Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie przy zabytkowych kapliczkach na terenie gminy Raciechowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raciechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciechowice 277
1.5.2.) Miejscowość: Raciechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-415
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@raciechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raciechowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie przy zabytkowych kapliczkach na terenie gminy Raciechowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa84028-03b8-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023369/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Prace konserwatorskie przy zabytkowych kapliczkach na terenie Gminy Raciechowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daa84028-03b8-11ef-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w rozdziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę prac pn.: „Prace konserwatorskie przy zabytkowych kapliczkach na terenie gminy Raciechowice” W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) Przeprowadzić badania konserwatorskie przy kapliczkach
2) Opracować program prac konserwatorskich dla poszczególnych kapliczek, ewentualnie inną dokumentację konserwatorską, projekt budowlany - niezbędne do uzyskania pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na realizację prac wraz z uzyskaniem pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
3) Wykonać prace konserwatorskie przy kapliczkach
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu prac konserwatorskich przy zabytkowych obiektach drewnianych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowe informacje zawiera rozdział VII SWZ
2) O postępowanie może ubiegać się Wykonawca (lub grupa wykonawców – konsorcjum, spółka cywilna), który oświadczy, że:
1) warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: wykonał w okresie pięciu lat przed dniem składania ofert przynajmniej trzy prace konserwatorskie na kwotę łączną 300 tysięcy złotych w tym przynajmniej jedna z wykonanych prac na kwotę minimum 200 tysięcy złotych, z których każda była prowadzona w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków i obejmowała swoim zakresem co najmniej konserwację elementów z drewna. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych prac konserwatorskich wraz z ich wartością i złożonych poświadczeń należytego wykonania zamówienia spełniającego niniejszy warunek. Poświadczeniem może być protokół odbioru podpisany przez obie strony, referencje, faktura lub inny dokument. Załącznik nr 5 do SWZ
2) spełnia warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz.U. z 2021r. poz. 81). tj. posiada odpowiednie pozwolenie do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, które nie utraci swej ważności przed dniem 13.12.2024 r., oraz posiada uprawnienia i doświadczenie w pracy na wysokości. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
3) odbył wizję lokalną. Zamawiający wymaga od wykonawcy składającego ofertę, jako warunek konieczny do złożenia oferty (udziału w postępowaniu), odbycia przed złożeniem oferty wizji lokalnej. Kontakt w sprawie ustalenia terminu wizji tel. +48 123725257, osoba do kontaktu – Katarzyna Magdziarz. Spełnieniem tego warunku będzie pisemne potwierdzenie dokonanej wizji przez Zamawiającego które musi być dołączone do oferty
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przed upływem składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł, słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawie Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak