„Projekt rewitalizacji parku podworskiego wraz ze stawem (dz. ew. nr 737 obręb Bierwce,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Projekt rewitalizacji parku podworskiego wraz ze stawem (dz. ew. nr 737 obręb Bierwce, gm. Jedlińsk) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach opcji”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJedlińsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jedlińsk
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-17
  • Numer ogłoszenia575048-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575048-N-2019 z dnia 2019-07-17 r.

Gmina Jedlińsk: „Projekt rewitalizacji parku podworskiego wraz ze stawem (dz. ew. nr 737 obręb Bierwce, gm. Jedlińsk) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach opcji”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlińsk, krajowy numer identyfikacyjny 67022376400000, ul. ul. Warecka  19 , 26-660  Jedlińsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 213 087, e-mail jedlinsk@jedlinsk.pl, faks 483 213 021.
Adres strony internetowej (URL): www.jedlinsk.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.jedlinsk.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.jedlinsk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.jedlinsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Adres:
Urząd Gminy w Jedlińsku , ul Warecka 19, 26-660 Jedlińsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Projekt rewitalizacji parku podworskiego wraz ze stawem (dz. ew. nr 737 obręb Bierwce, gm. Jedlińsk) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach opcji”
Numer referencyjny: Zp.271.26.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ A: „Projekt rewitalizacji parku podworskiego wraz ze stawem (dz. ew. nr 737 obręb Bierwce, gm. Jedlińsk) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach opcji”: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej projektu rewitalizacji parku podworskiego wraz ze stawem (dz. ew. nr 737 obręb Bierwce, gm. Jedlińsk) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach opcji” Prace te mają na celu uporządkowanie i przywrócenie zabytkowego charakteru parku wraz z nadaniem przestrzeni funkcji rekreacyjnej i społecznej. Projekt zakłada stworzenia miejsca służącego wielu grupom społeczności lokalnej (rodzinom z dziećmi, młodzieży i seniorom), ale również stanowić będzie atrakcję dla okolicznych mieszkańców i turystów Gminy Jedlińsk. Zakres prac obejmuje: 1) Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, będącego przedmiotem zamówienia; 2) w ramach zamówienia należy wykonać indywidualny projekt rewitalizacji parku (dz. nr 737 obręb Bierwce, gm. Jedlińsk) uwzględniający: • kwerendę archiwalną; • inwentaryzację istniejącej zieleni wraz z przedstawieniem projektu gospodarki drzewostanem; • opracowanie kompletnego projektu budowlano-wykonawczego obejmującego wszystkie branże dotyczące rewitalizacji zabytkowego parku z uwzględnieniem następujących elementów: projekt zagospodarowania terenu, projekt zieleni, układ wodny (staw), układ komunikacyjny, miejsca do odpoczynku i rekreacji, elementy małej architektury np. ławki, kosze, tablice informacyjne, stojaki na rowery itp., inne elementy zagospodarowania (np. stworzenie ścieżki historyczno-edukacyjnej itp.). 3) STWiOR 4) Przedmiary robót 5) Kosztorysy inwestorskie 6) Wersje elektroniczne dokumentów (nagrane na płytki CD) 7) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich potrzebnych opinii, uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Pozwolenie na budowę z Wydziału Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Radomiu po stronie Zamawiającego. Prace projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi polskimi normami, przepisami prawa budowlanego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie wykonywania prac projektowych. Projekty budowlano- wykonawcze muszą być dostarczone w formie papierowej (6 egz.) i elektronicznej w formatach PDF i DWG. Wykonanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w wersji papierowej i elektronicznej – 2 szt. Wykonanie kosztorysu/ów inwestorskich zgodnie z obowiązującym prawem i przepisami w wersji papierowej i elektronicznej – 2 szt. PDF i DWG. Przedmiotem opracowania jest obszar obejmujący część dz. nr ewid. 737 obręb Bierwce, gm. Jedlińsk. Teren jest własnością Gminy Jedlińsk - księga wieczysta KW RA1R/86517/7. W chwili obecnej działka nr ewid. 737 jest częściowo wygrodzona współczesnym ogrodzeniem. W części południowej działki obejmującej obszar ok. 1,48 ha znajdują się współczesne obiekty użyteczności publicznej w postaci budynków Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Bierwcach (Bierwce 47) wraz z placem zabaw oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Ośrodek Zdrowia w Bierwcach (Bierwce 48). Obiekt szkolny wraz z najbliższym otoczeniem ok. 1,20 ha jest w trwałym zarządzie Dyrektora szkoły. Pozostała powierzchnia ok. 0,28 ha została przekazana w użyczenie Dyrektorowi Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej. Teren zlokalizowany wokół istniejących obiektów jest częściowo utwardzony kostką betonową w postaci ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc parkingowych). W pozostałej części stanowiącej obszar ok. 1,40 ha w/w działki znajduje się pozostałość zabytkowego parku w Bierwcach, który pochodzi z II poł. XIX wieku i znajduje się pod ochroną konserwatorską. Działka skomunikowana jest bezpośrednio z drogą ogólnodostępną działką drogową nr ewid. 767/2, będącą drogą powiatową Nr 3513W Nowe Zawady – Bierwce Szlacheckie oraz pośrednio poprzez drogę dojazdową powszechnego użytkowania (działki nr ewid. 736/9 i 735 obręb Bierwce, gm. Jedlińsk) z w/w drogą powiatową. Park wpisany jest do rejestru zabytków województwa mazowieckiego na podstawie decyzji administracyjnej z dnia 18 listopada 1957 roku pod nr 757/A/57. Decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nie precyzuje granic oraz powierzchni obszaru objętego wpisem do rejestru zabytkowego. W chwili obecnej w parku znajduje się częściowo zachowany pierwotny drzewostan, staw oraz fragmentarycznie czytelny układ alei, będący elementem oryginalnego układu kompozycyjnego parku. Obszar nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, ani terenem zamkniętym w rozumieniu przepisów szczególnych. Szczegółowy zakres opracowania projektowo-kosztorysowego obejmuje: a) kwerendę archiwalną wraz z inwentaryzacją istniejącej zieleni wraz z przedstawieniem projektu gospodarki drzewostanem; b) sporządzenie koncepcji, którą zaakceptować ma wojewódzki konserwator zabytków i Zamawiający. (Koncepcja podlega uzgodnieniu na etapie opracowania dokumentacji i zatwierdzeniu przez wojewódzkiego konserwatora zabytków i Zamawiającego (czas na uzgodnienia do 30 dni). c) opracowanie projektu budowlanego - wykonawczego, wymaganego przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, w razie potrzeby uzupełnionego szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań w liczbie 6 egzemplarzy, d) uzyskanie wszystkich wymaganych i niezbędnych wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń. e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonywania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów – w liczbie 2 egzemplarzy, f) opracowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne, nieokreślone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych – w liczbie 2 egzemplarzy, g) opracowanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych – w liczbie 2 egzemplarzy; h) opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) – w liczbie 2 egzemplarzy; i) sporządzenie informacji BIOZ; j) udzielenie pełnych wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowo-kosztorysowej na etapie wykonywania robót budowlanych w terminie 2 dni od wezwania przez Zamawiającego faxem lub pocztą elektroniczną. W zakres umowy wchodzi uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień w tym z konserwatorem zabytków i pozwoleń w zakresie przedmiotowego zamówienia. Uzyskanie pozwolenia budowlanego po stronie Zamawiającego. B. w ramach prawa opcji: pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych. O konieczności objęcia nadzorem autorskim realizacji inwestycji, Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie. Zamawiający może zrezygnować z wykonania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji. Wymagania dotyczące zakresu czynności sprawowanych w ramach nadzoru autorskiego 1.Sprawowanie czynności nadzoru autorskiego (NA) przez Wykonawcę zgodnie z prawem budowlanym oraz umową, w szczególności będzie polegało na: 1.1.zapewnieniu udziału w czynnościach nadzoru Projektanta - autora dokumentacji w terminach i czasie niezbędnym dla prawidłowej realizacji zadania, wskazanej pisemnie przez Wykonawcę - na każde wezwanie Zamawiającego 1.2.opracowywaniu rozwiązań zamiennych, których wykonanie może być konieczne w trakcie realizacji robót budowlanych, zaopiniowanych przez inspektora nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego, 1.3.stwierdzeniu w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacja projektową, 1.4.wyjaśnieniu wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz ewentualne uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej, 1.5.uzgadnianiu i ocenie możliwości i zasadności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji rozwiązań technicznych i technologicznych, a zgłaszanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w trakcie wykonywania robót budowlanych, 1.6. dodatkowo, jeżeli Zamawiający wymaga, Wykonawca zobowiązany jest do: a) uczestnictwa w odbiorach robót budowlanych, b) oceny parametrów lub wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami, c) sprawdzenia dokumentacji powykonawczej i przedstawienia protokołu z uwagami, d) uczestnictwie w naradach koordynacyjnych na budowie na każde wezwanie Zamawiającego. Zamawiający nie jest zobligowany do zawarcia umowy na nadzór autorski. Dlatego w formularzu ofertowym obligatoryjnie wyszczególnić należy cenę za nadzór autorki.

II.5) Główny kod CPV: 71240000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71200000-0
71420000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo w/w zakresu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo w/w zakresu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu rewitalizacji parku objętego opieką konserwatorską z zagospodarowaniem terenu. 4.2.3.2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj. a/ Projektantem wiodącym który posiada uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach architektura krajobrazu, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. - opracował co najmniej 1 projekt budowlany polegający na zaprojektowaniu rewitalizacji lub rewaloryzacji terenów zielonych/parku/obszaru użyteczności publicznej objętego opieką konserwatorską z zagospodarowaniem terenu poświadczony pozytywnymi opiniami Zleceniodawcy. Uwaga: Oceniana będzie osoba (projektant) wskazana w wykazie osób (załącznik nr 6 do SIWZ). Dlatego zał. nr 6 i nr 8 ma być załączony do oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; (Zamawiający pobierze samodzielnie) b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia o których mowa w pkt. 5.3.2 a) –jeżeli wykonawca polega zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy UWAGA: Z uwagi na badanie w kryteriach oceny ofert doświadczenia osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, Zamawiający w oparciu o art. 26 ust. 2f ustawy wymaga złożenia wraz z ofertą „wykazu osób” tj. dokumentu, o którym mowa w pkt 5.1.5. ( zał. nr 6) oraz zał. nr 8 – „wykaz doświadczenia” Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 5.2 oraz 5.3.1 - 5.3.2 (o ile wykonawca polega na zdolnościach w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia). Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.2 należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert zaś dokument, o którym mowa w pkt 5.3.1 - 5.3.2 (o ile wykonawca polega na zdolnościach w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia) będzie wymagany tylko od wykonawcy którego oferta zostanie najwyżej oceniona. - Procedura prowadzona na podstawie art. 24aa p.z.p. 5.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.2 a) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5.4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy, o których mowa w pkt. 5.4 stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5.4.a W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.3.1 musi złożyć co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie; oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt 5.3.2 (i odpowiednio pkt 5.4 ) należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy. 5.4.b Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień którego określona wartość się odnosi ( np. zakończenie realizacji usług).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu usług wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu -jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7.18 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ b) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy, c) Wykaz zawierający doświadczenie osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia i zostały wskazane w wykazie osób (w Załączniku Nr 6 do SIWZ) wraz z informacjami umożliwiającymi ich ocenę w świetle kryterium określonego w pkt. 12.4 SIWZ - „Doświadczenie” (sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ). d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 7.19 Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. 7.20 Na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia: a) nazwa, adres, numer telefonu i faksu wykonawcy, b) Gmina Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk OFERTA – Przedmiot zamówienia: „Projekt rewitalizacji parku podworskiego wraz ze stawem (dz. ew. nr 737 obręb Bierwce, gm. Jedlińsk) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach opcji” c) Nie otwierać przed dniem 25.07.2019 r. do godz. 10:00
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jedlińsk, ul. Warecka19, 26-660 Jedlińsk, kontaktować można się pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ZP.271.26.2019 pod nazwą: „Projekt rewitalizacji parku podworskiego wraz ze stawem (dz. ew. nr 737 obręb Bierwce, gm. Jedlińsk) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach opcji” prowadzonym w trybie: przetargu nieograniczonego; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1896.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,; 4) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) nie przysługuje Pani/Panu • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 10) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy Zgodnie z treścią art. 8a ust. 2 -4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), informujemy iż: − w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji dla adaptacji oraz projektu wnętrz budynku - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie kompletnej, kompleksowej i wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/adaptacji oraz projektu wnętrz budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI