Przebudowa budynków portierni i mieszkalno-terapeutycznego w Domu Pomocy Społecznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynków portierni i mieszkalno-terapeutycznego w Domu Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoniusza
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043994
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynków portierni i mieszkalno-terapeutycznego w Domu Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łyszkowice 64

1.5.2.) Miejscowość: Koniusza

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-104

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 386 95 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lyszsoc@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpslyszkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynków portierni i mieszkalno-terapeutycznego w Domu Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4127ae04-a94c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023586/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynków DPS: portierni i mieszkalno-terapeutycznego dla kotłowni gazowej i wymiennikowni wraz z instalacjami elektryczną,wodną,c.o. w budynku i poza budynkiem,inst. solarnej pozabudynkowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.dpslyszkowice.pl/zamowienia_i_przetargi.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającyma Wykonawcami odbywa się przy użyciu systemu miniPortal (adres:https://miniportal.uzp.gov.pl), zwykorzystaniem platformy ePUAP (adres:https://epuap.gov.pl/wps/portal). Zamawiający dopuszczapocztę elektroniczną jako środek do komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami (adres pocztyelektronicznej Zamawiającego do komunikacji z Wykonawcami: lyszsoc@interia.pl), z wyjątkiemskładania ofert oraz dokumentówskładanych wraz z ofertą. Identyfikator postępowania jest dostępnyna miniPortalu. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Regulamin korzystania z systemuminiPortal oraz Warunki techniczne dostępne są na miniPortalu (adres:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Regulamin korzystania z systemu miniPortal oraz Warunki techniczne dostępne są na miniPortalu(adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratoremPaństwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego wŁyszkowicach 64, 32-104 Koniusza, reprezentowany przez Dyrektora DPS tel. (12) 386 95 25, faks:(12) 286 90 04, e-mail:iod@pg.net.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w DPS jest p. Konrad Jankoś, e-mail: iod@pg.net.pl 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, 4) odbiorcamiPaństwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjaniniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,5) Państwa dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenianiniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywaniaobejmie cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowychbezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy,związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu doPaństwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,8) posiadająPaństwo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących,przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkowaćzmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo tonie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystaniaze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania prawodo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo,że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,9) nie przysługujePaństwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych prawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynków portierni i mieszkalno-terapeutycznego w Domu Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach w zakresie: przebudowy kotłowni i wymiennikowni, instalacji elektrycznej, wodnej, centralnego ogrzewania, instalacjisolarnej, budowy instalacji gazowej.Przedmiot zamówienia będzie obejmował w budynkuportierni:- przebudowę pomieszczeń wewnętrznych na potrzeby kotłowni i wymiennikowni przebudowęinstalacji wody, CWU, CO, instalacji elektrycznej, odgromowej- budowę instalacjigazu- budowę instalacji solarnej W budynku Mieszkalno-Terapeutycznym:- przebudowę instalacjiCO, CWU- budowę hydroforni w piwnicy- przebudowę instalacji elektrycznej zasilaniahydroforni- przebudowę instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego- budowę instalacjisolarnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowejstanowiącej Załącznik A do SWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robótbudowlanych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (tj. zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda obejmowała: przebudowę lub budowę budynku wraz z wewnętrznymi instalacjami, oraz kotłownią gazową,2) dysponuje osobami, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje się decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych obywateli państw członkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117)) do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej,  instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych,wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy, w następujących sytuacjach:a) jeżeli przyczyny będą następstwem okoliczności, za któreodpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowegoprzekazania terenu budowy, konieczności zmian zakresu robót, w jakim ww. okoliczności miałylub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,b) gdy wystąpiąopóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii itp., do wy-dania których właściweorgany są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli nie są następstwem okoliczności, zaktóre Wykonawca ponosi odpowiedzialność,c) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywaniarobót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazaniaich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,d) gdywystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, wszczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymiprzepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli koniecznośćwykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność,e) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robótOgłoszenie nr 2021/BZP 00029936/01 z dnia 2021-04-092021-04-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneniezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, orazwystąpienia robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, z planowanymi lubrównolegle prowadzonymi przez inne podmioty, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lubusunięcia tych kolizji,f) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ichzaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwemokoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,g) wystąpienia warunkówgeologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny odprzyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znaleziskarcheologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetledotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,h)wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych wdokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędniezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,i) koniecznościzrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lubmateriałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,j) wystąpienia niebezpieczeństwakolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami wzakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,k) wystąpienia Siły wyższejuniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,l) zmianobowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotuumowy, w tym w szczególności wynikających ze zmian ustawy z dnia 2 marca 2020 r. oszczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziała-niem i zwalczaniemCOVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z2020 r., poz. 374 z późn. zm. zwanej: „specustawą”) wchodzących w życie po dniu zawarciaUmowy,ł) przedłużenia przez władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tegostanu na inny stan wyjątkowy, ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa,m) wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://www.dpslyszkowice.pl/zamowienia_i_przetargi.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI