Prace projektowe dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych nr 1902W, 1908W,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace projektowe dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych nr 1902W, 1908W, 1920W na terenie powiatu lipskiego ( 3 zadania)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLipsko
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-31
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg Publicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00020004
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prace projektowe dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych nr 1902W, 1908W, 1920W na terenie powiatu lipskiego ( 3 zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230474

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3780352

1.5.8.) Numer faksu: 48 3780352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdpl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdplipsko.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace projektowe dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych nr 1902W, 1908W, 1920W na terenie powiatu lipskiego ( 3 zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b0a5205-871c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003206/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prace projektowe dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych nr 1902W, 1908W, 1920W na terenie powiatu lipskiego ( 3 zadania)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.powiatlipsko.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.powiatlipsko.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://pzp.powiatlipsko.pl z zastrzeżeniem rozdziału VIII SWZ. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowaniaWykonawcy: 1) ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniającewymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – ousługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub 2) podpisu zaufanego, zgodnie zart. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne lub 3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020 r. poz. 332).3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w rozdziałach VIII i XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Małgorzata Potręć, adres email: inspektor@cbi24.pl 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.TP.01.PP.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa mostu JNI 01016079 ma rzece Krępiance w miejscowości Rzeczniów wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1902W Rzeczniów- Grabowiec- Mołdawa w km 0+000 – 1+000”. 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne w zakresie branży drogowej: a) klasa drogi Z,b) nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR1 / KR2,d) przekrój drogi półuliczny (przebudowa jednostronnego chodnika po stronie prawej drogi i pobocze gruntowe ulepszone (wzmocnione materiałem kamiennym) po stronie lewej drogi, e) ewentualnie zaprojektować poprawę odwodnienia ronda w m. Rzeczniów w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3549W Chwałowice- Rzeczniów- Ludwikówf) zaprojektowanie kanału technologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi (obowiązek wynikający z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych z późniejszymi zmianami), chyba, że nie będzie takiej konieczności, potrzeby.g) parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430, Dz. U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.). W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych2) W projekcie w zakresie branży mostowej uwzględnić minimum następujące roboty mostowe: a) ustawienie ekranów nad korytem rzeki aby nie powodować zanieczyszczenia wód gruzem,b) tymczasowe wsparcie płyty pomostu, frezowanie nawierzchni, demontaż barieroporęczy,c) rozkucie kap chodnikowych, demontaż izolacji płyty pomostu, rozkucie skorodowanego betonu z powierzchni przyczółków, skrzydełek oraz płyty nadbetonu, naprawa belki,d) rozkucie betonu który uległ karbonizacji, wykonanie płyt przejściowych, e) wykonanie poszerzenia ław fundamentowych przyczółków, f) wzmocnienie posadowienia mostu mikropalami wciskanymi, czyszczenie szczelin dylatacyjnych, iniekcja pęknięć i zarysowań, osadzenie sączków, odtworzenie płyty nadbetonu,g) Wykonanie izolacji, sieci drenaży oraz montaż krawężnikówh) odbudowa kap chodnikowych, wykonanie nawierzchni na jezdni i chodnikach oraz dylatacji bitumicznychi) montaż barieroporęczy, remont i odtworzenie stożków nasypowychj) remont w korycie rzeki, zabezpieczenie powierzchni betonowych powłokami antykorozyjnymi g) parametry mostu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.3) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 4) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się po uzgodnieniu z Zamawiającym zaprojektowanie przystanków w formie peronów.6) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 7) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka.8) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb.9) Zapewnić obsługę komunikacyjną oraz dostępność nieruchomości przyległych do drogi publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. jak dla dróg klasy Z. W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe.10) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji.11) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1908W Wielgie- Łaziska- Gołębiów w km 8+085 do km 12+065 długości 3980mb.1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z,b) nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR1 / KR2,d) przez miejscowości Gołębiów i Szymanów (teren zabudowany) przekrój drogi półuliczny (wykonanie chodnika po jednej stronie drogi, po drugiej pobocze gruntowe wzmocnione materiałem kamiennym), na dalszym odcinku drogi obustronne pobocza wzmocnione materiałem kamiennym.e) rozważyć wariant wykonania jednostronnego ciągu pieszo- rowerowego, nawiązując się do planowanej budowy obwodnicy Lipska w ciągu drogi krajowej nr 79. f) zaprojektowanie kanału technologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi (obowiązek wynikający z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych z późniejszymi zmianami), chyba, że nie będzie takiej konieczności, potrzeby.2) Parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430, Dz. U. z 2016 r. z późn.zm.). W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych3) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 4) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się po uzgodnieniu Zamawiającym zaprojektowanie przystanków w formie peronów5) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 6) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka.7) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb.8) W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe (zjazdy do pól i posesji).9) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji.10) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Rozbiórka starego (JNI 01016085) i budowa nowego obiektu mostowego na rzece Krępiance w miejscowości Krępa Kościelna wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1920W Krępa Kościelna- Ludwików- Nowa Wieś w km 0+000 – 1+000. 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne w zakresie branży drogowej: a) klasa drogi Z,b) nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR1 / KR2,d) przekrój drogi półuliczny na całej długości odcinka (chodnik po jednej stronie drogi i pobocze gruntowe ulepszone (wzmocnione materiałem kamiennym) po drugiej stronie drogi), e) zaprojektowanie kanału technologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi (obowiązek wynikający z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych z późniejszymi zmianami), chyba, że nie będzie takiej konieczności, potrzeby,g) parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430, Dz. U. z 2016 r. z późn.zm.). W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych2) W projekcie w zakresie branży mostowej uwzględnić minimum następujące roboty mostowe: a) ustawienie ekranów nad korytem rzeki aby nie powodować zanieczyszczenia wód gruzem,b) rozbiórka istniejącego mostu,c) wykonanie: wykopów pod podpory, pali fundamentowych, podpór, płyt przejściowych,d) montaż: łożysk, prefabrykowanych belek/rusztu stalowego, odwodnienia, krawężników, ścieków przykrawężnikowych, barieroporęczy, barier drogowych na dojazdach e) wykonanie: płyty pomostu, izolacji, sieci drenaży, kap chodnikowych, dylatacji bitumicznych, nawierzchni na jezdni i chodnikachf) budowa: stożków nasypowych, umocnienia w korycie rzeki.g) parametry mostu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.3) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 4) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się po uzgodnieniu z Zamawiającym zaprojektowanie przystanków w formie peronów.6) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 7) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka.8) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb.9) Zapewnić obsługę komunikacyjną oraz dostępność nieruchomości przyległych do drogi publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. jak dla dróg klasy Z. W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe.10) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji.11) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 4) zdolności technicznej lub zawodowej, Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. a) Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na co najmniej 2 zamówienia polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu, przebudowy, budowy dróg zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz.1363) o wartości dokumentacji minimum 50 000 zł brutto każda. b) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona - Kadra techniczna: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować: osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnionymi do sprawowania samodzielnej funkcji, na podstawie odrębnych przepisów prawa na stanowisku projektanta w specjalności drogowej i specjalności mostowej bez ograniczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności 2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności 3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 4) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 3 w wysokości: 1. dla zadania nr 1 w wysokości: 900 zł, 2. dla zadania nr 2 w wysokości: 1 250 zł, 3. dla zadania nr 3 w wysokości: 1 300 zł,

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. 3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia " pkt. 8 w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.2. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1) terminu zakończenia przedmiotu umowy - w przypadku przesunięcia terminu naboru wniosków o dofinansowanie inwestycji,2.2) danych Wykonawcy (siedziba, adres, nazwa),2.3) zmiana stawki podatku VAT z powodu zmian ustawowych. 2.4.) zmiana nazwy zadania, jeżeli będzie konieczna ze względu na określenie kilometraża lub wymagania jednostki prowadzącej nabór wniosków o dofinansowanie. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą pod warunkiem złożenia wniosku na piśmie przez Wykonawcę i po akceptacji na piśmie przez Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma - https://pzp.powiatlipsko.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

brak
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa środków opatrunkowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lipsko: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Lipsko
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa boiska sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą na terenie zdegradowanym Pólko w Pelplinie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa oczyszczalni ścieków dla Miasta i Gminy Łasin
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI