Prace remontowo adaptacyjne w punktach świadczenia usług społecznych w Gminie Potęgowo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace remontowo adaptacyjne w punktach świadczenia usług społecznych w Gminie Potęgowo - miejscowości Wieliszewo, Nowa Dąbrowa, Głuszynko
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPotęgowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyGmina Potęgowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042154
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowo adaptacyjne w punktach świadczenia usług społecznych w Gminie Potęgowo - miejscowości Wieliszewo, Nowa Dąbrowa, Głuszynko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowo adaptacyjne w punktach świadczenia usług społecznych w Gminie Potęgowo - miejscowości Wieliszewo, Nowa Dąbrowa, Głuszynko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f26920-a7f9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000286/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja świetlic wiejskich w ramach projektu "Społeczni do Potęgi"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

RPO WP 2014-2020 EFS, Projekt "Społeczni do Potęgi"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.potegowo.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub identyfikatorem postępowania dostępnym w miniPortalu. Identyfikator postępowania dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SWZ. W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (nie dotyczy składania ofert) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem e-mail: zp@potegowo.pl lub dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP lub udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Adres strony internetowej Zamawiającego: https://bip.potegowo.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Katarzyna Kozioł. Dokumenty muszą być opatrzone przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Potęgowo, Urząd Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo;-inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Potęgowo jest sekretarz Gminy Potęgowo Ireneusz Jasiński, tel. 59 8454982;-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Prace remontowo adaptacyjne w punktach świadczenia usług społecznych w Gminie Potęgowo – miejscowości Wieliszewo, Nowa Dąbrowa, Głuszynko, prowadzonym w trybie podstawowym;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;-posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 595625,31 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209180,81 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wieliszewo:Opis nieruchomości: działka nr 66 obręb Wieliszewo woj. pomorskie pow. słupski, gmina Potęgowo. Na działce nr 66 usytuowany budynek świetlicy wiejskiej niepodpiwniczony, przykryty dachem wielospadowym, krytym dachówką. Świetlica zajmuje część, około połowę budynku.Zakres prac objętych remontem:a) Wymiana źródła ciepłaNależy wykonać nową instalację co zasilanej pompą ciepła. Przyjmuje się wysokotemperaturową pompę ciepła w systemie powietrze-woda. Istniejącą instalację co należy włączyć do instalacji projektowanej. Instalację co wykonać za pomocą przewodów miedzianych łączonych przez lutowanie. Przewody układać natynkowo przy posadzce w głównej sali świetlicy oraz przy suficie lub przy posadzce w pozostałych pomieszczeniach. Do pompy ciepła należy doprowadzić linię zasilającą z istniejącej tablicy rozdzielczej TR.Wymagania dla pompy ciepła:• zasilana z instalacji jednofazowejtyp split• moc grzewcza w zakresie 7,5 kW• minimalna temperatura czynnika grzewczego na wyjściu przy zasilaniu tylko przez pompę ciepła 550C• wyposażona w grzałkę elektryczną o mocy 4-6 kW• zakres pracy przynajmniej do -200C• COP minimum 3,0 A7W55 wg. EN 14511• wyposażona w sterownik pokojowy• wykonaniu badań i pomiarów elektrycznychb) Wymiana pokrycia dachowego:Wymiana istniejącego pokrycia dachowego z dachówki na nowe pokrycie dachowe z blacho dachówki wraz z wymianą łacenia, montażem folii dachowej, montażem kontrłat oraz wzmocnieniem ok.40 mb krokwi poprzez obustronne nabicie do istniejących krokwi desek. Powierzchnia dachu około 170m2 (część budynku). Wraz z wymianą pokrycia dachu należy wykonać nowe obróbki blacharskie, orynnowanie oraz przemurować ponad dachem komin z cegły klinkierowej.c) Malowanie ścian wewnątrz świetlicy:Na powierzchni około 10% należy wykonać gładzie gipsowe ścian, następnie zagruntować pomalować ściany farbą lateksową sufity farbą emulsyjną. - powierzchnia ścian- ok 215m2- powierzchnia sufitów- ok. 98m22) Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Dąbrowa:Opis nieruchomości: działka nr 79 obręb Nowa Dąbrowa woj. pomorskie pow. słupski, gmina Potęgowo. Na działce nr 79 usytuowany budynek świetlicy wiejskiej niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym, krytym blachodachówką. Świetlica zajmuje część około połowę budynku.Zakres prac objętych remontem:a) Wymiana źródła ciepła:Należy wykonać nową instalację co zasilanej pompą ciepła. Przyjmuje się wysokotemperaturową pompę ciepła w systemie powietrze-woda. Instalację co wykonać za pomocą przewodów miedzianych łączonych przez lutowanie. Przewody układać natynkowo przy posadzce lub przy suficie. Należy zamontować grzejniki stalowe płytowe z wbudowanym termostatycznym zaworem grzejnikowym z nastawą wstępną, oraz głowicą termostatyczną. Rury pomalować farbą odporną na wysokie temperatury w kolorze zgodnym ze ścianą, przy której przebiega. Wymagania dla pompy ciepła:• zasilana z instalacji jednofazowej• typ split• moc grzewcza w zakresie 4,5 kW• minimalna temperatura czynnika grzewczego na wyjściu przy zasilaniu tylko przez pompę ciepła 550C• wyposażona w grzałkę elektryczną o mocy 3-5 kW• zakres pracy przynajmniej do -200C• COP minimum 3,0 A7W55 wg. EN 14511• wyposażona w sterownik pokojowyb) Instalacja elektryczna:Wymiana całej wewnętrznej instalacji elektrycznej. Istniejącą instalację należy unieczynnić. Roboty elektryczne polegają na:• demontażu istniejącej TR• demontażu opraw oświetleniowych i łączników• demontażu gniazd wtyczkowych –demontażu przewodów – montażu TR• wykonaniu instalacji oświetlenia – wykonaniu instalacji gniazd wtyczkowych• montażu wentylatorów kanałowych• wykonaniu badań i pomiarów elektrycznychc) Malowanie ścian wewnątrz świetlicy:Ściany boczne i sufity w sali głównej świetlicy pokryte są płytami karton-gips łącznie ok. 70m2). Należy oczyścić i ponownie zaszpachlować wszystkie łączenia pomiędzy płytami wraz z ułożeniem na ich siatki. Uzupełnić bruzdy powstałe po wykonanej instalacji elektrycznej. Wykonać głodzie na uszkodzonych powierzchniach (ok. 10% powierzchni ścian całej świetlicy). Pomalować ściany farbą lateksową oraz sufity farbą emulsyjną.- powierzchnia ścian-123m2- powierzchnia sufitów- 47m23) Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Głuszynko:Opis nieruchomości: działka nr 7 obręb Głuszynko woj. pomorskie pow. słupski, gmina Potęgowo. Na działce nr 7 usytuowany budynek świetlicy wiejskiej niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym, krytym blachodachówką. Świetlica zajmuje cały budynek. Budynek ocieplony, stolarka okienna PCV. Zakres prac objętych remontem:a) Wymiana źródła ciepła:Wykonanie nowej instalacji co zasilanej pompą ciepła w systemie powietrze – woda. Instalację co wykonać za pomocą przewodów miedzianych łączonych przez lutowanie. Przewody układać natynkowo przy suficie oraz przy posadzce. Grzejniki stalowe płytowe z wbudowanym termostatycznym zaworem grzejnikowym z nastawą wstępną, oraz głowicą termostatyczną. Rury pomalować farbą odporną na wysokie temperatury w kolorze zgodnym ze ścianami przy której przebiega. Do pompy ciepła należy doprowadzić linię zasilającą z istniejącej tablicy rozdzielczej TR. Przewód prowadzić podtynkowo.Wymagania dla pompy ciepła:• zasilana z instalacji jednofazowej• typu split• moc grzewcza w zakresie 4,5 kW• minimalna temperatura czynnika grzewczego na wyjściu przy zasilaniu tylko przez pompę ciepła 550C• wyposażona w grzałkę elektryczną o mocy 3-5 kW• zakres pracy przynajmniej do -200C• COP minimum 3,0 A7W55 wg. EN 14511• wyposażona w sterownik pokojowy• wykonanie badań i pomiarów elektrycznychb) Malowanie ścian wewnątrz świetlicy:Na powierzchni około 10% ścian należy wykonać gładzie gipsowe, następnie zagruntować pomalować ściany farbą lateksową sufity farbą emulsyjną. - powierzchnia ścian- ok 127m2- powierzchnia sufitów- ok. 60,57m2Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.Do zadań Wykonawcy robót należy także: - inwentaryzacja powykonawcza, - uzgodnienia z gestorami sieci infrastruktury podziemnej wg potrzeb, - uzgodnienie wejścia na teren właścicieli nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która spełni wszystkie wymogi SWZ i uzyska najwyższą ilość punktów łącznie we wszystkich kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca winien spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający określa warunek w zakresie doświadczenia zawodowego:- wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie);b) Zamawiający określa warunek w zakresie potencjału kadrowego: dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym, odpowiedzialnym za projektowanie, tj.:- min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;- min. 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami, w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.- min. 1 osobą do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.W/w wymienione osoby winny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy).Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust.1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. 2008. 63.394 ze zm.).W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadkach, o których mowa powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstawy wykluczenia, o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokument składa każdy z Wykonawców.5) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 5, pkt 7, pkt 8, pkt 9, pkt 10 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: 1) Doświadczenie zawodowe (załącznik nr 4) – wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 7.1. 3) a), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz Doświadczenie zawodowe ma dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty również oświadczenie, z którego ma wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy;2) Potencjał kadrowy (załącznik nr 5) – wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 7.1.3)b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o prawie do dysponowania wskazanymi osobami. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz Potencjał kadrowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty również oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.15.1. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Pełnomocnictwo powinno:a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania,b) wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,c) każdy z tych wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa.15.2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.15.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem Umowy na realizację zamówienia, przedłożyć Zamawiającemu umowę konsorcjum (umowę cywilnoprawną) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:a) sposób ich współdziałania,b) zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich,c) numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności z tytułu realizacji kontraktu,d) solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,e) umowa powinna zawierać wskazanie, że jeden z wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców razem i każdego osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego.15.4. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, gdyż nie jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach:1) wady dokumentacji projektowej; 2) zmian w dokumentacji projektowej;3) złych warunków atmosferycznych, tj.:- ciągłe i intensywne opady deszczu przez okres min. 5 dni;- kilkudniowe silne wiatry o prędkości pow.70 km/h;4) zmiany w obowiązujących przepisach, mających wpływ na zakres i czas realizacji zamówienia;5) zmiany na stanowisku kierownika budowy lub robót (pod warunkiem spełniania przez nowego kierownika minimalnych warunków określonych w SIWZ);6) zmian mających na celu poprawienie wartości przedmiotu zamówienia, sprawności lub wydajności materiałów i urządzeń;7) zmiany w trakcie realizacji inwestycji dotyczące zmiany parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy mogą zaistnieć w przypadku:a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót,b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów,c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;d) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.8) innej sytuacji niezależnej od Wykonawcy, tj.:- wstrzymanie robót przez inne instytucje;- nieprzewidziane wymogi innych instytucji, narzucone w trakcie realizacji robót;- nieprzewidziane awarie urządzeń administrowanych przez innych operatorów sieci niezinwentaryzowanych;2. Zmiany umowy mogą dotyczyć:- osób wyznaczonych do realizacji zamówienia;- terminu wykonania robót;- zakresu i parametrów przedmiotu zamówienia;- wynagrodzenia;- terminu zapłaty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenie, zmiany, wycofania oferty, dostępnego na ePUAP i udostępnionego rónwież za pośrednictwem miniPortalu (adres: www.miniportal.uzp.gov.pl)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-11

2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI