Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Projekt na budowę plastikowego toru saneczkowego w Karpaczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757619150
1.5.8.) Numer faksu: 757619224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt na budowę plastikowego toru saneczkowego w Karpaczu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e55964b-17b5-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012810/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Dokumentacja projektowa budowy plastikowego toru saneczkowego w Karpaczu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/649646
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składania ofert, oświadczeń, wymiana informacji (Zamawiający dopuszcza jako wpis do wiadomości e-mail/na platformie), przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.) za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/transakcja/649646
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na Platformie. Rejestracji i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta został opisany w instrukcji znajdującej się pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje się w Regulaminie Platformy pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych
Administrator, dane kontaktowe Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą w Karpaczu ul. Konstytucji 3 maja 54, 58-540, Karpacz, kontakt:
1) osobiście lub na adres poczty elektronicznej kancelaria@karpacz.eu
2) telefonicznie: +48.75 76 19 150
pisemnie: ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540, Karpacz
Inspektor Ochrony Danych W Urzędzie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować:
za pomocą poczty elektronicznej: umk-iod@karpacz.eu.
Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych Dane będą przetwarzane przez Urząd Gminy Karpacz wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych
Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Odbiorcy danych Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługujące prawa:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prawa niemające zastosowania:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGN.7011.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla budowy kompozytowego toru treningowego dla saneczek na Górze Saneczkowej w Karpaczu.
2. Opis ogólny
Dedykowany obszar inwestycji znajduje się na południe i wschód od szczytu Góry Saneczkowej (wysokość 789,3 m n.p.m.), ograniczony od zachodu i południa widłami ulicy Szkolnej, a od wschodu ulicą Myśliwską. Obszar ten jest zalesiony, na którym prowadzona jest gospodarka leśna.
Na Górze Saneczkowej znajdują się pozostałości naturalnego toru saneczkowo-bobslejowo-skeletonowego, który swój początek ma przy szczycie tejże góry i biegnie na zachód, kończąc swój bieg w rejonie zapory na potoku Łomnica. Na obszarze objętym zamówieniem, tj. na odcinku do przecinającej go ulicy Myśliwskiej pozostały po nim jedynie relikty wału ziemnego.
3. Lokalizacja
Tor należy zlokalizować na terenie znajdującym się wokół i na wschód od szczytu Góry Saneczkowej, wyznaczonego przez ulicę Szkolną i Myśliwską, na działce nr 506 (będącej we władaniu Gminy Karpacz) i działce nr 237/497 - będącej we władaniu Lasów Państwowych, którym Gmina Karpacz dysponuje na podstawie umowy dzierżawy, obie w jednostce ewidencyjnej 020601_1, Karpacz i obrębie ewidencyjnym 0002. Obszar ten został oznaczony na schemacie inwestycji, stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do maksymalnego wykorzystania działki nr 506.
4. Obsługa komunikacyjna
Teren objęty opracowaniem od północy graniczy z lasem biegnącym od szczytu Husyckiej Góry, od południowego wschodu z ulicą Myśliwską (część działki nr 237/497) oznaczona w MPZP symbolem 1-KDL. Od wschodu graniczy z ulicą Szkolną (działka drogowa nr 1305). Od zachodu, tuż za szczytem Góry Saneczkowej na działce 97/4 znajduje się prywatny parking. Powierzchnie ciągów komunikacyjnych mają być ażurowe i wodoprzepuszczalne, nie powodujące zmiany stosunków wodnych na stoku góry.
5. Prawo Miejscowe
Przedmiotowy teren objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Kompleks narciarski w rejonie Góry Saneczkowej w Karpaczu” obejmującego tereny usług sportu i rekreacji (1-US) oraz tereny dróg 1-KDL – https://administracja.gison.pl/mpzp-public/karpacz/uchwaly/U_2014_398_XLIV.pdf .
To na tych terenach należy projektować tor wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 11 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Wykonawca w zakresie wiedzy i doświadczenia winien dysponować minimum projektantem branży:
− architektonicznej bez ograniczeń, (kierownik Zespołu), która będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta branży architektonicznej, która była autorem jednego projektu budowlanego i wykonawczego w branży architektonicznej budowy lub przebudowy sztucznego toru saneczkowego lub saneczkowo-bobslejowo-skeletonowego, służącemu rozgrywaniu zawodów sportowych i treningów, który uzyskał uzgodnienie FIL/PZSSAN oraz uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę,
− konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który ma doświadczenie przy projektowaniu obiektu sportowego w 6 kategorii złożoności (w grupie funkcjonalnej „Sport i rekreacja”, kategoria złożoności obiektów kubaturowych oraz grupy funkcjonalne według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury Nr 1389 z dnia 18.05.2004r. dz. U. nr 130 lub Rozporządzenia Ministra Infrastruktury poz. 2458 z dnia 20.12.2021r. dz. U. poz. 2458 z 29.12.2021r.), która uzyskała pozwolenie na budowę i została oddana do użytkowania,
− drogowej bez ograniczeń,
− instalacyjnej (tzw. „sanitarnej”) bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
− instalacyjnej (tzw. „elektrycznej”) bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
− instalacyjnej (tzw. „teletechnicznej”) bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie wiedzy i doświadczenia, w przypadku gdy Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej (przez co zamawiający rozumie dokumentację budowlaną i wykonawczą) budowy obiektu sportowego w 6 kategorii złożoności (w grupie funkcjonalnej „Sport i rekreacja”, kategoria złożoności obiektów kubaturowych oraz grupy funkcjonalne według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury Nr 1389 z dnia 18.05.2004r. dz. U. nr 130 lub Rozporządzenia Ministra Infrastruktury poz. 2458 z dnia 20.12.2021r. dz. U. poz. 2458 z 29.12.2021r.), o wartości robót minimum 10 mln zł brutto, która uzyskała pozwolenie na budowę.
b) Wykonawca winien dysponować specjalistycznym oprogramowaniem:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje oprogramowaniem komputerowym do projektowania torów saneczkowych, saneczkowo-bobslejowo-skeletonowych, (służący do projektowania i wyliczeń geometrii osi i przekroju poprzecznego, obliczeń w zakresie mechaniki, w tym m.in. prędkości, przeciążeń i obciążeń dynamicznych, itd.), na podstawie których to obliczeń wykonano co najmniej jeden projekt budowlany i wykonawczy w branży architektonicznej budowy lub przebudowy sztucznego toru saneczkowego lub saneczkowo-bobslejowo-skeletonowego, służącemu rozgrywaniu zawodów sportowych i treningów, który uzyskał uzgodnienie FIL oraz uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) – o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 4 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik Nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Wykonawca winien dysponować specjalistycznym oprogramowaniem:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje oprogramowaniem komputerowym do projektowania torów saneczkowych, saneczkowo-bobslejowo-skeletonowych, (służący do projektowania i wyliczeń geometrii osi i przekroju poprzecznego, obliczeń w zakresie mechaniki, w tym m.in. prędkości, przeciążeń i obciążeń dynamicznych, itd.), na podstawie których to obliczeń wykonano co najmniej jeden projekt budowlany i wykonawczy w branży architektonicznej budowy lub przebudowy sztucznego toru saneczkowego lub saneczkowo-bobslejowo-skeletonowego, służącemu rozgrywaniu zawodów sportowych i treningów, który uzyskał uzgodnienie FIL oraz uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę.
W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania oprogramowaniem komputerowym, należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SWZ.
2) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 6 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Wykonawca winien dysponować specjalistycznym oprogramowaniem:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje oprogramowaniem komputerowym do projektowania torów saneczkowych, saneczkowo-bobslejowo-skeletonowych, (służący do projektowania i wyliczeń geometrii osi i przekroju poprzecznego, obliczeń w zakresie mechaniki, w tym m.in. prędkości, przeciążeń i obciążeń dynamicznych, itd.), na podstawie których to obliczeń wykonano co najmniej jeden projekt budowlany i wykonawczy w branży architektonicznej budowy lub przebudowy sztucznego toru saneczkowego lub saneczkowo-bobslejowo-skeletonowego, służącemu rozgrywaniu zawodów sportowych i treningów, który uzyskał uzgodnienie FIL oraz uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę.
W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania oprogramowaniem komputerowym, należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SWZ.
2) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 6 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
zamówienie dot. przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1
2. Załącznik Nr 6 Wykaz usług
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00 ZŁ (słownie: dziesięć tysięcy złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w SANTANDER
Nr 45 1090 1926 0000 0001 0094 8582 z dopiskiem „Wadium – IGN.7011.1.2022 – Tor saneczkowy”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Karpacz ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540 Karpacz;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy dotyczącą:
1) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia wynagrodzenia,
2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego);
3) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami;
4) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa
w ustawie Prawo budowlane;
5) terminu, w przypadku przedłużających się procedur administracyjnych nie zawinionych przez Wykonawcę,
6) zmiany podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takich okolicznościach Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca, lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
7) zmiany podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy - https://platformazakupowa.pl/transakcja/649646
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni