Przebudowa budynku gosp. na podwójną SKL l.Gorzyca i l.Popowo - II postępowanie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynku gosp. na podwójną SKL l.Gorzyca i l.Popowo - II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyrzecz
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-04-05
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyrzecz
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00253767
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gosp. na podwójną SKL l.Gorzyca i l.Popowo - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyrzecz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7427700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miedzyrzecz@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecz.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku gosp. na podwójną SKL l.Gorzyca i l.Popowo - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fd734d4-e6a0-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051304/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku gosp. na SKL L.Popowo i Gorzyca

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fd734d4-e6a0-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wyk. zamierz. wziąć udział w post. o
udz. zam. pub., musi posiad. konto podm. „Wykonawca” na Platf.. Szcz. inf. na temat zakł. kont podm. oraz zasad. i war. korz. z
Platf., w tym min. wym. techn. dot.sprz. używ. w celu korz. z Platf. oraz inf.dot.specyf. połącz. określa „Reg. korz.z Platf. e-
Zamówienia”, dost. pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
oraz inf. zamiesz. na str. Platf.w zakł. „Centrum Pomocy”.Przegląd. i pob. publ. treści dok.dot.tego post. nie wym. posiad. konta na
Platf. ani logow..
Sposób sporz. dok. elektr.lub dok. elektr. będąc. kopią elek. treści zap. w postaci pap. (cyfrowe odwz. ) musi być zgodny z wym.okr.
w roz.Prez. Rady Min. z 30 gr. 2020 r. w spr. spos. sporz. i przek. inf.oraz wym. techn. dla dok.elektr. oraz śr. kom.elekt. w pos. o
udz. zam. pub. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).Dok. elek.wym. w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 roz. wsk. w pkt. 10.6. SWZ sporz.
się w formatach danych okr. w rozp. Rady Min. z dnia 12 kw.2012 r. w sprawie Kraj. Ram Interoperacyjności, min. wym. dla rej. pub. i
wym. inf.w postaci elektr. oraz min. wym. dla syst. teleinf. (tekst jedn.:Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm. ), z uwzg. rodz. przekaz.
danych i przek. się jako zał..Wym. w SWZ inf., ośw. lub dok., inne niż wym. w § 2 ust. 1 rozp. wskaz.w pkt. 10.6. SWZ, przekaz. w
post.sporz. się w postaci elekt.:
a) w form. danych okr. w przep. rozp. w spr. Kraj. Ram Interoperacyjności, lub
b) jako tekst wpis. bezp. do wiad. przek. przy użyciu śr. kom. elektr. (np. w treści wiad. e-mail lub w treści „Form. do kom.” ).
Sposób komun. się Zam. z Wyk. (nie dotyczy skł.ofert):
a) Kom.w post. (z wył. składania ofert – sposób złoż. ofer. opis. jest w pkt. 11.10. SWZ ), odbywa się drogą elekt. za pom. form. do
kom. dost. w zakł.„Formularze” („Form. do kom.”) oraz za pośr. poczty elektr.
b) Za pośr.„Form. do kom.” odb. się w szcz. przek. wezw. i zaw., zadaw. pytań i udz. odp. „Formularze do komunikacji” umoż.,
również dołącz. zał. do przesł.wiad. ( przycisk „dodaj zał” ).
W przyp. zał., które zgodnie z PZP lub rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w spr.sposobu sporz. i przek. inf.oraz
wymagań techn. dla dok. elekt. oraz śr. kom. elekt.w post. (Dz.U. z 2020 nr., poz. 2452) opatrzone kwalifik. podpisem elektr., podp.
zaufanym lub podp. osobistym, mogą być opatrzone, zg. z wyborem W-cy/W-ców wspólnie ubieg. się o udz. zam./podmiotu udost.
zasoby, pod. zewn. lub wewn. W zależn. od rodz. podp. i jego typu (wewn, zewn.)dodaje się do przesł. wiad. uprz.podp. dok. wraz z
wygen. plikiem podp. (typ zewn.) lub dok. z wszytym podp. (typ wewn.).
c) Możliwość korz. w post. z „Formularzy do kom'” w pełnym zakr. wymaga posiad. konta „Wyk” na Platf. oraz zalog. się na Platf.. Do
korzyst. z „Formularzy do kom.” służ. do zad. pytań dot. treści dok. zam.(SWZ) wyst. jest posiad.tzw. konta uprosz.na Platf..
d) Wszyst. wysł. i odebr. w post. przez Wyk. wiad. widoczne są po zalog. do Platformy w podgl. post.w zakł. „Kom.”.
e) Maks. rozmiar plików przes. za pośr. „Form. do komun.” wynosi 150 MB (wielkość ta dot.plików przesył. jako zał. do1 form.).
f) We wszelkiej koresp. zw. z nin. post. Zam. i Wyk. posług. się nr post. wsk. w SWZ, tj. SA.270.39.2023.Zam. dop. również kom. z
Wyk. za pom. poczty elekt. e-mail: miedzyrzecz@lasy.gov.pl – nie dotyczy składania ofert .
i) W przyp. kom. za pośr. poczty elektr., za datę przek. dok. elektr., ośw. lub cyfrowych odwzor.dok. w postaci pap. (elektr. kopii dok.
stworz. w postaci pap. ) oraz innych inf. przyjmuje się datę ich przekaz. na adres poczty elekt. Zam. (wsk. w pkt. 10.8. lit. h SWZ).
j) Inf. na temat kom. za pośr. Platf. dost. są również w In. Interaktywnej – Kom. w post. dost. pod adres. :
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz. o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z
04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa Państwowe
Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyrzecz, ul. Poznańska 38, 66-300 Międzyrzecz, tel. +48 95 741 2366
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolinę Kaczmarek, z którym w sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz. o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z
04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa Państwowe
Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyrzecz, ul. Poznańska 38, 66-300 Międzyrzecz, tel. +48 95 741 2366
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolinę Kaczmarek, z którym w sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w przypadku korzystania przez osobę, której dane
osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO, Zamawiający możeżądać
od osoby występującej z żądaniem dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe
są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.
1 RODO nie ogranicza przetwarza danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W
przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia post. o udzielenie zam. Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych
narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa/rozbudowa budynku gospodarczego na dwie samodzielne kancelarie(SKL)
leśnictwa Gorzyca i l. Popowo wraz z zagospodarowaniem terenu, w związku z planowaną przebudową/rozbudową i zmianą
sposobu użytkowania budynku magazynowego na budynek biurowo-garażowy – kancelarii leśnictw Gorzyca i Popowo na
potrzeby administracyjne i obsługi interesantów wraz z niezbędną infrastrukturą.
1.1. Zakres prac:
a) przebudowa i rozbudowa budynku,
b) budowa zewnętrznej instalacji: elektroenergetycznej,
c) budowa zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i zbiornika bezodpływowego,
d) budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej i dwóch zbiorników na deszczówkę,
e) utwardzenie terenu: miejsca postojowe i dojścia do budynku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 100 % x 60 pkt.
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych,
Co – cena brutto oferty ocenianej
W ramach kryterium „Przedłużenie gwarancji jakości i rękojmi za wady” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Okres gwarancji jakości oraz rękojmi
za wady w badanej ofercie
G/R = ------------------------------------------------------ x 100 % x 40pkt.
Najdłuższy okres gwarancji jakości oraz
rękojmi za wady

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużenie gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w
obrocie gospodarczym
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania odpowiedniej sytuacji
ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe
lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000,00 PLN.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli
wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w
którym upływa termin składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co
najmniej 1 robotę budowlaną (przez 1 robotę rozumie się wykonywanie robót na podstawie 1 umowy), której przedmiotem
była budowa lub przebudowa budynku, o wartości całości tych robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
Przez pojęcie budowa rozumie się wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę,
nadbudowę obiektu budowlanego. Jeżeli Wykonawca zamierza się posłużyć doświadczeniem zrealizowania zadania w
systemie „zaprojektuj i wybuduj”, Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli robota budowlana
(bez części obejmującej projekt) będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością warunkowi opisanemu powyżej.
Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej,
wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2024r. poz. 17), lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
umożliwiające kierowanie budową w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia, oraz
- co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane zgodnie z ustawą z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 17) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym
opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie budowy instalacji wodnej i kanalizacyjnej.
- co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 17), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu
zamówienia tj. w zakresie budowy instalacji elektrycznej.
W przypadku, gdy ww. roboty będą stanowiły część jednej całkowitej roboty budowlanej (jednej umowy), to wykonawca
będzie musiał wskazać jaką wartość w całej robocie budowlanej stanowiła budowa, przebudowa lub rozbudowa budynku
obejmującego wykonanie robót z zakresu instalacji sanitarnej i elektrycznej (w rozumieniu jak w pkt a))
b) warunek ten w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po jednej osobie z uprawnieniami budowlanymi na stanowiskach
wymienionych poniżej:
Stanowisko Uprawnienia*
kierownik budowy
(co najmniej 1
osoba) Posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
bez ograniczeń*.
kierownik robót
sanitarnych
(co najmniej 1
osoba) Posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń*
kierownik robót
elektrycznych
(co najmniej 1
osoba) Posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*.
* Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U.
z 2024 r., poz. 17, dalej – „Prawo budowlane”) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów
ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 334.), które uprawniają do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego zakres.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1.-6.3.SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o
których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.:
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert,
tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie te składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4A do
SWZ
Oświadczenie, o których mowa wyżej stanowidowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na dzień
składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia te składa
się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.8.)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

11.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 17000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 462).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Pekao SA I
O w Międzyrzeczu nr rachunku:06 1240 3578 1111 0010 6676 5724 z dopiskiem: „wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn. „Przebudowa bud. gosp. na podwójną SKL Gorzyca, Popowo-II postępowanie”Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne,
jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach
udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać
Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi
osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta
Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
11.6. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) SWZ musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na
pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4B do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym stosownie do postanowień zawartych w art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego
oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty (załącznik nr 1 SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie na tym formularzu.
9.10. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
9.11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy opisane są we wzorze umowy - zał nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI