„Prace utrzymaniowe na ciekach naturalnych oraz urządzeniach wodnych na terenie ZZ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Prace utrzymaniowe na ciekach naturalnych oraz urządzeniach wodnych na terenie ZZ Kielce- etap II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-17
  • Numer ogłoszenia598198-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598198-N-2019 z dnia 2019-09-17 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: „Prace utrzymaniowe na ciekach naturalnych oraz urządzeniach wodnych na terenie ZZ Kielce- etap II”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): https://wodypolskie.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://wodypolskie.bip.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://wodypolskie.bip.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie - Zarząd Zlewni w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Prace utrzymaniowe na ciekach naturalnych oraz urządzeniach wodnych na terenie ZZ Kielce- etap II”
Numer referencyjny: 1412/ZKI/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są prace i roboty utrzymaniowe polegające na wykonaniu prac konserwacyjnych na ciekach naturalnych i urządzeniach wodnych, między innymi na udrożnieniu cieków – prace zgodnie z przedmiarami robót dla poszczególnych odcinków. Przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny. Ewentualne szkody wynikłe z realizacji prac i ich usunięcie leży po stronie Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, w tym także ewentualne roszczenia osób trzecich w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia. 2. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie zapewnienie systematycznego nadzoru przyrodniczego w trakcie prowadzenia robót w celu zabezpieczenia wartości przyrodniczych terenu. Ponadto, kontrolnie (wyrywkowo) nadzór przyrodniczy będzie prowadzony przez pracowników PGW WP. Wykonawca prac utrzymaniowych po zakończeniu prac (przed odbiorem końcowym) przygotuje i przekaże Zamawiającemu operat powykonawczy zawierający m.inn. certyfikaty wbudowanych materiałów oraz sprawozdanie z pełnienia nadzoru przyrodniczego nad realizacją zadania.

II.5) Główny kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45246400-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-22

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający ustanawia następujące wymagania minimalne w powyższym zakresie: a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac konserwacyjnych, udrożnieniowych, remontowych lub regulacyjnych na ciekach o wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł brutto ( potwierdzoną dowodami określającymi, że zamówienie to zostało wykonane należycie). UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, udokumentowanie spełnienia w/w warunku będzie skuteczne dla wszystkich części zamówienia przy sporządzeniu jednego wykazu – sporządzonego zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ i załączenie stosownych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia wskazanego w w/w wykazie. b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu oraz urządzeniami technicznymi dostępnymi w celu realizacji zamówienia tj.: - minimum 2 ( dwoma) kosami spalinowymi do wykaszania roślinności, - minimum 1 samochodem dostawczym. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, udokumentowanie spełnienia w/w warunku będzie skuteczne dla wszystkich części zamówienia przy sporządzeniu jednego wykazu – sporządzonego zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, składa: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 1 ppkt. 2 rozdziału V SIWZ: - lit. a - wykaz zrealizowanych robót zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedna część zamówienia, sporządza jeden dokument dla wszystkich części zamówienia. - lit b - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedna część zamówienia, sporządza jeden dokument dla wszystkich części zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta winna zawierać: 1) Formularz Oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy, 3) Oświadczenie Własne Wykonawcy zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 i 7 do SIWZ; 4) Zobowiązanie podmiotu – o ile dotyczy 5) Pełnomocnictwo – o ile dotyczy i winna być sporządzona zgodnie z wymogami SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia w dniach 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Wzór umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Prace konserwacyjne na ciekach naturalnych oraz urządzeniach wodnych na terenie Nadzoru Wodnego Jędrzejów,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykaz odcinków cieków i urządzeń wodnych do przeprowadzenia prac konserwacyjnych: 1) Zadanie nr 1( Część I). Wykaz nazw i lokalizacji cieków na terenie Nadzoru Wodnego Jędrzejów. Lp Zadanie Rozmiar [km, ha, m3, m, szt.] 1 Prace utrzymaniowe na Cieku od Mokrego Boru km 1,1 2 Prace utrzymaniowe w korycie Cieku od Emilianowa km 1,853 3 Prace utrzymaniowe w korycie rzeki Mozgawy km 1,24 4 Prace utrzymaniowe w korycie Strugi Chwałowickiej km 4,317 Wykonanie powyższych prac polegać będzie na: 1) Wykaz zakresu działań na ciekach na terenie Nadzoru Wodnego Jędrzejów (Część I) 1.1. Prace utrzymaniowe w korycie Cieku od Mokrego Boru w km 5+800 - 6+900 (ureg.) w m. Strawczyn, Niedźwiedź, gm. Strawczyn, polegać będą na: - Wykoszeniu roślinności ze skarp rzeki w km 5+800 - 6+900 – 4400 m2; - Wydobyciu z dna cieku roślin korzeniących się w km 5+800-6+900 - 1650 m2; - Ręcznym wycięciu rzadkich krzaków w wieku do 10 lat w km 6+220-6+800 – 0,15 ha. Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami. 1.2. Prace utrzymaniowe w korycie Cieku od Emilianowa w km 0+000 -1+618 i 2+925 - 3+160 (nieureg.) w m. Wodzisław, Stara Olszówka, gm. Wodzisław, polegać będą na: - Wykoszeniu roślinności trawiastej ze skarp cieku w km 0+000+1+618 i 2+925-3+160 – 7412 m2; - Wydobyciu z dna cieku roślin korzeniących się w km j.w. - 3335.4 m2; - Wycięciu zakrzaczeń i nawisów z gałęzi na skarpach utrudniających przepływ wody w korycie cieku w km 0+215-1+618 – 0,3 ha; - Oczyszczaniu z namułu pod mostem ramowym w km 0+195-0+207 – 12 m; - Mechanicznym usunięciu tam bobrowych w km 2+942 i 2+987 (ujęte w Zarządzeniu RDOŚ Kielce z dnia 22 maja 2017 r.) – 14 m3. Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami. 1.3. Prace utrzymaniowe w korycie rzeki Mozgawa w km 7+890-8+130 i 9+900-10+900 (ureg. od 10+168-10+800) w m. Laskowa, Wodzisław, gm. Wodzisław, polegać będą na: - Ręcznym wykoszeniu roślinności zielonej trawiastej ze skarp cieku (w tym Barszczu Sosnowskiego) w km 7+890-8+130 i 9+900-10+900 na odc. 7+890-8+130 pasem 4 m po obu stronach – 5920 m2; - Wydobyciu z dna cieku roślin korzeniących się i nieczystości w km 9+900-10+900 i 7+890-8+130 – 2232 m2; - Ręcznym wycięciu rzadkich krzaków w wieku do 10 lat ze skarp rzeki obustronnie w km 9+900-10+300 i 10+550 - 10+900 – 1400 m2; - Oczyszczaniu z namułu przepustów o śr. 1,00 m x 2 w km 10+512 - 10 m. Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami. 1.4. Prace utrzymaniowe w korycie Strugi Chwałowickiej w km 0+000-3+575 i 6+440 - 7+182 (ureg.) w m. Umianowice, Hajdaszek, Janów, gm. Kije, polegać będą na: - Wykoszeniu roślinności zielonej trawiastej ze skarp cieku w km 0+000-3+575 i 6+440 - 7+182 – 17268 m2; - Wydobyciu z dna cieku roślin korzeniących się w km 0+000-3+575 i 6+440-7+182 – 8202,3 m2; - Oczyszczaniu z namułu przepustu o śr. 1,00 m x 2 w km 0+753 – 11 m; - Mechanicznym usunięciu tam bobrowych w km 6+440, 6+791, 6+945, 7+182 (ujęte w Zarządzeniu RDOŚ Kielce z dnia 22 maja 2017 r.) – 28 m3. Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia w dniach 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Prace konserwacyjne na ciekach naturalnych oraz urządzeniach wodnych na terenie Nadzoru Wodnego Kielce,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 (Część II) Wykaz nazw i lokalizacji cieków na terenie Nadzoru Wodnego Kielce. Lp Zadanie Rozmiar [km, ha, m3, m, szt.] 1 Udrożnienie koryta Cieku od Zagnańska na terenie gminy Zagnańsk km 0,8 2 Usunięcie drzew na Cieku od Grabowa w msc. Ciekoty, gm. Maslów km 0,4 3 Udrożnienie koryta rzeki Warkocz, gm. Górno km 1,0 4 Konserwacja koryta Cieku bez nazwy, Krajno Pierwsze, gm. Górno km 1,0 2. Wykaz zakresu działań na ciekach i urządzeniach wodnych na terenie Nadzoru Wodnego Kielce (Część II) 2.1. ,, Udrożnienie koryta Cieku od Zagnańska na terenie gm. Zagnańsk” , polegać będzie na: - Wykoszeniu roślinności ręcznie ze skarp cieku, porost gęsty, twardy – 4800m2. - Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków – 0,02 ha, - Wywożeniu gałęzi pozostałych po wycince lub zrębkowanie – 12 mp, - Ręcznym usunięciu tam bobrowych – 4szt., - Wywożeniu gałęzi i materiału po rozebranych tamach z zagospodarowaniem we własnym zakresie – 35 mp, - Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% - 800 m2, - Zebraniu nawisów skarp – 160 m3, - Usunięciu lokalnych zatorów i przetamowań ze śmieci i gałęzi zalegających w korycie rzeki utrudniających swobodny przepływ wody z zagospodarowaniem we własnym zakresie – 20 m3. Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami. 2.2.,,Usuniecie drzew na Cieku od Grabowa w msc. Ciekoty, gm. Masłów”, polegać będzie na - Usunięciu lokalnych zatorów i przetamowań ze śmieci i gałęzi zalegających w korycie rzeki utrudniających swobodny przepływ wody z zagospodarowaniem we własnym zakresie – 98 m3, - Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków oraz przycięciu zwisających gałęzi – 0,048 ha, - Wykoszeniu roślinności ręcznie za skarp oraz pasem szer. 3m wzdłuż jednej skarpy, porost gęsty, twardy wraz z wywozem – 2400 m2, - Ścinaniu piłą mechaniczną drzew o śr. 16-25 cm – 10 szt., - Ścinaniu piłą mechaniczna drzew o śr. 26-35 cm – 6 szt., - Ścinaniu piłą mechaniczna drzew o śr. 36-45 cm – 1 szt, - Wywożeniu gałęzi pozostałych po wycince lub zrębkowaniu – 5 mp, - Odwiezieniu dłużyc na odległość 2 km – 3,74 m3, - Pocięciu dłużyc na kawałki i ułożenie na podkładach – 3,74 m3, Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami. 2.3.,,Udrożnienie koryta rzeki Warkocz, gmina Górno” polegać będzie na: - Wykoszeniu roślinności ręcznie ze skarp cieku, porost gęsty, twardy – 800 m2, - Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków – 0,30 ha, - Wywożeniu gałęzi pozostałych po wycince lub zrębkowanie – 30 mp, - Usunięciu ręcznym lub mechanicznym nagromadzonego rumoszu w głównym nurcie rzeki i przerzucenie go w ubytki skarp – 204 m3, Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami. 2.4.Konserwacja koryta cieku bez nazwy, Krajno Pierwsze, gm. Górno polegać będzie na: - Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków – 0,02 ha, - Wywożeniu gałęzi pozostałych po wycince lub zrębkowanie – 4 mp, - Wykonaniu podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20 cm - 152 m umocn., - Wykonaniu narzutu kamiennego w płotkach z kiszek na włóknie krata płotka 1.0x1.0m wraz z transportem technologicznym przy wykonaniu z brzegu - 152 m2, - Usunięciu lokalnych zamulisk, zatorów i przetamowań ze śmieci i rumoszu zalegających w korycie rzeki wraz z wywozem – 6 m3. Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia w dniach 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Prace konserwacyjne na ciekach naturalnych oraz urządzeniach wodnych na terenie Nadzoru Wodnego Busko - Zdrój i Kazimierza Wielka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 (Część III). Wykaz nazw i lokalizacji cieków na terenie Nadzoru Wodnego Busko-Zdrój i Kazimierza Wielka Lp Zadanie Rozmiar [km, ha, m3, m, szt.] 1 Udrożnienie rzeki Maskalis, gm. Wiślica, Busko-Zdrój km 2,77 2 Udrożnienie Rowu od Buska, gm. Busko-Zdrój km 0,46 3 Udrożnienie rzeki Kalinki w km 0+000-1+900 km 1,9 4 Udrożnienie rzeki Małoszówki na terenie Gminy Kazimierza Wielka km 0,05 5 Udrożnienie Dopływu spod Gruszowa na terenie gm. Kazimierza Wielka i gm. Pałecznica km 1,78 3 . Wykaz zakresu działań na ciekach na terenie Nadzoru Wodnego Busko-Zdrój i Kazimierza Wielka ( Część III). 3.1. Udrożnienie rzeki Maskalis, gm. Wiślica w km 9+200-10+500: - punktowa wycinka krzewów ze skarp w wieku do 10 lat – wraz z usunięciem ich pozostałości przy użyciu rębaka – 0,23 ha; - wykoszenie roślinności ze skarp, dna, pobocza w km 9+200-10+500 (z pozostawieniem niewykoszonych odcinków o szer. 10m co 250m); - usunięcie z dna cieku nadmiaru zalegającego nanosu mineralnego warstwą gr. 30 cm z rozplantowaniem urobku, szer. dna do 2,4m w km 9+200-9+700 i gr. 40cm w km 9+700- 10+300 (z pozostawieniem bez ingerencji odcinków o długości ca 10m co 250m); - zagospodarowanie plantówek; - obsiew skarp i plantówek mieszanką traw; *w km 12+100-13+570: - usunięcie krzewów ze skarp w wieku do 10 lat – punktowo wraz z usunięciem pozostałości przy użyciu rębaka – 0,27 ha; - wykoszenie roślinności ze skarp, dna, pobocza w km 12+100-13+570 z pozostawieniem niewykoszonych odcinków o szer. 10m co 300m; - usunięcie lokalnych przetamowań z namułu, gałęzi oraz nieczystości Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami. 3.2. Udrożnienie Rowu od Buska, gm. Busko-Zdrój w km 3+910-4+370: - usunięcie krzewów ze skarp w wieku do 10 lat – punktowo wraz z usunięciem pozostałości przy użyciu rębaka – 0,24 ha; - wykoszenie roślinności ze skarp, dna w km 3+910-4+370; - usunięcie roślinności zalegającej w korycie w km 3+910-4+200; - oczyszczenie z namułów przepustów o śr. 60cm; - wydobycie z koryta połamanych drzew z ułożeniem wzdłuż górnej krawędzi skarpy; - rozbiórka dwóch betonowych przegród tamujących przepływ z odwozem poza obręb koryta Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami. 3.3. Udrożnienie rzeki Kalinki w km 0+000-1+900 - wykoszenie ręcznie roślinności ze skarp w km 0+000-1+900 – 7600 m2; - ręczne ścinanie gęstych krzaków – usunięcie odrostów z kiszki wiklinowej oraz pojedynczych krzaków w km 0+000-1+900 – 0,38 ha; - usunięcie z odwozem na miejsce zrębkowania pozostałości po wycince – 163 mp; - usunięcie lokalnych przetamowań z gałęzi i śmieci (utylizacja) oraz uprzątnięcie i zagospodarowanie we własnym zakresie materiału z rozbiórki tam bobrowych – 18 mp; - wydobycie z koryta złomów drzew o śr. 10-25 cm z koryta rzeki wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie – 10 szt.; - usunięcie i utylizacja śmieci przy przepuście w km 1+011 – 2 mp. Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami. 3.4. Udrożnienie rzeki Małoszówki na terenie Gminy Kazimierza Wielka - mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm – 16 m3; - transport lądowy kamienia, żwiru, pospółki na odległość do 0,5 km z załadunkiem ręcznym – 39,2 t; - transport lądowy kamienia, żwiru, pospółki – dodatek za każde dalsze 0,5 km nie dalej jak na odległość 3 km z załadunkiem ręcznym – 39,2 t; - ręczne karczowanie pni (śr. 66-75 cm) – 1 szt.; - wywożenie karpiny na odległość do 2 km – 0,88 mp. Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami. 3.5. Udrożnienie Dopływu spod Gruszowa na terenie gm. Kazimierza Wielka i gm. Pałecznica * Usunięcie przetamowań w km 1+500-1+730, 3+670 - usunięcie przetamowań z konarów, gałęzi, nanosów, zanieczyszczeń i śmieci, odwóz zanieczyszczeń na miejsce utylizacji – 32 mp; * Roboty udrożnieniowe w km 4+800-5+595 - wykoszenie roślinności ręcznie ze skarp – 3975 m2; - ręczne ścinanie i karczowanie zagajników rzadkich – 0,015 ha; - usunięcie z odwozem na miejsce zrębkowania pozostałości po karczunku i wycince – 2 mp; - odmulenie dna i usunięcie nawisów na skarpach przy nachyleniu 1:1 - wykopy koryt rzek wykonywane koparkami z rozplantowaniem urobku spycharkami; obj. wykopu do 1,5 m3/m cieku – 848 m3; - oczyszczanie z namułu przepustów o śr. 1,00 m z przyczółkami z darniny; stopień zamulenia do 0,33 średnicy przewodu – 20 m; - zagospodarowanie plantówki wraz z obsiewem – 0,40 ha. * Roboty udrożnieniowe w km 7+240-7+825 - ręczne ścinanie i karczowanie zagajników rzadkich – 0,01 ha, - usunięcie z odwozem na miejsce zrębkowania pozostałości po karczunku i wycince – 1,4 mp; - wykoszenie roślinności ze skarp – 2925 m2; - wykopy koryt rzek wykonywane koparkami z rozplantowaniem urobku spycharkami; obj. wykopu do 1,5 m3/m cieku – 550 m3; - zagospodarowanie plantówki wraz z obsiewem – 0,29 ha. * Roboty udrożnieniowe w km 9+475-9+642 - usunięcie przetamowań z konarów, gałęzi, zanieczyszczeń i śmieci, odwóz zanieczyszczeń na miejsce utylizacji – 20 mp; - ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych – 0,05 ha; - ręczne karczowanie drzew (śr. 26-35 cm) – 2 szt.; - usunięcie z odwozem na miejsce zrębkowania pozostałości po karczunku i wycince – 23 mp; - wykoszenie roślinności ze skarp – 680 m2; - mechaniczne i ręczne odmulenia dna i przycięcie skarp z nachyleniem 1:1 - wykonywane koparkami z rozplantowaniem urobku spycharkami; obj. wykopu do 1,5 m3/m cieku – 220 m3; - wykonanie palisady z kołków lub słupków o śr. 7-9 cm wbitych na 1.20 m – 1,5 m. Wraz z prowadzeniem nadzoru przyrodniczego nad robotami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia w dniach 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji dla adaptacji oraz projektu wnętrz budynku - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie kompletnej, kompleksowej i wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/adaptacji oraz projektu wnętrz budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI