Przebudowa chodników przy ul. Pałuckiej, Polnej, Szkolnej i Generała Maczka w Miastku,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa chodników przy ul. Pałuckiej, Polnej, Szkolnej i Generała Maczka w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiastko
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-03-22
  • ZamawiającyGmina Miastko
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00013707
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa chodników przy ul. Pałuckiej, Polnej, Szkolnej i Generała Maczka w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ireneusz.ferenc@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa chodników przy ul. Pałuckiej, Polnej, Szkolnej i Generała Maczka w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9721331-7d8b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002623/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa ciągów pieszych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/um_miastko

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_miastko

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 9 swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 9 swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.2.2021.MJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa chodnika przy ul. Pałuckiej i Polnej w Miastku Opis robót wg dokumentów wymienionych w poz. 2 pkt. 1) lit. a, b i pkt. 2) swz obejmuje przebudowę chodnika przy: 1) ul. Pałuckiej w Miastku (działka nr 182, 187, 165/5, 124/4, 123/3, 122/3, 121/3 obr. ew. 83/1 Miastko) na odcinkach: strona lewa – 277,5 mb (od km 0+000,0 do km 0+277,5); strona prawa – 320,5 mb (od km 0+002,50 do km 0+276,5 i od km 0+303,0 do km 0+378,0); 2) ul Polnej w Miastku (działka nr 166, 370 obr. ew. 83/1 Miastko) na odcinkach: strona lewa – 12mb (od km 0+000,0 do km 0+012,0); strona prawa – 134 mb (od km 0+022,0 do km 0+156,0);Zakres robót obejmuje wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnie z kostki betonowej o powierzchni ok. 2156 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: 2) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika i zjazdów;3) wykonanie podbudowy pod zjazdy (podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10cm);4) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na chodnikach;5) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na zjazdach;6) obrzeża betonowe na podsypce cementowo - piaskowej, krawężniki, oporniki na ławie betonowej;7) regulacja istniejących studzienek i włazów;8) pielęgnacja przyległych do chodnika terenów zielonych wraz z obsianiem trawą;9) uzupełnienie nawierzchni z mieszanek asfaltu lanego warstwy ścieralnej przestrzeni pomiędzy projektowanym chodnikiem, a istniejącą nawierzchnią jezdni;10) spadki dostosować do warunków w terenie;11) wykonanie oznakowania pionowego na czas robót;12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej(w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza); 13) załadunek, transport i rozładunek na palety materiałów betonowych pochodzących z rozbiórki do siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Miastku, przy ul. Kolejowej 41;14) pozostałe roboty: tymczasowe i pomocnicze związane z wykonaniem robót wskazanych w poz. 1) do 13) .Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria oceny ofert, tj. ceny oferty i okres gwarancji na wykonane roboty w sposób opisany swz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria oceny ofert, tj. ceny oferty i okres gwarancji na wykonane roboty w sposób opisany swz.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa chodnika przy ul. Szkolnej w MiastkuOpis robót wg dokumentów wymienionych w poz. 2 pkt. 1) lit. c i pkt. 2) swz obejmuje przebudowę chodnika przy ul. Szkolnej w Miastku (działka nr 123, 124 obr. ew. 83/5 Miastko) strona prawa - 167,5 mb (od km 0+000,0 do km 0+167,5. Zakres robót obejmuje wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnie z kostki betonowej. Zakres robót obejmuje wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnie z kostki betonowej o powierzchni ok. 366 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: 2) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika i zjazdów;3) wykonanie podbudowy pod zjazdy (podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10cm);4) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na chodnikach;5) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na zjazdach;6) obrzeża betonowe na podsypce cementowo - piaskowej, krawężniki, oporniki na ławie betonowej;7) regulacja istniejących studzienek i włazów;8) pielęgnacja przyległych do chodnika terenów zielonych wraz z obsianiem trawą;9) uzupełnienie nawierzchni z mieszanek asfaltu lanego warstwy ścieralnej przestrzeni pomiędzy projektowanym chodnikiem, a istniejącą nawierzchnią jezdni;10) spadki dostosować do warunków w terenie;11) wykonanie oznakowania pionowego na czas robót;12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej(w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza); 13) załadunek, transport i rozładunek na palety materiałów betonowych pochodzących z rozbiórki do siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Miastku, przy ul. Kolejowej 41;14) pozostałe roboty: tymczasowe i pomocnicze związane z wykonaniem robót wskazanych w poz. 1) do 13) .Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria oceny ofert, tj. ceny oferty i okres gwarancji na wykonane roboty w sposób opisany swz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria oceny ofert, tj. ceny oferty i okres gwarancji na wykonane roboty w sposób opisany swz.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przebudowa chodnika przy ul. Generała Maczka w Miastku Opis robót wg dokumentów wymienionych w poz. 2 pkt. 1) lit. d i pkt. 2) swz 2.2. obejmuje przebudowę chodnika przy ul. Gen. Maczka w Miastku (działka nr 77 obr. ew. 83/3 Miastko) strona lewa –191 mb (od km 0+000,0 do km 0+191,0); strona prawa 187 mb (od km 0+003,5 do km 0+190,5). Zakres robót obejmuje wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnie z kostki betonowej o powierzchni ok. 950,0 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: 2) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika i zjazdów;3) wykonanie podbudowy pod zjazdy (podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10cm);4) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na chodnikach;5) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm na zjazdach;6) obrzeża betonowe na podsypce cementowo - piaskowej, krawężniki, oporniki na ławie betonowej;7) regulacja istniejących studzienek i włazów;8) pielęgnacja przyległych do chodnika terenów zielonych wraz z obsianiem trawą;9) uzupełnienie nawierzchni z mieszanek asfaltu lanego warstwy ścieralnej przestrzeni pomiędzy projektowanym chodnikiem, a istniejącą nawierzchnią jezdni;10) spadki dostosować do warunków w terenie;11) wykonanie oznakowania pionowego na czas robót;12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej(w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza); 13) załadunek, transport i rozładunek na palety materiałów betonowych pochodzących z rozbiórki do siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Miastku, przy ul. Kolejowej 41;14) pozostałe roboty: tymczasowe i pomocnicze związane z wykonaniem robót wskazanych w poz. 1) do 13) .Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria oceny ofert, tj. ceny oferty i okres gwarancji na wykonane roboty w sposób opisany swz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria oceny ofert, tj. ceny oferty i okres gwarancji na wykonane roboty w sposób opisany swz.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowejW celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że skieruje do realizacji zamówienia osobę lub osoby posiadające łącznie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej – do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia. Warunek opisany wyżej dotyczy łącznie części 1, 2 i 3 zamówienia, tj. będzie spełniony jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia jedną minimum osobę o wymaganych kwalifikacjach niezależnie od ilości części zamówienia wskazanych w ofercie.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji Wykonawcy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest:1) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności tj. ze względu na potrzebę rozwiązania problemów technicznych jakie mogą ujawnić się w trakcie realizacji zamówienia np. wskutek prowadzonych prac ziemnych odsłonięte zostaną nie zainwentaryzowane i nie wskazane w dokumentacji projektowej urządzenia podziemne lub inne przeszkody techniczne, które wywołały sytuację kolizyjną uniemożliwiającą kontynuację robót do czasu jej usunięcia, wówczas okres realizacji zamówienia zostanie wydłużony o udokumentowaną ilość dni niezbędnych do usunięcia wyżej opisanych przyczyn wstrzymania robót,2) koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej na wniosek Stron, jeżeli od ich wprowadzenia uzależnione jest dalsze prowadzenie robót spowodowane np. koniecznością zmian rzędnych posadowienia określonych elementów w dokumentacji projektowej ( np. rurociągi kan. deszczowej, sanitarnej, korpusu drogi ze względu na konieczność nawiązania wysokościowego do istniejącej zabudowy itp.), okres realizacji zamówienia zostanie wydłużony o udokumentowaną ilość dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,3) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót zgodnie z technologią i harmonogramem rzeczowo-finansowym, wymuszającymi wstrzymanie robót do czasu ich ustąpienia przez okres nie krótszy niż 10 dni. Wówczas okres realizacji zamówienia zostanie wydłużony o dwukrotność ilości dni, w których warunki te występowały;4) nie wywiązaniem się kontrahentów wykonawcy z terminowego dostarczenia zamówionych wyrobów budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w okolicznościach, za które wykonawca nie odpowiada np. jednostronne wycofanie się dostawców z przyjętych zobowiązań wobec wykonawcy w tym zakresie, w opisanych okolicznościach przedłużenie terminu wykonania umowy nastąpi o udokumentowaną wydłużoną ilość dni oczekiwania na dostarczenie zamówionych wyrobów z uwzględnieniem niezbędnego czasu na wykonanie prac montażowo-budowlanych; 5) zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego spowodowanymi względami organizacyjnymi stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_miastko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-20

2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI