Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowaniu materiałów zasobu i wprowadzeniu ich do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-10
  • ZamawiającyPowiat Ostrowski
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00392300
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowaniu materiałów zasobu i wprowadzeniu ich do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 16

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ostrowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowaniu materiałów zasobu i wprowadzeniu ich do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-250db58c-36e9-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071263/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowaniu materiałów zasobu i wprowadzeniu ich do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/948022

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/948022

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/948022.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowaniu materiałów zasobu i wprowadzeniu ich do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego” – RPZ.272.8.2024.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający wymaga, aby komunikacja, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były wyłącznie za pośrednictwem Platformy i formularza: „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy.
6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
7. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, elektronicznego podpisu zaufanego lub elektronicznego podpisu osobistego.
8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie
PAdES;
- dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XadES o typie zewnętrznym;
- Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
- Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób stosować podpisu tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
10. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
11. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje rozszerzenia .zip lub .7Z.
12. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip, zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
13. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPZ.272.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Prace geodezyjne dla Gminy Ostrów Wielkopolski - obszar wiejski obejmują:
- nadanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu,
- skanowanie materiałów zasobu,
- wprowadzenie tych materiałów do bazy danych
- georeferencję w bazie danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego.
Obszar opracowania składa się z sekcji map zasadniczych i sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:500 i 1:1000, założonych w układzie 1965 strefa 4 lub w układzie lokalnym.
Materiały zasobu - przyjęte do zasobu od 03.2014r. - posiadają nadany Identyfikator ewidencyjny materiałów zasobu, są zeskanowane i podpięte do bazy danych jako obiekty o kodzie GOSZZG.
Ilość dokumentów i map przeznaczonych do nadania Identyfikatora ewidencyjnego materiałów zasobu, zeskanowania, wprowadzenia do bazy danych mapy numerycznej i utworzenia lub zmodyfikowania georeferencji Zasięgów Zasobu Geodezyjnego:
Część materiałów zasobu:
- ma nadany Identyfikator materiałów zasobu,
- ma nadany Identyfikator materiałów zasobu, jest zeskanowane i wprowadzone do bazy danych - brak precyzyjnej geometrii obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego,
- przeznaczona jest do nadania Identyfikatora materiałów zasobu, skanowania i wprowadzenia do bazy danych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71356000-8 - Usługi techniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykaże się łącznie:
1. co najmniej jedną pracą w zakresie skanowania materiałów zasobu geodezyjnego i wprowadzania tych materiałów do bazy danych, georeferencji wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego o wartości nie mniejszej niż 30 000 brutto oraz
2. dysponowaniem co najmniej dwoma osobami posiadającą odpowiednią wiedzę i doświadczenie w tym:
- kierownika prac - osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021r. poz. 1990 ze zm.),
- geodetę - osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021r. poz. 1990 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług, wykaz osób

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodne z PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/948022

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę/budowę sieci elektroenergetycznej SN-15 kV - Wildek, Zawada
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania09-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę/budowę sieci elektroenergetycznej SN-15 kV. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI