IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy, jak równie ż wszelkie oświadczenia zmierzające do jej rozwiązania mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 3-7 oraz w odniesieniu do nieistotnych postanowień Umowy. 3. Zmiana postanowień umowy możliwa jest w następujących przypadkach: 1) przedłużenia Wykonawcy terminu realizacji zadania z następujących powodów: a) okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności: nieterminowego przekazania placu budowy, konieczności zmian w dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót lub wystąpienia konieczności zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków realizacji zadania, w szczególności istnienia nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych urządzeń, c) konieczności wykonania zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, których wykonanie wstrzymuje lub opóźnia realizację przedmiotu Umowy, d) konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych, dostaw lub usług, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, e) wystąpienia przez okres co najmniej 5 dni jednorazowo, niekorzystnych warunków atmosferycznych (odbiegających znacząco od typowych), uniemożliwiających prawidłowe zrealizowanie jakościowe (dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych) robót, pomimo zastosowania wszelkich dostępnych środków przez Wykonawcę, f) wystąpienia okoliczności bądź zdarzeń losowych (siły wyższej), których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania, w szczególności z powodu wystąpienia u Wykonawcy: pożaru, powodzi, innej klęski żywiołowej, ataku terrorystycznego, a także z powodu wybuchu konfliktu zbrojnego o zasięgu międzynarodowym na terenie Europy, które to okoliczności uniemożliwią Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy, g) uwarunkowań społecznych (skargi, protesty, petycje, itp.). Termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia realizacji zadania, jeśli jego przedłużenie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy robót budowlanych albo wprowadzenia nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty. W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia warunki udziału określone w postępowaniu (w stopniu nie mniejszym niż wymagany w toku postępowania o udzielenie zamówienia), które swoimi zasobami potwierdził poprzedni podwykonawca. Ponadto nowy podwykonawca nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o przesłanki obligatoryjne określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz wybrane przesłanki fakultatywne z art. 24 ust. 5 Pzp, wskazane w SIWZ dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie i dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ, 3) zastąpienia Wykonawcy nowym wykonawcą, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.2 4. Zmiana postanowień umowy dotycząca wysokości wynagrodzenia jest możliwa w następujących przypadkach: 1) o którym mowa w § 6 ust. 3 Umowy. 2) W przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług (VAT). Stawka i kwota podatku VAT oraz wysokość wynagrodzenia brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3) wynagrodzenie za dodatkowe, nieobjęte zamówieniem podstawowym, roboty budowlane zostanie wyliczone w następujący sposób: a) jeżeli roboty wykonane w ramach robót dodatkowych odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym używana będzie do wyliczenia wysokości wynagrodzenia, b) jeżeli roboty dodatkowe nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, ale jest możliwe ustalenie nowej ceny na podstawie ceny jednostkowej z kosztorysu ofertowego poprzez interpolację, Wykonawca jest zobowiązany do wyliczenia taką metodą, c) jeżeli nie można wycenić robót wynikających z ust. 3 pkt 1 lit. c). i d). zastosowaniem ww. metod, Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od średnich publikowanych w wydawnictwie „Sekocenbud” w kwartale, w którym kalkulacja jest sporządzana, oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 5. Niezależnie od powyższych postanowień, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 6. W przypadku wystąpienia okoliczności będących podstawą do zmiany umowy, każda ze stron może wystąpić w formie pisemnej z wnioskiem w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. Do wniosku w sprawie konieczności realizacji dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, dołączony zostanie protokół konieczności sporządzony przez inspektora nadzoru, w którym zawarte będą dane wyjściowe do kosztorysowania, dane techniczne, technologiczne i organizacyjne oraz inne ustalenia, niezbędne do kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych. Roboty dodatkowe nie mogą być realizowane przed podpisaniem aneksu umowy, pod rygorem odmowy zapłaty za te roboty. 7. Zatwierdzony przez Zamawiającego wniosek w sprawie zmian w umowie stanowić będzie podstawę do sporządzenia aneksu do umowy. 8. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1-7 jest nieważna. 9. Zmiana Umowy nie może prowadzić do: 1) wprowadzenia warunków, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, 2) naruszenia równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, 3) znacznego rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu świadczeń i zobowiązań wynikających z Umowy, 4) zastąpienia Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wskazane w art. 144 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp. 10. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy. 11. Zmiany danych wskazanych w ust. 10 nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-17, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: