 5,0 do 4,5m z obustronnym poboczem częściowo wzmocnionymi płytami ażurowymi 60/40/8. Jezdnia o nowej konstrukcji- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm wg PN-EN 13108-1 i WT-2- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grub. 4 cm wg PN-EN 13108-1 iWT-2- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cmwg PN-S-06102:1997- ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa grub. 15 cm wgPN-S-96012:1997.UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze szarym na podsypce piaskowo-cementowa grub. 5 cm i podbudowie jak wyżej.Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa, STWiORB oraz pomocniczo przedmiar załącznik nr 10 do SIWZ.3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu utwardzenia powierzchni pod wiatą rekreacyjną w m. Mogilica dz. nr 15/12Projektowane utwardzenie posiada kształt sześciokąta (foremnego) o boku 6m, centralnie na środku którego znajduje się wydzielone stanowisko na ognisko o średnicy 2,10m niepodlegające utwardzeniu, całkowita powierzchnia utwardzenia 90m2, po obwodzie utwardzenie zabezpieczone obrzeżem 20x6cm łącznie 36mb.Zamówienie obejmuje wykonanie korytowania - głębokości 20cm, wykonanie podsypki piaskowej – głębokości 10cm, nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej – 90m2 i inne prace porządkowe.Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar załącznik nr 11 do SIWZ.4) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu utwardzenia powierzchni pod wiatą rekreacyjną i przed kontenerem w m. Lipka dz. nr 68/1Projektowane utwardzenie posiada kształt dwu prostokątów o łącznej powierzchni utwardzenia 36,1m2 obramowanego obrzeżem betonowym 24,2mb.Zamówienie obejmuje wykonanie korytowania - głębokości 20cm, wykonanie podsypki piaskowej – głębokości 10cm, nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej i inne prace porządkowe.Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar załącznik nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233123-7, 45233222-1, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik - Gajęcki Ług
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI