Przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego nr inw. 110/162 dostosowanie pomieszczeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego nr inw. 110/162 dostosowanie pomieszczeń do archiwum i biurowych w miejscowości Stare Jabłonki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStare Jabłonki
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-06-09
  • ZamawiającyNadleśnictwo Stare Jabłonki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00063179
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego nr inw. 110/162
dostosowanie pomieszczeń do archiwum i biurowych w miejscowości Stare Jabłonki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Stare Jabłonki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510544202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska

1.5.2.) Miejscowość: Stare Jabłonki

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-133

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starejablonki@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stare-jablonki.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego nr inw. 110/162
dostosowanie pomieszczeń do archiwum i biurowych w miejscowości Stare Jabłonki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef7fdefd-bd20-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starejablonki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starejablonki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starejablonki oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starejablonki. Szczegóły zawiera rozdział 7 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego nr inw. 110/162 wraz z dostosowaniem pomieszczeń do archiwum i biurowych w
miejscowości Stare Jabłonki przy ul. Olsztyńskiej 2a, na działce nr 3192/3”.Zakres opracowania dotyczy przebudowy oraz remontu części administracyjno-mieszkalnej budynku. a) Na kondygnacji parteru projektuje się:-wydzielenie części biurowej, archiwum oraz konferencyjnej;- część biurowa składa się z 4 pokoi biurowych, wydzielenie WC_NP oraz WC; część archiwalna składa się z archiwum oraz pomieszczenia archiwisty;-część konferencyjna zawiera komunikację z nowoprojektowaną klatką schodową oraz pomieszczenia higieniczo –sanitarne. b) Na kondygnacji poddasza projektuje się:- zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na salę konferencyjną dla 70 osób z zapleczem kuchennym oraz WC_NP;- dobudowanie schodów zewnętrznych. konstrukcji stalowej jako dodatkowe wyjście ewakuacyjne. c) Zakres remontu obejmuje:- wymianę stolarki okiennej (parter i poddasze) - 11 szt. wraz z robotami towarzyszącymi, tj. pozycje przedmiaru robót nr 14,15,17,18,86,87,88,89,156;- wymianę stolarki drzwiowej na parterze 1 szt. wraz robotami towarzyszącymi, tj. pozycje przedmiaru robót nr 17 i 95;- malowanie elewacji, tj. pozycja przedmiaru robót nr 157.Parametry techniczne budynku: Powierzchnia całkowita – 567,37m2Powierzchnia zabudowy – 287,17 m2Powierzchnia użytkowa – 367,66 m2Kubatura brutto – 1 821,15 m3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SIWZ, stanowiącym integralną część SWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:• prace rozbiórkowe• prace ziemne• prace konstrukcyjno-budowlane• prace ogólnobudowlane• prace instalacyjne wodno-kanalizacyjne• prace instalacyjne centralnego ogrzewania• prace instalacyjne wentylacji i klimatyzacji• prace instalacyjne elektryczne• prace brukarskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45262522-6 - Roboty murarskie

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza udzielanie zamówień w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dopuszcza udzielenia, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót/prac budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy
zastosowaniu wzoru: Cn C = ------------ x100 pkt x 60 % Co gdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych Co - cena oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).Z uwagi na postanowienia art. 239 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Uzyskane wyliczenie ilości punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych.2) W ramach kryterium „Okres gwarancji” punkty będą przyznane oferentom na poniższych zasadach:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy - Bartoszyce
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI