Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności– II postępowanie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności– II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPabianice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-24
  • ZamawiającyGmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00072415
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności– II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 472057715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: ˜Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜poczta@um.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.bip.um.pabianice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności– II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-07a0e22c-bec9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000829/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności– II postępowanie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://www.bip.um.pabianice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://www.bip.um.pabianice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wpostępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciuminiPortalu (dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAPu (dostępny podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal), poczty elektronicznej. Zamawiający wyznacza do kontaktu zWykonawcami - w kwestiach formalnych Edyta Fila-Wyleżych- kierownik Referatu ZamówieńPublicznych e-mail: zamowienia.publiczne@um.pabianice.pl, w kwestiach merytorycznych AgnieszkaPietrowska- naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska e-mail: apietrow@um.pabianice.pl. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP i wtedy ma dostęp do„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane są w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert orazdokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłaniaopisane są w Instrukcji użytkownika. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jestdysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.Szczegóły w SWZ w rozdziale 11 w szczególności pkt 11.4- 11-6. Link do postępowania i jego ID są wzałączniku nr 9 do SWZ. Dane postępowanie też na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,klikając opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnegona ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Wformularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę w języku polskim składa się, pod rygoremnieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany jest w „Instrukcjiużytkownika”, dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.plZ uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tym ogłoszeniu więcej informacji w dalszej części ogłoszenia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Postępowanie o udzieleniezamówieniapublicznego pt: Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności- II postępowanie, prowadzonym w trybiepodstawowym;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.),dalej „ustawa Pzp”;4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp;6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychdotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawodo sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowychnarusza przepisy RODO;8) Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale 22 swz.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o którychmowaw art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacjimających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.Szczegółowe informacje w rozdziale 22 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜4.1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności4.2.Przedmiot zamówienia obejmuje:Przebudowę budowli użyteczności publicznej – amfiteatru ołącznej powierzchni zabudowy 1902,8 m2 w Parku Wolności przy ul. Łaskiej 114 w Pabianicach,w tym: 1) budowę widowni oraz przebudowę sceny, 2)wykonanie placu utwardzonego z kostkibrukowej, 3)wykonanie trawników, 4)poszerzenie drogi dojazdowej do sceny, 5)przebudowęinstalacji energetycznej ze zmianą lokalizacji lamp oświetleniowych, 6)lokalizację skrzynkielektroenergetycznej, 7)zakup i montaż plastikowych siedzisk na widowni, 8)montaż elementówmałej architektury (kamiene kule, balustrady, kosze na odpady).4.3.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):45233000, 45112000, 45111000, 45111000, 45233222, 45233320-8, 45233000, 45233320,45000000-7, 45262311-4, 45421000-4, 45311100-1.4.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składająsię na niego następujące dokumenty: 1) projekt architektoniczno-budowlany przebudowyamfiteatru, w tym: a) część architektoniczna b) część elektryczna c) część konstrukcyjna; 2)projekt wykonawczy przebudowy amfiteatru 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbiorurobót budowlanych 4) przedmiar robót Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje opisanych wdokumentacji robót związanych z rozbiórką widowni oraz usunięciem drzew I krzewów (zakresten został wcześniej wykonany przez Zamawiającego).4.5.Zamawiający wymaga aby w dniach od 27 do 30 sierpnia 2021 Wykonawca nie wykonywałżadnych robot związaną z realizacją niniejszego zamówienia w związku organizacją w tymczasie imprezy sportowej na terenie Parku.4.6.Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy. Teren robót jest parkiem miejskim,dlatego też Wykonawca zobowiązany jest zachować pełną staranność przy wygrodzeniu terenurobót oraz wykonywaniu robót w celu zachowania warunków pełnego bezpieczeństwa dla osóbpostronych poruszających się po parku oraz zachowania dbałości o otoczenie terenuprowadzonych robót.4.7.Rozwiązania równoważne. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienianorm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, októrych mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, żeodniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacjiprojektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacjitechnicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązaniarównoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć,że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lubrównoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowoi określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób niewpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacjiprojektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzieobowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia imateriały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacjiprojektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, żedane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przezzamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych niemoże uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający,w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środkidowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawcaudowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane,spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przezZamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanegoprzez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tęjednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechamiokreślonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacjizamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez innerównoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednieśrodki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdydany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwościich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemuWykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niegoroboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisieprzedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacjązamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNRwskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu okonkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni toosiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodnościwykonanych prac z dokumentacją techniczną.4.8.Wymagania dotyczące dostępności. Przebudowę amfiteatru wraz z towarzyszącąinfrastrukturą, tj. przebudową sceny widowiskowej, widowni, placu utwardzonego przed sceną,cięgów komunikacyjnych oraz niezbędnych urządzeń budowlanych, służących do organizowaniaimprez artystycznych, rozrywkowych, okolicznościowych, możliwych do zorganizowania nawolnym powietrzu, zaprojektowano z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Wejście nascenę osobom niepełnosprawnym zapewniono dzięki pochylni, na widowni przewidzianomiejsca na poziomie “0” dla osób niepełnosprawnych.4.9.Gwarancja.Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały iurządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługująpełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnegow terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.4.10.Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenieodpowiedzialności cywilnej ważne przez cały okres realizacji robót w ramach niniejszegozamówienia w wysokości nie mniejszej niż: 1 500 000 zł (słownie: jeden milion pięćset złotych).4.11.Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniuprzedmiotowych środków dowodowych.4.12.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następującychwzględów:1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych.Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymizwiązanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przezróżnych wykonawców. 2)Przy tego typu robotach (równoległe wykonywanie prac z różnychbranż) nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden placbudowy (przekazany byłby równolegle wielu wykonawcom). Nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy. 3)Przy tego typu robotachwykonywanych przez różnych wykonawców opóźnienie jednego z wykonawców wpłynęłobynegatywnie na terminowość wykonania innych elementów inwestycji – zależnych odterminowego wykonania prac przez innego Wykonawcę. Reasumując, Zamawiający nie dokonałpodziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymitrudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzebaskoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówieniamogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziałuzamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜370 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Zamawiający dokonuje badania oświadczeń stanowiących wstępnepotwierdzenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunkiudziału w postępowaniu. Następnie Zamawiający dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czyWykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu orazspełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwieWykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentówpotwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania.Art.274 ustawy pzp stosuje się.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczącychtreści złożonych ofert.3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art.223 ust. 2 ustawy pzp.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podanąprzez wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość(cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku www. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1)Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: conajmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1 500 000 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budowliużyteczności publicznej, zawierającej minimum roboty dotyczące sceny zewnętrznej i/lub widowni i/lub trybun, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, z zastrzeżeniem, że ilość stałych miejsc siedzących w tym obiekcie to minimum 300.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno– budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami równoważne do wyżej wskazanych.b) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lubodpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWEINFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawcapowinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.1) Wartości podane w dokumentach wwalutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP nadzień publikacji ogłoszenia.2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacjizamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wrozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych.Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie(nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisamiregulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.3) Wykonawca w celuwykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobębędącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe dowykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwym iprzepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowycharchitektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).6.2. Zamawiający może,oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, żeWykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcęsprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lubzawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może miećnegatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2ustawy Pzp).6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniawykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych zWykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane6.4. Sposób wykazania warunków udziałuw postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępnepotwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:a) nie podlega wykluczeniu,b) spełnia warunkiudziału w postępowaniu.8.1.1. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 i 5 doSWZ.8.1.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub są oneniekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia,poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlegaodrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłankiunieważnienia postępowania.8.1.3. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1SWZ nie możesłużyć potwierdzeniu spełniania kryteriów selekcji.8.1.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń,o których mowa w pkt 8.1 SWZ.8.1.5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa wpkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, któryjest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia,o przedstawienie takich informacji lub dokumentów. 8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika,które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.8.2.1.Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.8.2.2. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania)następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) wykazu robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejscawykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane(sporządzonego zgodnie zZałącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlanezostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inneodpowiedniedokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt.6.1.4. ppkt. 1) SWZ,b) wykazu osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług,kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie zZałącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przyczym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaćdane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;3)Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotuudostępniającego zasoby: a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniuWykonawcy lub podmiotu udostępniającegozasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lubinformacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasobynie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiającymoże je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawcawskazałdane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotuudostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynikaz dokumentów,o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotuudostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000 PLN (słowniedwadzieścia tysięcy złotych),12.1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następującychformach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjachubezpieczeniowych;d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości.12.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunekbankowy Zamawiającego:GETIN BANK Nr rachunku: 47 1560 0013 2473 5210 8000 0006zadnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.5.2021 ”Za skuteczne wniesienie wadium wpieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowymZamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazujezamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływemterminu składania ofert.12.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lubporęczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne,bezwarunkowe i płatne napierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami ipowinna zawierać następujące elementy: a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy),beneficjenta gwarancji/poręczenia(Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanieich siedzib, b)kwotę wadium, c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia…….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadiumokreślonych w przepisach ustawy.12.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nie przerwanie dodnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a)oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.b) wprzypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które robotybudowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyćwg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiemdowodowym.c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środkidowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o którychmowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ąspełnienie warunku.10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały wskazane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜Ciąg dalszy do sekcji III pkt. 3.6) ogłoszenia: 11.12. Jeżeli dokumenty elektroniczne,przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacjestanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca w celuutrzymania ich w poufności, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wrazz jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, anastępnie z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.11.13. Do ofertynależy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w pkt 8.1 SWZ w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisemosobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.11.14. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.11.15. Wykonawca może przedupływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również naminiPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej naminiPortalu. 11.16. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skuteczniedokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.11.17. Komunikacja pomiędzy Zamawiającyma Wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż ofertktóremogą być przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt 11.8 odbywa się elektronicznieza pośrednictwem:a) dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal;(dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularzado komunikacji” jako załącznik b) poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego:zamowienia.publiczne@um.pabianice.pl (dopuszcza się składanie dokumentów elektronicznychzapomocą poczty elektronicznej). Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodęwskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czastrwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.Wszystkie szczegółowe informacje w SWZ opublikowanym na stronie postępowania https://www.bip.um.pabianice.pl
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI