Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace rekultywacyjne w ramach zagospodarowania poscaleniowego obiekt Wygiełdów gmina Praszka, Jastrzygowice gmina Gorzów Śląski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oleski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532463350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pieloka 21
1.5.2.) Miejscowość: Olesno
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatoleski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatoleski.pl/9/strona-glowna.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace rekultywacyjne w ramach zagospodarowania poscaleniowego obiekt Wygiełdów gmina Praszka, Jastrzygowice gmina Gorzów Śląski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d68222f-979c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000952/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Prace rekultywacyjne w ramach zagospodarowania poscaleniowego obiekt Wygiełdów gmina Praszka, Jastrzygowice gmina Gorzów Śląski
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Scalanie gruntów obiekt Wygiełdów gmina Praszka, Jastrzygowice gmina Gorzów Śląski” z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatoleski/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatoleski/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zgodniez art. 61 ust. 1 u.p.z.p., komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tymskładanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń międzyzamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przyużyciu środków komunikacji elektronicznej.2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwemsystemu teleinformatycznego, wskazanego w rozdziale drugim SWZ. Postępowanie prowadzone jestw języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako„platforma”) podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiatoleski/proceedings3.Zaleca sięposiadanie kontaużytkownika na Platformie w przypadku komunikacji z Zamawiającym zapośrednictwemplatformy.4.Posiadanie konta na platformie oraz składanie ofert w postępowaniach niewiąże się z żadnymi kosztami dla Wykonawców.5.Założenie lub posiadanie na platformie kontaużytkownika jest równoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę warunków aktualnego„Regulaminuplatformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, udostępnionego nastroniehttps://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin”.6.Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminieplatformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)” dostępnym w zakładce „Regulamin” oraz winstrukcjach dla Wykonawców dostępnych w zakładce „Instrukcje” stronyhttps://platformazakupowa.pl.7.Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przykomunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.8.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania wymaga się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej zapośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.9. Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania zapośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” poktórych pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.10. Zamawiającybędzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarciaofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, którejzgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana wformie elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy11. Zamawiający nieprzewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że administratoremdanych osobowych w Starostwie Powiatowym w Oleśnie jest Starosta Oleski.2. Inspektorem ochronydanych w Starostwie Powiatowym w Oleśnie jest Adam Łąka, tel. 343750629, adres email:iod@powiatoleski.pl.3. Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.4. Dane osobowe będąprzechowywane przez cały czas trwania umowy.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami prawa.6.Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonychw przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowaniadanych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawowniesienia skargi do organu nadzorczego.7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodaniemoże uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniuoraz zdolności oferenta do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniemoferenta z postępowania lub odrzuceniem jego oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.272.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja poscaleniowa działek nr: 477, 57, 58, 59, 60, 448, 374, 487, 465, 623, 419 obręb Wygiełdów i nr 5,6 obręb Jastrzygowice. Zakres robót obejmuje w szczególności prace polegające na koszeniu, wyrównaniu terenu, zaoraniu, bronowaniu, usunięciu starych pni, nawiezieniu ziemi, karczowaniu samosiejek. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112330-7 - Rekultywacja terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:Cena (C) – waga kryterium 60%;Termin wykonania (T) – waga kryterium 20% Gwarancja (G) – waga kryterium 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4