Projektowanie i budowa instalacji biologicznego przetwarzania selektywnie zebranych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Projektowanie i budowa instalacji biologicznego przetwarzania selektywnie zebranych odpadów biodegradowalnych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Elblągu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-15
  • ZamawiającyZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00250695
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Projektowanie i budowa instalacji biologicznego przetwarzania selektywnie zebranych odpadów biodegradowalnych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 171012565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazurska 42

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552361225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zuoelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zuoelblag.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projektowanie i budowa instalacji biologicznego przetwarzania selektywnie zebranych odpadów biodegradowalnych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63e3d3e8-387f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Modernizacja instalacji MBP w celu prowadzenia recyklingu organicznego oraz przygotowanie do dalszych procesów strumienia odpadów zbieranych selektywnie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.zuoelblag.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp@zuoelblag.pl.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostępnego na ePUAP (na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) ZAKŁADU
UTYLIZACJI ODPADÓW W ELBLĄGU /ZUOelblag/SkrytkaESP) i udostępnionego również na
miniPortalu. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż składane wraz z ofertą), zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:
„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal, a także za
pomocą poczty elektronicznej, email zp@zuoelblag.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Ofertę, oświadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub
wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna
to postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
PrezesaRady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: bip.zuoelblag.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. Administratorem danych osobowych
Wykonawcy jest Zamawiający tj.: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu,2.
Inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pani Anna Kamińska.3. Dane osobowe
Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym 4.
Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej
„ustawa Pzp”, 5.
Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane będą, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania
przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W
odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Wykonawca posiada:1) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;2) na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy,3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza
przepisy RODO;9. Wykonawcy nie przysługuje:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych,2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO,3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DN-ZP-TP-05/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

budowa instalacji biologicznego przetwarzania selektywnie zebranych odpadów biodegradowalnych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Elblągu”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. prace przedprojektowe jak w szczególności: uzyskanie warunków technicznych przyłączenia mediów, pomiary sytuacyjno-wysokościowe i sporządzenie/aktualizacja map do celów projektowych, szczegółowe opinie geotechniczne i/lub dokumentacja geologiczno-inżynierskiej lub geotechnicznej, inwentaryzacje dendrologiczne, ekspertyzy itp. (jeśli będą wymagane bądź uzasadnione);
b. prace projektowe, w tym m.in. opracowanie kompletnej w zakresie wszystkich branż dokumentacji projektowej budowlanej, i wykonawczej jak również projekt technologii
c. uzyskanie pozwolenia na budowę i wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących rozpoczęcie i prowadzenie prac budowlanych i przyłączeniowych;
d. Opracowanie:
i. Harmonogramu wraz planem płatności (HRF),
ii. Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
iii. Planu organizacji Terenu Budowy,
e. Wykonanie robót budowlanych;
f. dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenie obiektów;
g. wyznaczenie i trwałe oznakowanie dróg komunikacyjnych i transportowych oraz dróg i przejść dla pieszych,
h. oznakowanie barwami lub znakami bezpieczeństwa miejsc niebezpiecznych tj. miejsc, gdzie istnieje ryzyko upadku lub kolizji z przeszkodami lub gdzie istnieją strefy niebezpieczne przy maszynach i urządzeniach,
i. oznakowanie znakami bezpieczeństwa maszyn i urządzeń,
j. opracowanie programów: Prób Końcowych i Prób Eksploatacyjnych,
k. wykonanie Rozruchu przedmiotu zamówienia,
l. opracowanie instrukcji: eksploatacji i konserwacji, stanowiskowych, serwisowania, smarowania i przeglądów okresowych, instrukcji BHP pracy maszyn i urządzeń i ppoż., oraz wszelkich innych dokumentów, związanych z realizowanym Przedmiotem Zamówienia, niezbędnych do poprawnej eksploatacji przedmiotu zamówienia,
m. dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej
i innych wymaganych dokumentów, w tym dokumentacji techniczno-ruchowych,
n. szkolenie Personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji instalacji,
o. przed wystawieniem przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Wykonawca wykaże, że w okresie siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wybudował co najmniej jedną kompostownię o przepustowości nie mniejszej niż 5.000 Mg/rok każda, w konstrukcji żelbetowych komór ze stropem żelbetowym, z systemem napowietrzania pozytywnego wyposażone w biofiltr z wypełnieniem organicznym. Jako wybudowane traktuje się obiekty, które uzyskały pozwolenie na użytkowanie.
B. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zaprojektował co najmniej jedną kompostownię, która uzyskała certyfikat nawozowy lub ulepszacza glebowego.
C. Wykonawca musi dysponować następującymi osobami:
a) Projektant – kierownik zespołu projektowego
Kwalifikacje i umiejętności:
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjnej lub instalacyjne lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadane od co najmniej 5 lat;
• Ogólne doświadczenie zawodowe - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu.
• Szczególne doświadczenie zawodowe – zaprojektowanie co najmniej 1 podobnych do niniejszego przedmiotu zamówienia obiektów i instalacji gospodarki odpadami, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego. Przez podobne obiekty i instalacje rozumie się kompostownię o przepustowości nie mniej niż 5 000 Mg/rok, w konstrukcji żelbetowych komór ze stropem żelbetowym
b) Projektant specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Kwalifikacje i umiejętności:
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadane od co najmniej 5 lat;
• Ogólne doświadczenie zawodowe - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu .
• Szczególne doświadczenie zawodowe – zaprojektowanie co najmniej 1 podobnych do niniejszego przedmiotu zamówienia obiektów i instalacji gospodarki odpadami, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego. Przez podobne obiekty i instalacje rozumie się kompostownię o przepustowości nie mniej niż 5 000 Mg/rok, w konstrukcji żelbetowych komór ze stropem żelbetowym
c) Technolog
Kwalifikacje i umiejętności:
• Wykształcenie średnie techniczne;
• Ogólne doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 letnie doświadczenie przy projektowaniu i nadzorowaniu realizacji instalacji do kompostowania/stabilizacji biologicznej.
• Szczególne doświadczenie zawodowe – doświadczenie w projektowaniu i/lub zarządzaniu na stanowisku samodzielnym i/lub pracy w charakterze technologa, kierownika projektu dla co najmniej jednej kompostowni w systemie bioreaktorów żelbetowych o przepustowości minimum 5.000 Mg/rok, która uzyskała certyfikat nawozowy lub ulepszacza glebowego.
d) Kierownik budowy
Kwalifikacje i umiejętności:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadane od co najmniej 5 lat;
• Ogólne doświadczenie zawodowe - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie.
• Szczególne doświadczenie zawodowe – co najmniej 1-roczne doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy instalacji do kompostowania/stabilizacji odpadów
e) Kierownik montażu linii technologicznych
Kwalifikacje i umiejętności:
• wykształcenie techniczne;
• Ogólne doświadczenie zawodowe - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe; Szczególne doświadczenie zawodowe – co najmniej 1-roczne doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika montażu kompostowani w technologii bioreaktorów żelbetowych w tym kierowanie, montażami minimum 1 kompostowni o przepustowości minimum 5.000 Mg/rok;

Ilekroć mowa o uprawnieniach budowlanych należy przez to rozumieć uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz.U. 2014 poz. 768) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 1333) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 rokuo zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j Dz. U. z 2020 r., poz. 220) i należącym do właściwej Izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
2) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat ( ppkt. A), w rozdziale VII ust.1 pkt. 4) SWZ i 10 lat w ppkt. B) w rozdziale VII ust.1 pkt. 4) SWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do IDW.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Tabela Elementów Ceny Ryczałtowej (TECR), Załącznik TECR musi obowiązkowo zostać
dołączony do oferty (stanowi element oferty)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
80 000 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)
2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 97 ust. 7 ustawy, tj.
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą
solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego
wykonania umowy. Szczegółowe informacje zawarte są w pkt. X SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa może ulec zmianie na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami.
2. Zamawiający nadto przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących okolicznościach:
1) w zakresie terminu realizacji Umowy:
a. w razie wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji
administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych
organów, przedłużających się postępowań przetargowych, zaistnienia nieprzewidywanych
warunków atmosferycznych – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy
wynikającej z tych okoliczności,
b. okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
c. wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych;
2) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy:
a. w razie zmiany ustawowej stawki podatku VAT – stosownie do zmiany tej stawki;
b. w razie zmiany ustawowej stawki podatku akcyzowego –stosownie do zmiany tej stawki oraz
wpływu na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę;
c. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej
ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę
d. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i
wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zmiany umowy i warunki ich wprowadzenia
zawarte są w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: : drogą elektroniczną za pośrednictwem: (URL) https:/miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy - Bartoszyce
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI