Przebudowa Amfiteatru im. Ignacego Jana Paderewskiego w Koszalinie (działka 119 obr....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa Amfiteatru im. Ignacego Jana Paderewskiego w Koszalinie (działka 119 obr. 20) wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu - realizowanego w ramach Projektu INT77 o tytule „Event- und Kulturpark Neubrandenburg und Koszalin“ - "Park rekreacyjno - kulturowy w Neubrandenburgu i Koszalinie". Realizowanego w ramach Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia-Pomorze Przednie /Brandenburgia / Polska 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Kultury 105 w Koszalinie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-06
  • Numer ogłoszenia612806-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612806-N-2018 z dnia 2018-09-06 r.

Centrum Kultury 105 w Koszalinie: Przebudowa Amfiteatru im. Ignacego Jana Paderewskiego w Koszalinie (działka 119 obr. 20) wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu - realizowanego w ramach Projektu INT77 o tytule „Event- und Kulturpark Neubrandenburg und Koszalin“ - "Park rekreacyjno - kulturowy w Neubrandenburgu i Koszalinie". Realizowanego w ramach Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia-Pomorze Przednie /Brandenburgia / Polska 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projektu INT77 pt.: „Event- und Kulturpark Neubrandenburg und Koszalin - Park rekreacyjno - kulturowy w Neubrandenburgu i Koszalinie", realizowanego w ramach z Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia-Pomorze Przednie /Brandenburgia / Polska 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury 105 w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 33058406600000, ul. Zwycięstwa  105 , 75-001   Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 347 57 01, , e-mail izabela.wilke@ck105.koszalin.pl , , faks 94 342 26 12.
Adres strony internetowej (URL): www.ck105.koszalin.ibip.pl ; www.ck105.koszalin.pl;
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ck105.koszalin.ibip.pl; www.ck105.koszalin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ck105.koszalin.ibip.pl ; www.ck105.koszalin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dn. 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Centrum Kultury 105 w Koszalinie ul. Zwycięstwa 105 75-001 Koszalin - pok. 116

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Amfiteatru im. Ignacego Jana Paderewskiego w Koszalinie (działka 119 obr. 20) wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu - realizowanego w ramach Projektu INT77 o tytule „Event- und Kulturpark Neubrandenburg und Koszalin“ - "Park rekreacyjno - kulturowy w Neubrandenburgu i Koszalinie". Realizowanego w ramach Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia-Pomorze Przednie /Brandenburgia / Polska 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).
Numer referencyjny: ZP/PN/3/9/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa Amfiteatru im. Ignacego Jana Paderewskiego w Koszalinie (działka 119 obr. 20) wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu - realizowanego w ramach Projektu INT77 o tytule „Event- und Kulturpark Neubrandenburg und Koszalin“ - "Park rekreacyjno - kulturowy w Neubrandenburgu i Koszalinie". Realizowanego w ramach Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia-Pomorze Przednie /Brandenburgia / Polska 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR). Objęty opracowaniem fragment Parku Książąt Pomorskich w Koszalinie wpisany jest do Rejestru Zabytków Województwa Zachodniopomorskiego pod nr A-1197 (dawniej: 1173), decyzją z dnia 13 czerwca 1983r. jako część założenia przestrzennego zieleni w miejscowości Koszalin o zachowanym ukształtowaniu terenu, ciągach komunikacyjnych i cennym starodrzewie ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1. Roboty budowlane, w tym: 1.1. Prace rozbiórkowe : • rozbiórka istniejącego budynku projektorni o powierzchni 83,84 m2 i żelbetowych wież oświetleniowych zlokalizowanych w obrębie widowni, • rozbiórka istniejącego ogrodzenia, • demontaż ławek z rozbiórką podpór betonowych (widownia), • rozbiórka płyty betonowej wraz ze schodami (widownia), • rozbiórka elementów stalowych (elementy ślusarskie, barierki, itp.). 1.2. Przebudowa i rozbudowa budynku zaplecza sceny wraz z zadaszeniem : • powierzchnia zabudowy (projektowana) – 969,08 m2, • powierzchnia całkowita budynku (projektowana) – 2.016,60 m2, • powierzchnia netto budynku (projektowana) – 1.522,80 m2, • powierzchnia zadaszenia budynku Amfiteatru i sceny (projektowana) – 1.997 m2, • kubatura budynku po rozbudowie (projektowana) – 5.592 m3. 1.3. Przebudowa widowni amfiteatralnej w zakresie korekty nachylenia niecki widowni w celu poprawy widoczności, wymiany ławek na krzesełka drewniane ze składanym siedziskiem oraz dostosowaniem schodów pomiędzy sektorami do wymaganych standardów ewakuacyjnych. Na koronie widowni przewiduje się miejsca na toalety przenośne oraz punkty gastronomiczne ustawiane podczas większych wydarzeń artystycznych. Przewidywana jest także galeria techniczna do montażu oświetlenia scenicznego. Powierzchnia widowni po przebudowie: 2565 m2, 4004 miejsca, 7 sektorów. 1.4. Remont istniejącego zadaszenia widowni : • wymiana uszkodzonego poszycia dachu z izolacją i pokryciem dachu – 120m2, • malowanie zabezpieczające natryskowe spodniej powierzchni dachu – 5595m2. 2. Zagospodarowanie terenu, w tym: 2.1. Branża drogowa 2.1.1. Nawierzchnia wokół Amfiteatru (część parku): • nawierzchnia górna warstwa z kostki kamiennej ciętej płomieniowanej gr. 7-9cm, • nawierzchnia pasów górna warstwa z płyt kamiennych granitowych płomieniowanych (grapowanych) o wym. 22x52gr. 7cm. 2.1.2. Nawierzchnia ciągu pieszo-jezdnego na koronie Amfiteatru: • nawierzchnia górna warstwa z kostki kamiennej ciętej płomieniowanej gr. 7- 9cm, 2.1.3. Nawierzchnia utwardzeń na widowni Amfiteatru: • Nawierzchnia górna z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej bezfazowej gr. 8cm, 2.1.4. Nawierzchnia jezdni do odtworzenia po wykonaniu przyłącza wodociągowego (ul. Kościuszki): • Nawierzchnia górna warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5cm. 2.1.5. Rozbiórki istniejących nawierzchni. 2.2. Zieleń: • zabezpieczenie istniejących drzew, • humus gr. 10 cm wraz z obsianiem trawą, • bieżąca pielęgnacja zieleni w trakcje realizacji przebudowy Amfiteatru oraz w okresie jednego roku w okresie gwarancji, • usuniecie drzew i krzewów wraz z frezowaniem karpin, • nasadzenia drzew , krzewów, pnączy i bylin, • rozłożenie kory sosnowej. 2.3. Roboty różne: • ułożenie pasa folii izolacyjnej szer. 60cm przy budynku, • regulacja pionowa studzienek telefonicznych, • regulacja zaworów wodociągowych i gazowych, • regulacja pionowa studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej, • dostawa i montaż ławek – 1szt, • dostawa i montaż koszy na śmieci – 7szt. 2.4. Ogrodzenie: Montaż systemowego ogrodzenia z paneli 2D ocynkowanych malowanych proszkowo , wykonanych z siatki zgrzewanej z prętów stalowych o grubości 8/6/8mm i oczkach 5x20cm wysokości 2m na słupkach systemowych 60x40x2mm w rozstawie co 2,5m w ilości 152,9 mb (w tym 89,7 mb wraz z cokołem betonowym, 9,2 mb bez cokołu i 54,0 mb ma murze). Ponadto należy zamontować 4 automatyczne bramy przesuwne o wym. 4,90x2,0m, 4 furtki o wym. 1,20x2,00m oraz 6 bram rozwieranych o wym. 3,16x2,0m na koronie amfiteatru z bramkami obrotowymi jako elementami systemu kontroli dostępu. 3. Wewnętrzne instalacje sanitarne, w tym: 3.1. Instalację zimnej wody, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, 3.2. Instalację kanalizacji sanitarnej, 3.3. Instalację kanalizacji deszczowej, 3.4. Instalację skroplin, 3.5. Instalację centralnego ogrzewania, 3.6. Instalację ciepła technologicznego, 3.7. Instalację wentylacji mechanicznej, 3.8. Instalację chłodzenia. 4. Zewnętrzne instalacje sanitarne, w tym: 4.1. Kanalizacja deszczowa, 4.2. Przyłącze kanalizacji deszczowej, 4.3. Przyłącze wodociągowe, 4.4. Przyłącze kanalizacji sanitarnej. 5. Wewnętrzne instalacje elektryczne, w tym: 5.1. WLZ z układem SZR i trasy kablowe, 5.2. Instalację gniazd wtykowych, 5.3. Instalację oświetlenia ogólnego, 5.4. Oświetlenie sceniczne, 5.5. Oświetlenie awaryjne, 5.6. Instalację odgromową, uziemienia oraz połączeń wyrównawczych, 5.7. System sygnalizacji pożaru SAP, 5.8. Okablowanie strukturalne IT, 5.9. System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, 5.10. Instalację telewizji przemysłowej CCTV, 5.11. Instalację telewizji DVB T, 5.12. System kontroli dostępu. 6. Zewnętrzne instalacje elektryczne, w tym: 6.1. Przebudowę sieci elektroenergetycznej 0,4 kV dla kolidującego z siecią obiektu, 6.2. Oświetlenie zewnętrzne, 6.3. Kanalizację teletechniczną. 7. System elektroakustyczny, w tym: 7.1. System nagłośnienia części widowni Amfiteatru, 7.2. System komunikacji interkomowej, 7.3. System elektroakustyczny sali konferencyjnej, 7.4. Mobilny system nagłośnienia, 7.5. Okablowanie instalacyjne, 7.6. Instalację i uruchomienie systemu elektroakustycznego, 7.7. Konfigurację i szkolenie w zakresie obsługi systemu. 8. Scenotechnikę, w tym: 8.1. Mosty oświetleniowe, 8.2. Sztankiety dekoracyjne, 8.3. Wciągarki łańcuchowe elektryczne, 8.4. System sterowania pracą wciągarek, 8.5. System pomiaru obciążenia, 8.6. System szynowy i zastawki. 9. Przygotowanie pomieszczenia węzła cieplnego, zgodnie z zakresem i wytycznymi MEC Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa projekt umowy zawarty w Rozdziale V, SIWZ, dokumentacja projektowa, na którą składają się projekty budowlane i projekt wykonawczy oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przekazane przedmiary robót traktuje jako dokumenty informacyjne, ułatwiające Wykonawcy wycenę. Zamawiający udostępnia Wykonawcom pełną dokumentację projektową i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opisujące przedmiot zamówienia. Kompletna dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia dostępna jest na stronie www.ck105.koszalin.pl; w zakładce zamówienia publiczne oraz na stronie http://ck105.koszalin.ibip.pl w zakładce zamówienia publiczne. Za ustalenie ilości robót niezbędnych do zrealizowania kompletnego przedmiotu zamówienia oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca .

II.5) Główny kod CPV: 45212300-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45112710-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 000 000,00 zł, (słownie: jeden milion złotych). UWAGA! Zamawiający wyjaśnia, że użyty zwrot "posiada środki finansowe lub zdolność kredytową" obejmuje swoim zakresem także dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa obiektu kubaturowego (z wyłączeniem obiektów magazynowych i przemysłowych) wraz z elewacją i instalacjami: wod-kan, elektrycznymi, c.o., ciepła technologicznego, wentylacji mechanicznej, zagospodarowaniem terenu, zielenią urządzoną i nawierzchniami utwardzonymi – o wartości robót co najmniej 6 000 000,00 zł b) dysponuje co najmniej 6 osobami, w tym: 1. przedstawicielem Wykonawcy (Koordynatorem) - 1 osoba - posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w branży budowlanej, w tym doświadczenie w zarządzaniu co najmniej jednym kontraktem na robotę budowlaną, jako koordynator lub osoba reprezentująca Wykonawcę w kontaktach z Zamawiającym; 2. kierownikiem budowy – 1 osoba - która spełnia wymagania określone w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. co najmniej 8 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które zabytkami, tj. co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie oraz pełniła tę funkcję minimum 5 lat od uzyskania uprawnień, 4. kierownikiem robót elektrycznych – 1 osoba - która spełnia wymagania określone w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie oraz pełniła te funkcję minimum 5 lat od uzyskania uprawnień, 5. kierownikiem robót drogowych – 1 osoba - która spełnia wymagania określone w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie oraz pełniła tę funkcję minimum 5 lat od uzyskania uprawnień, 6. kierownikiem prac zieleni – 1 osoba - do kierowania pracami konserwatorskimi i restauratorskimi przy zabytkowym założeniu przestrzennym zieleni posiadającą kwalifikacje określone w art. 37b ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami tj. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury (zgodnie z art. 37b ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) oraz posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zakładania lub pielęgnacji zieleni. Ponadto, Zamawiający wymaga, aby wszystkie ww. osoby posiadały biegłą, tj. umożliwiającą bezproblemowe porozumiewanie się w mowie i w piśmie, znajomość języka polskiego. W przypadku gdy personel Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany będzie, na własny koszt, zapewnić tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. UWAGA! 1. W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) 2. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. Ilekroć się mówi o osobach posiadających uprawnienia budowlane, wymagana jest przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SIWZ pkt. 2. 2) Dowody określające, czy roboty budowlane wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. UWAGA! Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III pkt. 3 SIWZ. 4) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie. W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Z POWODU OKOLICZNOŚCI, O KTÓREJ MOWA W ART. 24 UST. 1 PKT 23 USTAWY PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. POLEGANIE NA ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale I pkt 5 ppkt 2.1 i 2.2 niniejszej SIWZ, w stosownych sytuacjach, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ZOBOWIĄZANIE* tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP oraz spełniania, w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w OŚWIADCZENIU, o którym mowa w pkt 6 ppkt 1 niniejszej SIWZ. 6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ppkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 6.1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 6.2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 1. * TREŚĆ ZOBOWIĄZANIA PODMIOTU TRZECIEGO powinna określać:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI