Prace interwencyjne na ciekach wodnych ZZ Kraków

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace interwencyjne na ciekach wodnych ZZ Kraków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-13
  • Numer ogłoszenia610216-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610216-N-2020 z dnia 2020-11-13 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: Prace interwencyjne na ciekach wodnych ZZ Kraków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.wody.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie - składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Krakowie 30-102 Kraków ul. Morawskiego 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace interwencyjne na ciekach wodnych ZZ Kraków
Numer referencyjny: 2687/ZZK/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne na ciekach wodnych ZZ Kraków.Zamówienie zostało podzielone na 16 części:

II.5) Główny kod CPV: 71311100-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał co najmniej 1 usługę (potwierdzoną dowodami określającymi czy usługa ta została wykonana w sposób należyty) polegająca na konserwacji, udrożnieniu rzeki lub potoku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia i być sporządzona zgodnie z niniejszą SIWZ i treścią określoną w dokumentach wskazanych w pkt 10.1 SIWZ. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę dla danej części zamówienia. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Oferta oraz oświadczenia lub dokumenty składane przez Wykonawcę, muszą spełniać następujące wymogi: dokumenty składające się na ofertę, określone w pkt 10.1 SIWZ (również sporządzane przez Wykonawcę na załączonych do SIWZ wzorach), muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub umocowane przez te osoby do reprezentowania Wykonawcy na podstawie odrębnego pełnomocnictwa; dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów (inne niż pełnomocnictwo) muszą być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu MR, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu MR, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 9.3.3 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności; oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu musi być złożony w formie pisemnej; poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, podwykonawca albo osoby przez nich umocowane na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, musi być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej notarialnie i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcy. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć, w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty, z których wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do reprezentowania Wykonawcy na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Zaleca się, aby dokumenty, jakich żąda Zamawiający od Wykonawców były połączone w sposób trwały. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci, np.: nazwa firmy, siedziba lub czytelny podpis w przypadku pieczęci imiennej. Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W takim przypadku jest zobowiązany wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz oznaczyć zastrzeżone informacje w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. Zaleca się aby zastrzeżone informacje zostały złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. W przypadku, w którym Wykonawca zastrzeże informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji na etapie realizowania wezwania do uzupełnienia dokumentów albo wezwania do wyjaśnienia dokumentów albo wezwania do wyjaśnienia treści oferty albo wezwania do wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, postanowienia pkt 9.8 stosuje się odpowiednio. W przypadku przedstawienia przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
C-cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1. e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu f) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu prac, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu,tylko, jeśli uniemożliwia to prowadzenie prac, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania. b) wystąpienia klęski żywiołowej, czyli tzw. Siły wyższej, której nie można było przewidzieć i zapobiec jej skutkom
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Potok Sosnowicki I w km 0+150-0+370, msc. Sosnowice, gm. Brzeźnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe, które będą realizowane na potoku Sosnowickim I, który jest w administracji Nadzoru Wodnego Oświęcim. Potok w km 0+150 – 0+370 zlokalizowany jest na terenie miejscowości Sosnowice, gmina Brzeźnica, powiat wadowicki.Celem prac utrzymaniowych na potoku Sosnowickim I jest udrożnienie koryta. Przedmiotowy potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku oraz miejscowe przetamowania i zatory w korycie potoku. Nadmierna akumulacja nanosu mineralnego wpływa na zawężanie przekroju koryta oraz uniemożliwia swobodny przepływ wody. W ramach prac utrzymaniowych zaplanowano:- ręczne koszenie porostów porastającej skarpy potoku – 460 m2,- przycięcie zwisów, likwidacja zawężeń i formowanie koryta, szer. dna ok. 1 m, urobek należy wykorzystać do zabudowy wyrw lub złożyć poza górną krawędź skarpy – 114 m3,- plantowanie (odrobienie na czysto), skarpy i dno wykopów wykonywanych ręcznie, kategoria gruntu I-III – 230 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Utrzymanie potoku Brzeźnickiego w km 2+100-3+000 msc. Brzeźnica, gm. Brzeźnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe, które będą realizowane na potoku Brzeźnickim, który jest w administracji Nadzoru Wodnego Oświęcim. Potok w km 2+100 – 3+000 zlokalizowany jest na terenie miejscowości Brzeźnica, gmina Brzeźnica, powiat wadowicki.Celem prac utrzymaniowych na potoku Brzeźnickim jest udrożnienie koryta. Przedmiotowy potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku oraz miejscowe przetamowania i zatory w korycie potoku. Nadmierna akumulacja nanosu mineralnego wpływa na zawężanie przekroju koryta oraz uniemożliwia swobodny przepływ wody. W ramach prac utrzymaniowych zaplanowano:- ręczne koszenie porostów porastającej skarpy potoku z wygrabieniem – 18 000 m2,- ręczne ścinanie i karczowanie ze skarp potoku – 0,44 ha,- oczyszczenie terenu z pozostałości po ścinaniu – 4 400 m2,- usunięcie zatorów i przetamowań w dnie potoku z wywiezieniem, miejsce wywiezienia po stronie Wykonawcy – 432 m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Potok Rudawa w km 28+000-28+400 w m. Tenczynek, gm. Krzeszowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe na potoku Rudawa (Krzeszówka), który znajduje się w administracji Nadzoru Wodnego Kraków. Potok Rudawa (Krzeszówka) km 28+000-28+400 zlokalizowany jest w m. Tenczynek, gm. Krzeszowice, pow. Krakowski przy ul. Klonowej oraz ul. Ogrodowej. Odcinek przewidziany do realizacji przebiega przez tereny zabudowane w sąsiedztwie drogi gminnej.Celem prac utrzymaniowych na potoku jest jego wykoszenie wraz z wygrabieniem, ścinanie krzaków, oraz prace pielęgnacyjne w obrębie drzew rosnących w korycie. Ponadto w ramach prac utrzymaniowych zostaną usunięte drzewa zagrażające bezpieczeństwu oraz wiatrołomy. Przedmiotowe prace poprawią bezpieczeństwo osób i mienia oraz zwiększą bezpieczeństwo przeciwpowodziowe terenów przyległych. Przedmiotowy potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach, które zawężają przekrój koryta potoku i uniemożliwiają swobody spływ wód powierzchniowych.Drzewa zlokalizowane w korycie potoku Rudawa (Krzeszówka) wymagają użycia sprzętu specjalistycznego (podnośnik, zwyżka) ze względu na lokalizację drzew w terenie zabudowanym. Koryto potoku biegnie bezpośrednio przy drodze w sąsiedztwie infrastruktury (ogrodzenia, zabudowania). Ścięte drzewa będące własnością zamawiającego, pocięte na mniejsze części należy przywieść we skazane miejsce i ułożyć w stosy w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (Kryspinów 278)Gałęzie (drobnicę) oraz pozostałości po wycince należy zagospodarować poprzez wywiezienie i zagospodarowanie we własnym zakresie, a teren prac uporządkować.Prace związane z wycinką drzew nie mogą spowodować uszkodzenia obiektów budowlanych, linii elektrycznych itp., terenu zielonego oraz pozostałego zagospodarowania terenów sąsiednich. Ewentualne szkody powstałe podczas prowadzenia prac i ich usunięcie leży po stronie Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, w tym także ewentualne roszczenia osób trzecich.W ramach prac utrzymaniowych zaplanowano:- Ręczne wykoszenie oraz wygrabienie porostów gęstych twardych ze skarp – 1920 m2,- Ręczne ścinanie krzaków. Oczyszczenie terenu z drobnych gałęzi, z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie – 0,072 ha,- Pielęgnacja drzew – redukcja konarów bardzo dużych drzew z użyciem sprzętu specjalistycznego z podnośnika lub metodą alpinistyczną z oczyszczeniem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie -12 szt.-Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 26-35cm z oczyszczeniem terenu z drobnych gałęzi z transportem do miejsca składowania – Kryspinów 278 – 4 szt.,- Usunięcie powalonego drzewa z wywiezieniem i zagospodarowaniem – 1 szt.,- Redukcja pnia po wywrocie uprzątnięcie terenu z pozostałości po wywróconym drzewie z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Roboty interwencyjne – Usuwanie odcinkowe zatorów, przetamowań, powalonych drzew, zabudowa biologiczna wyrw, wycięcie krzaków na rzece Cedron w msc. Wola Radziszowska gm. Skawina w km 0+000-6+272.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odcinek potoku Cedron przewidziany do prac zlokalizowany jest w miejscowościach: Radziszów i Wola Radziszowska gm. Skawina i zawiera się pomiędzy rzeką Skawinką (ujście potoku Cedron do rzeki Skawinki) , a granicą gmin: Skawina i Kalwaria ZebrzydowskaCałkowita długość potoku wynosi 6272 mb z czego tylko 350 mb to odcinek uregulowany pozostały zaś jest nieuregulowany. Wykonanie prac• Wykoszenie z wygrabieniem porostów traw ze skarp potoku na całej długości• Ręczne ścinanie i oczyszczanie brzegów z zagajników krzaków wraz z wywozem karpiny , gałęzi i dłużycy poza obszar robót z zagospodarowaniem we własnym zakresie • Usuwanie przetamowań z koryta cieku , wywóz wydobytych przetamowań i zagospodarowanie we własnym zakresie • Usuwanie powalonych drzew z pocięciem ich na kłody • Zabudowa wyrw brzegowych wg załączonego przedmiaru Drogi technologiczneDojazd do w/w robót drogą gminną
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Potok Drwinka w km 2+300-3+590 w m. Kraków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace objęte przedmiarem i kosztorysem obejmują odcinek od torów kolejowych w rejonie ul. Seweryna Udzieli do ulicy Bieżanowskiej w m. Kraków . Odcinek przewidziany do realizacji przebiega przez tereny zabudowane oraz wzdłuż torów sieci kolejowej. Wykonanie robót- ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp,- wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości do 2,0m oraz wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, - ręczne ścinanie krzaków średniej gęstości z zagospodarowaniem we własnym zakresie,- wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład koparkami Podsiębiernymi, - roboty ziemne w gruncie kategorii III wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1,0km,- plantowanie mechaniczne powierzchni gruntu,- wyzbieranie odpadów i śmieci wyciągniętych wraz z urobkiem z dna cieku z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1,0km, zagospodarowanie we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dopływ spod Grodowic w km 0+000-2+300 m. Grodowice, gm. Bejsce, m. Charbinowice gm. Opatowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Prace objęte przedmiarem i kosztorysem zlokalizowane są na cieku Dopływ spod Grodowic w miejscowościach: m.Grodowice, gmina Bejsce, m.Charbinowice, gmina Opatowiec,Wykonanie robót:- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem,- Ręczne ścinanie, zagajniki średniej gęstości ze skarp rzeki z mechanicznym rozdrobnieniem rębakiem,- Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody ponad 60·%,- Usunięcie zatorów i przetamowań w dnie rzeki (gałęzie, rumosz, namuł) przy użyciu sprzętu mechanicznego (koparka) oraz ręcznie szerokość dna do 2,0 m, głębokość ok.1,5m z rozplantowaniem wzdłuż skarp cieku.Drogi technologiczne:Do przedmiotowych robót dojazd po drogach gminnych utwardzonych i nieutwardzonych oraz drogach polnych nieutwardzonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Potok Uszewka w km 10+500-14+000
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: msc. Rudy-Rysie, gm. SzczurowaPrace konserwacyjne obejmują: wykoszenie skarp potoku, ścinanie krzaków, udrożnienie, usunięcie nawisów, likwidacja zatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Rzeka Uszwica w km 56+600-57+800 oraz potok Górzański 1+300-1+800
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: msc. Lipnica Murowana, Lipnica Górna, gm. Lipnica MurowanaPrace konserwacyjne obejmują: oczyszczenie kęp, usunięcie zatorów z odwozem urobku na wysypisko, udrożnienie koryta na całej długości oraz naprawą wyrw brzegowych narzutem kamiennym ułożonym na ścieli faszynowej gr. 0,15m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Potok Tusznica w km 2+550-5+050 w m. Targowisko, gm. Kłaj
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Potok Tusznica w km 2+550-5+050 w m. Targowisko gm. Kłaj - wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp obustronnie w km 2+550 - 5+050, oczyszczenie koryta potoku z powalonych drzew, wycięcie zatopionych i zamulonych drzew tamujących przepływ wody, usunięcie zatorów z gałęzi, krzewów, ziemi wycinka kęp z krzaków lub starek przy poroście rzadkim lub średnim lokalnie w km 2+550 - 5+050 obustronnie z wywozem poza obręb robót oraz wycinka przy użyciu zwyżki bądź metodą alpinistyczną 10 szt. drzew (o obwodach 183 cm, 152 cm, 150 cm, 90 cm, 70 cm, 196 cm, 149,5 cm, 207,5 cm, 86,5 cm, 155,5 cm ) wraz z obcięciem gałęzi oraz z częściowym wywozem dłużyc i karpiny do Dobczyc, posprzątanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Potok Zimna Woda w km 0+600-1+800 w msc. Mętków, gm. Babice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace polegające na wykoszeniu skarp oraz udrożnieniu koryta potoku Zimna Woda w km 0+600-1+800 w msc. Mętków, gm. Babice. Potok jest mocno zarośnięty i zamulony, prace utrzymaniowe były prowadzone na nim ostatnio w 2017 roku. Potok wymaga pilnych prac utrzymaniowych z uwagi na ograniczony spływ wód z przyległych pól i terenów z nim graniczących.Zakres prac obejmuje:- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem,- Lokalne wycięcie zakrzaczeń,- Oczyszczenie z namułu 2-ch przepustów ramowych o wym. 2,0 x 1,0 m i 2,0 x 1,5 m,- Usunięcie zatorów ziemnych z dna potoku, przycięcie zwisów, likwidacja zawężeń koryta, z wbudowaniem ziemi w skarpę lub złożenie urobku poza górną krawędź skarpy.Teren po wykonaniu prac zabezpieczających należy uporządkować, co Wykonawca musi przewidzieć przed złożeniem oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Potok Olszyński w km 0+000-2+922 w msc. Olszyny, Babice, gm. Babice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace polegające na wykoszeniu skarp oraz udrożnieniu koryta potoku Olszyński w km 0+000-2+922 w msc. Olszyny i Babice, gm. Babice. Potok jest mocno zarośnięty i zamulony i wymaga pilnych prac utrzymaniowych w korycie. Ostatnie prace były wykonywane w 2019r. Potok odprowadza wody z dużej zlewni z licznymi rowami odwadniającymi, w związku z tym wymaga prac utrzymaniowych w celu utrzymania sprawnego spływu wód.Zakres prac obejmuje:- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem,- Oczyszczenie z namułu 2-ch przepustów Fi 0,80 m i 1,25 m- Usunięcie zatorów ziemnych z dna potoku, przycięcie zwisów ziemnych, likwidacja zawężeń z zabudowaniem urobku w skarpę potoku oraz usunięcie śmieci wraz z wywiezieniem,- Przycięcie zwisów, likwidacja zawężeń i przetamowań koryta, usunięcie namułu z dna potoku - urobek należy wykorzystać do zabudowy wyrw lub złożenie poza górną krawędź skarpyTeren po wykonaniu prac zabezpieczających należy uporządkować, co Wykonawca musi przewidzieć przed złożeniem oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Dopływ spod Trzebienic w km 0+000-1+800 m. Maków, gm. Gołcza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja:Prace objęte przedmiarem i kosztorysem zlokalizowane są na cieku Dopływ spod Trzebienic miejscowości Maków, gmina Gołcza. Wykonanie robót:- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem,- Ręczne ścinanie, zagajniki średniej gęstości ze skarp potoku z mechanicznym rozdrobnieniem rębakiem,- Usunięcie zatorów i przetamowań w dnie rzeki (gałęzie, rumosz, namuł) przy użyciu sprzętu mechanicznego (koparka) oraz ręcznie szerokość dna do 2,0 m, głębokość ok.1,5m z rozplantowaniem wzdłuż skarp cieku,- Usunięcie zatorów i przetamowań w dnie potoku (rumosz, namuł) przy użyciu sprzętu mechanicznego (koparka) oraz ręcznie szerokość dna do 2,0 m, głębokość ok.1,5 m z wywiezieniem materiału z udrożnienia i zagospodarowaniem,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Potok Gróbka w km 25+400-31+550 msc. Łazy, Brzeźnica, gm. Rzezawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace konserwacyjne obejmują: oczyszczenie kęp, usunięcie zatorów z odwozem urobku na wysypisko, udrożnienie koryta na całej długości oraz naprawą wyrw brzegowych narzutem kamiennym ułożonym na ścieli faszynowej gr. 0,15m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Rzeka Białucha w km 2+166-2+256 w m. Kraków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:LokalizacjaPrace objęte przedmiotowym zadaniem obejmują rzekę Białucha od mostu w ciągu ul. Olszyny w górę rzeki na długości 90m zgodnie z poniższą mapką.Wykonanie robót• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp,• Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,• Ręczne usunięcie śmieci, gałęzi z koryta (skarpy, dno) cieku z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,• Usunięcie wiatrołomów z pocięciem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,• Ręczne ścinanie krzaków i podszyć średniej gęstości,• Uporządkowanie terenu po wycięciu krzaków i podszyć średniej gęstości wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie• Wycięcie drzew o obw. 86, 115+45, 116, 40+97+130 cm metodą alpinistyczną lub przy użyciu zwyżki z pocięciem i wywozem drewna do siedziby Nadzoru Wodnego w Krakowie tj. Kryspinów 278,• Wycięcie drzew o obw. 70+66 z pocięciem i wywozem drewna do siedziby Nadzoru Wodnego w Krakowie tj. Kryspinów 278,• Redukcja wysokości drzewa metodą alpinistyczną lub przy użyciu zwyżki z pocięciem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,,• Odcięcie konaru z pocięciem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,• Uporządkowanie terenu po zakończeniu pracWycinki i przycinki drzew(większość uschnięta), konarów na prawej skarpie, natomiast pozostałe prace na obu skarpach.Należy zachować szczególną ostrożność z uwagi iż przedmiotowe prace realizowane będą na osiedlu w bezpośrednim sąsiedztwie bloków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Utrzymaniowe prace interwencyjne na potoku Sudoł Dominikański w km 1+658-5+648, m. Kraków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe na potoku Sudoł Dominikański, który znajduje się w administracji Nadzoru Wodnego Kraków. Odcinek potoku planowany do konserwacji w km 1+658 - 5+648 zlokalizowany jest w na terenie miejscowości Kraków, gm. Kraków, pow. Kraków od ul. Lublańskiej do granic miasta Krakowa. Celem prac utrzymaniowych na potoku Sudoł Dominikański jest wykoszenie bujnie rozwijającej się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach, usunięcie przetamowań i wiatrołomów co umożliwi swobody spływ wód powodziowych poprawiając bezpieczeństwo przeciwpowodziowe terenów przyległych min. domy, infrastruktura drogowa oraz Osiedle Czerwonego Prądnika.W ramach utrzymania zaplanowano również redukcje wysokości bardzo dużych drzew celem likwidacji zagrożenia życia i mienia jakie stwarzają pochylone kruche wierzby.W ramach prac utrzymaniowych zaplanowano:- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp – 15810 m2- Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie – 15810 m2- Usunięcie wiatrołomów z pocięciem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie – 1 szt- Ręczne usunięcie śmieci z koryta cieku z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie – 11970 m2- Ręczne usunięcie przetamowań z koryta cieku z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie – 6 m3- Ręczne ścinanie krzaków i podszyć średniej gęstości – 0,135 ha- Uporządkowanie terenu ze ściętych gałęzi poprzez wywiezienie i zagospodarowanie we własnym zakresie – 675 m2- Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,50 m z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie – 18 m- Ręczne usuwanie nanosu grubości 30cm z cieków o głębokości do 1m i szerokości dna 1,6m z wywozem i zagospodarowanie we własnym zakresie – 6 m- Oczyszczenie przepustów ramowych 2,0x2,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości – 8 m- Ręczne usuwanie nanosu grubości 30cm z cieków o głębokości do 1m i szerokości dna 1,6m na odkład – 40 m- Przycinka, redukcyjna piłą mechaniczną drzew zagrażających życiu i mieniu wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie – 6 szt- Uporządkowanie terenu po zakończeniu pracNależy zachować szczególną ostrożność z uwagi iż przedmiotowe prace realizowane będą min. na osiedlu w bezpośrednim sąsiedztwie domów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Potok Bez Nazwy km 0+855-1+215, m. Osieczany, gm. Myślenice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace będą polegały na udrożnieniu koryta potoku bez nazwy w km 0+855-1+215 w m. Osieczany , gm. Myślenice . Skarpy potoku należy uformować z zachowaniem nachylenia 1:1 a pozyskany materiał o łącznej ilości 270 m3 należy wywieźć na wskazane miejsce oraz rozplantować. Planowane zadanie zlokalizowane jest w terenie zurbanizowanym. W bezpośrednim sąsiedztwie przedmiotowego potoku występuje zabudowa jednorodzinna, infrastruktura drogowa – droga powiatowa Myślenice - Osieczany , mosty i przepusty stanowiące dojazdy do posesji prywatnych. Na przedmiotowym odcinku występują przekroczenia siecią telekomunikacyjną w km 1+168, siecią gazową w km 1+023 oraz siecią wodociągową w km 0+900 .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
C-cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI