Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: Przebudowa pomieszczeń na Centralną Sterylizatornię z wyposaż. i modernizacja szatni oraz przebudowa Sali Porodowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNE CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I NEONATOLOGII W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Reymonta 8
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-066
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 441 77 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-publ@ginekologia.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kcgpin.opole.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: Przebudowa pomieszczeń na Centralną Sterylizatornię z wyposaż. i modernizacja szatni oraz przebudowa Sali Porodowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4477b4c5-a814-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005372/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Prowadzenie kompleksowej obsługi z zakresu pełnienia nadzoru inwestorskiego dot. zadania Przebudowa wnętrz na Centralną Sterylizatornię wraz z wyposażeniem
1.3.8 Prowadzenie kompleksowej obsługi z zakresu pełnienia nadzoru inwestorskiego dot. zadania Modernizacja szatni dla personelu medycznego
1.3.9 Prowadzenie kompleksowej obsługi z zakresu pełnienia nadzoru inwestorskiego dot. zadania Przebudowa Sali Porodowej i utworzenie nowej z pełnym węzłem sanitarnym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ginekologia_opole3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ginekologia_opole
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej określa dział 9 i 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, adres: ul. Reymonta 8, 45-066 Opole; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@ginekologia.opole.pl; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. 2. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO Zamawiający informuje, że: 1) Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy; 4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.2.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Przebudowa pomieszczeń na Centralną Sterylizatornię wraz z wyposażeniem i modernizacja szatni oraz przebudowa Sali Porodowej w Klinicznym Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu. Nadzór inwestorski obejmuje branże: ogólnobudowlaną, sanitarną i elektryczną i powinien być pełniony zgodnie z postanowieniami art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Zakres robót budowlanych mający zostać objęty nadzorem inwestorskim określa Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz ze zmianą dostępny na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/transakcja/448473 Ogólna wartość robót branży ogólnobudowlanej wg szacunkowej wartości zadania ujętego w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wynosi 3.428.004,45 zł brutto, w tym: 1) Przebudowa pomieszczeń na Centralną Sterylizatornię wraz z wyposażeniem wynosi: 2.250.586,95 zł brutto; 2) Modernizacja szatni wynosi: 41.758,50 zł brutto; 3) Przebudowa Sali Porodowej wynosi: 1.135.659,00 zł brutto. Ogólna wartość robót branży sanitarnej wg szacunkowej wartości zadania ujętego w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wynosi: 972.010,50 zł brutto, w tym: 1) Przebudowa pomieszczeń na Centralną Sterylizatornię wynosi: 582.712,50 zł brutto; 2) Modernizacja szatni wynosi: 16.605,00 zł brutto; 3) Przebudowa Sali Porodowej wynosi: 372.693,00 zł brutto. Ogólna wartość robót branży elektrycznej wg szacunkowej wartości zadania ujętego w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wynosi 506.495,55 zł brutto, w tym: 1) Przebudowa pomieszczeń na Centralną Sterylizatornię wraz z wyposażeniem wynosi: 237.740,55 zł brutto; 2) Modernizacja szatni wynosi: 7.687,50 zł brutto; 3) Przebudowa Sali Porodowej wynosi: 261.067,50 zł brutto. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość wizyt na placu budowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4