Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Projekt i budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko (5 odcinków)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlnia-Letnisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 43
1.5.2.) Miejscowość: Jedlnia-Letnisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-630
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 384 84 70 wew. 204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlnia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt i budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko (5 odcinków)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dc6bebb-978e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003975/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa sieci wod-kan na terenie gminy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://jedlnia.biuletyn.net/?bip=1&cid=1126&bsc=N3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych innych ustaw lub rozporządzeń wykonawczych wymagają szczególnej formy dla danego dokumentu, wykonawca musi zastosować tą formę. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)dalej „RODO” informuję, że:a) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Gmina Jedlnia –Letnisko, ul. Radomska 43, 26 – 630 Gmina Jedlnia – Letnisko, e – mail: sekretariat@jedlnia.plInspektor Ochrony Danych Osobowych, e – mail: iodo@jedlnia.pl.b) Dane osobowe Wykonawcówbędą przetwarzane na podstawie zgody – art. 6 ust 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniemOgłoszenie nr 2021/BZP 00004605/01 z dnia 2021-02-012021-02-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneo udzielenie zamówienia publicznego.c) Odbiorcami danych osobowych Wykonawców będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),dalej ”ustawa Pzp”; d) Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie zprzepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U z 2020r. poz.164); e) Obowiązek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpośrednio Państwadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; f) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawców decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do at. 22 RODO; g) W związku zprzetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, Wykonawcy posiadają prawo do:a. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia, b. sprostowaniadanych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia; h) Wykonawcy mają prawo wniesienia skargido organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iżprzetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych; i) Gdy podaniedanych osobowych wynika z przepisów prawa, Wykonawcy zobowiązani do ich podania.Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzieleniezamówienia publicznego; j) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również wformie profilowania. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał wcelu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowneoświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZPŚZ.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 435934,95 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji są zadania realizowane w systemie ”Projektuj i buduj”:1. Projekt i budowa sieci kanalizacyjnej w Jedlni-Letnisko (działka nr geod.1864). Zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacyjnej na odcinku ok. 100 mb ze stworzeniem możliwości włączania się mieszkańców do wybudowanej sieci. Włącznie do magistrali w ul.1 Maja –teren PKP.2. Projekt i budowa sieci kanalizacyjnej oraz wodociągowej w m. Groszowice (działka nr geod.178/4). Zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na odcinku ok. 270 mb ze stworzeniem możliwości włączania się mieszkańców do wybudowanej sieci. 3. Projekt i budowa sieci wodociągowej w Groszowicach (działka nr geod.293/15). Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej na odcinku ok. 220 mb ze stworzeniem możliwości włączania się mieszkańców do wybudowanej sieci. 4. Projekt i budowa sieci kanalizacyjnej we Wrzosowie ul. Poziomkowa (działka nr geod.137/12). Zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacyjnej na odcinku ok. 460 mb ze stworzeniem możliwości włączania się mieszkańców do wybudowanej sieci.5. Projekt i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Myśliszewicach (dz.nr geod. 163, 188/1, 26/13). Zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacyjnej ze stworzeniem możliwości włączania się mieszkańców do wybudowanej sieci. Odcinki sieci do wykonania:- w drodze nr geod. 163 odcinek ok.160 mb rozbudowa do wysokości działki 190/4,- w drodze nr geod. 188/1 odcinek ok 255 mb,- w drodze 26/13 odcinek ok 15 mb – wprowadzenie kanalizacji w drogę.Etap 1 – opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania robót, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień (w tym uzgodnień z właścicielami działek), zatwierdzeń i pozwoleń, w tym uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę bądź pozytywne zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę oraz złożenie pełnej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu zadania. Etap 2 – wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową oraz prace wynikające z przepisów Prawa Budowlanego w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy. Po zakończeniu prac budowlanych wykonawca dostarczy inwentaryzację geodezyjną powykonawczą umożliwiającą skuteczne zawiadomienie właściwego PINB o zakończeniu bodowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1 Kryteriami oceny ofert są:1. Cena – 60%W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru: Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniuPC = ----------------------------------------------------------------------- x 60 Cena badanej ofertygdzie: PC – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto2. Przedłużenie gwarancji – 40%Przez przedłużenie gwarancji rozumie się przedłużenie gwarancji od wymaganej przez Zamawiającego (1 rok) na wykonany przedmiot zamówienia.Oferty będą oceniane według następującego wzoru:Wykonawcom, którzy w swoich ofertach, w których przedłużą termin gwarancji ponad wymagane, przyznane zostaną pkt. wg poniższego schematu:1) brak przedłużenia gwarancji – 0,00 pkt2) przedłużenie gwarancji o 1 rok – 10,00 pkt3) przedłużenie gwarancji o 2 lata – 20,00 pkt4) przedłużenie gwarancji o 3 lata – 30,00 pkt5) przedłużenie gwarancji o 4 lata – 40,00 pktDla oferty bez podania okresu wydłużenia gwarancji zamawiający przyjmie gwarancję minimalną. Podanie w ofercie dłuższego niż maksymalny punktowany okres gwarancji spowoduje przyznanie wykonawcy maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (ale do umowy zostanie wpisana gwarancja oferowana).14.2 Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą iloczynów punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wag danego kryterium.PO = PC + PGGdzie PO – suma punktów przyznanych danej oferciePC – punkty w kryterium CenaPG – punkty w kryterium Przedłużenie gwarancji 14.3 Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.14.4 Zamawiający do porównania przyjmie ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić z tytułu realizacji zamówienia.14.5 Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.14.6 Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli wystąpi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 255 ustawy Pzp.14.7 O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia podając przyczyny faktyczne i prawne unieważnienia. 14.8 Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5