Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490000486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 18
1.5.2.) Miejscowość: Bobowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 35 14 013
1.5.8.) Numer faksu: 18 35 14 013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ck@bobowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ck.bobowa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01471333-1e2d-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00308842/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
a) http://ck.bobowa.pl/zapytania-ofertowe-i-konkursy/ w dziale zapytania ofertowe i konkursy b) www.miniportal.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ck.bobowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ck@bobowa.pl
2) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Pan Józef Kantor, tel. (18) 18 35 14 0 13
b) w zakresie procedury przetargowej:
Pani Marta Jabłońska-Chytła, adres e-mail: ck@bobowa.pl
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
7) Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem przedmiotowego postępowania.
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: ck@bobowa.pl
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 2) adres email. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO stanowi Załącznik nr 10 do
SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO, w tym ograniczenia stosowania RODO stanowią Załącznik nr 10 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 649410,15 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla przedsięwzięcia pn. Przebudowa budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach realizacji zadania dofinansowanego z Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021 – 2025” Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części, zwane zamiennie „Zadaniami”:
1) Część I: Przebudowa parteru budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
2) Część II: Remont utwardzenia z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – miejsca postojowe.
3. W ramach realizacji zamówienia w zakresie Części I Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania m.in. następujących prac:
1) przebudowy strefy wejściowej związanej z komunikacją wewnętrzną;
2) wymiany istniejącej stolarki i zmiany lokalizacji otworów drzwiowych;
3) likwidacji progów (różnicy poziomów) pomiędzy pomieszczeniami na parterze;
4) przebudowy węzła sanitarnego z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami;
5) wymiany zużytego osprzętu sanitarnego i elektrycznego;
6) odnowienia okładzin sufitowych, ściennych i podłogowych;
7) wykonania robót towarzyszących tj. izolacja ścian fundamentowych zewnętrznych z odtworzeniem chodnika i opaski;
8) klimatyzacji podstawowej (biblioteka i galeria).
4.2.5.) Wartość części: 476324,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) zostanie obliczona wg
następującego wzoru: Ocena końcowa= Cena (C) + Przedłużenie terminu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (P)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla przedsięwzięcia pn. Przebudowa budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach realizacji zadania dofinansowanego z Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021 – 2025” Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 2 części, zwane zamiennie „Zadaniami”:
1) Część I: Przebudowa parteru budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
2) Część II: Remont utwardzenia z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – miejsca postojowe.
3. W ramach realizacji zamówienia w zakresie Części II Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania m.in. następujących prac:
1) wykonania stanowisk postojowych dla samochodów osobowych – w ilości 3 szt. z przeznaczeniem dla osób z niepełnosprawnościami;
2) wyznaczenia lokalizacji miejsc postojowych zgodnie z załączonym do STWiOR rysunkiem i utwardzenia terenu w postaci kostki betonowej na podbudowie z kruszywa;
3) wykonania (uzupełnienia) fragmentu ogrodzenia od strony sąsiednich nieruchomości (wys. do 2,2m);
4) remontu istniejącej drogi wewnętrznej poprzez wyprofilowanie i uzupełnienie podbudowy, celem dojazdu do planowanej lokalizacji miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami;
4.2.5.) Wartość części: 173085,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) zostanie obliczona wg
następującego wzoru: Ocena końcowa= Cena (C) + Przedłużenie terminu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (P)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty budowlane (P)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia w ramach Części I mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej i zawodowej: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy
1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej (1) jedne roboty budowlane na obiekcie budowlanym o kubaturze powyżej 1 000m3, których to łączna wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto. Zamawiający dopuści również doświadczenie Wykonawcy w zakresie ww. robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2) wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.
a) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
b) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
c) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646)
3. O udzielenie zamówienia w ramach Części II mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej (1) jedne roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) drogi lub/i parkingu, których to łączna wartość wynosiła co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto. Zamawiający dopuści również doświadczenie Wykonawcy w zakresie ww. robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
UWAGA! Pod pojęciem „drogi” Zamawiający rozumie drogę publiczną, zgodnie z definicją określoną w art. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693). Pod pojęciem „parkingu” Zamawiający rozumie zaś część drogi przeznaczoną do ruchu pieszych, stosownie do definicji z art. 4 pkt 6) ustawy o drogach publicznych publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693)
2) wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.
a) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności inżynieryjnej drogowej
b) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1646)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunki określone zostały dla Części I w Rozdziale VIII Część I pkt 2 ppkt 4.2 lit. a), b), c), d) SWZ dla Części II w Rozdziale VIII Część II pkt 2 ppkt 4.2. lit. a), b) SWZ
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - warunki dla Części I zostały określone w Rozdz. VIII Część I, pkt 2 ppkt. 4.1. specyfikacji, zaś dla II Części zamówienia w Rozdz. VIII Część II, pkt 2 ppkt. 4.1. specyfikacji
Uwaga: W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu przekazania ogłoszenia do portalu E-Zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
-
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (jeżeli dotyczy);
3.zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
1) dla Części I: 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100)
2) dla Części II: 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo
uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt I SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla Części I i Załącznik nr 4 dla Części II.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w stosunku do których zachodzą przesłanki zawarte
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835. Wykluczenie następuje
na okres trwania w/w okoliczności.
2. UWAGA!!!! Zamawiający informuje, że złożenie oferty w ramach każdej Części objętej zamówieniem musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w ramach Części I i II w siedzibie Zamawiającego - ul. Grunwaldzka 18 w Bobowej na dzień:
1) 24.08.2022 r. godz. 9:00 – Część I
2) 24.08.2022 r. godz. 9:30 – Część II