IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości dla poszczególnych części: a) część 2 – 9.000,00 zł b) część 3 – 10.000,00 zł c) część 4 – 13.000,00 zł d) część 5 – 11.000,00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy 1. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 2. 2. Zmiany w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą dotyczyć: a) terminu wykonania zamówienia, b) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, c) wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę d) wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne , e) udziału kierownika budowy/robót, f) udziału koordynatora określonego w §15 ust 1. g) zmianę nr rachunku bankowego Wykonawcy/Podwykonawcy . h) zmiana Podwykonawcy po zawarciu niniejszej Umowy . 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku : a) przerwy realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, b) konieczności wykonania prac dodatkowych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty, c) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mającej wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną robotę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto ; b) konieczności wykonania prac dodatkowych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty - zgodnie z postanowieniami art. 144 ust.1 pkt 1 do 1e ustawy 'Prawo zamówień publicznych ' - przy czym każdorazowo wszelkie zmiany w umowie, pod rygorem nieważności, sporządzane będą na podstawie protokołu konieczności, w drodze aneksu c) zmiany wynagrodzenia i zasad, o których mowa w ust. 2 pkt c) i d), może nastąpić w przypadku, gdy spowodują wzrost kosztów Wykonawcy. Po stronie Wykonawcy leży udowodnienie realnego wpływu wzrostu tych kosztów na realizację umowy. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiednie dokumenty np. wysokość płac za poprzednie miesiące realizacji umowy. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy nie może nastąpić w przypadku wprowadzenia robót zamiennych w zakresie ± 2 % wartości zamówienia przy czym wprowadzenie robót zamiennych może nastąpić z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty lub jeżeli roboty zamienne uzasadnione są koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa robót budowlanych lub usprawnią proces budowlany. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia w formie protokołu konieczności sporządzonego przez kierownika robót, akceptowanego przez inspektora nadzoru lub Zamawiającego. 6. Zmiana kierownika budowy/robót może nastąpić w przypadku: a) zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, b) utraty uprawnień przez wskazaną przez Wykonawcę osobę, c) wykreślenia osoby z listy członków branżowej izby samorządu zawodowego. 7. Zmiana koordynatora może nastąpić w przypadku: a) zdarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego, b) utraty uprawnień przez wskazane przez Zamawiającego osoby, c) wykreślenia z listy członków branżowej izby samorządu zawodowego. 8. W przypadku zmiany osób, o których mowa w ust. 5 Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu nową osobę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osoby, która została wskazane w ofercie Wykonawcy. 9. Zmiana nr rachunku bankowego może nastąpić w przypadku: a) zmiany banku prowadzącego rachunek, 10. Warunki dokonywania zmian, o których mowa w ust. 1 - 8: a) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, z wykazaniem, że nie była ona znana i możliwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy, b) w formie pisemnego aneksu podpisanego i zaakceptowanego przez obie strony do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. c) Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany osób określonych w ust. 7, na inne, spełniające warunki określone w umowie, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 11. Zmiany nieistotnych postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 12. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych/zaniechanych w przypadku, o którym mowa w ust. 4 – ustalona zostanie według następujących zasad (podstawą kalkulacji będą): - ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez aktualny kwartalnik SEKOCENBUD lub ORGBUD na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów specjalistycznych wg faktur zakupu, - nakłady robocizny i nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów (np. KNNR-ów,), a dla robót specjalistycznych wg kalkulacji własnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-05-14, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2. Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Karczemki, Dobrzewino, Bojano i Koleczkowo (Kontrakt 3.2) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia wykonać należy w odniesieniu do prac projektowych i robót budowlanych zgodnie z zapisami programu funkcjonalno – użytkowego, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie, z zapewnieniem właściwych cech technicznych i jakościowych. a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Karczemkach, ul. Niebieska, ul. Zielona, ul. Chabrowa, ul. Turkusowa, ul. Błękitna; [ dz. 365/60, 365/105, 365/106, 365/108, 365/130, 365/143, 365/171 obręb Dobrzewino ] b) Budowa sieci kanalizacji sanit. wraz z odc. sieci wodociągowej w Dobrzewinie, (ul. Królewska) ul. Dębowa, ul. Klonowa, ul. Hetmańska; [ dz. 206/7, 112/2, 287/30÷32, 287/25, 287/54, 286/29÷30, 286/9÷11, 206/49, 206/47, 286/24, 264/8, 263, 280 obręb Dobrzewino ] c) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bojanie, ul. Rycerska, ul. Dworska; [ dz. 377/2, 390/9, 390/11, 390/12, 393/16 obręb Bojano ] d) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bojanie, ul. Radosna, ul. Platynowa; [ dz. 302/3, 302/5÷7, 302/14÷15 , 302/25 obręb Bojano ] e) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bojanie, ul. Studzienna ; [ dz. 7/15 , 7/31 obręb Bojano ] f) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Koleczkowie, ul. Dębowa , ul. Bitwy nad Ślęzą ; [ dz. 479/33, 319/21, 319/12, 347/1, 277/21, 288/7, 343/4 obręb Koleczkowo ] g) Łączny zakres prac dla Kontraktu 3.2 : - sieć kanalizacji sanit. DN200 L= 3770 m - odgałęzienia kan. sanit. 161 kpl - sieć wodoc. PE90 o dług. 200 m - odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa kamienno – żwirowego 10600 m² 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami. Dokumenty te stanowią zał. Nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załączniki 2, 3, 4, 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45200000-9, 71200000-0, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3. Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dobrzewino i Bojano (Kontrakt 3.3) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia wykonać należy w odniesieniu do prac projektowych i robót budowlanych zgodnie z zapisami programu funkcjonalno – użytkowego, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie, z zapewnieniem właściwych cech technicznych i jakościowych. a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej wraz z odcinkiem sieci wodociągowej w Dobrzewinie, ul. Chłopska, ul. Kowalska, ul. Bednarska, ul. Stolarska, ul. Łąkowa, ul. Myśliwska, ul. Dworska, ul. Siewna, ul. Polna; [ dz. 170/27, 170/25, 165, 166, 167, 160/1÷2, 409/5, 111/25, 111/12, 111/18, 111/4, 171/31, 171/26, 171/38, 171/20, 171/23÷24, 171/14, 171/3, 126/1, 180/24, 180/21, 180/52, 180/30, 159/2, 179/13÷14, 191/9, 192/25÷26, 192/30, 192/32, 191/13, 191/15, 193/4, 195, 205/38÷39, 174, 155, 179/19, 172/1÷2, 189/1÷2, 178/19÷20, 188/71÷72, 188/20, 178/22, 178/25, 178/28, 188/17 obręb Dobrzewino] b) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bojanie, ul. Miedziana, ul. Złota, ul. Tytanowa; [ dz. 190, 185/1, 185/2, 146/5, 180/15, 146/13÷14, 180/16÷19 obręb Bojano] c) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bojanie, ul. Akacjowa; [dz. 370/1, 370/16 obręb Bojano] d) Łączny zakres prac dla Kontraktu 3.3: - sieć kanalizacji sanit. grawitacyjnej DN200 o łącznej dług. L= 5850 m; - sieć kanalizacji sanit. tłocznej PE 90 mm L = 890 m; - sieć wodociągowa PE 90 ÷ 110 mm L = 720 m; - przepompownia ścieków – 1 kpl - odgałęzienia kan. sanit. ok. 197 kpl - odgałęzienia wodociągowe ok. 20 szt - odtworzenie nawierzchni drogowej z tłucznia kamiennego/żwiru 13400 m² 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami. Dokumenty te stanowią zał. Nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załączniki 2, 3, 4, 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45200000-9, 71200000-0, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4. Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej (wraz z siecią wodociągową) w m. Dobrzewino i Bojano (Kontrakt 3.4) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia wykonać należy w odniesieniu do prac projektowych i robót budowlanych zgodnie z zapisami programu funkcjonalno – użytkowego, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie, z zapewnieniem właściwych cech technicznych i jakościowych. a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dobrzewinie, ul. Strażacka, ul. Rubinowa, ul. Bukowa; [dz. 204, 202/3, 202/6, 205/6, 406/5÷6, 208/16, 205/46, 205/16, 205/57÷58, 213, 215/19, 215/15, 208/7, 215/22÷23, 215/33, 217/1, 216/2, 112/2, 256, 255/1, 254/1, 253, 251, 252/7 obręb Dobrzewino] b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dobrzewinie, ul. Stolarska; [192/20÷22, 192/3, 192/5, 180/28, 180/56 (180/54) obręb Dobrzewino] c) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Bojanie, ul. Nad Rozlewiskiem – ul. Poległych Żołnierzy , ul. Majora Bojana; [dz. 153/18, 153/19, 153/29, 538/19, 147, 190, 193/9, 193/10, 194/10, 194/11, 191/1, 267, 269/2, 268/2, 546/6 obręb Bojano] d) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odcinkiem sieci wodociągowej w Bojanie, ul. Majora Bojana, ul. Sosnowe Wzgórza, ul. Borowikowa, ul. Jeżynowa; [dz. 418, 209/4, 263/10, 263/35, 212, 210, 213/1, 213/13, 215, 169/4, 170, 169/2, 171/11, 216/8, 216/22, 511/13, 511/14, 511/25 obręb Bojano] e) Budowa sieci wod.-kan. w Bojanie, ul. Kwiatowa, ul. Wybickiego, ul. Złocista, ul. Przytulna, ul. Promienna; [dz. 37/66, 37/9, 37/61, 37/64, 36/11, 36/6, 36/15÷16, 34/17÷19, 475/4, 46/8, 33/8, 33/12, 47/9÷14, 51/39÷40, 51/37, 51/6, 33/4, 52/4÷5, 52/1÷2, 52/16÷17, 512/8, 512/5, 41/2, 43/22÷23, 43/14, 53/19 obręb Bojano] f) Łączny zakres prac dla Kontraktu 3.4: - sieć kanalizacji sanit. grawitacyjnej DN200 L=6015 m - sieć kanalizacji sanit. DN250 L=120 m - odgałęzienia kan. sanit. ok. 189 szt. - sieć wodociągowa PE 90 dług. 1230 m - odgałęzienia wodoc. - 33 szt. - odtworzenie nawierzchni drogowej z tłucznia kamiennego/żwiru 12100 m² - odtworzenie nawierzchni drogowej z płyt bet. 1500 m² 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami. Dokumenty te stanowią zał. Nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załączniki 2, 3, 4, 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45200000-9, 71200000-0, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5. Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bojano, Koleczkowo i Karczemki (Kontrakt 3.5) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia wykonać należy w odniesieniu do prac projektowych i robót budowlanych zgodnie z zapisami programu funkcjonalno – użytkowego, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie, z zapewnieniem właściwych cech technicznych i jakościowych. a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w Bojanie, ul. Zachodnia, ul. Rydzowa, ul. Jagodowa, ul. Poległych Żołnierzy, ul. Św. Józefa, ul. Św. Mikołaja, ul. Jana Chrzciciela, ul. Gryfa Pomorskiego, ul. Wrzosowa, ul. Cyprysowa; [dz. 218, 221/1, 231, 349, 234/10, 350/15, 348/29, 348/44, 352, 357/32, 348/16, 348/66, 348/32, 298/2, 345/9÷10, 345/17, 216/27, 216/26, 216/4, 216/15, 173/1, 173/5, 173/15, 174/10, 539/5, 535/2, 219/16, 219/20, 219/22, 219/25, 220, 173/12 o. Bojano] b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z siecią wodociągową w Karczemkach , ul. Łąkowa , ul. Ogrodowa; [dz. 123/39, 123/61, 124/1, 125/9 obręb Dobrzewino] c) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Koleczkowie; ul. Kamieńska, ul. Braci Liedtków, ul. Leśna Polana, ul. Wysoka, ul. Marchowska; [dz. 173/1, 173/2, 146/3, 146/4, 146/6, 146/10, 146/9, 146/14, 146/15, 146/18, 146/19, 146/28, 146/29, 201/1, 201/6, 182/5, 182/1, 183/13, 200/1, 208/1, 208/22÷25, 208/10, 183/1, 209/1, 330/1, 492/4, 209/10, 209/22, 218/26, 218/24, 218/17, 207/10, 207/11, 329, 211/6, 327, 328, 211/5, 211/15, 211/7, 495 obręb Koleczkowo] d) Łączny zakres prac dla Kontraktu 3.5: - sieć kanalizacji sanit. grawitacyjnej DN200 o łącznej dług. L = 6200 m; - sieć kanalizacji sanit. tłocznej PE 90 mm L = 390 m; - sieć wodociągowa PE 90 mm L = 700 m; - przepompownia ścieków – 1 kpl - odgałęzienia kan. sanit. ok. 207 kpl - odgałęzienia wodociągowe ok. 27 szt - odtworzenie nawierzchni drogowej z tłucznia kamiennego/żwiru 16600 m² - odtworzenie nawierzchni drogowej z płyt drogowych / bet. 900 m² - odtworzenie nawierzchni drogowej z betonu asfaltowego 100 m² 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami. Dokumenty te stanowią zał. Nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załączniki 2, 3, 4, 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45200000-9, 71200000-0, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: