Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lidzbarska 31
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 22 39
1.5.8.) Numer faksu: 23 697 22 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzddzialdowo@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1d5b5b0-b22e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004125/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1254N w miejscowości Truszczyny
1.1.6 Przebudowa chodnika o długości około 160 m w miejscowości Gnojno przy drogach powiatowych nr 1304N i nr 1363N
1.1.7 Przebudowa chodnika w Nowym Dworze o długości około 100 m o średniej szerokości 1,5 m przy drodze powiatowej nr 1294N
1.1.10 Przebudowa chodnika w miejscowości Dźwierznia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są, pod rygorem nieważności przy użyciu Platformy Przetargowej podadresem: - https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.2. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Powiatowego Zarządu Dróg w Działdowie ma dostęp domożliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz.2452).4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem: - https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html5.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne6. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:1) Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.2) Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce ,,INSTRUKCJE’’ plik Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.3) Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie: a) dopuszczalne przeglądarki internetowe: − Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer10, Internet Explorer11, − Google Chrome 31 − Mozilla Firefox 26 − Opera 18b) pozostałe wymagania techniczne: − dostęp do sieci internet; − obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; − włączona obsługa JavaScript; − zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; − zainstalowany Acrobat Reader; − zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.7. W razie jakichkolwiek problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnego poniedziałek-piątek godz. 8:00-16:008. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobysporządza się w formie elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. opatrzone podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w RozdzialeXXXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.Część 1- Przebudowa chodnika w miejscowości Dźwierznia2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje CPV – 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:1) przedmiarach robót– załącznik nr 8 do SWZ2) kosztorysach ofertowy– załącznik nr 9 do SWZ3) wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ4) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB)- załącznik nr 10 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał każdą cześć.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 80 pkt.;2) Termin gwarancji (TG) – waga kryterium 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał każdą cześć.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 80 pkt.;2) Termin gwarancji (TG) – waga kryterium 20 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.Część 2 - Przebudowa chodnika o długości ok. 160 m w miejscowości Gnojno przy drogach powiatowych nr 1304N i 1363N2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje CPV – 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:1) przedmiarach robót– załącznik nr 8 do SWZ2) kosztorysach ofertowy– załącznik nr 9 do SWZ3) wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ4) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB)- załącznik nr 10 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał każdą cześć.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 80 pkt.;2) Termin gwarancji (TG) – waga kryterium 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał każdą cześć.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 80 pkt.;2) Termin gwarancji (TG) – waga kryterium 20 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.Część 3 - Przebudowa chodnika w Nowym Dworze o długości ok. 100 m o średniej szerokości 1,5 m przy drodze powiatowej nr 1294N2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje CPV – 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:1) przedmiarach robót– załącznik nr 8 do SWZ2) kosztorysach ofertowy– załącznik nr 9 do SWZ3) wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ4) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB)- załącznik nr 10 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał każdą cześć.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 80 pkt.;2) Termin gwarancji (TG) – waga kryterium 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał każdą cześć.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 80 pkt.;2) Termin gwarancji (TG) – waga kryterium 20 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa chodników przy drogach powiatowych.Część 4 - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1254N w miejscowości Truszczyny2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje CPV – 45233222-1 Roboty w zakresie układania chodników3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:1) przedmiarach robót– załącznik nr 8 do SWZ2) kosztorysach ofertowy– załącznik nr 9 do SWZ3) wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ4) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB)- załącznik nr 10 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał każdą cześć.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 80 pkt.;2) Termin gwarancji (TG) – waga kryterium 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał każdą cześć.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 80 pkt.;2) Termin gwarancji (TG) – waga kryterium 20 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7