IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy zł 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: a)konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ustawy (jeżeliich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy) – przedłużenieterminów realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania dodatkowych robót budowlanych,zmiana wynagrodzenia (wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie kosztorysu na robotydodatkowe sporządzonego przez Wykonawcę. b) konieczności wykonania zamiennych robótbudowlanych w stosunku do robót będących przedmiotem umowy lub odstąpienia przezZamawiającego od realizacji ich części – zmiana zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzeniawykonawcy i ewentualnie terminów jej realizacji, w przypadku konieczności zmiany technologiiwykonania przedmiotu Umowy, zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lubrównoważnych, które nie mogły być przewidziane przez Zamawiającego pomimo dołożenianależytej staranności, Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu prac, wyłącznie w zakresieniezbędnym do zgodnego z projektem budowlanym, obowiązującymi standardami, wymaganiamitechnicznymi oraz normami, prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Obliczenie wartościrobót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostaniewynagrodzenie należne Wykonawcy. c) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany – przedłużenieterminów realizacji umowy o czas konieczny na usunięcie awarii i podjęcie realizacji zamówieniazgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, d) działań osób trzecich lub organów władzypublicznej, które spowodują opóźnienie rozpoczęcia, przerwanie lub czasowe zawieszenierealizacji zamówienia, zmiana zakresu umowy, e) przerwania realizacji zamówienia w sytuacjachokreślonych w art. 32 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami –przedłużenie terminów realizacji umowy o czas, na który wstrzymano prace na obiekcie zgodnie zzasadami wynikającymi z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, f) wystąpienia kolizjiz niezinwentaryzowanymi sieciami infrastruktury technicznej lub obiektami budowlanymi –przedłużenie terminów realizacji przedmiotu umowy o liczbę dni, w których niemożliwa byłarealizacja przedmiotu umowy, g) leżącego po stronie Zamawiającego opóźnienia w przekazaniuwykonawcy placu budowy – zmiana terminów realizacji umowy o ilość dni opóźnienia, h)wystąpienia warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanychzgodnie z normami techniczno – budowlanymi wymienionymi w specyfikacjach technicznychwykonania i odbioru robót budowlanych opisujących przedmiot zamówienia – przedłużenieterminów realizacji umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja zadań objętychprzedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w STWiORB, i) wystąpienia siływyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego doprzewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższejstaranności, a które uniemożliwi wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części –przedłużenie terminów realizacji umowy o czas, w którym niemożliwe było podjęcie realizacjizamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, j) podjęcia przez wykonawcę decyzji opowierzeniu podwykonawcom realizacji części zamówienia, która miała być realizowana siłamiwłasnymi wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzeczwykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji zpodwykonawcy – zmiana zakresu podwykonawstwa w zw. z art. 36b ust. 2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Wykonawca zobowiązany jest do oddzielenia części jawnej oferty od części stanowiącej tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniuprzepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji, tekst jedn. Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), nie mogąbyć udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercieoznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wykonawcazastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemneuzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celuudowodnienie spełnienia przesłanek określonych w przywołanym powyżej przepisie, tj., żezastrzeżona informacja: ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjnyprzedsiębiorstwa, nie została ujawniona do wiadomości publicznej; podjęto w stosunku do niejniezbędne działania w celu zachowania poufności.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
19.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: