Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa boiska sportowego wraz z budową budynku zaplecza boiska i towarzyszącą infrastrukturą przy ul. Sportowej w Gorlicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3551252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boiska sportowego wraz z budową budynku zaplecza boiska i towarzyszącą infrastrukturą przy ul. Sportowej w Gorlicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-192f1c45-04cc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000932/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Przebudowa boiska sportowego wraz z budową budynku zaplecza boiska i towarzyszącą infrastrukturą przy ul. Sportowej w Gorlicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/499276
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony internetowej
prowadzonego postępowania : https://platformazakupowa.pl/transakcja/499276 , adres poczty
elektronicznej: e-mail zampub@um.gorlice.pl ,e-mail w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z
platformy byłoby chwilowo utrudnione
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne: 1) Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej tj.: a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.,
zwanej platformą zakupową, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/499276 .Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę
jest bezpłatne. b) poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl - w sytuacjach awaryjnych, np.
gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione. 2) Dokumenty przekazywane w postępowaniu
sporządza się w postaci elektronicznej. 3) Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty
zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na
stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/499276 .4)
Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i szczegółowe informacje dotyczące korzystania z platformy
zakupowej, wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej dostępne są na stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod
adresem: https://platformazakupowa.pl .2. Złożenie oferty: 1) Wykonawca składa ofertę wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/499276 . 2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca w celu złożenia zamawiającemu oferty wybiera polecenie „Złóż ofertę” dostępne na
platformie zakupowej przedmiotowego postępowania.
Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji dla wykonawców dostępnej na stronie platformy
zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .3. Sposób komunikowania się zamawiającego
z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami np. składanie dokumentów, oświadczeń,
zawiadomień, zapytań, innych informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy
zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/499276 i formularza „Wyślij
wiadomość”. 2) W sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione
zamawiający dopuszcza również komunikowanie się pomiędzy zamawiającym a wykonawcami za
pomocą poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl .4. Sposób sporządzania i przekazywania
dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania
techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru
dokumentów elektronicznych określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020
r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub
oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzibą: Urząd
Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna
Walczy, tel. 18 35 51 228, e-mail: walczy@um.gorlice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 4671591,01 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na przebudowie boiska sportowego wraz z budową budynku zaplecza boiska i towarzyszącą infrastrukturą - na działkach o nr ewid. 1747/19, 1765/5, 1766/5, 1766/5, 1767/3, 1768, 1769/2, 1769/5 1770/3, 2942/3, 2942/4, 2942/1, przy ul. Sportowej w Gorlicach obejmujących:
1) likwidację istniejącego boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej ,
2) demontaż istniejącego oświetlenia boiska wraz z instalacją kablową,
3) demontaż istniejącego ogrodzenia boiska,
4) likwidację fragmentów sieci kanalizacji deszczowej,
5) rozbiórkę fragmentu chodnika przy istniejącym boisku,
6) przebudowę istniejącego boiska na nowe o nawierzchni z trawy syntetycznej na nowej
podbudowie z podniesieniem terenu o ok. 50 cm ze względu na teren zalewowy,
7) wykonanie instalacji zewnętrznych – wodno-kanalizacyjne, elektryczne związane z budynkiem zaplecza boiska,
8) przebudowę z rozbudową sieci kanalizacyjnych sanitarnych i deszczowych wraz z odwodnieniem płyty boiska – wykonanie sytemu drenażu z włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej ,
9) przebudowę z rozbudową oświetlenia boiska o napięciu znamionowym do 1 kV,
10) wykonanie dojścia, chodników placów utwardzonych, wykonanie utwardzenia terenu przed boiskiem i budynkiem zaplecza oraz przebudowa istniejącej ścieżki pieszo-rowerowej,
11) wykonanie ogrodzenia boiska z paneli ogrodzeniowych i piłkochwytów,
12) wykonanie małej architektury w postaci ławek i kabin dla zawodników,
13) dostawę i montaż budynku zaplecza boiska w systemie kontenerowym z wcześniejszym wykonaniem fundamentowania wg zaleceń producenta.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
1) Projekt budowlany – (Projekt zagospodarowania terenu) Przebudowa boiska sportowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą - załącznik nr 1,
2) Projekt budowlany - PZT - Projekt architektoniczno budowlany - Budynek Zaplecza
Sportowego – załącznik nr 2,
3) Projekt budowlany - Instalacje elektryczne zewnętrzne , część elektryczna – załącznik nr 3,
4) Projekt zagospodarowania terenu - Instalacje sanitarne - przebudowa boiska sportowego - załącznik nr 4
5) STWiORB - instalacje elektryczne zewnętrzne – załącznik nr 5
6) STWiORB - przebudowa boiska sportowego – załącznik nr 6
7) Zaświadczenie o braku sprzeciwu do wykonywania robót budowlanych – załącznik nr 7
8) Decyzja Pozwolenia na budowę nr 549/2019 – załącznik nr 8
9) Operat wodnoprawny – załącznik nr 9
10) Decyzja wodnoprawna RZ.ZUZ.2.421.186.2018.AZ – załącznik nr 10
11) Aneks do Projektu budowlanego – załącznik nr 11 - W związku ze zamianą rozwiązań i typu ogrodzenia boiska Wykonawca wykona ogrodzenie na podstawie aneksu do projektu będącego załącznikiem nr 11.
12) Specyfikacja Warunków Zamówienia z ewentualnymi modyfikacjami i wyjaśnieniami treści,
1.3. Realizacja zadania w ramach „Poprawa infrastruktury sportowej - RFIL tereny górskie”
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: minimalizacja (według wzoru)
2) okres gwarancji - 40% - sposób oceny: maksymalizacja (według wzoru)
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma
maksymalną ilość 60 punktów (60%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne
przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Kryterium – okres gwarancji
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na cały wykonany przedmiot
zamówienia w miesiącach, licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji należy podać w pełnych
miesiącach.
Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie – 36 miesięcy,
Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie – 60 miesięcy.
Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji niższego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie
oferty.
(Gof.b. / Gn x 100) x 40% = ilość punktów, gdzie:
Gof.b. - okres gwarancji oferty badanej,
Gn - najwyższy okres gwarancji spośród ofert,
100 - wskaźnik stały,
40% - procentowe znaczenie kryterium okresu gwarancji.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „okres gwarancji” otrzyma
maksymalną ilość 40 punktów (40%). Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne
przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
Punkty w powyższych kryteriach zostaną zsumowane.
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (100%).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Określenie warunków udziału w postępowaniu
Zdolność techniczna lub zawodowa:
1) Wykonawca posiada następujące doświadczenie: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie roboty budowlane których zakres obejmował lub które polegały na budowie lub przebudowie co najmniej 2 (dwóch) boisk sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej, o powierzchni każdego boiska co najmniej 1000 m2, w dwóch odrębnych zamówieniach.
Pod pojęciem budowy należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.
2) Wykonawca winien dysponować przy realizacji zamówienia osobami:
a) kierownikiem budowy: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
b) kierownikiem robót: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) kierownikiem robót: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
(W przypadku uprawnień o których mowa pod lit. a) – c), Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272)).
Zamawiający jako spełnienie warunku dopuszcza wykazanie tej samej osoby na stanowiska wymienione pod lit a) – c) pod warunkiem posiadania przez daną osobę uprawnień do pełnienia funkcji w wymaganym zakresie i w wymaganych specjalnościach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 17 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowiącego zał. nr 18 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) Dowody określające, czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowiącego zał. nr 19 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się dokumenty wymienione poniżej:
1) Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 13 do SWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy,
2) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego zał. nr 14 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
4) Jeżeli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może wykorzystać wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowiący zał. nr 15 do SWZ.
5) Jeżeli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (treść art. określona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawca może wykorzystać wzór formularza stanowiący zał. nr 16 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia tysięcy 00/100).
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz.
299).
Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się
datę uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium w formie innej niż pieniężna należy wnieść w formie oryginału, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np.
konsorcjum), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia umocowali jeden podmiot do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). 2. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125
ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W
przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (treść art. określona w ust. 9.4. SWZ),
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna)
dołączą do oferty oświadczenie określone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie
wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy oraz określenie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich
wprowadzenia opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy,
stanowiącym zał. nr 12 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-09 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/499276
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w
wysokości 4% ceny całkowitej podanej w ofercie.