Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Projekt przebudowy drogi w Kalinie - droga powiatowa nr 2922E”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzgów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 500-lecia 22
1.5.2.) Miejscowość: Rzgów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-030
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 042 214 12 10
1.5.8.) Numer faksu: 042 214 12 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzgow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Projekt przebudowy drogi w Kalinie - droga powiatowa nr 2922E”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff205b5-fe71-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004376/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Projekt przebudowy drogi w Kalinie -droga powiatowa nr 2922E.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rzgow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu
odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem
https://rzgow.ezamawiajacy.pl oraz poczty Zamawiającego: pskiba@rzgow.pl,
mtrzuskowska@rzgow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisuje Rozdział 11
SWZ:INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH
ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O
WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I
ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób, których dane wykonawca przekazał w
niniejszym postępowaniu jest Burmistrz Rzgowa (Plac 500-lecia 22, 95-030 Rzgów). Więcej informacji
na stronie www.rzgow.pl lub w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Rzgowie -
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143414/01 z dnia 2021-08-10
2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
zakładka Ochrona Danych Osobowych.
2) kontakt do inspektora danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Rzgowie: odo@rzgow.pl
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, dalej: Pzp, w związku z wykonaniem obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze.
4) odbiorcami danych osobowych wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp, osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa (np. organom
kontrolnym), inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z zamawiającym
przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest zamawiający.
5) dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących wykonawcy. W
przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o ile ich
zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu
oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna,
że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271/19/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 346276,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114560,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Projekt przebudowy drogi w Kalinie - droga powiatowa nr 2922E” na odcinku od OSP w Kalinie działka nr ewid. 378 do działki nr ewid. 103/2 obręb Kalinko, odcinek ca 800 m.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Wykonanie mapy do celów projektowania w skali 1:500,
• Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej związanej z nabywaniem nieruchomości (projekty podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych),
• Dokumentacja formalno-prawna (mapy ewidencyjne, wypisy z rejestru gruntów),
• Rozpoznanie warunków gruntowo - wodnych poprzez wykonanie stosownych badań na długości projektowanego odcinka łącznie z opracowaniem opinii geotechnicznej.
• Wykonanie dokumentacji geotechnicznej.
• Projekt stałej organizacji ruchu dla całego projektowanego zakresu.
• Inwentaryzacja drzew i krzewów do wycinki.
• Projekty branżowe w tym kanału technologicznego dla całego odcinka drogi oraz projekty budowlane i wykonawcze sieci kanalizacji deszczowej, jeżeli będzie konieczna.
• Projekt budowlany i wykonawczy zbiornika retencyjno–odparowującego służącego celom odwodnienia drogi. Wykonawca w trakcie realizacji projektu może zaproponować inny system odprowadzenia wód opadowych pod warunkiem zaakceptowania tej zmiany przez Zamawiającego.
• Projekty branżowe rozwiązania ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami energetycznymi, telekomunikacyjnymi, wodociągowymi.
• Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi wraz z ich uzyskaniem,
• Operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego, o ile będzie potrzebny
• Materiały do uzyskania opinii na potrzeby decyzji ZRID wraz z ich uzyskaniem.
• Materiały do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z jej uzyskaniem.
• Projekt budowlany i wykonawczy.
• STWiORB, przedmiary robót, kosztorys ślepy i kosztorys inwestorski, opis zakresu inwestycji niezbędny do ogłoszenia przetargu na realizację inwestycji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.4 Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykonanie projektu budowy lub przebudowy drogi lub ulicy publicznej z uzyskaniem pozytywnej decyzji ZRID w ciągu ostatnich 3 lat przez osobę, która będzie pełnić funkcję projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy projekty budowy lub przebudowy drogi lub ulicy publicznej o długości powyżej 500 mb. każda.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
a) projektanta branży drogowej, posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, który w ciągu ostatnich 3 lat wykonał min. jeden projekt budowy lub przebudowy drogi lub ulicy publicznej z uzyskaniem pozytywnej decyzji ZRID.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć
wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem
dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o
których mowa w pkt. 8.3 SIWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
w pkt. 8.3.1 SIWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą
spełnienie warunku
w pkt. 8.3.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych w następującym zakresie:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót, maksymalnie o czas trwania wymienionych okoliczności;
b) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, o czas niezbędny do uzyskania tych dokumentów;
c) gdy właściwe organy administracji publicznej i instytucje uzgadniające nie wydały wymaganych decyzji administracyjnych lub uzgodnień w ustawowym terminie, a także w przypadku zmiany uzgodnienia, bądź wniesienia po wydaniu tych decyzji lub uzgodnień dodatkowych wymogów skutkującego koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie;
d) konieczności dokonania korekt w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w § 2 ust, 2 umowy lub realizowanym rozwiązaniu projektowym w zakresie wynikających ze zmiany oczekiwań Zamawiającego wynikającej z okoliczności od niego niezależnych w szczególności związanych z czynnikiem społecznym lub ze zmiany stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących), o czas potrzebny wykonanie przez wykonawcę dodatkowych czynności lub wstrzymania wykonywania przedmiotu zamówienia na czas dokonania korekt o których mowa w zdaniu pierwszym;
e) konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych, ustaleń, uzgodnień lub innych czynności z osobami niebędącymi stronami umowy, o czas trwania konsultacji w przypadku, gdy okazało się to konieczne podczas realizacji umowy;
f) w przypadku zmian dokonanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3) lub 4) lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, o czas niezbędny do wykonania dodatkowych czynności, jeżeli czynności tych Wykonawca nie mógł zrealizować w pierwotnym terminie wykonania umowy.
2) zmiany w zakresie płatności-wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
3) zmian kadrowych w przypadku:
a) zmiany osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do współpracy w imieniu Zamawiającego.
b) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych;
4) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:
a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł a minimalna wartość świadczenia w przypadku częściowej rezygnacji wynosi 30 % wartości umowy,
b) ujawnienie lub wystąpienie nowych okoliczności o charakterze formalno-prawnym lub organizacyjnym, których strony nie przewidywały z dacie zawierania umowy i które uniemożliwiają wykonanie umowy w sposób w niej przewidziany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://rzgow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-02