IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet nr 1 – 34 000,00 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące złotych); Pakiet nr 2 – 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych); Pakiet nr 3 – 29 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych); Pakiet nr 4 – 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych); Pakiet nr 5 – 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA CAŁKOWITA BRUTTO |
60,00 |
RĘKOJMIA na roboty budowlane |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 8 do SIWZ - dla każdego pakietu osobno.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego boiska sportowego zlokalizowanego na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzeszczach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych.” Lokalizacja: Brzeszcze, ul. Szkolna 6. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze-miasto, obręb: 001 Brzeszcze na działkach o nr. ew. 1147/7, 1147/8. W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: • rozbiórkę nawierzchni istniejących terenów sportowych oraz urządzeń, • budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, • budowę boiska do siatkówki i badmintona, bieżni sprinterskiej, skoczni do skoku w dal, siłowni terenowej, • budowę opasek chodnikowych i dojść, • budowę piłkochwytów i ogrodzeń na terenie boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem furtek wejściowych, • budowę sieci drenażowej (drenaż francuski) pod boiskami sportowymi wraz z odcinkami kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej w terenie sieci kanalizacyjnej, • wykonanie odcinka odwodnienia liniowego, • budowę sieci oświetlenia terenu boiska oraz zasilania bramy przesuwnej, • wycinkę drzew kolidujących z projektowaną inwestycją oraz nasadzenia, • wykonanie trawników oraz nowych nasadzeń drzew, • remont – wymiana wodociągu kolidującego z boiskiem, • wykonanie zabezpieczeń rurami ochronnymi podziemnej infrastruktury, • montaż ławek, koszy na śmieci, stojaku na rowery, • dostawa wyposażenia boisk (bramki piłkarskie – 2 szt., kosze do koszykówki – 4 szt., siatki wraz ze słupkami do siatkówki – 2 szt., siatka do badmintona), • remont posadzek sal gimnastycznych, • budowę wewnętrznej ścianki wspinaczkowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-6, 45232400-6, 45342000-6, 37450000-7, 45112720-8, 45212221-1, 71420000-8, 77314100-5, 77211400-6, 45233226-9, 45325100-9, 45315300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA CAŁKOWITA BRUTTO |
60,00 |
RĘKOJMIA na roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 6 w Jawiszowicach”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego boiska sportowego zlokalizowanego na terenie klubu sportowego LKS Jawiszowice w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 6 w Jawiszowicach.” Lokalizacja: Jawiszowice, ul. Kusocińskiego 2. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze-miasto, obręb: 002 Jawiszowice na działkach o nr. ew. 742/14, 742/15, 742/16, 742/17 oraz 1/67 (sala gimnastyczna). W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: • rozbiórkę istniejących terenów sportowych oraz urządzeń i ogrodzeń, • budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, • budowę boiska do siatkówki i badmintona, bieżni sprinterskiej, skoczni do skoku w dal, siłowni terenowej, • budowę opasek chodnikowych, dojść i dojazdów wraz z przebudową zjazdu • budowę piłkochwytów i ogrodzeń na terenie kompleksu sportowego wraz z wykonaniem bramy wjazdowej i furtki, • budowę sieci drenażowej pod boiskami i urządzeniami sportowymi wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej i zabudową zbiornika prefabrykowanego gromadzącego wodę deszczową, z włączeniem do projektowanej studni na istniejącym kanale deszczowym • budowę sieci oświetlenia terenu boiska oraz zasilania bramy przesuwnej i pompowni przy zbiorniku, • wycinkę drzew kolidujących z projektowaną inwestycją • wykonanie trawników oraz nowych nasadzeń drzew • wykonanie zabezpieczeń rurami ochronnymi podziemnej infrastruktury • montaż ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery • dostawa wyposażenia boisk (bramki piłkarskie - 2szt, kosze do koszykówki - 4szt, siatki wraz ze słupkami do siatkówki - 2szt, siatka do badmintona), • dostawa wraz z montażem dwóch bramek piłkarskich na boisku trawiastym • remont posadzki sali gimnastycznej wraz z montażem trzech słupków aluminiowych do siatkówki i dostawą dwóch siatek do siatkówki).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-6, 45232400-6, 45342000-6, 37450000-7, 45112720-8, 45212221-1, 71420000-8, 77314100-5, 77211400-6, 45233226-9, 45325100-9, 45315300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA CAŁKOWITA BRUTTO |
60,00 |
RĘKOJMIA na roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 3 w Skidziniu” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego boiska sportowego zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 3 w Skidziniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy ZSP nr 3 w Skidziniu” Lokalizacja: Skidziń, ul. Oświęcimska 39. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze-obszar wiejski, obręb: 0003 Skidziń na działce o nr. ew. 137/37. W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: • rozbiórkę istniejących terenów sportowych oraz urządzeń i ogrodzeń, • likwidację istn. osadnika wraz z odcinkiem kanału sanitarnego, • budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, • budowę boiska do siatkówki i badmintona, bieżni sprinterskiej, skoczni do skoku w dal, siłowni terenowej, • budowę opasek chodnikowych i dojść, • budowę piłkochwytów i ogrodzeń na terenie kompleksu sportowego wraz z wykonaniem bram wjazdowych i furtek wejściowych, • budowę sieci drenażowej pod boiskami i urządzeniami sportowymi wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej z włączeniem do projektowanych w terenie studni, • budowę sieci oświetlenia terenu boiska oraz zasilania bramy przesuwnej, • wycinkę drzew kolidujących z projektowaną inwestycją, • wykonanie trawników oraz nowych nasadzeń drzew, • wykonanie zabezpieczeń rurami ochronnymi podziemnej infrastruktury • montaż ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery • dostawa wyposażenia boisk (bramki piłkarskie - 2szt, kosze do koszykówki - 4szt, siatki wraz ze słupkami do siatkówki - 2szt, siatka do badmintona), • remont posadzki sali gimnastycznej).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-6, 45232400-6, 45342000-6, 37450000-7, 45112720-8, 45212221-1, 71420000-8, 77314100-5, 77211400-6, 45233226-9, 45325100-9, 45315300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA CAŁKOWITA BRUTTO |
60,00 |
RĘKOJMIA na roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4: „Rewitalizacja – Aktywizacja poprzez sport – modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego boiska sportowego zlokalizowanego na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Brzeszczach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja -Aktywizacja poprzez sport - modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Brzeszczach wraz z programem działań rekreacyjnych”. Lokalizacja: Brzeszcze, ul. Mickiewicza 3. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze-miasto, obręb: 001 Brzeszcze na działkach o nr. ew. 757/174, 2541/3 W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: • rozbiórkę nawierzchni istniejących terenów sportowych oraz urządzeń, • budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, • budowę boiska do siatkówki i badmintona, bieżni sprinterskiej, skoczni do skoku w dal, siłowni terenowej, • budowę opasek chodnikowych i dojść, • budowę piłkochwytów, ogrodzeń oraz poszerzenie bramy wjazdowej na teren szkoły wraz z wykonaniem furtki wejściowe, • wygrodzenie terenu ogólnodostępnego, • budowę sieci drenażowej pod całym kompleksem sportowym wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej w terenie sieci kanalizacyjnej, • budowę sieci oświetlenia terenu boiska oraz zasilania bram przesuwnych, • wycinkę drzew kolidujących z projektowaną inwestycją, • wykonanie trawników oraz nowych nasadzeń drzew, • remont – wymiana wodociągu kolidującego z bieżnią, • wykonanie zabezpieczeń rurami ochronnymi podziemnej infrastruktury, • montaż ławek, koszy na śmieci, stojaku na rowery, • dostawa wyposażenia boisk (bramki piłkarskie – 2 szt., kosze do koszykówki – 6 szt., siatki wraz ze słupkami do siatkówki – 2 szt., siatka do badmintona).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-6, 45232400-6, 45342000-6, 37450000-7, 45112720-8, 45212221-1, 71420000-8, 77314100-5, 77211400-6, 45233226-9, 45325100-9, 45315300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA CAŁKOWITA BRUTTO |
60,00 |
RĘKOJMIA na roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy Szkole Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego boiska sportowego zlokalizowanego na terenie Szkoły Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa boiska sportowego na boisko wielofunkcyjne wraz z obiektami sportowymi przy Szkole Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu.” Lokalizacja: Zasole ul. Kostka Jagiełły 8. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze-obszar wiejski, obręb: 0005 Zasole na działce o nr. ew. 1920/22. W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: • ściągnięcie humusu z istniejącego terenu sportowego wraz z wykonaniem korytowania, • budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, • budowę boiska do siatkówki i badmintona, bieżni sprinterskiej, skoczni do skoku w dal, siłowni terenowej • budowę opasek chodnikowych i dojść, • budowę piłkochwytów, ogrodzeń oraz bramy wjazdowej i furtki, • budowę sieci drenażowej pod całym kompleksem sportowym wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej z włączeniem do studni bezodpływowych • budowę sieci oświetlenia terenu boiska oraz zasilania bramy przesuwnej, • remont - wymiana wodociągu kolidującego z boiskiem, • wykonanie zabezpieczeń rurami ochronnymi podziemnej infrastruktury • humusowanie z obsianiem trawą, • montaż ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery, • dostawa wyposażenia boisk (bramki piłkarskie - 2szt, kosze do koszykówki - 4szt, siatki wraz ze słupkami do siatkówki – 2kpl., siatka do badmintona).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-6, 45232400-6, 45342000-6, 37450000-7, 45112720-8, 45212221-1, 71420000-8, 77314100-5, 77211400-6, 45233226-9, 45325100-9, 45315300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA CAŁKOWITA BRUTTO |
60,00 |
RĘKOJMIA na roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy