Prace konserwatorskie rzeźb Diany i Demeter usytuowanych na attyce Pałacu w Kochcicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace konserwatorskie rzeźb Diany i Demeter usytuowanych na attyce Pałacu w Kochcicach wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00073051
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie rzeźb Diany i Demeter usytuowanych na attyce Pałacu
w Kochcicach wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 62

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@urazowka.piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie rzeźb Diany i Demeter usytuowanych na attyce Pałacu
w Kochcicach wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32824fb6-c4a9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001938/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Prace konserwatorskie rzeźb Diany i Demeter usytuowanych na attyce Pałacu w Kochcicach wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://urazowka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://urazowka.ezamawiajacy.pl

1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w ust. 2 i w
ust. 4 niniejszego rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344),

2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym
- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
3. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową)
– zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy
przetargowej - dostępnymi pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl oraz
zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej.
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o
którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej –
wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej.
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej
dostawca, tj. Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul. Domaniewska 49, Trinity Park III
02-672 Warszawa, nr tel. +48 (22) 25 72 223 , e-mail:
https://oneplace.marketplanet.pl od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz.
900 - 1700.
5. Ogólne zasady korzystania z Platformy przetargowej:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu
na subdomenie Zamawiającego: https://urazowka.ezamawiajacy.pl lub
https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany
do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada
konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia
hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie „zarejestruj się”.;
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację
w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej; 4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;
5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji
przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki
dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3
ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”,
przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695,
1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.

7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego
rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza
się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany
bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje się że administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii
Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą przy ul. Bytomskiej 62 w Piekarach Śląskich
(kod pocztowy 41-940).
W Szpitalu powołano Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w
każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail:
abi@urazowka.piekary.pl, tel.: 32 3934309.
Pani/Pana dane osobowe, zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a także dane znajdujące
się w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG, KRK), będą przetwarzane w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Prace
konserwatorskie rzeźb Diany i Demeter usytuowanych na attyce Pałacu w
Kochcicach wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej”
oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SZP.270-19/2021, na podstawie art. 6 ust. 1
lit c. RODO, w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”), ustawą z
dnia 23 kwietnia 1964r – Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych. W przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane zamieszczone w
umowie oraz w dokumentacji z nią związanej, będą przetwarzane w celach związanych
z realizacją umowy, w tym w celu wystawienia faktur, rachunków oraz prowadzenia
sprawozdawczości finansowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit b. RODO (przetwarzanie
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) oraz lit.
c. RODO w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami
wymienionymi powyżej oraz przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja
podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub
profilowaniu.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu i na zasadach określonych o art. 18
oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto w przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane
mogą być udostępniane innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie
przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, w szczególności
dostawcom systemów informatycznych i usług IT (w tym do Otwartego Rynku
Elektronicznego S.A. z siedzibą w Warszawie), podmiotom świadczącym usługi
prawnicze, urzędom skarbowym, bankom. Szpital nie zamierza przekazywać danych do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, licząc od końca roku w którym
zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy. W
przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane osobowe związane z realizacją umowy
będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku w którym w którym
nastąpiło wygaśnięcie umowy lub w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania a także
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania na zasadach określonych w przepisach
prawa, w tym RODO.
Skorzystanie przez Panią / Pana z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia
danych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie będzie skutkowało zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa
w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia tego postępowania.
Informuje się również o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.270-19/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, konserwatorskie przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków: Rzeźby Diany i Demeter (Ceres) usytuowanych w ryzalicie środkowym pałacu w Kochcicach, zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Częstochowie z dnia 24 stycznia 2020 r. o numerze CZ19/2020

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.
załącznik nr 4 oraz:
- przedmiar robót - załącznik nr 4a
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b
- dokumentacja projektowa - Program prac konserwatorskich dla rzeźb Diany i Demeter
usytuowanych na attyce Pałacu w Kochcicach - załącznik nr 4c

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)
b) okres gwarancji – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach).
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów,
wyliczoną
w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa IPc - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:
CN
IPc = ----- x Zc
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
IPc – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających
odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Zc – znaczenie/waga kryterium „cena ofertowa” wyrażone w punktach – 60 pkt.
Uwaga
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004
r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów
zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej
ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
Uwaga
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc
po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje
zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po
przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Ad. b) okres gwarancji – IPg ( 40 punktów):
GB
IPg = ----- x Zg
GN
gdzie poszczególne litery oznaczają:
IPc – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
GB – zaoferowany okres gwarancji w badanej ofercie,
GN – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród złożonych ofert,
Zg – znaczenie/waga kryterium „okres gwarancji” wyrażone w punktach – 40 pkt.
Uwaga
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy pod rygorem odrzucenia oferty i
nie dłuższy niż 300 miesięcy, przy czym okres dłuższy jest punktowany, jak
maksymalny wymagany w swz.
W przypadku braku wskazania okresu gwarancji w formularzu ofertowym, Zamawiający
przyjmie minimalny 60-miesięczny okres gwarancji i przyzna odpowiednią ilość punktów
zgodnie ze wzorem.
Uwaga
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc
po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje
zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po
przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
3. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma
końcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:
KIP = IPc + IPg
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
KIP – końcowa ilość punktów,
IPc – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,
IPg – ilość punktów uzyskanych w kryterium: okres gwarancji.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i
przy uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej
ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.
4.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,
Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
4.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 4.1.
niniejszego rozdziału SWZ, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:

Zamawiający uzna za spełniony warunek w tym zakresie, jeżeli
Wykonawca wykaże, że:

1) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą
uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi przy zabytku wpisanym do
rejestru zabytków albo samodzielnego wykonania prac konserwatorskich przy
zabytku wpisanym do rejestru zabytków, zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa tj. art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków
i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu
- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami; załącznik nr 6 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu wykazania, że zaoferowane spełniają wymagania, Zamawiający żąda,
aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki
dowodowe:
1) Wykaz wyrobów równoważnych, jeżeli Wykonawca takie oferuje;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykaz wyrobów równoważnych, jeżeli Wykonawca takie oferuje;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów
ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do
występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź
wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się
złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ
– nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania
w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy
wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu
pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub
upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez
Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału
XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw
wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane
w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1.Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu
do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie;
dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie
podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w
imieniu wszystkich podmiotów.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…) z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”).
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem
występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które
zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
1.1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw.
zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z
warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
1.2.Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://urazowka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
2021-06-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip na docieplenia - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip na docieplenia Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI