"Przebudowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Przebudowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wola Mystkowska"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSomianka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-30
  • ZamawiającyGmina Somianka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-15
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wola Mystkowska"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Somianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Somianka-Parcele 16B

1.5.2.) Miejscowość: Somianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 74-187-90

1.5.8.) Numer faksu: 29 74 187-14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@somianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wola Mystkowska"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-280cb671-1627-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000678/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wola Mystkowska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny
obsługujący format plików .pdf,f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej
- kodowanie UTF8,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
Głównego Urzędu Miar. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są:1) W
sprawach proceduralnych: Błażej Piwowarski, tel. (0-29) 74 187 90 wew. 54 w godzinach: poniedziałek,
środa, czwartek 8:00 – 16:00, wtorek 8:00 – 17:00, piątek 8:00 – 15:00, e-mail m.skura@somianka.pl 2)
W sprawach merytorycznych: Milena Wierzbicka, tel. (0-29) 74 187 90 wew. 41 w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek 8:00 – 16:00, wtorek 8:00 – 17:00, piątek 8:00 – 15:00, e-mail
gmina@somianka.pl Oferta winna być:a) sporządzona wg wzoru FORMULARZA OFERTY (załącznik
nr 1 do SWZ) w języku polskim,b) złożona wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
czyli za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/somianka ,c) podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), jeżeli wykonawca, wraz z
przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania
oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę
przedsiębiorstwa.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani / Pana danych
osobowych jest Gmina Somianka, Somianka – Parcele 16b, 07-203 Somianka reprezentowana przez
Wójta Gminy Somianka. 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej
rodoanka@gmail.com;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Kz.272.4.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez
przeprowadzenia negocjacji, zawarciem, realizacją oraz egzekucją umowy;4. Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;5. Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7. W odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzana nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewniający korzystanie ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Kz.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wola Mystkowska”. Inwestycja zaplanowana do realizacji zlokalizowana jest na terenie Gminy Somianka w miejscowości Wola Mystkowska na działkach o nr ewidencyjnym 117, 404 obręb 0027.

Zakres inwestycji obejmuje:
- usunięcie istniejącej darni i drzew,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych boiska,
- profilowanie płyty boiska,
- wykonanie nowej nawierzchni boiska poprzez wysiew nasion traw sportowych,
- ustawienie aluminiowych bramek do piłki nożnej o wymiarach 7,32 x 2,44 m,
- montaż piłko chwytów,
- budowa jezdni manewrowej wraz z miejscami postojowymi (do wykonania 35 miejsc postojowych),
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.

Projektowana konstrukcja płyty boiska trawiastego:
- humusowanie, gr. 8 cm, wraz z obsianiem trawą – nawierzchnia trawiasta z traw naturalnych, warstwa darniowa z mieszanki torfu i humusu rodzimego 1:1,
- siatka przeciw gryzoniom,
- humusowanie, gr. 10 cm – warstwa wegetacyjna z mieszanki humusu rodzimego, ziemi ogrodniczej próchnicznej, pospółki i nawozów w stosunku: 5 jednostek humusu, 2 jednostki torfu, 3 jednostki pospółki oraz 2,5 kg azofoski na 1 m3 mieszanki,
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego fr. 4/31,5 mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm,
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego fr. 31,5/63 mm (przekruchu betonowego), gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
- nasyp z kruszywa naturalnego o średniej grubości 30 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według
następujących kryteriów:1) K1 – cena – 60 pkt2) K2 – długość okresu gwarancji – 40 pkt• liczba
punktów w kryterium – cena 60 pkt zostanie obliczona wg wzoru cena oferty najniżej skalkulowanej
spośród ofert nieodrzuconychliczba punktów badanej oferty = x 60 cena oferty badanej• liczba punktów
w kryterium – długość okresu gwarancji, będzie przyznana w następujący sposób:- 36 miesięcy – 0 pkt-
48 miesięcy – 20 pkt- 60 miesięcy – 40 pktZamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej
przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na
okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może
przedłużyć termin gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na
okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli
Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów
w kryterium „długość okresu gwarancji”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił
gwarancji na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji na
wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia
bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę
dłuższego okresu gwarancji).W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w
Formularzu oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36
miesięcy.Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.Końcowa ocena oferty to
suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:Lp = K1 + K2gdzie:Lp – liczba punktów
uzyskanych przez ofertę,K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,K2 – liczba punktów
uzyskanych w kryterium „długość okresu gwarancji”.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która
przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą
sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, i ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca winien się znajdować w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych zero groszy). Wykonawca musi przedstawić odpowiedni dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem uiszczenia opłaty.

Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia, w którym zostanie on opublikowany. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wskaże, że:
a) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. przebudowie/budowie boisk trawiastych o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto każde zadanie.
- Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienie w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np.: umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
- Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych od Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/ zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku.

b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższymi wyszczególnieniem:
- co najmniej jedną osobą posiadającą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, uprawnienia i doświadczenie:
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pózn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zostały uznane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021r. poz. 1646);
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: - spełnianie warunków
udziału w postępowaniu:1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia wraz z dowodem uiszczenia
opłaty;2) wykaz robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00004751/01 z dnia 2021-02-01
2021-02-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty;3) wykaz osób, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi
spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:1) oświadczenia
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do
SWZ;2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji;3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający
żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składnia
ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 4) zaświadczenie
albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1
ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z
zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składnia ofert wykonawca dokonał
płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.Jeżeli wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
zaświadczenia, o którym mowa w pkt 3, zaświadczenia albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie naruszył obowiązków
dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne,2) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza
likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest
zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury.Dokumenty/oświadczenia, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- brak podstaw wykluczenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
c) Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składnia ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składnia ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się następujące dokumenty, do złożenia których zobowiązany jest Wykonawca:
1) „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 SWZ.
2) Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego - załącznik nr 9 do SWZ.
4) Oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium.
Jeżeli dotyczy:
5) dokument potwierdzający, że Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w szczególności innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postepowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu);
6) Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)
pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
7) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
8) Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
9) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy.
10) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance: numer 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr Kz.272.4.2021.”,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej
umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 455 ustawy PZP w
następujących przypadkach:1) zmiany w określeniu Stron Umowy, o ile zasadność tej zmiany
wynika z przepisów prawa na skutek np. połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,
restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy
wykluczenia;2) wystąpienia okoliczności wynikających z Siły Wyższej w rozumieniu kodeksu
cywilnego - w zakresie terminu i wynagrodzenia;3) w razie zaistnienia szczególnie
niekorzystnych i długotrwałych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie
Przedmiotu umowy przez okres dłuższy niż 2 tygodnie zgodnie ze sztuką budowlaną i
technologią robót, chyba że zwłoka z tego powodu nie wystąpiłyby, gdyby roboty były
realizowane przez Wykonawcę̨ w terminach określonych Umową. Wstrzymanie robót z tego
powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez Zamawiającego/
inspektora nadzoru inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki
atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie
uzasadniają zmiany terminu Umowy - w zakresie terminu i wynagrodzenia;4) wystąpi awaria nie
zawiniona czynnościami lub nie wynikającą z zaniechania czynności, do których Wykonawca był
zobowiązany – w zakresie terminu wynagrodzenia i zakresu robót;5) wystąpią działania osób
trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie
realizacji zamówienia – w zakresie terminu;6) wystąpią potrzeby wykonania robót zamiennych
lub odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek
Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany są korzystne dla
Zamawiającego – w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;7) wystąpią roboty
dodatkowe od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego - w zakresie
terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;8) wystąpienia okoliczności związanych z
wystąpieniem COVID-19 - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;9) wystąpią
zmiany na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00004751/01 z dnia 2021-02-01
2021-02-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na
etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona - w zakresie terminu, wynagrodzenia
oraz zakresu robót;10) braku rozwiązań projektowych lub błędów w dokumentacji projektowej
stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbędny do ich uzupełnienia - w zakresie terminu,
wynagrodzenia oraz zakresu robót;11) wystąpią zmiany technologii wykonania robót, pod
warunkiem, że wprowadzone zmiany są korzystne dla Zamawiającego - w zakresie terminu,
wynagrodzenia oraz zakresu robót;12) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta
będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego;13) ponadprzeciętnego czasu trwania
procedur administracyjnych, mających wpływ (obiektywny, niewynikających z opieszałości
Wykonawcy) na termin wykonania zamówienia – w zakresie terminu;14) odkrycia w toku
prowadzenia robót, niezidentyfikowanych wcześniej urządzeń bądź nieznanych elementów
zabytkowych mających obiektywny wpływ na terenie wykonania zamówienia - w zakresie
terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;15) uzasadnionego polecenia Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego w uzgodnieniu z Zamawiającym, dokonania zamiennych robót lub ich części - w
zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI