Przebudowa budynku ZOZ w Kleczewie związana z montażem windy przystosowanej dla osób...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynku ZOZ w Kleczewie związana z montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKleczew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyGmina Kleczew
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00020230
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku ZOZ w Kleczewie związana z montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Kleczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 063 2700900

1.5.8.) Numer faksu: 063 2700940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@kleczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku ZOZ w Kleczewie związana z montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fefe4672-888f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003418/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa budynku ZOZ w Kleczewie związana z montażem windy przystosowanej do osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kleczew

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kleczew

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie,którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem: IGN.271.00003.2021. Wykonawcy wewszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.3. W postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciuplatformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kleczew oraz poczty elektronicznej. 4. Wewszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługująsię numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania. 5. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcamiodbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”, nie zapośrednictwem adresu e-mail. 6. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytaniaZamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej zapośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłaniaza pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi siękomunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 7. Zamawiający będzie przekazywałwykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotycząceodpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiającybędzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie zobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formieelektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. 8. Niezbędne wymaganiasprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych– MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub innyobsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacjisieciowej – kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego zzegarem Głównego Urzędu Miar. 9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówienia publicznego: a) musi zaakceptować warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzakładce „Regulamin" oraz uznać go za wiążący, b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcjiskładania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 10.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanychw niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ODO (obowiązek informacyjny): 1Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:1) administratorem danych osobowychjest Burmistrz Gminy i Miasta Kleczew, pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew;2) dane kontaktoweinspektora ochrony danych: iod@kleczew.pl;3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami danych osobowychbędą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r.poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) osobie, której dane osobowe dotyczą posiada: napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych naruszaprzepisy RODO;9) osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.2. WYKONAWCA, WYPEŁNIAJĄC OBOWIĄZKI INFORMACYJNE WYNIKAJĄCY ZART. 13 LUB ART. 14 RODO WZGLĘDEM OSÓB FIZYCZNYCH, OD KTÓRYCH DANE OSOBOWEBEZPOŚREDNIO LUB POŚREDNIO POZYSKAŁ W CELU UBIEGANIA SIĘ O UDZIELENIE

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGN.271.00003.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia oraz powody niedokonania podziału zamówienia na części:4.1.Zamówienie dotyczy przebudowy pomieszczeń budynku ZOZ w Kleczewie i związane jest zmontażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.4.2. Branża budowlana:Przebudowa polegać będzie na częściowej lub całkowitej zmianie przeznaczenia kilkupomieszczeń znajdujących się w ciągu szybu windowego. Dotychczasowe funkcjelikwidowanych pomieszczeń przejmą pomieszczenia o takim samym charakterze, które znajdująsię na danej kondygnacji. W budynku zostanie zamontowany dźwig osobowy hydrauliczny oudźwigu 630 kg / 8 osób, z 3 przystankami, przystosowany do transportu osóbniepełnosprawnych. Kabina windy nieprzelotowa o wymiarach:1100 x 1400 mm x 2070 mm. 4.3.Głównym zadaniem budowlanym będzie wykonanie konstrukcji szybu windowego, który przebijaistniejące stropy między-kondygnacyjne oraz płytę stropodachu (nie wychodząc ponad połaćdachową). Ściany szybu będą stanowiły nowe podparcie wyciętych płyt stropowych. Wistniejących ścianach konstrukcyjnych zostaną osadzone nowe nadproża nad poszerzonymiotworami komunikacyjnymi w rejonie windy. Poza powyższym nie przewiduje się ingerencji wścianach nośnych, a w szczególności wykonywaniu robót bezpośrednio w miejscach kotwieńściągów stalowych spinających budynek. 4.4. Przebudowa zlokalizowana jest przy północnejścianie budynku, na wprost klatki schodowej. Budynek w miejscu przebudowy jestpodpiwniczony, piętrowy, wykonany w technologii tradycyjnej. Przebudowa nie zmieniprzeznaczenia obiektu oraz nie wpłynie negatywnie na jego funkcjonowanie.4.5. Branżaelektryczna: Zakres robót w przedmiocie zamówienia obejmuje:a) wewnętrzną linię zasilającąb)rozbudowę rozdzielnicy RGc) instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnegod) instalacjęuziemiającą.4.6. Branża sanitarna: Zakres robót w przedmiocie zamówienia dotyczyprzebudowy istniejącej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnegoogrzewania.4.7. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do:1) usuwania wszystkichzanieczyszczeń lub uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót oraz bieżąceutrzymywanie ich w czystości2) umożliwienia Przedstawicielom Zamawiającego wglądu wroboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, dokonywanie oględzin wykonywanych robót,dokonywanie oględzin materiałów dostarczanych na plac budowy, uczestniczenie przy próbach, testach itp.3) przywrócenia placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, wszczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lubwłaściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszegoniż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tychterenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do powyższegoZamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie powyższych terenówdo należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód spowodowanychrealizacją robót;4) wykonywania w ramach przedmiotu zamówienia, jeżeli będą konieczne,zaleceń pokontrolnych instytucji państwowych takich organów jak: Państwowa Inspekcja Pracy,Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Straż Pożarna, Urzędu Dozoru Technicznego iinnych,5) prowadzenia prac w sposób zapewniający prawidłowe, ciągłe funkcjonowanie budynkuZOZ z jednoczesnym uwzględnieniem obostrzeń związanych z obecną sytuacjęepidemiologiczną .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiającynie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiającynie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lubfinansowejWarunek ten zostanie spełniony jak Wykonawcy wykaże, że jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN. 4. Zdolności technicznej lubzawodowej.4.1. w zakresie doświadczenia (wykonanych robót):Warunek ten, w zakresiedoświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż wokresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,zrealizował co najmniej dwie roboty polegającą na budowie, przebudowie, budowie obiektówbudowlanych z montażem wind osobowych o wartości minimum 220 000,00 zł brutto każda. 4.2.w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:Warunek powyższyzostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponowanie osobami, które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia, w tym personel kierowniczy posiadający uprawnienia dowykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanejdo wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego dotej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;b) odpisu lubinformacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowiącymzałącznik nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;b) Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

3 000.00 PLN na warunkach i w sposób określony SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które robotybudowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumentypotwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy,stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa.pl/pn/kleczew

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

najniższa cena
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie domu jednorodzinnego - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie domu jednorodzinnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI