Przebudowa boisk sportowych na terenie Gminy Brzeszcze w ramach zadań inwestycyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa boisk sportowych na terenie Gminy Brzeszcze w ramach zadań inwestycyjnych związanych z budową boisk wielofunkcyjnych pn.: Pakiet nr 1: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. Pakiet nr 2: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 6 w Jawiszowicach”. Pakiet nr 3: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 3 w Skidziniu”. Pakiet nr 4: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. Pakiet nr 5: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy Szkole Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzeszcze
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-03-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Brzeszcze
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-18
  • Numer ogłoszenia514621-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 514621-N-2019 z dnia 2019-02-18 r.

Urząd Gminy Brzeszcze: Przebudowa boisk sportowych na terenie Gminy Brzeszcze w ramach zadań inwestycyjnych związanych z budową boisk wielofunkcyjnych pn.: Pakiet nr 1: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. Pakiet nr 2: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 6 w Jawiszowicach”. Pakiet nr 3: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 3 w Skidziniu”. Pakiet nr 4: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. Pakiet nr 5: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy Szkole Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Kościelna  4 , 32-620  Brzeszcze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 327 728 500, e-mail gmina@brzeszcze.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.brzeszcze.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.malopolska.pl/ugbrzeszcze
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.malopolska.pl/ugbrzeszcze

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.malopolska.pl/ugbrzeszcze

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej, w języku polskim .
Adres:
Urząd Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boisk sportowych na terenie Gminy Brzeszcze w ramach zadań inwestycyjnych związanych z budową boisk wielofunkcyjnych pn.: Pakiet nr 1: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. Pakiet nr 2: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 6 w Jawiszowicach”. Pakiet nr 3: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 3 w Skidziniu”. Pakiet nr 4: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. Pakiet nr 5: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy Szkole Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu”.
Numer referencyjny: SZP.271.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową boisk sportowych na terenie Gminy Brzeszcze z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. Pakiet nr 2: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 6 w Jawiszowicach”. Pakiet nr 3: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy Szkole Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu”. Pakiet nr 4: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. Pakiet nr 5: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 3 w Skidziniu”.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
45100000-8
45111200-0
45232400-6
45342000-6
37450000-7
45112720-8
45212221-1
71420000-8
77314100-5
77211400-6
45233226-9
45315100-9
45315300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-10

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: do 10.09.2019 r. Przekazanie placu budowy do 7 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek jeżeli: posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum: Pakiet nr 1 – 1 400 000,00 zł (milion czterysta tysięcy złotych); Pakiet nr 2 – 1 200 000,00 zł (milion dwieście tysięcy złotych); Pakiet nr 3 – 1 200 000,00 zł (milion dwieście tysięcy złotych); Pakiet nr 4 – 900 000,00 zł (dziewięćset tysięcy złotych); Pakiet nr 5 – 1 000 000,00 zł (milion złotych);
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dot. zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej: (a) 2 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie boisk sportowych z wykonaniem nawierzchni sztucznej o wartości każdego zamówienia: Pakiet nr 1 - min. 1 400 000,00 brutto zł; Pakiet nr 2 – min. 1 100 000,00 brutto zł; Pakiet nr 3 – min. 1 200 000,00 brutto zł; Pakiet nr 4 – min. 800 000,00 brutto zł; Pakiet nr 5 – min. 1 000 000,00 brutto zł; Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/. Wykonawca spełni warunek dot. zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi : (b) Kierownik budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, (c) Kierownik robót - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych, (d) Kierownik robót - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równoważne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Osoba wyszczególniona w pkt (b) - (d) powinny być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji spośród wskazanych powyżej. Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (t.j. Dz. U. z 2018r., poz.2272) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 ze zm.)
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty /W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów/, 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ; 3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Dokumenty/próbki celem weryfikacji właściwości i parametrów technicznych proponowanych przez Wykonawcę nawierzchni oraz wykładziny sportowej 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej http://www.brzeszcze.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet nr 1 – 34 000,00 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące złotych); Pakiet nr 2 – 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych); Pakiet nr 3 – 29 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych); Pakiet nr 4 – 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych); Pakiet nr 5 – 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA CAŁKOWITA BRUTTO 60,00
RĘKOJMIA na roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 8 do SIWZ - dla każdego pakietu osobno.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego boiska sportowego zlokalizowanego na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzeszczach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych.” Lokalizacja: Brzeszcze, ul. Szkolna 6. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze-miasto, obręb: 001 Brzeszcze na działkach o nr. ew. 1147/7, 1147/8. W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: • rozbiórkę nawierzchni istniejących terenów sportowych oraz urządzeń, • budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, • budowę boiska do siatkówki i badmintona, bieżni sprinterskiej, skoczni do skoku w dal, siłowni terenowej, • budowę opasek chodnikowych i dojść, • budowę piłkochwytów i ogrodzeń na terenie boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem furtek wejściowych, • budowę sieci drenażowej (drenaż francuski) pod boiskami sportowymi wraz z odcinkami kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej w terenie sieci kanalizacyjnej, • wykonanie odcinka odwodnienia liniowego, • budowę sieci oświetlenia terenu boiska oraz zasilania bramy przesuwnej, • wycinkę drzew kolidujących z projektowaną inwestycją oraz nasadzenia, • wykonanie trawników oraz nowych nasadzeń drzew, • remont – wymiana wodociągu kolidującego z boiskiem, • wykonanie zabezpieczeń rurami ochronnymi podziemnej infrastruktury, • montaż ławek, koszy na śmieci, stojaku na rowery, • dostawa wyposażenia boisk (bramki piłkarskie – 2 szt., kosze do koszykówki – 4 szt., siatki wraz ze słupkami do siatkówki – 2 szt., siatka do badmintona), • remont posadzek sal gimnastycznych, • budowę wewnętrznej ścianki wspinaczkowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-6, 45232400-6, 45342000-6, 37450000-7, 45112720-8, 45212221-1, 71420000-8, 77314100-5, 77211400-6, 45233226-9, 45325100-9, 45315300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA CAŁKOWITA BRUTTO 60,00
RĘKOJMIA na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 6 w Jawiszowicach”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego boiska sportowego zlokalizowanego na terenie klubu sportowego LKS Jawiszowice w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 6 w Jawiszowicach.” Lokalizacja: Jawiszowice, ul. Kusocińskiego 2. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze-miasto, obręb: 002 Jawiszowice na działkach o nr. ew. 742/14, 742/15, 742/16, 742/17 oraz 1/67 (sala gimnastyczna). W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: • rozbiórkę istniejących terenów sportowych oraz urządzeń i ogrodzeń, • budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, • budowę boiska do siatkówki i badmintona, bieżni sprinterskiej, skoczni do skoku w dal, siłowni terenowej, • budowę opasek chodnikowych, dojść i dojazdów wraz z przebudową zjazdu • budowę piłkochwytów i ogrodzeń na terenie kompleksu sportowego wraz z wykonaniem bramy wjazdowej i furtki, • budowę sieci drenażowej pod boiskami i urządzeniami sportowymi wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej i zabudową zbiornika prefabrykowanego gromadzącego wodę deszczową, z włączeniem do projektowanej studni na istniejącym kanale deszczowym • budowę sieci oświetlenia terenu boiska oraz zasilania bramy przesuwnej i pompowni przy zbiorniku, • wycinkę drzew kolidujących z projektowaną inwestycją • wykonanie trawników oraz nowych nasadzeń drzew • wykonanie zabezpieczeń rurami ochronnymi podziemnej infrastruktury • montaż ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery • dostawa wyposażenia boisk (bramki piłkarskie - 2szt, kosze do koszykówki - 4szt, siatki wraz ze słupkami do siatkówki - 2szt, siatka do badmintona), • dostawa wraz z montażem dwóch bramek piłkarskich na boisku trawiastym • remont posadzki sali gimnastycznej wraz z montażem trzech słupków aluminiowych do siatkówki i dostawą dwóch siatek do siatkówki).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-6, 45232400-6, 45342000-6, 37450000-7, 45112720-8, 45212221-1, 71420000-8, 77314100-5, 77211400-6, 45233226-9, 45325100-9, 45315300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA CAŁKOWITA BRUTTO 60,00
RĘKOJMIA na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 3 w Skidziniu”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego boiska sportowego zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 3 w Skidziniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 3 w Skidziniu” Lokalizacja: Skidziń, ul. Oświęcimska 39. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze-obszar wiejski, obręb: 0003 Skidziń na działce o nr. ew. 137/37. W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: • rozbiórkę istniejących terenów sportowych oraz urządzeń i ogrodzeń, • likwidację istn. osadnika wraz z odcinkiem kanału sanitarnego, • budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, • budowę boiska do siatkówki i badmintona, bieżni sprinterskiej, skoczni do skoku w dal, siłowni terenowej, • budowę opasek chodnikowych i dojść, • budowę piłkochwytów i ogrodzeń na terenie kompleksu sportowego wraz z wykonaniem bram wjazdowych i furtek wejściowych, • budowę sieci drenażowej pod boiskami i urządzeniami sportowymi wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej z włączeniem do projektowanych w terenie studni, • budowę sieci oświetlenia terenu boiska oraz zasilania bramy przesuwnej, • wycinkę drzew kolidujących z projektowaną inwestycją, • wykonanie trawników oraz nowych nasadzeń drzew, • wykonanie zabezpieczeń rurami ochronnymi podziemnej infrastruktury • montaż ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery • dostawa wyposażenia boisk (bramki piłkarskie - 2szt, kosze do koszykówki - 4szt, siatki wraz ze słupkami do siatkówki - 2szt, siatka do badmintona), • remont posadzki sali gimnastycznej).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-6, 45232400-6, 45342000-6, 37450000-7, 45112720-8, 45212221-1, 71420000-8, 77314100-5, 77211400-6, 45233226-9, 45325100-9, 45315300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA CAŁKOWITA BRUTTO 60,00
RĘKOJMIA na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego boiska sportowego zlokalizowanego na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Brzeszczach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja -Aktywizacja poprzez sport - modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. Lokalizacja: Brzeszcze, ul. Mickiewicza 3. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze-miasto, obręb: 001 Brzeszcze na działkach o nr. ew. 757/174, 2541/3 W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: • rozbiórkę nawierzchni istniejących terenów sportowych oraz urządzeń, • budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, • budowę boiska do siatkówki i badmintona, bieżni sprinterskiej, skoczni do skoku w dal, siłowni terenowej, • budowę opasek chodnikowych i dojść, • budowę piłkochwytów, ogrodzeń oraz poszerzenie bramy wjazdowej na teren szkoły wraz z wykonaniem furtki wejściowe, • wygrodzenie terenu ogólnodostępnego, • budowę sieci drenażowej pod całym kompleksem sportowym wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej w terenie sieci kanalizacyjnej, • budowę sieci oświetlenia terenu boiska oraz zasilania bram przesuwnych, • wycinkę drzew kolidujących z projektowaną inwestycją, • wykonanie trawników oraz nowych nasadzeń drzew, • remont – wymiana wodociągu kolidującego z bieżnią, • wykonanie zabezpieczeń rurami ochronnymi podziemnej infrastruktury, • montaż ławek, koszy na śmieci, stojaku na rowery, • dostawa wyposażenia boisk (bramki piłkarskie – 2 szt., kosze do koszykówki – 6 szt., siatki wraz ze słupkami do siatkówki – 2 szt., siatka do badmintona).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-6, 45232400-6, 45342000-6, 37450000-7, 45112720-8, 45212221-1, 71420000-8, 77314100-5, 77211400-6, 45233226-9, 45325100-9, 45315300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA CAŁKOWITA BRUTTO 60,00
RĘKOJMIA na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy Szkole Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego boiska sportowego zlokalizowanego na terenie Szkoły Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy Szkole Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu.” Lokalizacja: Zasole ul. Kostka Jagiełły 8. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze-obszar wiejski, obręb: 0005 Zasole na działce o nr. ew. 1920/22. W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: • ściągnięcie humusu z istniejącego terenu sportowego wraz z wykonaniem korytowania, • budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, • budowę boiska do siatkówki i badmintona, bieżni sprinterskiej, skoczni do skoku w dal, siłowni terenowej • budowę opasek chodnikowych i dojść, • budowę piłkochwytów, ogrodzeń oraz bramy wjazdowej i furtki, • budowę sieci drenażowej pod całym kompleksem sportowym wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej z włączeniem do studni bezodpływowych • budowę sieci oświetlenia terenu boiska oraz zasilania bramy przesuwnej, • remont - wymiana wodociągu kolidującego z boiskiem, • wykonanie zabezpieczeń rurami ochronnymi podziemnej infrastruktury • humusowanie z obsianiem trawą, • montaż ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery, • dostawa wyposażenia boisk (bramki piłkarskie - 2szt, kosze do koszykówki - 4szt, siatki wraz ze słupkami do siatkówki – 2kpl., siatka do badmintona).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-6, 45232400-6, 45342000-6, 37450000-7, 45112720-8, 45212221-1, 71420000-8, 77314100-5, 77211400-6, 45233226-9, 45325100-9, 45315300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA CAŁKOWITA BRUTTO 60,00
RĘKOJMIA na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b - Brzesko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI