Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa chodnika w m. Wągrowiec ul. Rgielska (droga powiatowa 1608P)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570798203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 53
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 26 85 480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdwagrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdwagrowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodnika w m. Wągrowiec ul. Rgielska (droga powiatowa 1608P)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91248f69-0987-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002013/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa chodnika w m. Wągrowiec ul. Rgielska (droga powiatowa 1608P)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
pzdwagrowiec.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-DM.2410/4/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 240000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót pn.: „Przebudowa chodnika w m. Wągrowiec ul. Rgielska (droga powiatowa 1608P)”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Dokumentacja projektowa która, stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST), stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ
3) Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 oraz 109 ust. 1 pkt 4) ustawy.
2. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada doświadczenie w realizacji robót porównywalnych, tj. wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki betonowej, o wartości nie niższej niż
100 000.00 zł (sto tysięcy 00/100 zł - brutto każda) lub 1 robota budowlana
o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy 00/100 zł - brutto).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby w całości.
b) dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie (skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na każde
z wymienionych poniżej stanowisk:
b1) Kierownik robót drogowych:
posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej
posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) w zakresie kierowania robotami w specjalności drogowej
Zamawiający będzie uznawał uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także będzie uznawał kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie z 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020, poz.220 t.j. ze zm.).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
3. Dodatkowe informacje dotyczące ww. warunków udziału w postępowaniu:
1) ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” należy pojęcia
te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej,
2) roboty budowlane określone w pkt 2 ppkt 2) lit. a) muszą być wykonane w ramach oddzielnych zadań (umów),
3) jeżeli wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby zrealizował zadanie
w trybie zaprojektuj i wybuduj, zamawiający uzna robotę budowlaną
za spełniającą warunek, jeżeli robota ta będzie odpowiadała swoim zakresem
i wartością wymogom określonym w pkt 2 ppkt 2) lit. a),
4) wszystkie ww. osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego
w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia,
5) w przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs
z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego
w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się
na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
8) Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach, o których mowa w ppkt 6), zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 SWZ w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów,
o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 1 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku,
o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności
zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności);W przypadku
wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie
ww. dokumenty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale III pkt 7 SWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
3) odpowiednie pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
4) przedmiotowe środki dowodowe:
a) opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 6 i 7 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne
do wykazania równoważności);
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy:
1) na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w Rozdziale V pkt 1 SWZ: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych wykonawców.
2) na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 2 SWZ:
a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa ten/ci z wykonawców, którzy będą odpowiadali
za spełnienie tego warunku.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku,
o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności
zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności);W przypadku
wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie
ww. dokumenty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;W przypadku
wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden
wspólny ww. dokument.2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o
udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych wykonawców.3) oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
SWZ;W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww.
dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz
z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym
środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;Ww. dokument należy złożyć tylko jeżeli
wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium należy wnieść w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego:
PKO Bank Polski S.A. Nr 76 1020 4027 0000 1102 1361 6067
w tytule: Wadium – „Przebudowa chodnika w m. Wągrowiec ul. Rgielska (droga powiatowa 1608P)”
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na miniPortalu.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.3. Wszelką
korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika. 4. Sposób składania
dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został
określony w Rozdziale VI SWZ.5. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie
ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1
– 4.6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych
wykonawców, zawierającą, co najmniej:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia
gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie
zakresu działania poszczególnych stron umowy,3) czas obowiązywania umowy, który nie może
być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.7. W przypadku, o którym mowa w art.
117 ust. 4 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z
ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez
przedłużenie terminów o których mowa w § 4 ust. 1 i 2 Umowy, w przypadku: 1) wystąpienia
niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych
pisemnie przez Inspektora Nadzoru, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót - pod
warunkiem wykazania wpływu zaistnienia takich warunków na przyjęty harmonogram realizacji
robót.. 2) konieczności realizacji robót dodatkowych, robót zamiennych, która udokumentowana
będzie zatwierdzonym protokołem konieczności, o czas niezbędny do realizacji tych robót; 3) w
sytuacji konieczności wykonania robót niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy ze
względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu
umowy, 4) niemożności wykonywania robót, gdy uprawnione instytucje nie dopuszczą do
wykonywania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę; 5) wystąpienia innych opóźnień lub przestojów z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę, 6) działania siły wyższej i klęsk żywiołowych uniemożliwiających wykonanie
Przedmiotu Umowy zgodnie z postanowieniami Umowy; 7) odbiegających w sposób istotny od
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081817/01 z dnia 2021-06-14
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
przyjętych w materiałach przetargowych warunków geologicznych, geotechnicznych lub
hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania
niewybuchów lub niewypałów, napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie
zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, które mogą skutkować w
świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu
umowy. 2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w Umowie, w zakresie wskazanym
w ust. 3, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Inspektorowi Nadzoru wniosek dotyczący
zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania
takiej zmiany. 3. Wykonawca ma obowiązek przedłożenia wniosku, o którym mowa w ust. 4, w
terminie umożliwiającym jego weryfikację przez Zamawiającego przed upływem terminu, o
którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy. 4. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 3,
dotyczących prowadzonych robót budowlanych, wskazanych przez Wykonawcę we wniosku, o
którym mowa w ust. 4, musi być potwierdzone pisemnie przez Inspektora Nadzoru. 5. Zmiana
terminów, o których mowa w § 4 ust. 1 i 2 Umowy wymaga pisemnego aneksu do Umowy,
podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności. 6. Zmiana terminów, o których mowa
w § 4 ust. 1 i 2 Umowy nie powoduje automatycznie zmiany wynagrodzenia określonego w § 5
Umowy. 7. Pozostałe przypadki zmiany do Umowy z Wykonawcą zostały określone w § 2 i § 7
Umowy. 8. Zmiana terminów Umowy możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu
przedłużenia okresu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy i okresu rękojmi.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni