"Prace remontowe w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Smardzewice w 2018...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Prace remontowe w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Smardzewice w 2018 roku"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSmardzewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-08-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Smardzewice
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-25
  • Numer ogłoszenia594091-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594091-N-2018 z dnia 2018-07-25 r.

Nadleśnictwo Smardzewice: "Prace remontowe w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Smardzewice w 2018 roku"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Smardzewice, krajowy numer identyfikacyjny 59001922900000, ul. ul. Główna  , 97213   Smardzewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 044 7257310, 12, 13, e-mail smardzewice@lodz.lasy.gov.pl, faks 447 257 310.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_smardzewice/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_smardzewice/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_smardzewice/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
Adres:
Nadleśnictwo Smardzewice, ul. Główna 1a, 97-213 Smardzewice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Prace remontowe w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Smardzewice w 2018 roku"
Numer referencyjny: SA.270.1.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 zamówienia: Remont łazienek: parter i I piętro w biurze Nadleśnictwa. Zakres rzeczowy: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowalne ograniczą się do demontażu przyborów sanitarnych, grzejników i wyposażenia toalet, demontażu opraw oświetleniowych, włączników świateł, gniazdek, skucia płytek podłogowych i ściennych oraz ułożenie nowej glazury wraz z montażem nowych w/w urządzeń w czterech toaletach (2 damskie i 2 męskie). W remontowanych toaletach przewiduję się również wymianę 5 szt. drzwi (wejścia do kabin) wraz z poszerzeniem otworu do normowego wymiaru 90 cm. Szczegóły zawiera przedmiar robót. Część 2 zamówienia: Remont przewodu kominowego w Leśniczówce Sługocice; remont poddasza i wymiana okien w Leśniczówce Trzebiatów oraz remont orynnowania i murków przy wjeździe do garażu na Osadzie Tomanka. Zakres rzeczowy: Remont przewodu kominowego w Leśniczówce Sługocice: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do wymiany wkładu kominowego ze stali kwasoodpornej wraz z demontażem kotła w celu umożliwienia wykonania robót. Sprawdzenie drożności i ciągu komina. Szczegóły zawiera przedmiar robót. Remont poddasza i wymiana okien w Leśniczówce Trzebiatów: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do wykonania ocieplenia poddasza i ścian styropianem gr. 10 cm. oraz podłogi i stropu wełną mineralna gr. 10 cm. Na istniejącym stropie projektuję się ślepą podłogę o wys.10 cm., w pustce między stropem, a wierzchnią warstwą podłogi wykonanej z płyt OSB gr. 25 mm., należy umieścić wełnę mineralną. Konstrukcja ślepej podłogi na legarach w rozstawie co 40 cm. Wymiary legarów 8 x 12 cm. W trakcie wykonywania robót budowlanych należy wziąć pod uwagę nierówności stropu. Szczegóły zawiera przedmiar robót. Remont orynnowania i murków przy wjeździe do garażu na Osadzie Tomanka: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do wymiany fragmentu orynnowania, rozbiórki części murków i wykonanie nowych elementów z pustaków betonowych dwustronnie łupanych TeknoAmerBlok do elewacji i małej architektury (kolor – do ustalenia z Inwestorem) o wymiarach 390 x 90 x 194 mm. na zaprawie cementowej. Szczegóły zawiera przedmiar robót. Część 3 zamówienia: Remont podłogi drewnianej w Leśniczówce Prucheńsko; remont polegający na naprawie i konserwacji rynien i spadków w Leśniczówce Brzustów oraz remont elementów drewnianych balustrad w Leśniczówce Taraska. Zakres rzeczowy: Remont podłogi drewnianej w Leśniczówce Prucheńsko: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do wycyklinowania i miejscowej naprawy desek drewnianych szpachlówką stolarską oraz trzykrotnego lakierowania podłogi z desek. Szczegóły zawiera przedmiar robót. Remont polegający na naprawie i konserwacji rynien i spadków w Leśniczówce Brzustów: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do wykonania wymiany rynien i rur spustowych na metalowe, malowania obróbek blacharskich (pas podrynnowy, nadrynnowy, wiatrówki, obróbki kominów – kolor do ustalenia z inwestorem), malowania drewnianych elementów elewacji z uprzednim przygotowaniem podłoża (szlifowanie, oczyszczenie z pyłu), wymiany części desek elewacyjnych typu piór-wpust, naprawa dwóch kominów polegająca na wykonaniu warstwy kleju z siatką oraz kątowniki (technologia wykonania jak przy wyprawie elewacyjnej). Demontażu fragmentu instalacji odgromowej, rozbiórce dwóch czapek kominowych i wykonaniu nowych oraz malowaniu wszystkich kominów. Szczegóły zawiera przedmiar robót. Remont elementów drewnianych balustrad w Leśniczówce Taraska: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do remontu dwóch balustrad drewnianych na balkonach budynku leśniczówki. Demontażu desek drewnianych, malowaniu słupków stalowych, ponownym montażu nowych desek. Zaleca się Inwestorowi wymianę słupków z uwagi na zły stan techniczny. Przy braku wymiany słupków balustrad należy je wzmocnić kątownikiem stalowym o wymiarach 100 x 100 mm., grubości 4 mm. Szczegóły zawiera przedmiar robót.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45210000-2
45450000-6
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin zakończenia robót budowlanych, będących przedmiotem umowy nastąpi nie później niż: • Część 1 - 60 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy. Zamawiający wymaga aby całość realizacji zamówienia została ukończona najpóźniej do dnia 30.10.2018 r. Zamawiający zastrzega, że przekazania placu budowy może nastąpić od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2018 r., po wcześniejszym uzgodnieniu z wykonawcą. • Część 2 - 60 dni liczone od dnia podpisania umowy (dni kalendarzowe), • Część 3 - 60 dni liczone od dnia podpisania umowy (dni kalendarzowe).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część I zamówienia: Biuro Nadleśnictwa Smardzewice Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100); Część II i III zamówienia: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I zamówienia: Biuro Nadleśnictwa Smardzewice Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył co najmniej: dwie roboty budowlane o podobnym zakresie. Aby umożliwić zamawiającemu ocenę spełniania powyższego warunku, wykonawca winien przedstawić takie wykonane roboty, które charakteryzują się określonymi powyżej cechami i są istotne dla zamawiającego z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia. Część II zamówienia: Remont przewodu kominowego w Leśniczówce Sługocice; remont poddasza i wymiana okien w Leśniczówce Trzebiatów oraz remont orynnowania i murków przy wjeździe do garażu na Osadzie Tomanka. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył co najmniej: jedną robotę budowlaną o podobnym zakresie. Aby umożliwić zamawiającemu ocenę spełniania powyższego warunku, wykonawca winien przedstawić takie wykonane roboty, które charakteryzują się określonymi powyżej cechami i są istotne dla zamawiającego z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia. Część III zamówienia: Remont podłogi drewnianej w Leśniczówce Prucheńsko; remont polegający na naprawie i konserwacji rynien i spadków w Leśniczówce Brzustów oraz remont elementów drewnianych balustrad w Leśniczówce Taraska. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył co najmniej: jedną robotę budowlaną o podobnym zakresie. Aby umożliwić zamawiającemu ocenę spełniania powyższego warunku, wykonawca winien przedstawić takie wykonane roboty, które charakteryzują się określonymi powyżej cechami i są istotne dla zamawiającego z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W zakresie zdolności zawodowej: Dotyczy I części zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby które będą przez niego skierowane do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do czynności w zakresie co najmniej: - do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, 13, 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.) Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia. Dotyczy II i III części zamówienia: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zdolności zawodowej.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający żąda następujących dokumentów: (dotyczy każdej części zamówienia) a) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; d) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, długości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie ich uzyskać – inne dokumenty (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wykaz ten składa przynajmniej jeden z wykonawców; Dotyczy wszystkich części zamówienia. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ); Dotyczy I części zamówienia. 3) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dotyczy I części zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: • Część 1 zamówienia: Remont łazienek: parter i I piętro w biurze Nadleśnictwa - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), • Część 2 zamówienia: Remont przewodu kominowego w Leśniczówce Sługocice; remont poddasza i wymiana okien w Leśniczówce Trzebiatów oraz remont orynnowania i murków przy wjeździe do garażu na Osadzie Tomanka - 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100), • Część 3 zamówienia: Remont podłogi drewnianej w Leśniczówce Prucheńsko; remont polegający na naprawie i konserwacji rynien i spadków w Leśniczówce Brzustów oraz remont elementów drewnianych balustrad w Leśniczówce Taraska - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.08.2018 r. do godziny 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Nadleśnictwa Smardzewice: Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie w siedzibie Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Termin wykonania zmówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacjach przewidzianych wprost w ustawie PZP lub w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej w § 15 wzoru umowy i po spełnieniu określonych tam warunków zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> >
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 zamówienia: Remont łazienek: parter i I piętro w biurze Nadleśnictwa.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowalne ograniczą się do demontażu przyborów sanitarnych, grzejników i wyposażenia toalet, demontażu opraw oświetleniowych, włączników świateł, gniazdek, skucia płytek podłogowych i ściennych oraz ułożenie nowej glazury wraz z montażem nowych w/w urządzeń w czterech toaletach (2 damskie i 2 męskie). W remontowanych toaletach przewiduję się również wymianę 5 szt. drzwi (wejścia do kabin) wraz z poszerzeniem otworu do normowego wymiaru 90 cm. Szczegóły zawiera przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45110000-1, 45210000-2, 45450000-6, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 zamówienia: Remont przewodu kominowego w Leśniczówce Sługocice; remont poddasza i wymiana okien w Leśniczówce Trzebiatów oraz remont orynnowania i murków przy wjeździe do garażu na Osadzie Tomanka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy: Remont przewodu kominowego w Leśniczówce Sługocice: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do wymiany wkładu kominowego ze stali kwasoodpornej wraz z demontażem kotła w celu umożliwienia wykonania robót. Sprawdzenie drożności i ciągu komina. Szczegóły zawiera przedmiar robót. Remont poddasza i wymiana okien w Leśniczówce Trzebiatów: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do wykonania ocieplenia poddasza i ścian styropianem gr. 10 cm. oraz podłogi i stropu wełną mineralna gr. 10 cm. Na istniejącym stropie projektuję się ślepą podłogę o wys.10 cm., w pustce między stropem, a wierzchnią warstwą podłogi wykonanej z płyt OSB gr. 25 mm., należy umieścić wełnę mineralną. Konstrukcja ślepej podłogi na legarach w rozstawie co 40 cm. Wymiary legarów 8 x 12 cm. W trakcie wykonywania robót budowlanych należy wziąć pod uwagę nierówności stropu. Szczegóły zawiera przedmiar robót. Remont orynnowania i murków przy wjeździe do garażu na Osadzie Tomanka: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do wymiany fragmentu orynnowania, rozbiórki części murków i wykonanie nowych elementów z pustaków betonowych dwustronnie łupanych TeknoAmerBlok do elewacji i małej architektury (kolor – do ustalenia z Inwestorem) o wymiarach 390 x 90 x 194 mm. na zaprawie cementowej. Szczegóły zawiera przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45110000-1, 45210000-2, 45450000-6, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 zamówienia: Remont podłogi drewnianej w Leśniczówce Prucheńsko; remont polegający na naprawie i konserwacji rynien i spadków w Leśniczówce Brzustów oraz remont elementów drewnianych balustrad w Leśniczówce Taraska.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy: Remont podłogi drewnianej w Leśniczówce Prucheńsko: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do wycyklinowania i miejscowej naprawy desek drewnianych szpachlówką stolarską oraz trzykrotnego lakierowania podłogi z desek. Szczegóły zawiera przedmiar robót. Remont polegający na naprawie i konserwacji rynien i spadków w Leśniczówce Brzustów: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do wykonania wymiany rynien i rur spustowych na metalowe, malowania obróbek blacharskich (pas podrynnowy, nadrynnowy, wiatrówki, obróbki kominów – kolor do ustalenia z inwestorem), malowania drewnianych elementów elewacji z uprzednim przygotowaniem podłoża (szlifowanie, oczyszczenie z pyłu), wymiany części desek elewacyjnych typu piór-wpust, naprawa dwóch kominów polegająca na wykonaniu warstwy kleju z siatką oraz kątowniki (technologia wykonania jak przy wyprawie elewacyjnej). Demontażu fragmentu instalacji odgromowej, rozbiórce dwóch czapek kominowych i wykonaniu nowych oraz malowaniu wszystkich kominów. Szczegóły zawiera przedmiar robót. Remont elementów drewnianych balustrad w Leśniczówce Taraska: Charakterystyka ogólna przebudowy z technologią: Roboty budowlane ograniczą się do remontu dwóch balustrad drewnianych na balkonach budynku leśniczówki. Demontażu desek drewnianych, malowaniu słupków stalowych, ponownym montażu nowych desek. Zaleca się Inwestorowi wymianę słupków z uwagi na zły stan techniczny. Przy braku wymiany słupków balustrad należy je wzmocnić kątownikiem stalowym o wymiarach 100 x 100 mm., grubości 4 mm. Szczegóły zawiera przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45110000-1, 45210000-2, 45450000-6, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli - Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI