Prace remontowe w budynku i na terenie posesji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace remontowe w budynku i na terenie posesji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającyNARODOWY BANK POLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00107151
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowe w budynku i na terenie posesji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkrz-WPI2@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka pieniężna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w budynku i na terenie posesji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-848dadd8-dd7d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zamowienia.nbp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.nbp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególności: 1) składanie ofert,
2)wymiana informacji, 3) przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Wykonawcą
a Zamawiającym, - odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy
z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, na Platformie Zakupowej NBP.
2.Wykonawca na Platformie Zakupowej NBP bez zalogowania może zapoznać się z
dokumentacją postępowania oraz zadać pytanie do Zamawiającego.3. Zalecane formaty plików: .pdf,
.doc, .xlsx, .zip.W przypadku niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się
skompresowanie plików do paczki .zip oraz dołączenie ich do systemu.4. Informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca przekazuje w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie
jako „niejawny”. 5. W przypadku problemów z obsługą konta w szczególności: z założeniem konta,
zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert/wniosków, komunikacją z Zamawiającym za
pośrednictwem konta - wszelkie pytania i prośby o wyjaśnienie należy kierować do operatora platformy
Market Planet za pomocą następujących kanałów komunikacji (od poniedziałku do piątku w godzinach
od 9:00 do 17:00):Telefonicznie pod numerem: +48 (22) 25 72 223, Czat pod adresem:https://oneplace.marketplanet.pl, E-mail: oneplace@marketplanet.pl6. Wymagania
sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie w załączniku nr 1 do SWZ i załącznik nr 2 do SWZ. 7. Warunkiem przystąpienia do
postępowania i złożenia oferty jest posiadanie konta na platformie Market Planet; Warunkiem założenia
konta jest przesłanie wniosku do operatora platformy Market Planet poprzez
stronęhttps://oneplace.marketplanet.pl Proces akceptacji wniosku z poprawnie wprowadzonymi danymi
trwa do 24 godzin w dni robocze.8. Złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez
wskazaną Platformę Zakupową NBP.9. Platforma dopuszcza załączanie plików o wielkości do 100 MB.
10.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem
Głównego Urzędu Miar.11. W postępowaniu: Ofertę, Ofertę dodatkową (jeżeli Zamawiający będzie
prowadził negocjacje) oraz Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy, składane są pod rygorem nieważności: a) w formie elektronicznej, b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, c) w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym. 12. W przypadku podpisania pliku
podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: pliku podpisanego i pliku zawierającego
podpis.13.Pierwsza czynność opatrzenia Oferty kwalifikowanym podpisem może wymagać
zainstalowania dedykowanego rozszerzenia do aplikacji Szafir oraz oprogramowania Java, oraz
konieczności administracyjnego odblokowania systemu na komputerze przez administratorów
informatycznych Wykonawcy, przy czym wskazane wyżej wymaganie dotyczy tylko tych przypadków, gdy brak jest dedykowanego rozszerzenia do aplikacji Szafir oraz oprogramowania Java.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPI2-MA-241-0265/OOLubl/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 169617,43 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w budynku i na terenie posesji w obiekcie Oddziału Okręgowego w Lublinie przy ul. Fryderyka Chopina 6.2. Zakres robót budowlanych określony jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, obejmującym:1) opracowanie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w PFU:a) Dokumentacji projektowej obejmującej w szczególności projekt budowlany, stanowiący podstawę do uzyskania pozwolenia na budowę i
projekty wykonawcze w branży budowlanej i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do akceptacji, b) Dokumentacji powykonawczej, zawierającej w szczególności zmiany w Dokumentacji projektowej, dokonane w toku wykonywania Remontu,2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót według Dokumentacji zaakceptowanej przez Zamawiającego,3) przeniesienie na Zamawiającego
autorskich praw majątkowych wraz z prawem wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji, w tym przeniesienie prawa własności egzemplarzy i nośników, na których ją utrwalono w zakresie i na zasadach określonych w Umowie, 4) udzielenie 36 miesięcznej gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady, - który wraz z wykazem stanowi załącznik nr 2 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w tym:
a) Co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy (koordynatora), posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -
albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
wpisaną aktualnie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
b) co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
wpisaną aktualnie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Wymagania, o których mowa powyżej, może spełniać łącznie jedna osoba.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o
którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego określa załącznik nr 6 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa NBP https://e-zamowienia.nbp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca wykona prace w następujących etapach oraz terminach:
1) etap I – opracowanie Dokumentacji projektowej i przekazanie jej do akceptacji Zamawiającemu – w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy,
2) etap II – zatwierdzenie Dokumentacji projektowej przez Zamawiającego - w terminie do 10 dni od dnia przekazania jej do akceptacji Zamawiającemu, z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 5-7 Umowy,
3) etap III – złożenie wniosku lub wniosków przez Wykonawcę, działającego w imieniu Zamawiającego, do Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie o uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót objętych Remontem – w terminie do 7 dni od akceptacji przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej,
4) etap IV – złożenie wniosku lub wniosków przez Wykonawcę, działającego w imieniu Zamawiającego, do właściwego organu administracji architektonicznej – budowlanej o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę – w terminie do 7 dni od uzyskania pozwolenia organu, o którym mowa w pkt 3 na prowadzenie robót objętych Remontem ,
5) etap V – wykonanie robót objętych Remontem w Obiekcie NBP – w terminie do
30.11.2021 r.


2. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej:
1)Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 14.07.2021 r. oraz w dniu
21.07.2021 r. o godzinie 11.00 na terenie Obiektu NBP.
2) W celu dochowania wymaganych zasad bezpieczeństwa wymaga się, aby Wykonawca przesłał Zamawiającemu, do dnia 13.07.2021 roku (w przypadku terminu 14.07.2021 r.) i do dnia 20.07.2021 (w przypadku terminu 21.07.2021 r., listę osób (maksymalnie do 2 osób reprezentujących danego Wykonawcę) na adres: sekretariat.lublin@nbp.pl, podając w tytule wiadomości: „Osoby uczestniczące w wizji lokalnej, reprezentujące Wykonawcę (nazwa i adres Wykonawcy)”.
3)Zbiórka przed budynkiem O/O NBP w Lublinie przy ul. Fryderyka Chopina 6 w dniu 14.07.2021 r. oraz w dniu 21.07.2021 r. o godz. 10:45 w celu wystawienia przepustek (niezbędne będzie przedstawienie przez osoby uczestniczące w wizji lokalnej, dowodu tożsamości).
4) W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień dotyczących SWZ;
5) Dojazd osób zainteresowanych udziałem w wizji lokalnej, odbywać się będzie na własny koszt i we własnym zakresie.
6) W związku z okolicznościami wywołanymi COVID-19 osobę biorącą udział w wizji lokalnej obowiązują aktualne zasady i ograniczenia publikowane na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia.
7) Wizja lokalna ma charakter fakultatywny, w związku z powyższym brak udziału Wykonawcy w wizji nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI