IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:1)pieniądzu;2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BANK POLSKI S.A. ODDZIAŁ CENTRUM WE WŁOCŁAWKU, nr 73 1020 5170 0000 1602 0009 0431 z dopiskiem na przelewie: Przebudowa budynku administracyjno-biurowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku oraz budowa dźwigu osobowego, na terenie nieruchomości przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.4. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wskazywać Gminę Miasto Włocławek – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „WADIUM”, a jego kopia spięta razem z ofertą.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Całkowita cena oferty brutto |
0,60 |
Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane |
0,20 |
Termin realizacji zamówienia |
0,20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania stanowią kary umowne z następujących tytułów:1) Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kar umownych w następujących przypadkach:a) za zwłokę w wykonaniu robót budowlanych – w wysokości 0,1% wynagrodzenia, o którym mowaw § 3 ust. 1, za każdy dzień zwłoki, liczonej od upływu terminu, określonego w § 2 ust. 1,b) w każdym przypadku niezgodności realizacji przedmiotu zamówienia z terminami ustalonymi w harmonogramierzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 1 – w wysokości 0,1% wynagrodzenia,o którym mowa w § 3 ust. 1, za każdy dzień zwłoki w wykonaniu określonego zadania w stosunkudo harmonogramu rzeczowo – finansowego,c) za zwłokę w usuwaniu wad i usterek w przedmiocie zamówienia, stwierdzonych przy odbiorze końcowymlub ujawnionych w okresie rękojmi lub wynikających z gwarancji – w wysokości 0,1% wynagrodzenia,o którym mowa w § 3 ust. 1, za każdy dzień zwłoki, liczonej od upływu terminu wyznaczonegoprzez Zamawiającego na usunięcie wad i usterek,d) w każdym przypadku braku zapłaty należnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom– w wysokości 10% niezapłaconej należności,e) w każdym przypadku nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszympodwykonawcom – w wysokości 0,1% niezapłaconej należności za każdy dzień zwłoki,f) w każdym przypadku nieprzedłożenia Zamawiającemu do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo,której przedmiotem są roboty budowlane, lub projektu jej zmiany – w wysokości2 500,00 złotych brutto za każdy stwierdzony przypadek nieprzedłożenia Zamawiającemu do zaakceptowaniaprojektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub projektujej zmiany,g) w każdym przypadku nieprzedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwolub jej zmiany – w wysokości 2 500,00 złotych brutto, za każdy stwierdzony przypadeknieprzedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo lub jejzmiany,h) w każdym przypadku braku zmiany umowy o podwykonawstwo w zakresie terminu zapłaty – w wysokości0,1% wartości brutto tej umowy, za każdy dzień zwłoki od upływu terminu, o którym mowaw § 8 ust. 10,i) w każdym przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 2– w wysokości 1 000,00 złotych, za każdy dzień zwłoki liczonej od upływu terminu, o którym mowaw § 5 ust. 2 pkt 2,j) w każdym przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 3– w wysokości 1 000,00 złotych, za każdy dzień zwłoki liczonej od upływu terminu, o którym mowaw § 5 ust. 2 pkt 3,k) w każdym przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 4– w wysokości 1 000,00 złotych, za każdy dzień zwłoki liczonej od upływu terminu, o którym mowaw § 5 ust. 2 pkt 4,l) za zwłokę w dostarczeniu Zamawiającemu do akceptacji kosztorysu ofertowego albo harmonogramurzeczowo – finansowego – w wysokości po 500,00 złotych za każdy dzień zwłoki liczonej od upływuterminu, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 1,m) za zwłokę w dostarczeniu kosztorysu ofertowego albo harmonogramu rzeczowo–finansowego,uwzględniających uwagi i zastrzeżenia Zamawiającego – w wysokości 500,00 złotych, za każdydzień zwłoki liczonej od terminu, o którym mowa w § 5 ust. 4,n) z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy – w wysokości10% wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1,o) z tytułu odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego –w wysokości 10% wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1;p) w każdym przypadku niedopełnienia obowiązku, o którym mowa w § 9 ust. 5 – w wysokości 100,00złotych za każdą godzinę zwłoki liczoną od terminu, o którym mowa w § 9 ust. 5,r) w każdym przypadku niedopełnienia obowiązku, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 15 – w wysokości100,00 złotych za każdą godzinę zwłoki liczoną od terminu, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 15,11s) w przypadku niedopełnienia obowiązku, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 16 – w wysokości 1 000,00złotych za każdy stwierdzony przypadek realizacji robót budowlanych przez podwykonawcę, któregoudział w realizacji zamówienia nie został odnotowany w dzienniku budowy,t) w każdym przypadku realizacji zamówienia niezgodnie z § 5 ust. 1 pkt 17 – w wysokości 1 000,00złotych za każdy stwierdzony przypadek realizacji robót budowlanych przez podwykonawcę, któregoudział w realizacji zamówienia nie został zgłoszony Zamawiającemu lub zaakceptowany przez Zamawiającego,u) w każdym przypadku niedopełnienia obowiązku, o którym mowa w § 18 ust. 1 – w wysokości po500,00 złotych za każdy dzień roboczy, w którym osoba niezatrudniona przez Wykonawcę lub podwykonawcęna podstawie umowy o pracę wykonywała czynności wymienione w rozdz. III pkt 8 i 9SIWZ,v) w każdym przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że funkcję, o której mowa w § 9 ust. 3pkt 1 lub 2, pełni inna osoba niż wskazana w umowie, a zmiana nie została zgłoszona przez Wykonawcęzgodnie z § 16 ust. 1 pkt 2 – w wysokości 1 000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadekpełnienia funkcji, o której mowa w § 9 ust. 3 pkt 1 lub 2, przez inną osobę, niż wskazana w umowie,w) w każdym przypadku niedopełnienia obowiązku, o którym mowa w § 18 ust. 6, w wysokości minimalnegowynagrodzenia za pracę, określonego w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 11 września2015 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016 r., za każdy stwierdzonyprzypadek niezatrudnienia osoby, o której mowa w § 18 ust. 6.2) Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty Wykonawcy kar umownych w następujących przypadkach:a) za zwłokę w przeprowadzeniu odbioru, wynikłą z przyczyn zależnych od Zamawiającego – w wysokości0,1% wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1, za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia,w którym odbiór miał być przeprowadzony,b) z tytułu odstąpienia Wykonawcy od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego – w wysokości10% wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1,c) z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy –w wysokości 10% wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1, z zastrzeżeniem art. 145 ustawyPZP.2. Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionejszkody i utraconych korzyści.3. Zobowiązania z tytułu kar umownych Wykonawcy mogą być potrącane z wynagrodzenia za wykonane robotybudowlane.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody związane z wykonaniem umowy w zakresie nieuwzględnionymw ust. 1 umowy.5. Strony zastrzegają możliwość kumulatywnego naliczania kar umownych z różnych tytułów.6. Zapłata kary umownej przez Wykonawcę lub potrącenie przez Zamawiającego kwoty kary z płatności należnejWykonawcy, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ukończenia robót lub jakichkolwiek innych zobowiązańwynikających z umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-26, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: