„PRZEBUDOWA BUDYNKU KUCHNI ORAZ POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH WRAZ ZE ZMIANĄ TECHNOLOGII...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„PRZEBUDOWA BUDYNKU KUCHNI ORAZ POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH WRAZ ZE ZMIANĄ TECHNOLOGII ZASILANIA Z PARY TECHNOLOGICZNEJ NA GAZOWE ETAP II” W ZAKŁADZIE KARNYM W HERBACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHerby
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-15
  • ZamawiającyZAKŁAD KARNY W HERBACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-28
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA BUDYNKU KUCHNI ORAZ POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH WRAZ ZE ZMIANĄ TECHNOLOGII ZASILANIA Z PARY TECHNOLOGICZNEJ NA GAZOWE ETAP II” W ZAKŁADZIE KARNYM W HERBACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W HERBACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001419511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 28

1.5.2.) Miejscowość: Herby

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_herby@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA BUDYNKU KUCHNI ORAZ POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH WRAZ ZE ZMIANĄ TECHNOLOGII ZASILANIA Z PARY TECHNOLOGICZNEJ NA GAZOWE ETAP II” W ZAKŁADZIE KARNYM W HERBACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f566a6b-203c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017947/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa budynku kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych wraz ze zmianą technologii zasilania z pary technologicznej na gazowe. Etap II.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://zp.sw.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://zp.sw.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną:
a) w zakresie składania ofert: przy użyciu mini Portalu https://mini.portal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal;
b) w pozostałym zakresie: przy użyciu poczty elektronicznej: zp_herby@sw.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto
na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenie, zmiany, wycofania oferty oraz
do formularza komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, oświadczeń lub dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. Identyfikator postepowania i klucz publiczny dla danego postepowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w SWZ Rozdział I – Informacje ogólne pkt 16 Ochrona danych osobowych zebranych przez zamawiającego w toku postępowania

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisany w SWZ Rozdział I – Informacje ogólne pkt 16 Ochrona danych osobowych zebranych przez zamawiającego w toku postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.3.2021.DB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zadanie inwestycyjne pn.: „PRZEBUDOWA BUDYNKU KUCHNI ORAZ POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH WRAZ ZE ZMIANĄ TECHNOLOGII ZASILANIA Z PARY TECHNOLOGICZNEJ NA GAZOWE. ETAP II” W ZAKŁADZIE KARNYM W HERBACH
1.2. Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane;
a) 45421100-5 roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego- Więzienia
b) 45000000-7 roboty budowlane
c) 45111100-9 roboty w zakresie burzenia
d) 45262500-6 roboty murarskie i murowe
e) 45410000-4 tynkowanie
f) 45442100-8 roboty malarskie
g) 45431000-7 kładzenie płytek
h) 45421100-5 instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
i) 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
j) 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
k) 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe
l) 45331210-1 instalacje wentylacji
m) 45331100-7 instalacje C.O.
n) 45315600-4 instalacje niskiego napięcia
1.3. Opis planowanych robót:
a) Przebudowa budynku kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych,
b) wyposażenie budynku w następujące instalacje wewnętrzne: instalacja gazowa, instalacja wentylacji mechanicznej i grawitacyjna, instalacja elektryczna (zasilająca, oświetleniowa, odgromowa, niskoprądowa), instalacja C.O., instalacja wodno-kanalizacyjna i sanitarna
c) budowa zewnętrznej instalacji gazu,
d) budowa zabezpieczeń techniczno-ochronnych dla obiektu,
e) uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie,
f) stworzenie dokumentacji i procedur HACCP oraz GHP i GMP na podstawie projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami z odpowiednimi instytucjami.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na terenie Zakładu Karnego
w Herbach, w godzinach od 7:30 do 15:30, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), chyba że strony postanowią inaczej.
Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem zamówienia na niewyłączonych
z normalnej eksploatacji obiektach w oparciu o harmonogram uzgodniony z Zamawiającym. Konieczne jest aby Wykonawca na czas prowadzonych prac utworzył kuchnię tymczasową w miejscu prowadzenie prac lub w budynku wskazanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają:
a) przedmiary (załącznik nr 10 do SWZ),
b) dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w SWZ Rozdział II pkt 9.Wykaz podmiotowych środków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opisane w SWZ Rozdział II pkt 9

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opisane w SWZ Rozdział II pkt 9

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
10.2 Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
10.3 Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych poniżej :
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
10.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
NBP Oddział Katowice
numer konta: 34 1010 1212 0015 7313 9120 0000
Wadium przechowywane będzie na koncie nieoprocentowanym.
10.5 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
10.6 Wadium wnoszone w gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być
Zakład Karny w Herbach, ul. Krótka 28, 42-284 Herby.
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10.7 W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
10.8 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
10.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę dostępny jest na miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI