Przebudowa budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ),...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), przebudowa budynków 4A i 4B na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej dla POZ oraz zabudowa odcinka komunikacyjnego przy wyjściu z tunelu na wysokości wejść do budynku administracji szpitala.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-06-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-19
  • Numer ogłoszenia541626-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541626-N-2020 z dnia 2020-05-19 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.: Przebudowa budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), przebudowa budynków 4A i 4B na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej dla POZ oraz zabudowa odcinka komunikacyjnego przy wyjściu z tunelu na wysokości wejść do budynku administracji szpitala.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 77090151100000, ul. Hubalczyków  1 , 76-200  Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 8460620, 8460621, e-mail zp@szpital.slupsk.pl, faks 598 460 621.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.slupsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.szpital.slupsk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.szpital.slupsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki elektronicznej, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - Ofertę w wersji pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Hubalczyków 1, budynek administracji – sekretariat Zarządu, pokój nr 43:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), przebudowa budynków 4A i 4B na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej dla POZ oraz zabudowa odcinka komunikacyjnego przy wyjściu z tunelu na wysokości wejść do budynku administracji szpitala.
Numer referencyjny: 41/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), przebudowa budynków 4A i 4B na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej dla POZ oraz zabudowa odcinka komunikacyjnego przy wyjściu z tunelu na wysokości wejść do budynku administracji szpitala (budynki 4A i 4B) i Przychodni P.O.Z. (budynek 4G) wraz z uzyskaniem dla części nr 1 pozwolenia na użytkowanie.2. Zakres robót budowlanych obejmuje: Część nr 1 - przebudowa budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ):1) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku 4 G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zakres do realizacji wg załączonej dokumentacji oraz pozwolenia na budowę – Decyzją nr 121/2020 z dnia 24.04.2020 r. Część nr 2 - przebudowa budynków 4A i 4B na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej dla POZ1) Wykonanie I etapu robót budowlanych wydzielonych pomieszczeń piwnicznych w budynku Administracji Szpitala (budynki 4A i 4B) na potrzeby archiwizacji dokumentacji medycznej dla POZ, zgodnie z projektem wykonawczym zamiennym i zamiennym pozwoleniem na budowę - Decyzją nr 193-1/3013 z dnia 05.06.2019 r. Zakres robót w pomieszczeniach nr: -1.01, -1.02, -1.03, -1.04, -1.05, -1.07, -1.08, -1.09 (oznaczenia wg PW), obejmuje wykonanie poniższych prac:a) Roboty rozbiórkowe  Wykucie z muru ościeżnic stalowych, drzwiczek stalowych, stalowych przewodów wentylacyjnych i drobnych elementów stalowych ze stropu i ścian.  Rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej  Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - fundamenty ponad powierzchnią posadzek,  Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych  Odbicie luźnych tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2  Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na stropach płaskich, belkach, biegach i spocznikach schodów. o powierzchni odbicia ponad 5 m2  Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 20 km – wynajem kontenera na gruz b) Roboty murarskie  Ścianki działowe pełne z cegieł budowlanych pełnych lub dziurawek gr.1/2 cegły  Ścianki działowe - dodatek za zbrojenie ścianek pełnych  Uzupełnienie ścianek lub zamurowań otworów w ściankach na zaprawie cementowej, gr.ścianek 1/2 cegły  Przymurowanie do ościeży lub powierzchni ścian, ścianek na zaprawie cementowo-wapiennej o gr.1 cegły  Ściany budynków z bloczków betonowych o powierzchni czołowej profilowanej; ściana z otworami o gr. 24 cm cięcie bloczków ręcznie c) Montaż drzwi, balustrad i drabin stalowych.  Montaż drzwi stalowych z obróbką obsadzenia  Montaż drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych EI60 z obróbką obsadzenia  Balustrady schodowe z prętów stalowych, z pochwytem drewnianym, osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu, jednopłaszczyznowe  Montaż drabinki wyłazowej na dach. d) Posadzki  Warstwy wyrównawcze pod posadzki wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 z zaprawy cementowej gr.2 cm zatarte na gładko  Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe - wykonanie izolacji z foli polietylenowej gr 0.20 mm  Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych XPS poziome, na wierzchu konstrukcji na sucho, jedna warstwa gr. 10 cm  Posadzki cementowe wraz z cokolikami wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 z zaprawy cementowej gr.2.5 cm zatarte na ostro  Posadzki cementowe wraz z cokolikami wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 dodatek za zmianę grubości o 3.5 cm Uzupełnienie posadzki cementowej wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 z zaprawy cementowej gr. 2.5 cm zatarte na gładko e) Tynki  Zmycie powierzchni tynków ścian i sufitów myjką ciśnieniową z kurzu, nalotu i zabrudzeń.  Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych wraz z uzupełnieniem ubytków - powierzchnia przecieranego tynku na ścianach nie malowanych,  Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych wraz z uzupełnieniem ubytków - powierzchnia przecieranego tynku na stropach, biegach i spocznikach nie malowanych lub nie pokrytych tapetą  Tynki cementowe II kategorii, wykonane ręcznie z transportem mechanicznym na ścianach  Tynki zwykłe wykonywane mechanicznie stropów i podciągów – tynk kat. II  Montaż nowych kratek wentylacyjnych f) Okładziny ceramiczne  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych - oczyszczenie i zmycie podłoża  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych - jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe  Układanie płytek z kamieni sztucznych na gotowym podłożu na posadzkach metodą kombinowaną w układzie regularnym - 11-30 płytek na 1 m2, wraz z wykonaniem cokołów  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin ściennych - oczyszczenie i zmycie podłoża  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin ściennych - jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe  Układanie płytek z kamieni sztucznych na gotowym podłożu na ścianach, g) Malowanie pomieszczeń  Gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome  Gruntowanie podłoży - powierzchnie pionowe  Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania  Mechaniczne mycie posadzek na mokro po robotach budowlanych. h) Roboty sanitarne.  Przełożenie odcinka instalacji deszczowej  Montaż zlewu dwukomorowego wraz z wykonaniem kompletnej instalacji wod-kan. zasilającej z.w. i c.w.u.i odpływowej (wymuszonej)  Wymiana hydrantów HP33 na nowe hydranty HP52 z wężem płaskoskładanym o długości 20 m wraz z wykonaniem instalacji doprowadzającej wodę do nich. i) Roboty elektryczne.  Wykonanie oświetlenia sufitowego i ściennego natynkowego w pomieszczeniach piwnicznych wraz z rozprowadzeniem instalacji zasilającej lampy.  Montaż gniazd 230V na ścianie wraz z rozprowadzeniem instalacji zasilającej.  Część nr 3 - zabudowa odcinka komunikacyjnego przy wyjściu z tunelu na wysokości wejść do budynku administracji szpitala (budynki 4A i 4B) i Przychodni P.O.Z. (budynek 4G)1) Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie poniższych prac: Wykonanie i montaż lekkiej konstrukcji zadaszenia - pokrycie poliwęglanem  Wykonanie odprowadzenia wody z zadaszenia.  Wykonanie i montaż ściany z elementów stalowych w miejscu montażu bramy i drzwi ewakuacyjnych wraz z wykończeniem  Montaż bramy segmentowej Horman (materiał Zamawiającego) wraz z uzupełnieniem i montażem urządzeń sterujących.  Zakup i montaż drzwi ewakuacyjnych stalowych .  Przemalowanie ścian w zakresie wykonanej zabudowy3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia. 4. Zakres prac obejmuje również prace towarzyszące i roboty tymczasowe takie jak m.in.: organizację, zabezpieczenie i dozór robót oraz placu budowy przez cały okres wykonywania robót (od przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót włącznie) oraz wywóz i utylizację gruzu i innych odpadów. Koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać także roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z projektem budowlanym.6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Zastosowanie procedury o parametrach równoważnych odbywać się będzie w oparciu o zgodę wydaną przez przedstawiciela Zamawiającego.7. Wykonawca zapewni wszystkie materiały oraz sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za to, aby wszystkie materiały, elementy wbudowane w trakcie realizacji robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą obiektu zgodnie ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.9. Dokumentacja łącznie z DTR urządzeń i gwarancją, książką serwisową musi być sporządzona w języku polskim.10. Zamawiający wymaga udzielenia:1) min 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i materiały liczonej od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego.2) Niezależnie od uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu udzielonej gwarancji, Zamawiającemu służyć będą uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres min 24 miesięcy liczonej od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego3) Gwarancji na urządzenia stanowiące przedmiot umowy zgodnie z gwarancją producenta jednak nie mniej niż 24 m-ce liczonej od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego.11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania Umowy. Wizję lokalną ustala się na dzień 22.05.2020 r. godz.: 10:00 – spotkanie przy budynku administracji Szpitala.12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 3 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z montażem instalacji elektrycznych, montażem instalacji sanitarnych i pracami ogólnobudowlanymi były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy. Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 Kp.W przypadku rozwiązania z daną osobą stosunku pracy przed zakończeniem okresu obowiązywania umowy, należy niezwłocznie zatrudnić na to miejsce inną osobę.W celu udokumentowania wypełniania powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu, na jego wezwanie, oświadczenia o zatrudnieniu osób wymienionych z imienia i nazwiska oraz określając zakres ich czynności.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.18. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.21. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45000000-7 – Roboty budowlane 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie należy zrealizować w następujących terminach:Część nr 1 – do 5 m-cy od daty podpisania umowy;Część nr 2 – do 3 m-cy od daty podpisania umowyCzęść nr 3 – do 3 m-cy od daty podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część nr 1 oraz Część nr 2Minimalne warunki dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż na etapie realizacji zamówienia, będą dostępne osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, spełniające określone wymagania:osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik BudowyIlość osób: min 1Doświadczenie i kwalifikacje: co najmniej 1 rok doświadczenia jako Kierownik budowy posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówosoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik robót elektrycznychIlość osób: min 1Doświadczenie i kwalifikacje: posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówosoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik robót sanitarnychIlość osób: min 1Doświadczenie i kwalifikacje: posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówKierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).Zamawiający uzna za spełnione wymagania w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymienionych powyżej, jeżeli przedstawione osoby będą posiadały uprawnienia tożsame wydane w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej.Wykonawca będzie obowiązany zaangażować w ramach zawartej umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia oraz umówionego wynagrodzenia również inne wymagane przepisami prawa osoby, o ile okaże się to konieczne dla realizacji przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę osób biorących udział w wykonaniu niniejszego zamówienia (imiennie wskazanych w ofercie), która może nastąpić za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego, wskazujący powody i konieczność dokonania takiej zmiany, a przedstawiony do zmiany we wniosku kandydat na to stanowisko musi spełniać odpowiednio warunki udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie z punktem 5.1.2)c) niniejszej SIWZ.Część nr 3Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.UWAGA:Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję, o ile spełnia wymagania stawiane osobom przewidzianym do pełnienia tych funkcji (dotyczy to również kierownika budowy).Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób dla wszystkich części zamówienia, na które Wykonawca złoży ofertę, o ile spełniają wymagania stawiane osobom przewidzianym do pełnienia tych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Część nr 1 oraz Część nr 2a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Część nr 3a) nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
dla część nr 1 oraz część nr 2Termin wykonania całości prac objętych umową może ulec zmianie w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności uniemożliwiających wykonanie umowy w umówionym terminie w szczególności:1) Wstrzymania robót objętych umową przez organ administracji budowlanej,2) Przerwania robót budowlanych objętych umową w przypadku konieczności zaprojektowania zmian w projektach budowlanych,3) Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego w szczególności opóźnień w przekazaniu terenu budowy 4) Działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót5) Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonania robót – fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika budowy do dziennika budowy oraz zgłoszony niezwłocznie zamawiającemu6) Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności7) Wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej – termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usuniecie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej część 31. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:1) wstrzymania robót objętych umową przez organ administracji budowlanej, 2) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, 3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.4) z brakiem możliwości dopuszczenia do prac na działającym obiekcie.5) Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-03, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część nr 1 - przebudowa budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ):1) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku 4 G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zakres do realizacji wg załączonej dokumentacji oraz pozwolenia na budowę – Decyzją nr 121/2020 z dnia 24.04.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część nr 2 - przebudowa budynków 4A i 4B na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej dla POZ1) Wykonanie I etapu robót budowlanych wydzielonych pomieszczeń piwnicznych w budynku Administracji Szpitala (budynki 4A i 4B) na potrzeby archiwizacji dokumentacji medycznej dla POZ, zgodnie z projektem wykonawczym zamiennym i zamiennym pozwoleniem na budowę - Decyzją nr 193-1/3013 z dnia 05.06.2019 r. Zakres robót w pomieszczeniach nr: -1.01, -1.02, -1.03, -1.04, -1.05, -1.07, -1.08, -1.09 (oznaczenia wg PW), obejmuje wykonanie poniższych prac:a) Roboty rozbiórkowe  Wykucie z muru ościeżnic stalowych, drzwiczek stalowych, stalowych przewodów wentylacyjnych i drobnych elementów stalowych ze stropu i ścian.  Rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej  Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - fundamenty ponad powierzchnią posadzek,  Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych  Odbicie luźnych tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2  Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na stropach płaskich, belkach, biegach i spocznikach schodów. o powierzchni odbicia ponad 5 m2  Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 20 km – wynajem kontenera na gruz b) Roboty murarskie  Ścianki działowe pełne z cegieł budowlanych pełnych lub dziurawek gr.1/2 cegły  Ścianki działowe - dodatek za zbrojenie ścianek pełnych  Uzupełnienie ścianek lub zamurowań otworów w ściankach na zaprawie cementowej, gr.ścianek 1/2 cegły  Przymurowanie do ościeży lub powierzchni ścian, ścianek na zaprawie cementowo-wapiennej o gr.1 cegły  Ściany budynków z bloczków betonowych o powierzchni czołowej profilowanej; ściana z otworami o gr. 24 cm cięcie bloczków ręcznie c) Montaż drzwi, balustrad i drabin stalowych.  Montaż drzwi stalowych z obróbką obsadzenia  Montaż drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych EI60 z obróbką obsadzenia  Balustrady schodowe z prętów stalowych, z pochwytem drewnianym, osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu, jednopłaszczyznowe  Montaż drabinki wyłazowej na dach. d) Posadzki  Warstwy wyrównawcze pod posadzki wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 z zaprawy cementowej gr.2 cm zatarte na gładko  Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe - wykonanie izolacji z foli polietylenowej gr 0.20 mm  Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych XPS poziome, na wierzchu konstrukcji na sucho, jedna warstwa gr. 10 cm  Posadzki cementowe wraz z cokolikami wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 z zaprawy cementowej gr.2.5 cm zatarte na ostro  Posadzki cementowe wraz z cokolikami wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 dodatek za zmianę grubości o 3.5 cm Uzupełnienie posadzki cementowej wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 z zaprawy cementowej gr. 2.5 cm zatarte na gładko e) Tynki  Zmycie powierzchni tynków ścian i sufitów myjką ciśnieniową z kurzu, nalotu i zabrudzeń.  Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych wraz z uzupełnieniem ubytków - powierzchnia przecieranego tynku na ścianach nie malowanych,  Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych wraz z uzupełnieniem ubytków - powierzchnia przecieranego tynku na stropach, biegach i spocznikach nie malowanych lub nie pokrytych tapetą  Tynki cementowe II kategorii, wykonane ręcznie z transportem mechanicznym na ścianach  Tynki zwykłe wykonywane mechanicznie stropów i podciągów – tynk kat. II  Montaż nowych kratek wentylacyjnych f) Okładziny ceramiczne  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych - oczyszczenie i zmycie podłoża  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych - jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe  Układanie płytek z kamieni sztucznych na gotowym podłożu na posadzkach metodą kombinowaną w układzie regularnym - 11-30 płytek na 1 m2, wraz z wykonaniem cokołów  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin ściennych - oczyszczenie i zmycie podłoża  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin ściennych - jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe  Układanie płytek z kamieni sztucznych na gotowym podłożu na ścianach, g) Malowanie pomieszczeń  Gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome  Gruntowanie podłoży - powierzchnie pionowe  Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania  Mechaniczne mycie posadzek na mokro po robotach budowlanych. h) Roboty sanitarne.  Przełożenie odcinka instalacji deszczowej  Montaż zlewu dwukomorowego wraz z wykonaniem kompletnej instalacji wod-kan. zasilającej z.w. i c.w.u.i odpływowej (wymuszonej)  Wymiana hydrantów HP33 na nowe hydranty HP52 z wężem płaskoskładanym o długości 20 m wraz z wykonaniem instalacji doprowadzającej wodę do nich. i) Roboty elektryczne.  Wykonanie oświetlenia sufitowego i ściennego natynkowego w pomieszczeniach piwnicznych wraz z rozprowadzeniem instalacji zasilającej lampy.  Montaż gniazd 230V na ścianie wraz z rozprowadzeniem instalacji zasilającej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ` 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część nr 3 - zabudowa odcinka komunikacyjnego przy wyjściu z tunelu na wysokości wejść do budynku administracji szpitala (budynki 4A i 4B) i Przychodni P.O.Z. (budynek 4G)1) Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie poniższych prac: Wykonanie i montaż lekkiej konstrukcji zadaszenia - pokrycie poliwęglanem  Wykonanie odprowadzenia wody z zadaszenia.  Wykonanie i montaż ściany z elementów stalowych w miejscu montażu bramy i drzwi ewakuacyjnych wraz z wykończeniem  Montaż bramy segmentowej Horman (materiał Zamawiającego) wraz z uzupełnieniem i montażem urządzeń sterujących.  Zakup i montaż drzwi ewakuacyjnych stalowych .  Przemalowanie ścian w zakresie wykonanej zabudowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace glazurnicze
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje brygady do układania glazury. Praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, wielkopolskiego. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI