Projekty dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin – 2022 z podziałem na 2 części”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Projekty dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin – 2022 z podziałem na 2 części”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPelplin
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-18
  • ZamawiającyGmina Pelplin
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00245126
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Projekty dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin – 2022 z podziałem na 2 części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: erecka@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekty dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin – 2022 z podziałem na 2 części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4db9edf0-fd34-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003418/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Projekt budowlany dokończenia ul. Franciszka Ornassa wraz z parkingiem w Pelplinie

1.3.3 Projekt budowlany budowy ul. Piłsudskiego w Pelplinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: erecka@pelplin.pl
1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.1.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 – Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy końcowego odcinka ul. Franciszka Ornassa.
a) zaprojektowanie ul. Franciszka Ornassa na odcinku od parkingu przy Placu Grunwaldzkim do placu do zawracania na ul. Franciszka Ornassa o długości ok. 65,0 m jako ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej/brukowej (w zależności od uzgodnienia z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków) w zakresie dz. nr 134/1 obręb Pelplin;
- zaprojektowanie demontowalnych słupków wygradzających, uniemożliwiających ruch pojazdów z obu stron ciągu pieszo - rowerowego (możliwe okresowe dopuszczenie ruchu pojazdów poprzez demontaż słupków);
b) zaprojektowanie muru oporowego wzdłuż projektowanego ciągu pieszo – rowerowego (z ew. wykorzystaniem fragmentu dz. nr 134/3 obręb Pelplin);
c) zaprojektowanie zagospodarowania terenu w obszarze fragmentu dz. nr 134/3 obręb Pelplin sąsiadującego w dz. nr 134/1 z elementami małej architektury;
d) zaprojektowanie oświetlenia drogowego wzdłuż projektowanego ciągu pieszo – rowerowego;
e) zaprojektowanie odwodnienia ciągu pieszo – rowerowego do sieci kanalizacji deszczowej;
f) zaprojektowanie kanału technologicznego;
g) ew. zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną;
h) zaprojektowanie powiązań z terenami sąsiadującymi;
i) zaprojektowanie stałej organizacji ruchu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 – Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ul. Piłsudskiego i ul. Dmowskiego w Pelplinie.
a) zaprojektowanie budowy ul. Piłsudskiego (droga gminna nr 215430G) o długości ok. 445,0 m z jezdnią o nawierzchni bitumicznej i szerokości dostosowanej do łączących i krzyżujących się z nią ulic (5,5-6,0 m);
b) zaprojektowanie obustronnego chodnika z kostki betonowej wzdłuż projektowanej ulicy Piłsudskiego;
c) zaprojektowanie ul. Dmowskiego, jako ciągu pieszo – jezdnego o długości ok. 120,0 m o nawierzchni z kostki betonowej;
d) zaprojektowanie dowiązania do skrzyżowania z ul. Pasierba;
e) zaprojektowanie przebudowy skrzyżowania z ul. Kościuszki w zakresie wlotu do strony ul. Piłsudskiego;
f) zaprojektowanie budowy skrzyżowań z ul. Dmowskiego i ul. Parkową;
g) zaprojektowanie dowiązania do istniejącego fragmentu ul. Piłsudskiego w obszarze skrzyżowania z ul. Sportową;
h) w obszarze skrzyżowania z ul. Sportową zaprojektować wlot w kierunku drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 369/10 obręb Pelplin;
i) zaprojektowanie urządzeń poprawiających bezpieczeństwo ruchu drogowego w obszarze skrzyżowań oraz przejść dla pieszych (np. aktywne oznakowanie przejść, wyniesione powierzchnie przejść dla pieszych
j) zaprojektowanie zjazdów na posesje;
k) zaprojektowanie odwodnienia do sieci kanalizacji deszczowej dla projektowanego układu drogowego;
l) zaprojektowanie oświetlenia drogowego dla projektowanego układu drogowego;
j) zaprojektowanie kanału technologicznego;
k) ew. zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną;
m) zaprojektowanie powiązań z terenami sąsiadującymi;
n) zaprojektowanie stałej organizacji ruchu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta w branży drogowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
Część 1:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje 1 (jedną) osobę na stanowisku projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które upoważniają do realizacji przedmiotu zamówienia, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej zawierającej budowę/przebudowę/remont chodnika o nawierzchni z kostki betonowej/kostki kamiennej o długości nie mniejszej niż 50,0 m
Część 2:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje 1 (jedną) osobę na stanowisku projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które upoważniają do realizacji przedmiotu zamówienia, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej zawierającej budowę/przebudowę/remont drogi o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 300,0 m

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie Załącznikiem nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
Część 1:
Wykaz osób na potwierdzenie, skierowania do realizacji zamówienia 1 (jedną) osobę na stanowisku projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które upoważniają do realizacji przedmiotu zamówienia, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej polegającej na budowie/przebudowie/remoncie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej/kostki kamiennej o długości nie mniejszej niż 50,0 m
Część 2:
Wykaz osób na potwierdzenie, skierowania do realizacji zamówienia 1 (jedną) osobę na stanowisku projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które upoważniają do realizacji przedmiotu zamówienia, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej zawierającej budowę/przebudowę/remont drogi o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 300,0 m

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-18 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że od 15 kwietnia 2022 r. obowiązuje obligatoryjna przesłanka wykluczenia Wykonawców na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W związku z tym do oferty należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. W sytuacji braku złożenia
oświadczenia warz z ofertą, wówczas wykonawca zostanie zobowiązany do złożenia tego oświadczenia w trakcie badania
oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do wykonania prac wykończeniowych - Kwidzyn
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych. Prace na terenie m. Kwidzyn i okolic- zakłady produkcyjne. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI