„PRZEBUDOWA BUDYNKU OŚRODKA WSPARCIA I OPIEKI NAD DZIECKIEM I RODZINĄ PRZY UL. WAŃKOWICZA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„PRZEBUDOWA BUDYNKU OŚRODKA WSPARCIA I OPIEKI NAD DZIECKIEM I RODZINĄ PRZY UL. WAŃKOWICZA 3 W OLSZTYNIE”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-09
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznj
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022128
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA BUDYNKU OŚRODKA WSPARCIA I OPIEKI NAD DZIECKIEM I RODZINĄ PRZY UL. WAŃKOWICZA 3 W OLSZTYNIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznj

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 534 04 14

1.5.8.) Numer faksu: 89 534 05 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA BUDYNKU OŚRODKA WSPARCIA I OPIEKI NAD DZIECKIEM I RODZINĄ PRZY UL. WAŃKOWICZA 3 W OLSZTYNIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb839f7a-8c82-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012495/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku Ośrodka Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną przy ul. Wańkowicza 3 w Olsztynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert, oświadczenia, o których art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://gminaolsztyn.logintrade.net, Zamawiający dopuszcza również możliwość porozumiewanie się za pomocą e- maila przy przekazywaniu pytań, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, zawiadomień, informacji dotyczących postępowania.2. Ofertę, oświadczenia, o których art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym, podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych takich jak: .pdf, .doc, .docx, xlsx, .odt., .txt, .rtf, a w przypadku kompresji danych, format .zip lub .7z. 3. Wymaga się by dokumenty elektroniczne w postępowaniu :3.1. były utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytywanie, zapisywanie i powielanie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;3.2. umożliwiały prezentacje treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym.3.3. umożliwiały prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku3.4. zawierały dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.4. Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 150 MB, a wskazana skrzynka poczty elektronicznej o łącznej wielkości 100 MB. W związku z tym, większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (zip) w celu nieprzekroczenia powyższych wielkości.5. Za moment wpływu oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na Platformie zakupowej po stronie Zamawiającego. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego procesowania transakcji na Platformie.6.Załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert.7. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.8. Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy zakupowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem https://gminaolsztyn.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html. 9. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; e-mail: helpdesk@logintrade.net. 10. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 256097,56 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wraz z przebudową budynku użyteczności publicznej Ośrodka Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w Olsztynie przy ul. Wańkowicza 3. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa: projekt budowlany , przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.Zakres prac do wykonania obejmuje: - roboty rozbiórkowe - roboty murarskie - roboty tynkarskie- roboty malarskie- roboty posadzkowe i wykładzinowe- roboty w zakresie stolarki budowlanej- roboty instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania- roboty instalacji elektrycznej4.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją techniczną, oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie prowadzonej procedury stanowiącymi integralną część SWZ. 5.Jeżeli w dokumentacji postępowania znajdują się nazwy urządzeń i materiałów, to określają one minimalne, oczekiwane parametry użytkowe i jakościowe oraz wymagany standard i wygląd i mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze urządzenia i materiały, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 6. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, zostały ujęte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik od SWZ. 7.Wymagania dotyczące robót:7.1.wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż. 7.2.użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną.8.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:8.1.Prace remontowe będą prowadzone w budynku Ośrodka Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną przy ul. Wańkowicza 3 w Olsztynie w lokalu użyteczności publicznej, w którym przez całą dobę przebywają dzieci , a ewentualna realizacja robót nie może powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu placówki. Placówka nie zaprzestaje swojej całodobowej działalności na czas prowadzenia robót.8.2.Prace remontowe mogą być prowadzone od poniedziałku do soboty w godz. 7.00-19.00.8.3.Wykonawca w toku prowadzonych prac zobowiązany jest do zachowania porządku w miejscu objętym pracami, utrzymywania na bieżąco czystości, usuwania po zakończeniu prac odpadów, zachowania zasad bezpieczeństwa oraz reżimu sanitarnego. Pracownicy powinni mieć maseczki, poddawać się dezynfekcji i nie przemieszczać się po budynku bez potrzeby.8.4.Wykonawca może korzystać z dostępu do energii elektrycznej i bieżącej wody w budynku, koszty zużycia za energię elektryczną, wodę, ścieki będą po stronie Zamawiającego. 8.5.Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia powierzchni, która nie podlega remontowi, a w przypadku zniszczenia dokona naprawy szkody.8.6.Remont będzie przeprowadzony kondygnacjami.8.7.W trakcie przejścia z remontem na kolejną kondygnację, Zamawiający zastrzega sobie 3 dni na reorganizację.8.8.Wykonawca zobowiązany jest przygotować i wykonać zaplecze magazynowe do przetrzymywania materiałów i narzędzi. Placówka nie posiada pomieszczeń z przeznaczeniem na magazyn dla Wykonawcy.9.Wymagania stawiane Wykonawcy: 9.1.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;9.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych w wymiarze co najmniej 2 lat, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, co będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XIX.9.3.Wykonawca ustanowi kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, osoby nadzorujące roboty, które posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.9.4.Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia minimum 2 osoby z uwzględnieniem wymagań określonych przez zamawiającego w rozdziale II pkt 6,9.5.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość całkowita przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie tego ubezpieczenia do czasu zakończenia i odbioru prac przez Zamawiającego.9.6.Wykonawca dołoży należytej staranność przy realizacji zamówienia, roboty wykona zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.9.7.Wymaga się spełnienia innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.10. Warunki realizacji robót budowlanych zostały określone w SWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny /brutto/ za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru.2.Kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” – wskaźnik „G”, rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Oferty, gdzie Wykonawca powinien wskazać okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, wyrażony w postaci całkowitej liczby lat.Zamawiający ustala wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres min. 2 lat licząc od daty odbioru końcowego robót. Punkty w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” (G) zostaną przyznane tylko za wydłużenie gwarancji jakości i rękojmi za wady, której okres będzie biegł od daty odbioru końcowego robót w następujący sposób: 2.1.Punkty w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” zostaną przyznane za przedłużenie terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady o okres dłuższy niż ustalony minimalny wymagany okres, przy czym Wykonawca może przedłużyć okres gwarancji jakości i rękojmi za wady maksymalnie na okres 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót.2.2.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres dłuższy niż 5 lata, licząc od daty odbioru końcowego robót, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca zaoferował gwarancję jakości i rękojmię za wady na okres 5 lat, natomiast do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zadeklarowany w ofercie Wykonawcy.2.3.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi za wady poniżej wymaganego minimum 2 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót, wówczas oferta Wykonawcy może zostać odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp. 2.4.Jeżeli Wykonawca nie wypełni pozycji dotyczącej „Okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady”, Zamawiający przyjmie tylko wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres 2 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót, a oferta w tym kryterium otrzyma 0 punktów.2.5.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres równy 2 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót, oferta taka w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” otrzyma 0 punktów, ponieważ punkty w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” zostaną przyznane tylko za przedłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady o okres dłuższy niż ustalony minimalny okres.2.6.Oferta w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” – wskaźnik „G” może uzyskać maksymalnie 40 punktów według następujących zasad:a)w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 3 lat - Wykonawca otrzyma: 20 punktów,b)w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 4 lat - Wykonawca otrzyma: 30 punktówb)w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 5 lat - Wykonawca otrzyma: 40 punktów2.7.Wymagane jest podanie w Formularzu Oferty okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady wyrażonego w całkowitej liczbie lat.3.Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego kryterium oddzielnie. Suma punktów (P) przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów będzie stanowić końcową ocenę oferty wyliczoną zgodnie z wzorem: P = C + G.4.Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunków powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunków powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: - kierownik budowy, jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. - kierownik robót, jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.- kierownik robót, jedną osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania 2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z dnia 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;2. w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdziale IX pkt 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w rozdziale IX SWZ3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Formularz oferty, 2.Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy)3.Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów wykonawcy( jeżeli dotyczy)4.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia( jeżeli dotyczy)5.Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom( jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łącznie spełnienie warunku przez Wykonawców. Warunek zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym art 454 – 455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaolsztyn.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię ekipę budowlaną do prac przy budowie centrum sportowego - Bartoszyce
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię ekipę budowlaną do prac przy budowie centrum sportowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI