Prace remontowo - renowacyjne na Cmentarzu Orląt we Lwowie (Ukraina)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace remontowo - renowacyjne na Cmentarzu Orląt we Lwowie (Ukraina)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2018-04-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMinisterstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-19
  • Numer ogłoszenia532302-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532302-N-2018 z dnia 2018-03-19 r.

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego: Prace remontowo - renowacyjne na Cmentarzu Orląt we Lwowie (Ukraina)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, krajowy numer identyfikacyjny 00027406800010, ul. ul. Krakowskie Przedmieście  15/17 , 00-071  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4210100, e-mail aswierczynska@mkidn.gov.pl, faks 22 8288773.
Adres strony internetowej (URL): www.mkidn.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mkidn.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mkidn.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa (Biuro Podawcze).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo - renowacyjne na Cmentarzu Orląt we Lwowie (Ukraina)
Numer referencyjny: 12/BDG/PN/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są Prace remontowo – renowacyjne na Cmentarzu Orląt we Lwowie (Ukraina). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdz. 2 SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) oraz dołączone do SIWZ: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Załącznik Nr 8 do SIWZ i stanowiące załącznik do niej przedmiary oraz dokumentacja projektowa (plany i rysunki) oraz 2) Wzór umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Opis cmentarza Cmentarz Obrońców Lwowa poległych w latach 1918 - 1920, potocznie nazywany jest Cmentarzem Orląt Lwowskich znajduje się w południowo-wschodniej części Cmentarza Łyczakowskiego. Szerokość Cmentarza wynosi 140 m, a jego długość (mierzona po głównej osi) wynosi około 140 m. Różnica wysokości między rzędną terenu przy kaplicy, a rzędną terenu w najniższym punkcie schodów (na stoku południowym) wynosi 14,7 m. Cmentarz został usytuowany na trzech tarasach, dzięki wykorzystaniu nierówności i pochyłości terenu. W najwyższym punkcie cmentarza znajduje się okazała kaplica przylegająca bezpośrednio do muru Cmentarza Łyczakowskiego, która ma kształt rotundy. Nieco niżej usytuowany jest arkadowy zespół katakumb z fontanną i dwoma pomnikami – Lotnika Amerykańskiego i Piechura Francuskiego. Do katakumb schodzi się szerokimi, kamiennymi schodami, gdzie w ośmiu kryptach spoczywa 72 bohaterów, których ekshumowano z różnych odcinków frontu polsko -ukraińskiego. Jeszcze niżej posadowiony jest monumentalny łuk chwały z pylonami (na których wyryte są nazwy miejsc walk w mieście i okolicach) i fragmentami zburzonej kolumnady. Między łukiem chwały, a katakumbami usytuowanych jest dziewięć kwater z mogiłami. Na południowym zboczu cmentarza usytuowane są trzy półkoliste kwatery zawierające tysiąc mogił. W głównej osi cmentarza biegną kamienne schody (od kaplicy do murów cmentarza). W centralnym punkcie cmentarza, na jego osi i na wysokości pylonów, umieszczona jest symboliczna płyta nagrobna Pięciu Nieznanych Żołnierzy z Persenkówki. Zakres zamówienia Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac remontowo - renowacyjnych: 1. Wymianę 115 szt. uszkodzonych betonowych płyt nagrobnych z krzyżami betonowymi na nowe wykonane z betonu klasy C 40/50 (dawniejszej B50) o wytrzymałości nie mniejszej niż 50 MPa, 2. Wymianę tylnego obrzeża (pierwszego rzędu od strony ogrodzenia od ul. Banacha) w kwaterze V o długości 22 m w odległości 1,70 m od obrzeża frontowego, 3. Wykonanie izolacji powierzchni wewnątrz obrzeży wszystkich rzędów w kwaterach wykonując kolejno następujące czynności: 1) Odkopanie na głębokość 10 cm (poniżej poziomu terenu na zewnątrz obrzeża) wewnętrznych powierzchni obrzeży (wyjęcie znajdujących się przy obrzeżach folii kubełkowych) i dokładne zmycie powierzchni odkopanych elementów myjką ciśnieniową (np. typu Karcher), 2) Nałożenie izolacji bentonitowej lub uszczelniającej zaprawy mineralnej cienkowarstwowej (mikrozaprawy lub szlamu). Przy nakładaniu kontrolować grubość nanoszonej warstwy. 3) Po upływie 24 godzin (od nałożenia izolacji) ponowne umieszczenie folii kubełkowych przy obrzeżach i zasypanie wewnętrznych powierzchni obrzeży. 4. Naprawę elementów betonowych Naprawie powinny być poddane elementy betonowe posiadające rysy i pęknięcia oraz odpryski z powierzchni zewnętrznych (poziomych i pionowych). 1) Naprawienie rys i pęknięć W celu dokonania naprawy rys i pęknięć elementy, które będą podlegały naprawom należy starannie przygotować stosując kolejno następujące czynności: a) Czyszczenie Łuszczące się i słabo przylegające fragmenty starego betonu lub farby należy usunąć, wyczyścić naloty i wykwity. W razie potrzeby należy również odtłuścić podłoże. b) Poszerzanie szczelin Wszystkie rysy i pęknięcia trzeba poszerzyć (szpachelką lub szlifierką kątową) do szerokości ok. 5 mm, by zaprawa dokładnie mogła je wypełnić. Następnie należy z nich usunąć kurz i pył (najlepiej odkurzaczem). c) Nakładanie warstwy kontaktowej Aby nowa zaprawa dobrze związała ze starym betonem, naprawiane miejsce trzeba wcześniej zagruntować (preparatem zalecanym przez producenta zaprawy) albo nałożyć na nie cienką (ok. 2 mm) warstwę masy sczepnej. Jest to gotowa mieszanka cementu, wypełniaczy i substancji modyfikujących, znacznie zwiększająca przyczepność nowych warstw. Szczególnie zalecana jest do naprawy dużych ubytków (głębszych niż centymetr), lub gdy naprawiany beton ma co najmniej kilkanaście lat. d) Nakładanie zaprawy Zaprawę należy nakładać bezpośrednio po nałożeniu masy sczepnej lub po lekkim jej stężeniu (nie wolno jej nanosić na całkowicie związaną warstwę sczepną). Nanoszona jednorazowo warstwa zaprawy nie powinna być zbyt gruba - dokładną grubość określa producent. Większe ubytki wypełniać więc stopniowo, nanosząc kilka warstw. Po nałożeniu zaprawy trzeba odczekać 24 godziny, zanim zacznie się malowanie. 2) Naprawienie odprysków W celu dokonania naprawy odprysków z powierzchni zewnętrznych (poziomych i pionowych) należy wykonać kolejno następujące czynności: a) Czyszczenie Przed przystąpieniem do naprawy odprysków należy odkopać obrzeże kwatery wzdłuż zewnętrznej powierzchni na głębokość 20 cm, usunąć skorodowane fragmenty i dokładnie zmyć powierzchnie odkopanych elementów myjką ciśnieniową , b) Nakładanie warstwy kontaktowej Aby nowa zaprawa dobrze związała ze starym betonem, naprawiane miejsce trzeba wcześniej zagruntować (preparatem zalecanym przez producenta zaprawy) albo nałożyć na nie cienką (ok. 2 mm) warstwę masy sczepnej. Jest to gotowa mieszanka cementu, wypełniaczy i substancji modyfikujących, znacznie zwiększająca przyczepność nowych warstw. Szczególnie zalecana jest do naprawy dużych ubytków (głębszych niż centymetr), lub gdy naprawiany beton ma co najmniej kilkanaście lat. c) Nakładanie zaprawy Zaprawę należy nakładać bezpośrednio po nałożeniu masy sczepnej lub po lekkim jej stężeniu (nie wolno jej nanosić na całkowicie związaną warstwę sczepną). Nanoszona jednorazowo warstwa zaprawy nie powinna być zbyt gruba - dokładną grubość określa producent. Większe ubytki wypełniać więc stopniowo, nanosząc kilka warstw. Po nałożeniu zaprawy trzeba odczekać 24 godziny, zanim zacznie się malowanie. d) Wyrównanie powierzchni W celu wyrównania naprawianych powierzchni należy wypełnić ubytki betonu i wyrównać powierzchnię używając zestawu naprawczego do betonu z aprobatą techniczną firm produkujących materiały do napraw (Atlas, Sika, Schomburg, Bauchemie, Remmers lub Sopro lub równoważne). Po zakończeniu wszystkich prac naprawczych elementów betonowych wykonać malowanie powierzchni na jeden kolor farbą paroprzepuszczalną firmy Remmers lub równoważną. Farba i technologia jej nakładania powinny mieć aprobatę producenta ) lub Instytutu Techniki Budowlanej. 5. Konserwację elementów kamiennych: 1) Podstawy dwóch słupów Pomnika Chwały wykonując kolejno następujące czynności: a) wykonanie przepony poziomej w słupach pomnika:  po kątem wywiercić otwory na głębokość 35 cm  otwory wypełnić zaprawą mineralną  zeszlifowanie odspojonej warstwy kamienia,  wykonanie ponowne hydrofobizacji po całkowitym osuszeniu naprawianych elementów. 2) Pomników lwów wykonując kolejno następujące czynności: a) wykonać dezynfekcję postumentu i stopni podstawy pomników, b) usunąć mechanicznie luźne nawarstwienia, c) usunąć ciemne, skonsolidowane z podłożem nawarstwienia, d) powtórnie zdezynfekować, e) wykonać odsalanie metodą migracji do rozszerzonego środowiska detali poddanych oczyszczaniu poprzez preparaty wprowadzające sole, f) wykonać mniejsze rekonstrukcje w zaprawie firmy Remmers imitującej wapień lub równoważnej, g) zrekonstruować duże ubytki z materiału identycznego do tego, którego użył pierwotny twórca - w wapieniu, h) wykonać wzmocnienie części spękanych przy zastosowaniu włókna szklanego / węglowego / stali chromowo niklowej, i) usunąć cement i farbę metodami fizykochemicznymi i mechanicznymi przy szczególnej uwadze na zachowaną fakturę oryginalnej obróbki wapienia, j) wzmocnić powierzchnie kamienia preparatami krzemoorganicznymi, k) wykonać hydrofobizację, l) wykonać unifikację kolorystyczną obiektów. 3) Podstawy pomnika lotnika amerykańskiego wykonując kolejno następujące czynności: a) uzupełnić ubytki w podstawie pomnika, b) scalić kolorystycznie uzupełnione ubytki z pozostałą powierzchnią, 4) Kamiennych ścian oporowych przy katakumbach wykonując kolejno następujące czynności: a) w narożnikach ścian przylegających do ścian katakumb (na wysokości balustrad) usunąć spękania i ciemne plamy, b) uzupełnić ubytki dobierając kolor i uziarnienie do istniejącego materiału (kolorystycznie i fakturalnie), 5) Ścian katakumb od strony kaplicy wykonując kolejno następujące czynności: a) naprawić uszkodzenia powierzchni w strefie gzymsu i starannie odtworzyć rysunek detalu rzeźbiarskiego, b) scalić kolorystycznie i fakturalnie z pozostałą powierzchnią ścian naprawiane wcześniej ubytki. 6. Uzupełnienie obróbek blacharskich na murze oporowym przy fontannie. 7. Wykonanie remontu murów ogrodzenia cmentarza na odcinku od ul. Banacha (w kierunku zachodnio północnym) do przejścia na Cmentarz Łyczakowski Prace remontowe murów ogrodzenia należy wykonać zgodnie z wyciągiem z projektu remontu konserwatorskiego wykonanego przez mgr inż. arch. Jana Beygę (załącznik rysunek nr 3) stosując kolejno następujące czynności: 1) Naprawienie cokołów kamiennych wykonując kolejno następujące czynności: a) wyciąć zdestruowane fugi na głębokość min. 4 cm, b) uzupełnić ubytki kamieni (dobierając kolor i uziarnienie do istniejącego materiału) stosując mineralną zaprawę do uzupełniania kamienia np. Restauriermörtel firmy Remmers lub równoważną, c) odtworzyć fugi stosując hydraulicznie szybkowiążącą zaprawę spoinową modyfikowaną tworzywami sztucznymi np. Flexfuge firmy Remmers lub równoważnymi 2) Naprawienie koryt odpływowych wykonując kolejno następujące czynności: a) odkopać i zdemontować istniejące koryta odpływowe, b) naprawić zdestruowane fragmenty murów i dylatacje, c) zamontować koryta na podbudowie z piasku stabilizowanego cementem (75 kg/m3), d) styki koryt ze ścianami przedsionka uszczelnić stosując hydraulicznie szybkowiążącą zaprawę spoinową modyfikowaną tworzywami sztucznymi np. Flexfuge firmy Remmers lub równoważnymi, e) zasypać wykopy i zasiać trawę. 3) Naprawienie struktury murów wykonując kolejno następujące czynności: a) prace naprawcze należy rozpocząć od skucia tynków, b) wykuć ze ścian zniszczone strukturalnie cegły i uzupełnić nową cegłą o odpowiednich wymiarach przy użyciu zaprawy wapiennej z dodatkiem cementu (max. 5%), c) wykuć zniszczoną zaprawę w spoinach na głębokość min. 20 mm, osłabione fragmenty wzmocnić strukturalnie przy użyciu preparatu opartego na estrach etylowych kwasu krzemowego np. KSE 300E firmy Remmers i KSE 500E firmy Remmers lub równoważne – dobór preparatu w zależności od chłonności muru. 4) Wykonanie dylatacji Po usunięciu wszystkich zdestruowanych tynków, cegieł i kitów oczyścić dylatacje na całej grubości murów wypełniając obwodowo stosując masę uszczelniającą na bazie poliuretanów np. PU 150 firmy Remmers lub równoważną 5) Wymiana tynków we wszystkich sekcjach murów wykonując kolejno następujące czynności: a) na przyporach należy wykonać tynki hydrofobowe wykonując kolejno czynności:  nanieść obrzutkę wstępną (przed nałożeniem tynku) jako warstwę sczepną np. Vorspritzmörtel firmy Remmers lub równoważną  nanieść tynk renowacyjny jednowarstwowy np. Sanierputz spezial firmy Remmers lub równoważny,  przed malowaniem nanieść środek gruntujący np. Grundierung SV firmy Remmers lub równoważny,  pomalować farbą hydrofobową 6) Nakrycie murów wykonując kolejno następujące czynności: a) po zakończeniu wszystkich prac remontowych murów i wymianie tynków zdemontować wszystkie dachówki, b) nanieść warstwę zaprawy uszczelniającej, c) na zaprawie ponownie ułożyć dachówki zachowując dotychczasowy układ krycia d) podczas układania wykonać dylatacje szer. 1 cm w rozstawie co 400 cm, e) dylatacje wypełnić stosując hydraulicznie szybkowiążącą zaprawę spoinową modyfikowaną tworzywami sztucznymi np. Flexfuge firmy Remmers lub równoważnymi . Wszelkie prace związane z konserwacją elementów kamiennych winny być wykonane wyłącznie przez osoby posiadające uprawnienia konserwatorskie. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych, równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ (i załącznikach do SIWZ) pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w dokumentacji. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zastosowaniem innych rozwiązań niż przyjął Zamawiający. Wskazane z podaniem nazwy, symbolu i producenta materiały stanowią przykład materiałów jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej wyrobów i może stosować inne, jednakże pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych); - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa); - parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, fundamentowanie, itp.); - parametrów bezpieczeństwa użytkowania (bezurazowość, nietoksyczność, itp.) - wygląd (struktura, faktura, barwa). Użyte w SIWZ (i załącznikach do SIWZ) nazwy własne materiałów wynikają z ich wcześniejszego stosowania w pracach remontowo – renowacyjnych na terenie Cmentarza. Wykonawca może użyć materiałów równoważnych, tj. innych niż wskazane przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą one kompatybilne z materiałami użytymi podczas poprzednich renowacji i napraw Wymagania ogólne 1. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w przez Wykonawcę na terenie Cmentarza objętego przedmiotem zamówienia oraz przeprowadzenie szczegółowej i wnikliwej analizy w celu uniknięcia nieprawidłowości w wycenie kosztów robót. 2. Wszystkie materiały, powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności. 3. Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty potwierdzające parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników, protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy. 4. W przedmiarze i kosztorysie ofertowym należy uwzględnić wszystkie roboty niezbędne dla prawidłowego zrealizowania remontu. 5. W przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym, nie należy ujmować i wyceniać robót tymczasowych jako wydzielonych pozycji. Nie są one odrębnie opłacane, a koszt ich wykonania powinien być uwzględniony w cenach robót podstawowych (koszty pośrednie Wykonawcy). 6. W przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym nie należy ujmować i wyceniać prac towarzyszących (usługi geodezyjne, inwentaryzacja powykonawcza itp.). Prace te winny obciążać koszty pośrednie Wykonawcy. 7. Wszystkie jednostkowe ceny materiałów (dotyczy to także materiałów masowych) w kosztorysie ofertowym należy przyjmować jako ceny ich nabycia tzn. łącznie z kosztami zakupu czyli transportu zewnętrznego tych materiałów. Nie należy w kosztorysie ofertowym wyceniać w oddzielnych pozycjach kosztu dowozu tych materiałów z miejsca zakupu. 8. Wycena przedmiotu zamówienia musi objąć wszystkie roboty remontowe zawarte w niniejszym zamówieniu, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców (opłaty za wodę, energię, wywóz i utylizację materiałów z rozbiórek, itp.), koszt ubezpieczenia, należne podatki oraz elementy niezbędne do wykonania robót, a nie pozostające trwale po zakończeniu budowy. 9. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej w postępowaniu przetargowym oferty. 10. Wykonawca wykona i utrzyma na koszt własny zaplecze budowy wraz z zasileniem w energię elektryczną i wodę oraz je zlikwiduje po zakończeniu prac. Zapewni ochronę mienia znajdującego się na terenie budowy poprzez stały dozór placu budowy przez cały czas realizacji zadania (koszty pośrednie Wykonawcy). 11. Wykonawca zabezpieczy i zapewni ochronę przed zniszczeniem znajdującego się na cmentarzu i niepodlegającego likwidacji zadrzewienia i innych elementów zagospodarowania terenu oraz istniejących instalacji i urządzeń wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy. 13. Wykonawca nie będzie na ternie cmentarza składował żadnych materiałów ani urządzeń budowlanych. 14. Wykonawca wykonywać będzie wszelkie prace ziemne okładając wykopaną ziemię na folię. 15. Bezpośrednio po wykonaniu prac ingerujących w istniejącą na cmentarzu zieleń wykonawca przywróci ją do stanu pierwotnego. 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia (wymagane do realizacji zamówienia). 17. Wykonawca będzie niezwłocznie informował Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość prac remontowych lub termin zakończenia prac remontowych. 18. Wykonawca będzie kompletować w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumenty zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotuje do odbioru końcowego komplet protokołów niezbędnych przy odbiorze. 19. Wykonawca usunie wszelkie wady i usterki stwierdzone przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia lecz nie dłużej niż termin umowny dla przedmiotowego zadania. 20. Wykonawca usunie na własny koszt ewentualne, nieprzewidziane kolizje, które mogłyby wystąpić podczas prowadzenia robót remontowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dołączone do SIWZ: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Załącznik Nr 8 do SIWZ i stanowiące załącznik do niej przedmiary oraz dokumentacja projektowa (plany i rysunki) oraz 2) Wzór umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji na wykonane roboty budowlane to 5 lat od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru robót, będących przedmiotem zamówienia. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest w kalkulacji ceny oferty uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia wskazane lub wynikające z SIWZ (w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarów oraz załączonych rysunków i planów). 1. Zamawiający wymaga zatrudnia przy wykonaniu zamówienia, na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy pracowników wykonujących roboty budowlane objęte zamówieniem. 2. Powyższe nie dotyczy osób wymienionych w rozdziale 4.I.c2) SIWZ oraz osób zatrudnionych na Ukrainie na podstawie przepisów prawa ukraińskiego. 3. Wynagrodzenie wyżej wskazanych osób nie może być niższe niż wynagrodzenie minimalne, o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa szczegółowo wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45212314-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45215400-1
45223800-4
45262311-4
45262330-3
45262510-9
45262512-3
45442100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2 000 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: c.1) o zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykonał w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub remont cmentarza, przy czym: - wartość co najmniej jednej roboty budowlanej była nie mniejsza niż 1 500 000 (jeden milion pięćset tysięcy) zł brutto. - wartość co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej konserwację elementów kamiennych, była nie mniejsza niż 200 000 (dwieście tysięcy) zł brutto c.2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej jedną osobą, która wykonywać będzie konserwację kamienia, posiadającą: wykształcenie wyższe (tytuł magistra) oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji kamienia. Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi Zamawiający uzna uprawnienia wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane a także równorzędne uprawnienia, które zostały wydane: a) na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub b) przepisów nie będących prawem krajowym, lecz uprawniających do wykonywania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej usługi w zawodzie inżyniera budownictwa, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tj. Dz. U. 2013, poz. 932 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 z póź. zm.). Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w innych walutach niż PLN, należy przyjąć średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) warunek określony w pkt c.1) musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca, b) warunek określony w pkt c.2) Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą zostać wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formuła „za zgodność z oryginałem”.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, za załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanie należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale 4 pkt. pkt. I c.1) (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem” przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie warunku określonego w Rozdziale 4 SIWZ pkt. I c.2) (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ). Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem” przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) Formularz należy złożyć w formie oryginału. 2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (propozycję treści takiego oświadczenia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający dokona sprawdzenia, czy wymagana kwota wpłynęła na konto Zamawiającego w wymaganym terminie. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ww. dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie dotyczące zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, jaki będzie realizował każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie – w formie oryginału (wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40.000 zł. 2. Pozostałe regulacje dot. wadium zawiera Rozdz. 6 SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Okres gwarancji 30,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy jest możliwa w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazanych w ust 2 i 6. 2. Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany przepisów określających: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 zmiana wymaga wniosku jednej ze stron umowy. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 , wysokość zmiany wynagrodzenia odpowiadać będzie wysokości zmiany stawki podatku od towarów i usług. 5. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 i 3 , Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia obowiązana jest wykazać drugiej stronie czy i jaki wpływ zmiany te będą miały na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ. 6. Strony dopuszczają zmianę terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu wskazanego w ofercie, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) zmiany spowodowane brakiem wymaganych zgód uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z prawem obowiązującym na terenie Ukrainy. 2) zmiany spowodowane cofnięciem wymaganych zgód lub wydaniem decyzji uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z prawem obowiązującym na terenie Ukrainy. 7. Zmiana terminu zostanie dokonana o okres, w którym roboty nie mogły być prowadzone z przyczyn opisanych w pkt 1 lub pkt 2, przedłużony o okres, w którym temperatura w miejscu prowadzeni robót spadła poniżej 5 stopni Celsjusza. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI