Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPabianice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-15
  • ZamawiającyGmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023311
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de97626f-8dfc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000829/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury rekreacyjno- sportowej i technicznej miasta- Przebudowa amfiteatru i nawierzchni na Górce Aktywności w Parku Wolności

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.um.pabianice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.um.pabianice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania ogólne11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej.11.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:1) w kwestiach formalnych - Edyta Fila – Wyleżych, Kierownik ReferatuZamówień Publicznych, zamówienia.publiczne@um.pabianice.pl;2) w kwestiach merytorycznych – Agnieszka Pietrowska, naczelnikWydziału Ochrony Środowiska, apietrow@um.pabianice.pl11.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystaniaz systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usługadministracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentówskładanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłaniaopisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać sięz ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając sięo udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasadykorzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celukorzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownikaurządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylkona platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania zurządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalnościsystemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatuprzesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:- specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołuTLS 1.2,- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacieHTML z kodowaniem UTF-8,- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają sięo czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowegomechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek doZamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj UrzędowegoPoświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), którejest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia”jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:- Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,- Mozilla Firefox od wersji 15,- Google Chrome od wersji 20.11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.11.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.11.7. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań wminiPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej zzakładki Postępowania.Ze względu na brak wystarczającej ilości miejsca uszczegółowienie informacji dotyczącej składania ofert oraz składania dokumentów innych niż oferty oraz oświadczenia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiającyinformuje, że:1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których daneWykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego naPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pt: Przebudowa amfiteatru w Parku WolnościSpecyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 31 z 35zadanie pn.: „Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności” prowadzonym w trybiepodstawowym;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczącychWykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ichzmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzporaz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyWykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;8) Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcyjest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale 22 swz.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale 22 swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa amfiteatru w Parku Wolności4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:Przebudowę budowli użyteczności publicznej – amfiteatru o łącznej powierzchni zabudowy1902,8 m2 w Parku Wolności przy ul. Łaskiej 114 w Pabianicach, w tym:1) budowę widowni oraz przebudowę sceny,2) wykonanie placu utwardzonego z kostki brukowej,3) wykonanie trawników,4) poszerzenie drogi dojazdowej do sceny,5) przebudowę instalacji energetycznej ze zmianą lokalizacji lamp oświetleniowych,6) lokalizację skrzynki elektroenergetycznej,7) zakup i montaż plastikowych siedzisk na widowni,8) montaż elementów małej architektury (kamiene kule, balustrady, kosze na odpady).4.3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):45233000, 45112000, 45111000, 45111000, 45233222, 45233320-8, 45233000,45233320, 45000000-7, 45262311-4, 45421000-4, 45311100-1.4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.Składają się na niego następujące dokumenty:1) projekt architektoniczno-budowlany przebudowy amfiteatru, w tym:a) część architektonicznab) część elektrycznac) część konstrukcyjna;2) projekt wykonawczy przebudowy amfiteatru3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych4) przedmiar robótUwaga: Zakres zamówienia nie objemuje opisanych w dokumentacji robót związanychz rozbiórką widowni oraz usunięciem drzew I krzewów (zakres ten został wcześniejwykonany przez Zamawiającego).4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.Teren robót jest parkiem miejskim, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest zachowaćpełną staranność przy wygrodzeniu terenu robót oraz wykonywaniu robót w celuzachowania warunków pełnego bezpieczeństwa dla osób postronych poruszających się poparku oraz zachowania dbałości o otoczenie terenu prowadzonych robót.4.6. Rozwiązania równoważne.W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych,specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć,że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocentechnicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznychZamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizującdokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu wdokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania iodbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo iokreślają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrachtechnicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposóbnie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiałyrównoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowaneprzez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkieetykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniająrównoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdywykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przezzamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebiewyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, wszczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, żeroboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniająwymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przezjednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tęjednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lubcechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lubwarunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikatywydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptujetakże inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację technicznąproducenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lubsprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brakdostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że danyWykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługispełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach ocenyofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazującyna konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu okonkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni toosiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodnościwykonanych prac z dokumentacją techniczną.4.7. Wymagania dotyczące dostępności.Przebudowę amfiteatru wraz z towarzyszącą infrestrukturą, tj. przebudową scenywidowiskowej, widowni, placu utwardzonego przed sceną, cięgów komunikacyjnych orazniezbędnych urządzeń budowlanych, służacych do organizowania imprez artystycznych,rozrywkowych, okolicznościowych, możliwych do zorganizowania na wolnym powietrzu,zaprojektowano z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Wejście na scenę osobomniepełnosprawnym zapewniono dzięki pochylni, na widowni przewidziono miejsca napoziomie “0” dla osób niepełnosprawnych.4.8. Gwarancja.Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiałyi urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okresw przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizycznewynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie oduprawnień z tytułu gwarancji.4.9. Ubezpieczenie.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnejważne przez cały okres realizcji robót w ramach niniejszego zamówienia w wysokości niemniejszej niż: 1 500 000 zł (słownie: jeden milion pięćset złotych).4.10. Przedmiotowe środki dowodowe.Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środkówdowodowych.4.11. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następującychwzględów:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych.Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymizwiązanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robótwykonywanych przez różnych wykonawców.2) Przy tego typu robotach (równoległe wykonywanie prac z różnych branż) nie mamożliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden placbudowy (przekazany byłby równolegle wielu wykonawcom). Nie jest takżemożliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy.3) Przy tego typu robotach wykonywanych przez różnych wykonawców opóźnieniejednego z wykonawców wpłynęłoby negatywnie na terminowość wykonania innychelementów inwestycji – zależnych od terminowego wykonania prac przez innegoWykonawcę.Reasumując, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu nato, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymikosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnychwykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważniezagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówieniapodyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakteremprzedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokonuje badania oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie Zamawiający dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czyWykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu orazspełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwieWykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzającychspełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Art.274 ustawy pzpstosuje się. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnieńdotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisamiart.223 ust. 2 ustawy pzp.4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną przez wykonawcę wofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość (cenę)wyrażonąsłownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkiudziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1)Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodniez przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1 500 000 złbrutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), która polegałana budowie1 lub przebudowie2 lub remoncie3 budowli użytecznościpublicznej, zawierającej minimum roboty dotyczące sceny zewnętrznej i/lubwidowni i/lub trybun, wraz z instrastukturą towarzyszącą, z zastrzeżeniem,że ilość stałych miejsc siedzących w tym obiekcie to minimum 300.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzydysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno– budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotamiobjętymi przedmiotem zamówienialub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadkuWykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami równoważne do wyżej wskazanych.b) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznejktórych zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymiprzedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważneuprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnieniabudowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakresi wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełniawarunek udziału w postępowaniu.1) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazaneprzez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP nadzień publikacji ogłoszenia.2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dlaosób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie sięuprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwiew rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych.Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności iich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującyminadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe dowykonywania działalności w budownictwie, równoznacznewykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie naterytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymiprzepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) orazustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowycharchitektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapiepostępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowaniezasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięciagospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia nakażdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniawykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych zWykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacjiktórych te zdolności są wymagane6.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale8 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiącewstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:a) nie podlega wykluczeniu,b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.8.1.1. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 i 5 do SWZ.8.1.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub sąone niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcęodpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonymterminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ichzłożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłankiunieważnienia postępowania.8.1.3. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1SWZ nie może służyć potwierdzeniu spełniania kryteriów selekcji.8.1.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treścizłożonych oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.8.1.5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZbudzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio dopodmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych wtym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, oprzedstawienie takich informacji lub dokumentów.8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.8.2.1. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.8.2.2. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziałuw postępowaniu:Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, dozłożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania)następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonaniaoraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane(sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjebądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inneodpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt.6.1.4. ppkt. 1) SWZ,b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonegozgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunkuokreślonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 doSWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna onawówczas obejmować dane wymagane dla ofertyw SWZ i załącznikach).2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżelidotyczy).5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotuudostępniającego zasoby:a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcylub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jegoreprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacjiz Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany dozłożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ileWykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działaosoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów,o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotuudostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innegodokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000 PLN (słownie dwadzieścia tysięcy złotych),12.1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości.12.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunekbankowy Zamawiającego:GETIN BANK Nr rachunku: 47 1560 0013 2473 5210 8000 0006z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.3.2021 ”Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, którezostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływemterminu składania ofert.12.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawcaprzekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postacielektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lububezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne,bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzonezgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia(Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjachzatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdyz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczeniate potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziałuw postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdyz wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lubkryteriów selekcji.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogówzałącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiemdowodowym.c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środkidowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środkidowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednioWykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy wsprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tychWykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały wskazane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-14

2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI