Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowo adaptacyjne w punktach świadczenia usług społecznych w Gminie Potęgowo - miejscowości Wieliszewo, Nowa Dąbrowa, Głuszynko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowo adaptacyjne w punktach świadczenia usług społecznych w Gminie Potęgowo - miejscowości Wieliszewo, Nowa Dąbrowa, Głuszynko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-625e60c1-91e6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000286/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja świetlic wiejskich w ramach projektu "Społeczni do Potęgi"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
RPO WP 2014-2020, Europejski Fundusz Społeczny, Projekt "Społeczni do Potęgi"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.potegowo.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub identyfikatorem postępowania dostępnym w miniPortalu. Identyfikator postępowania dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SWZ. W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (nie dotyczy składania ofert) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem e-mail: zp@potegowo.pl lub dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP lub udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Adres strony internetowej Zamawiającego: https://bip.potegowo.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Katarzyna Kozioł. Dokumenty muszą być opatrzone przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Potęgowo, Urząd Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo;-inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Potęgowo jest sekretarz Gminy Potęgowo Ireneusz Jasiński, tel. 59 8454982;-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Prace remontowo adaptacyjne w punktach świadczenia usług społecznych w Gminie Potęgowo – miejscowości Wieliszewo, Nowa Dąbrowa, Głuszynko, prowadzonym w trybie podstawowym;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;-posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 595625,31 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234165,74 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wieliszewo:Opis nieruchomości: działka nr 66 obręb Wieliszewo woj. pomorskie pow. słupski, gmina Potęgowo. Na działce nr 66 usytuowany budynek świetlicy wiejskiej niepodpiwniczony, przykryty dachem wielospadowym, krytym dachówką. Świetlica zajmuje część, około połowę budynku.Zakres prac objętych remontem:a) Wymiana źródła ciepłaNależy wykonać nową instalację co zasilanej pompą ciepła. Przyjmuje się wysokotemperaturową pompę ciepła w systemie powietrze-woda. Istniejącą instalację co należy włączyć do instalacji projektowanej. Instalację co wykonać za pomocą przewodów miedzianych łączonych przez lutowanie. Przewody układać natynkowo przy posadzce w głównej sali świetlicy oraz przy suficie lub przy posadzce w pozostałych pomieszczeniach. Do pompy ciepła należy doprowadzić linię zasilającą z istniejącej tablicy rozdzielczej TR.Wymagania dla pompy ciepła:• zasilana z instalacji jednofazowej• monoblok• moc grzewcza w zakresie 15-17 kW• minimalna temperatura czynnika grzewczego na wyjściu przy zasilaniu tylko przez pompę ciepła 550C• wyposażona w grzałkę elektryczną o mocy 5-7 kW• zakres pracy przynajmniej do -200C• COP minimum 3,0 A7W5 wg. EN 14511• wyposażona w sterownik pokojowy• wykonaniu badań i pomiarów elektrycznychb) Wymiana pokrycia dachowego:Wymiana istniejącego pokrycia dachowego z dachówki na nowe pokrycie dachowe z blacho dachówki wraz z wymianą łacenia, montażem folii dachowej, montażem kontrłat oraz wzmocnieniem ok.40 mb krokwi poprzez obustronne nabicie do istniejących krokwi desek. Powierzchnia dachu około 170m2 (część budynku). Wraz z wymianą pokrycia dachu należy wykonać nowe obróbki blacharskie, orynnowanie oraz przemurować ponad dachem komin z cegły klinkierowej.c) Malowanie ścian wewnątrz świetlicy:Na powierzchni około 10% należy wykonać gładzie gipsowe ścian, następnie zagruntować pomalować ściany farbą lateksową sufity farbą emulsyjną. - powierzchnia ścian- ok 215m2- powierzchnia sufitów- ok. 98m22) Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Dąbrowa:Opis nieruchomości: działka nr 79 obręb Nowa Dąbrowa woj. pomorskie pow. słupski, gmina Potęgowo. Na działce nr 79 usytuowany budynek świetlicy wiejskiej niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym, krytym blachodachówką. Świetlica zajmuje część około połowę budynku.Zakres prac objętych remontem:a) Wymiana źródła ciepła:Należy wykonać nową instalację co zasilanej pompą ciepła. Przyjmuje się wysokotemperaturową pompę ciepła w systemie powietrze-woda. Instalację co wykonać za pomocą przewodów miedzianych łączonych przez lutowanie. Przewody układać natynkowo przy posadzce lub przy suficie. Należy zamontować grzejniki stalowe płytowe z wbudowanym termostatycznym zaworem grzejnikowym z nastawą wstępną, oraz głowicą termostatyczną. Rury pomalować farbą odporną na wysokie temperatury w kolorze zgodnym ze ścianą, przy której przebiega. Wymagania dla pompy ciepła:• zasilana z instalacji jednofazowej• monoblok• moc grzewcza w zakresie 15-17 kW• minimalna temperatura czynnika grzewczego na wyjściu przy zasilaniu tylko przez pompę ciepła 550C• wyposażona w grzałkę elektryczną o mocy 5-7 kW• zakres pracy przynajmniej do -200C• COP minimum 3,0 A7W5 wg. EN 14511• wyposażona w sterownik pokojowyb) Instalacja elektryczna:Wymiana całej wewnętrznej instalacji elektrycznej. Istniejącą instalację należy unieczynnić. Roboty elektryczne polegają na:• demontażu istniejącej TR• demontażu opraw oświetleniowych i łączników• demontażu gniazd wtyczkowych –demontażu przewodów – montażu TR• wykonaniu instalacji oświetlenia – wykonaniu instalacji gniazd wtyczkowych• montażu wentylatorów kanałowych• wykonaniu badań i pomiarów elektrycznychc) Malowanie ścian wewnątrz świetlicy:Ściany boczne i sufity w sali głównej świetlicy pokryte są płytami karton-gips łącznie ok. 70m2). Należy oczyścić i ponownie zaszpachlować wszystkie łączenia pomiędzy płytami wraz z ułożeniem na ich siatki. Uzupełnić bruzdy powstałe po wykonanej instalacji elektrycznej. Wykonać głodzie na uszkodzonych powierzchniach (ok. 10% powierzchni ścian całej świetlicy). Pomalować ściany farbą lateksową oraz sufity farbą emulsyjną.- powierzchnia ścian-123m2- powierzchnia sufitów- 47m23) Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Głuszynko:Opis nieruchomości: działka nr 7 obręb Głuszynko woj. pomorskie pow. słupski, gmina Potęgowo. Na działce nr 7 usytuowany budynek świetlicy wiejskiej niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym, krytym blachodachówką. Świetlica zajmuje cały budynek. Budynek ocieplony, stolarka okienna PCV. Zakres prac objętych remontem:a) Wymiana źródła ciepła:Wykonanie nowej instalacji co zasilanej pompą ciepła w systemie powietrze – woda. Instalację co wykonać za pomocą przewodów miedzianych łączonych przez lutowanie. Przewody układać natynkowo przy suficie oraz przy posadzce. Grzejniki stalowe płytowe z wbudowanym termostatycznym zaworem grzejnikowym z nastawą wstępną, oraz głowicą termostatyczną. Rury pomalować farbą odporną na wysokie temperatury w kolorze zgodnym ze ścianami przy której przebiega. Do pompy ciepła należy doprowadzić linię zasilającą z istniejącej tablicy rozdzielczej TR. Przewód prowadzić podtynkowo.Wymagania dla pompy ciepła:• zasilana z instalacji jednofazowej• typu split• moc grzewcza w zakresie 6-7 kW• minimalna temperatura czynnika grzewczego na wyjściu przy zasilaniu tylko przez pompę ciepła 550C• wyposażona w grzałkę elektryczną o mocy 3-5 kW• zakres pracy przynajmniej do -200C• COP minimum 3,0 A7W55 wg. EN 14511• wyposażona w sterownik pokojowy• wykonaniu badań i pomiarów elektrycznychb) Malowanie ścian wewnątrz świetlicy:Na powierzchni około 10% ścian należy wykonać gładzie gipsowe, następnie zagruntować pomalować ściany farbą lateksową sufity farbą emulsyjną. - powierzchnia ścian- ok 127m2- powierzchnia sufitów- ok. 60,57m2Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.Do zadań Wykonawcy robót należy także: - inwentaryzacja powykonawcza, - uzgodnienia z gestorami sieci infrastruktury podziemnej wg potrzeb, - uzgodnienie wejścia na teren właścicieli nieruchomości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która spełni wszystkie wymogi SWZ i uzyska najwyższą ilość punktów łącznie we wszystkich kryteriach
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9