Przebudowa budynku dydaktycznego i zaplecza sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynku dydaktycznego i zaplecza sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRawicz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-30
  • Numer ogłoszenia591121-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591121-N-2020 z dnia 2020-09-30 r.

Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu: Przebudowa budynku dydaktycznego i zaplecza sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu, krajowy numer identyfikacyjny 36855903800000, ul. Mikołaja Kopernika   4 , 63-900  Rawicz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 667112117, , e-mail pcuw@powiatrawicki.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.ogloszenia.propublico.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.ogloszenia.propublico.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ogloszenia.propublico.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ogloszenia.propublico.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Centralny Zamawiający: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu, ul. Mikołaja Kopernika 4, 63-900 RAWICZ

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku dydaktycznego i zaplecza sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu
Numer referencyjny: PCUW.261.2.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa budynku dydaktycznego i zaplecza sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu”.2. Przedmiotowe zadanie obejmuje dwie Części (Zadania):1) Część I - „Przebudowa wejścia do piwnicy elewacji zachodniej wraz z montażem platformy przyschodowej do transportu osób niepełnosprawnych, w ramach projektu: „Rozbudowa i przebudowa budynku dydaktycznego obejmująca rozbudowę i przebudowę piwnicy, zmianę sposobu użytkowania części piwnicy na pomieszczenie do spożywania posiłków (jadalnię) wraz z odwodnieniem terenu oraz awaryjną instalacją elektryczną w szkole i Sali Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu””.2) Część II - „Przebudowa sanitariatu dla niepełnosprawnych w ramach projektu „Przebudowa zaplecza Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu””.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:1) projektów budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 7 do SIWZ (wyłącznie w zakresie odpowiadającym opracowanym przedmiarom i kosztorysom zerowym),2) przedmiarów i kosztorysów zerowych, które stanowią Załącznik Nr 8 do SIWZ,3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.4. Podstawą do przygotowania oferty winny być przedmiary i kosztorysy zerowe stanowiące Załączniki Nr 8 do niniejszej SIWZ.5. Nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału, mogące występować w dokumentacji, zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych przez Zamawiającego rozwiązań. Należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach przedmiotowego zadania, dla określonych Zadań:1) Część I - „Przebudowa wejścia do piwnicy elewacji zachodniej wraz z montażem platformy przyschodowej do transportu osób niepełnosprawnych, w ramach projektu: „Rozbudowa i przebudowa budynku dydaktycznego obejmująca rozbudowę i przebudowę piwnicy, zmianę sposobu użytkowania części piwnicy na pomieszczenie do spożywania posiłków (jadalnię) wraz z odwodnieniem terenu oraz awaryjną instalacją elektryczną w szkole i Sali Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu””,2) Część II - „Przebudowa sanitariatu dla niepełnosprawnych w ramach projektu „Przebudowa zaplecza Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu””.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262500-6
45410000-4
45110000-1
45430000-0
45442100-8
45310000-3
45331100-7
45331200-8
45332000-3
45332000-5
45332400-7
45420000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się, na podstawie złożonych dokumentów, wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli, okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotą budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 100.000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej4. Formularz ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium, oddzielnie dla każdej Części, w wysokości: 1) 2.000.00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla Części Nr 1,2) 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla Części Nr 2.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi i gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, w następujących przypadkach:1) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT,2) wystąpienia zdarzeń niezależnych od wykonawcy wymuszających przerwę, a tym samym wydłużenie terminu realizacji zamówienia,3) zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym z zawartą umową oraz zapisami wynikającymi z ustawy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustępie 1, zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa wejścia do piwnicy elewacji zachodniej wraz z montażem platformy przyschodowej do transportu osób niepełnosprawnych, w ramach projektu: "Rozbudowa i przebudowa budynku dydaktycznego obejmująca rozbudowę i przebudowę piwnicy, zmianę sposobu użytkowania części piwnicy na pomieszczenie do spożywania posiłków (jadalnię) wraz z odwodnieniem terenu oraz awaryjną instalacją elektryczną w szkole i Sali Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu"".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotowe zadanie obejmuje przebudowę wejścia do piwnicy elewacji zachodniej wraz z montażem platformy przyschodowej do transportu osób niepełnosprawnych, w ramach projektu: "Rozbudowa i przebudowa budynku dydaktycznego obejmująca rozbudowę i przebudowę piwnicy, zmianę sposobu użytkowania części piwnicy na pomieszczenie do spożywania posiłków (jadalnię) wraz z odwodnieniem terenu oraz awaryjną instalacją elektryczną w szkole i Sali Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu"".2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:1) projektu budowlanego, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ (wyłącznie w zakresie odpowiadającym opracowanym przedmiarom i kosztorysom zerowym),2) przedmiaru i kosztorysu zerowego, który stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ,3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ.3. Podstawą do przygotowania oferty winny być przedmiar i kosztorys zerowy stanowiące Załączniki Nr 8 do niniejszej SIWZ.4. Nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału, mogące występować w dokumentacji, zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych przez Zamawiającego rozwiązań. Należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi i gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa sanitariatu dla niepełnosprawnych w ramach projektu „Przebudowa zaplecza Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przedmiotowe zamówienie obejmuje przebudowę sanitariatu dla niepełnosprawnych w ramach projektu „Przebudowa zaplecza Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Rawiczu”.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:1) projektu budowlanego, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ (wyłącznie w zakresie odpowiadającym opracowanym przedmiarom i kosztorysom zerowym),2) przedmiaru i kosztorysu zerowego, które stanowią Załącznik Nr 8 do SIWZ,3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ.4. Podstawą do przygotowania oferty winny być przedmiar i kosztorys zerowy stanowiące Załączniki Nr 8 do niniejszej SIWZ.5. Nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału, mogące występować w dokumentacji, zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych przez Zamawiającego rozwiązań. Należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3. Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane45262500-6 Roboty murarskie i murowe45410000-4 Tynkowanie45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian45442100-8 Roboty malarskie45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych45332000-3 Roboty instalacyjny wodne i kanalizacyjne45332000-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:1) projektów budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 7 do SIWZ (wyłącznie w zakresie odpowiadającym opracowanym przedmiarom i kosztorysom zerowym),2) przedmiarów i kosztorysów zerowych, które stanowią Załącznik Nr 8 do SIWZ,3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.5. Podstawą do przygotowania oferty winny być przedmiary i kosztorysy zerowe stanowiące Załączniki Nr 8 do niniejszej SIWZ.6. Nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału, mogące występować w dokumentacji, zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych przez Zamawiającego rozwiązań. Należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi i gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI