Projekt techniczny budowy zaplecza szatniowo-sanitarnego na boisku Skawa Wadowic

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Projekt techniczny budowy zaplecza szatniowo-sanitarnego na boisku Skawa Wadowice.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWadowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającyGmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044882
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Projekt techniczny budowy zaplecza szatniowo-sanitarnego na boisku Skawa Wadowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 33 8731811

1.5.8.) Numer faksu: 48 33 8731815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwadowice@wadowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt techniczny budowy zaplecza szatniowo-sanitarnego na boisku Skawa Wadowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae38fb4f-a9a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001773/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Projekt techniczny budowy zaplecza szatniowo-sanitarnego na boisku ”Skawa” Wadowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wnioskówo dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środkikomunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postacielektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt. 8.16 SWZ składa się, pod rygoremnieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:1)miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, 2) ePUAPu, dostępnegopod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz (za wyjątkiem składania ofert) 3) pocztyelektronicznej: zamowienia@wadowice.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informujemy, że:§ administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Burmistrz Wadowic, UrządMiejski w Wadowicach, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail:um@wadowice.pl§ dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Wadowicach, Pl.Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: iod@wadowice.pl§ Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego;§ odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy zdnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.2019 z późn.zm.), dalej„ustawa Pzp”;§ dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;§ obowiązek podania danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;ewentualne konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z ustawy Pzp;§ wodniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tymnie będą profilowane, stosowanie do art.22 RODO;§ w związku z przetwarzaniem danych osobowychprzysługują następujące prawa: − prawo dostępu do treści swoich danych (art.15 RODO);− prawo dosprostowania swoich danych osobowych (art.16 RODO); jednocześnie skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników;− prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO (art.77 RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.22.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Projekt techniczny budowy zaplecza szatniowo-sanitarnego na boisku Skawa Wadowice” w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania kompletną wielobranżową dokumentację projektową wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę i/lub bądź skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia, planowana jest w obrębie działki 1485/21 ob. 0001 Wadowice aktualnie użytkowanej jako tereny rekreacji i sportu przez Miejski Klub Sportowy "Skawa” Wadowice, Błonie 2; 34-100 Wadowice. Gmina Wadowice posiada tytuł prawny do dysponowania nieruchomością na cele budowlane i będzie Inwestorem.Teren opracowania jest zagospodarowany dwoma boiskami piłkarskimi, bieżnią, pozostałością ciągów komunikacyjnych i elementami małej architektury. Teren jest ogrodzony i posiada bramę wejściową. Na terenie obiektu sportowego planowana jest inwestycja przebudowy boiska, która jest na etapie wyłonienia Wykonawcy. Zadaniem projektanta będzie wykonanie pełno branżowych projektów budowy budynku szatniowo-sanitarnego z przeznaczeniem głównym jako miejsce obsługi sportu, z uwzględnieniem jako priorytet piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (dojścia, dojazdy, parkingi).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta Wykonawcy, która uzyska łącznie największą ilość punktów stanowiących sumę przyznanych punktów w ramach poszczególnych kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Projektanta Architekta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa1.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówieniaWykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone.W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobami na każde wymienione w poniższej tabeli stanowisko.l.p. Stanowisko Doświadczenie /Kwalifikacje (uprawnienia)1 Projektant - Architekt uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej.Posiada doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej dla budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku o powierzchni użytkowej minimum 300 m2 2 Projektant konstrukcyjno-budowlany uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej3 Projektant sieci elektrycznych uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych4 Projektant sieci sanitarnych uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych5 Projektant w specjalności telekomunikacyjnej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu– załącznik nr 1 do SWZ. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów udostępniającychzasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których tezdolności są wymagane.2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienialub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówieniabędzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.3.Zamawiający ocenia, czyudostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lubzawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału wpostępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,które zostały przewidziane względem wykonawcy.4.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowepodmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunkówudziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił tenpodmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunkiudziału w postępowaniu5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, nakażdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobówtechnicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.6.Wykonawca nie może, po upływieterminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniającychzasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lubsytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zawarte są w SWZ i w Projektowanych Postanowieniach Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl ,poprzez miniPortal zgodnie z instrukcją zawartą w pkt 8 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotówna zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy oraz od podwykonawców złożenia wodniesieniu do tych podmiotów podmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt. 7.6.2SWZ, wymaganych od wykonawcy.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.7.6.2SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu zwierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innejtego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejscawszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.6.2 SWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osobyalbo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczegowłaściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.Jeżeli z uzasadnionejprzyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowychśrodków dowodowych, o których mowa w pkt SWZ wykonawca składa inne podmiotowe środkidowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przezzamawiającego warunku udziału w postępowaniuZamawiający nie wzywa do złożeniapodmiotowych środków dowodowych, jeżeli:- może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy zdnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, oile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy daneumożliwiające dostęp do tych środków;- podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie,którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.Wykonawcanie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiającyposiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.Wzakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanychprzez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisyrozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI