Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przybyłowicach:Zadanie I adaptacja na przedszkole,Zadanie II przebudowa świetlicy wiejskiej z klatką schodową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Męcinka 11
1.5.2.) Miejscowość: Męcinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768713440
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przybyłowicach:Zadanie I adaptacja na przedszkole,Zadanie II przebudowa świetlicy wiejskiej z klatką schodową
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a6b6cdb-622b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003926/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja i remont Świetlicy Wiejskiej w Przybyłowicach wraz z budową przedszkola
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
14-2020 RPO Województwa Dolnośląskiego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportaluzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportaluzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie miniPortal, zwany dalej Regulaminem. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Męcinka,2) nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych: adres: 59-424 Męcinka 11.3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym nr ref.: GP.271.1.20214) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje braku wskazania określonych danych wynikają z Ustawy;7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przybyłowicach: Zadanie I adaptacja na przedszkole, Zadanie II przebudowa świetlicy wiejskiej z klatką schodową”, zwane dalej „robotami budowlanymi :ZADANIE I : Przebudowa części pomieszczeń na parterze budynku na przedszkole :o Przygotowanie pomieszczenia na salę zabaw dla dzieci – posadzka panele AC-5,o Przygotowanie pomieszczenia na szatnię – posadzka płytki terakotowe drewnopodobne,o Przygotowanie pomieszczenia na zaplecze kuchenne ( podgrzewanie posiłków, zmywalnia) – posadzka płytki terakotowe drewnopodobne,o Przygotowanie pomieszczenia na toaletę dla dzieci – posadzka płytki terakotowe drewnopodobne,o Przygotowanie pomieszczenia na toaletę dla personelu – posadzka płytki terakotowe drewnopodobne,o Rozebranie we wszystkich pomieszczeniach sufitu z otynkowanych desek,o Wykonanie nowego sufitu z płyt gipsowo – kartonowych,o Wykonanie okładzin ścian z płytek terakotowych w sanitariatach i pomieszczeniach kuchennych,o Malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi lateksowymi,o Montaż rolet antywłamaniowych na wszystkich oknach przedszkola,o Montaż parapetów podokiennych,o Remont instalacji elektrycznej.ZADANIE II : Przebudowa świetlicy wiejskiej z klatką schodową:1. Przebudowa klatki schodowej,o Rozebranie klatki schodowej drewnianej od parteru do strychu,o Skucie posadzki na parterze,o Rozebranie stropu drewnianego na piętrze,o Wykonanie żelbetowej klatki schodowej z parteru na piętro,o Wykonanie stropu żelbetowego na piętrze,o Montaż schodów drewnianych z piętra na strych,o Wykonanie okładzin schodów i korytarzy na parterze i piętrze z kamienia granitowego,o Wykonanie poręczy przy schodach ze stali nierdzewnej,o Malowanie ścian farbami emulsyjnymi lateksowymi,o Montaż parapetów podokiennych,o Remont instalacji elektrycznej,2. Przebudowa świetlicy:o Rozebranie elementów stropu drewnianego (podłoga) w sali świetlicy,o Wykonanie nowych elementów stropu drewnianego w sali świetlicy ocieplonego warstwą wełny mineralnej, o Ponowne ułożenie rozebranego parkietu oraz uzupełnienie powierzchni wykonane z paneli podłogowych AC-5,o Przygotowanie toalety – posadzka z pytek terakotowych,o Przygotowanie toalety dla niepełnosprawnych – posadzka z płytek terakotowych,o Przygotowanie pomieszczenia na kuchnię ze zmywalnią – posadzka z płytek terakotowych,o Obudowanie słupów stalowych na sali świetlicy płytami gipsowo – kartonowymi,o Wymiana drzwi wejściowych do sali świetlicy, o Wykonanie okładzin z płytek terakotowych w sanitariatach i kuchnio Montaż parapetów podokiennych,o Malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi lateksowymi3. Prace wykończeniowe w kotłowni.o Uzupełnienie tynków,o Zamurowanie otworów drzwiowycho Wykonanie posadzek z płytek terakotowych,o Montaż parapetów podokiennych,o Malowanie pomieszczeń.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7