I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
36784953800113, ul.
1-go Maja
6
,
45-068
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
(77) 400-09-41, , e-mail
zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL):
bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważości
Adres:
KOWR OT w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
20.1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 20.2. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia conajmniej jednej z następujących okoliczności: 1) czynniki zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy, które niepozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne); 2) wystąpiłakonieczność przeprowadzenia rozgraniczenia; 3) udokumentowane (potwierdzone dokumentami) przedłużające się proceduryadministracyjne; 4) nastąpiła zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium, wpływająca na terminrealizacji zamówienia; 5) przekazanie nieruchomości lub jej części (działki) na rzecz instytucji samorządowych lub innych; 6) wwyniku działania osób trzecich, wykonanie prac będzie utrudnione, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek zestron. 20.3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia conajmniej jednej z następujących okoliczności: 1) wystąpi konieczność wyłączenia działek z umowy lub włączenie dodatkowych,których podział z przyczyn nie dających się przewidzieć nie jest możliwy do wykonania lub stał się konieczny w zakresie zawartym w siwz/umowie (zapis ten dotyczy zadań połączenia i podziałów działek); 2) realizacja części przedmiotu zamówienia,z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, co spowoduje zmianę zakresu świadczenia; 3) zachodzikonieczność wydzielenia dodatkowych działek w ramach zadania określonego w umowie, z przyczyn nie dających sięprzewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego. 20.4. Dopuszcza się zmianęosób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianąWykonawcy zamówienia: 1) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące sięco najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w SIWZ, 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na skutekzdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowegopersonelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych, 3) zmianakoordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego.20.5. Zmiany o których mowa w ust. 20.2., 20.3. i 20.4. nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 20.6.Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT). 20.7.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześniezobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 20.8. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ nazmiany wprowadzane w umowie, wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować zamawiającego pisemnie. 20.9.Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności na które powołuje się Wykonawcamuszą być udokumentowane. 20.10. Wniosek o wprowadzenie zmian w umowie będzie rozpatrywany przez zamawiającego,jeżeli zostanie on złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-13, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Połączenie działek nr 202, 201/1 i 201/2 a.m 2 o łącznej powierzchni 73,4266 ha, położonych w obrębie Chociebórz, gmina Kamiennik, pow. nyski, woj. opolskie, a następnie podział na 5 (pięć) działek o pow. ok. 14,6853 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zadanie częściowe nr 1 Połączenie działek nr 202, 201/1 i 201/2 a.m 2 o łącznej powierzchni 73,4266 ha, położonych w obrębie Chociebórz, gmina Kamiennik, pow. nyski, woj. opolskie, a następnie podział na 5 (pięć) działek o pow. ok. 14,6853 ha. Dla ww. nieruchomości urządzona jest księga wieczysta nr OP1N/00062075/2 prowadzona w Sądzie Rejonowym w Nysie.Zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego wsi Chociebórz - uchwała nr III/10/2006 z dnia 13.12.2006 roku, działki nr 202, 201/1 i 201/2 oznaczone są symbolem R – tereny rolne, położone w obrębie wyznaczonym pod budowę farmy wiatrowej.1. Zakres prac: a) wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,b) przeprowadzenia w imieniu zamawiającego procedury podziałowej wraz z uzyskaniem wymaganych postanowień, decyzji i zaświadczeń,c) stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami geodezyjnymi.2. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:a) kopię wykazu zmian danych ewidencyjnych poświadczoną przez właściwy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej,b) wykaz współrzędnych wznowionych/rozgranicznych punktów granicznych, w formie elektronicznej (w układzie 2000 - plik txt),c) poświadczone kopie protokołów granicznych wraz ze szkicami, d) kopię mapy ewidencyjnej lub zasadniczej obrazującej przeprowadzone czynności,e) plik z danymi wektorowymi obrazującymi przebieg granic dzielonej nieruchomości (w układzie 2000 - plik dwg/dxf) lub kopia projektu do programu Cgeo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryteriumwyboru oferty. Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może byćkrótszy niż 90 dni i nie może być dłuższy niż 120 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 90 dni bądźdłuższy niż 120 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Połączenie działek nr 194/1, 194/2, 195, 196, 203, 204 a.m. 2 o łącznej powierzchni 40,3700 ha, położonych w obrębie Chociebórz, gmina Kamiennik, pow. nyski, woj. opolskie, a następnie podział na 3 (trzy) działki o pow. ok. 13,4566 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) Zadanie częściowe nr 2 Połączenie działek nr 194/1, 194/2, 195, 196, 203, 204 a.m. 2 o łącznej powierzchni 40,3700 ha, położonych w obrębie Chociebórz, gmina Kamiennik, pow. nyski, woj. opolskie, a następnie podział na 3 (trzy) działki o pow. ok. 13,4566 ha. Dla ww. nieruchomości urządzona jest księga wieczysta nr KW OP1N/00062075/2 prowadzona w Sądzie Rejonowym w Nysie.Zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego wsi Chociebórz - uchwała nr III/10/2006 z dnia 13.12.2006 roku działki nr 194/2, 195, 196, 204 oznaczone są symbolem R – tereny rolne; działka nr 194/1 oznaczona jest symbolem R – tereny rolne, położone w obrębie wyznaczonym pod budowę farmy wiatrowej, 203 oznaczona jest symbolem R – tereny rolne, RL – tereny użytków leśnych.1. Zakres prac: a) wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,b) przeprowadzenia w imieniu zamawiającego procedury podziałowej wraz z uzyskaniem wymaganych postanowień, decyzji i zaświadczeń,c) stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami geodezyjnymi.2. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:a) kopię wykazu zmian danych ewidencyjnych poświadczoną przez właściwy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej,b) wykaz współrzędnych wznowionych/rozgranicznych punktów granicznych, w formie elektronicznej (w układzie 2000 - plik txt),c) poświadczone kopie protokołów granicznych wraz ze szkicami, d) kopię mapy ewidencyjnej lub zasadniczej obrazującej przeprowadzone czynności,e) plik z danymi wektorowymi obrazującymi przebieg granic dzielonej nieruchomości (w układzie 2000 - plik dwg/dxf) lub kopia projektu do programu Cgeo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 90 dni i nie może być dłuższy niż 120 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 90 dni bądź dłuższy niż 120 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Podział działki 697/1 a.m. 1 o powierzchni 25,3612 ha, położonej w obrębie Lipniki, gmina Kamiennik, pow. nyski, woj. opolskie na 2 (dwie) działki o pow. ok. 12,6806 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3) Zadanie częściowe nr 3 Podział działki 697/1 a.m. 1 o powierzchni 25,3612 ha, położonej w obrębie Lipniki, gmina Kamiennik, pow. nyski, woj. opolskie na 2 (dwie) działki o pow. ok. 12,6806 ha.Dla ww. nieruchomości urządzona jest księga wieczysta nr KW OP1N/00043981/7 prowadzona w Sądzie Rejonowym w Nysie.W części zgodnie z obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego wsi Lipniki uchwała nr VII/39/07 z dnia 20.04.2007 roku działka 697/1 oznaczona jest symbolem R – tereny rolne, w części zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego wsi Lipniki uchwała nr III/10/2006 z dnia 13.12.2006 roku działka 697/1 oznaczona jest symbolem RP – tereny użytków rolnych.1. Zakres prac: a) wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,b) przeprowadzenia w imieniu zamawiającego procedury podziałowej wraz z uzyskaniem wymaganych postanowień, decyzji i zaświadczeń,c) stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami geodezyjnymi.2. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:a) kopię wykazu zmian danych ewidencyjnych poświadczoną przez właściwy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej,b) wykaz współrzędnych wznowionych/rozgranicznych punktów granicznych, w formie elektronicznej (w układzie 2000 - plik txt),c) poświadczone kopie protokołów granicznych wraz ze szkicami, d) kopię mapy ewidencyjnej lub zasadniczej obrazującej przeprowadzone czynności,e) plik z danymi wektorowymi obrazującymi przebieg granic dzielonej nieruchomości (w układzie 2000 - plik dwg/dxf) lub kopia projektu do programu Cgeo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 90 dni i nie może być dłuższy niż 120 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 90 dni bądź dłuższy niż 120 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Podział działki 699 a.m. 1 o powierzchni 30,0600 ha, położonej w obrębie Lipniki, gmina Kamiennik, pow. nyski, woj. opolskie na 2 (dwie) działki o pow. ok. 15,0300 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4) Zadanie częściowe nr 4 Podział działki 699 a.m. 1 o powierzchni 30,0600 ha, położonej w obrębie Lipniki, gmina Kamiennik, pow. nyski, woj. opolskie na 2 (dwie) działki o pow. ok. 15,0300 ha. Dla ww. nieruchomości urządzona jest księga wieczysta nr KW OP1N/00043981/7 prowadzona w Sądzie Rejonowym w Nysie.Zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego wsi Lipniki uchwała nr III/10/2006 z dnia 13.12.2006 roku działka 699 oznaczona jest symbolem RP – tereny użytków rolnych, RL – tereny użytków leśnych. Tereny ciągów ekologicznych.1. Zakres prac: a) wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,b) przeprowadzenia w imieniu zamawiającego procedury podziałowej wraz z uzyskaniem wymaganych postanowień, decyzji i zaświadczeń,c) stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami geodezyjnymi.2. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:a) kopię wykazu zmian danych ewidencyjnych poświadczoną przez właściwy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej,b) wykaz współrzędnych wznowionych/rozgranicznych punktów granicznych, w formie elektronicznej (w układzie 2000 - plik txt),c) poświadczone kopie protokołów granicznych wraz ze szkicami, d) kopię mapy ewidencyjnej lub zasadniczej obrazującej przeprowadzone czynności,e) plik z danymi wektorowymi obrazującymi przebieg granic dzielonej nieruchomości (w układzie 2000 - plik dwg/dxf) lub kopia projektu do programu Cgeo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 90 dni i nie może być dłuższy niż 120 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 90 dni bądź dłuższy niż 120 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Podział działki 701 a.m. 1 o powierzchni 27,7700 ha, położonej w obrębie Lipniki gmina Kamiennik, pow. nyski, woj. opolskie, na 2 (dwie) działki o pow. ok. 13,8850 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5) Zadanie częściowe nr 5 Podział działki 701 a.m. 1 o powierzchni 27,7700 ha, położonej w obrębie Lipniki gmina Kamiennik, pow. nyski, woj. opolskie, na 2 (dwie) działki o pow. ok. 13,8850 ha.Dla ww. nieruchomości urządzona jest księga wieczysta nr KW OP1N/00043981/7 prowadzona w Sądzie Rejonowym w Nysie.Zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego wsi Lipniki uchwała nr III/10/2006 z dnia 13.12.2006 roku działka 701 oznaczona jest symbolem RP – tereny użytków rolnych, RL – tereny użytków leśnych. Tereny ciągów ekologicznych.1. Zakres prac: a) wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej,b) przeprowadzenia w imieniu zamawiającego procedury podziałowej wraz z uzyskaniem wymaganych postanowień, decyzji i zaświadczeń,c) stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami geodezyjnymi.2. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:a) kopię wykazu zmian danych ewidencyjnych poświadczoną przez właściwy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej,b) wykaz współrzędnych wznowionych/rozgranicznych punktów granicznych, w formie elektronicznej (w układzie 2000 - plik txt),c) poświadczone kopie protokołów granicznych wraz ze szkicami, d) kopię mapy ewidencyjnej lub zasadniczej obrazującej przeprowadzone czynności,e) plik z danymi wektorowymi obrazującymi przebieg granic dzielonej nieruchomości (w układzie 2000 - plik dwg/dxf) lub kopia projektu do programu Cgeo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 90 dni i nie może być dłuższy niż 120 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 90 dni bądź dłuższy niż 120 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków