Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„PRACE BUDOWLANE W ZAMKU W PIESKOWEJ SKALE OBEJMUJĄCE REMONT KONSERWATORSKI KAPLICY ŚW. MICHAŁA Z POMIESZCZENIAMI ... "pełna nazwa zamówienia znajduje się w dziale INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawel 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 422 51 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamek@wawelzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Muzeum o charakterze rezydencji historycznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRACE BUDOWLANE W ZAMKU W PIESKOWEJ SKALE OBEJMUJĄCE REMONT KONSERWATORSKI KAPLICY ŚW. MICHAŁA Z POMIESZCZENIAMI ... "pełna nazwa zamówienia znajduje się w dziale INFORMACJE DODATKOWE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5260d2c0-7d98-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008701/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich w Zamku w Pieskowej Skale
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.wawel.krakow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określa się wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Portalu SmartPzp, tj.: 1. W zakresie podstawowym – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć RAM minimum 3 GB, taktowanie procesora minimum 1500 MHz, jeden z systemów operacyjnych: Linux Kernel 4.0, Windows 7 lub MacOS 10.12 - albo ich nowsze wersje;c) zainstalowana przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11 albo Google Chrome ver. 66 lub jej wersje późniejsze albo Mozzilla Firefox ver. 65 lub jej wersje późniejsze albo Opera ver. 58 lub jej wersje późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 lub jej wersje późniejszed) zainstalowane oprogramowanie Acrobat Reader lub inne umożliwiające obsługę plików .pdf;e) włączona obsługa JavaScript.2. w zakresie obejmującym składanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a) zainstalowane środowisko Java w wersji minimum 1.8 (jre);b) w przypadku przeglądarek internetowych: Opera, Google Chrome i Firefox dodatkowo zainstalowany dodatek do przeglądarek: Szafir SDK Webc) oprogramowanie SzafirHost zainstalowane w systemie operacyjnym.d.) Z instrukcją instalowania oprogramowania wskazanego w pkt 2.) ppkt a-c można zapoznać się w Portalu SmartPzp w zakładce "E-learning"3. Zgodnie z art. 67 Pzp określa się informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:a) Plik załączony przez Wykonawcę na Portalu i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ widnieje w Systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się na potwierdzeniu.c) Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar, za datę odebrania danych od Wykonawcy uznaje się czas zapisu danych, a następnie wyświetlenia informacji o pozytywnym przyjęciu Oferty do systemu.d) Sposób szyfrowania: Wykonawca w chwili dodawania plików zaznacza checkboxy jako dokument „zawiera dane osobowe”. Wykonawca może również wybrać opcje w chwili dodawania plików jako „dokument jawny”. W przypadku zaznaczenia przez Wykonawcę na etapie dodawania plików checkboxu „zawiera dane osobowe”, możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.4. Wykonawca celem złożenia oferty rejestruje się na Portalu pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu klikając przycisk „Załóż konto”. UWAGA: Wykonawca do założenia konta w systemie potrzebuje kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub e-dowodu. Przed terminem składania ofert wykonawca ma możliwość wycofania bądź zmiany oferty (poprzez jej wycofanie oraz złożenie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowaną ofertę brak możliwości edycji złożonej oferty). Wykonawca loguje się na stronę Portalu, wyszukuje dane postępowanie a następnie po przejściu do zakładki „Oferta”, wycofuje ją przy pomocy przycisku „Wycofaj ofertę”. Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania czynności na Portalu znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Portalu pod adresem https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu/elearning
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 5, 31 - 001 Kraków, www.wawel.krakow.pl;zamek@wawelzamek.pl; telefon nr 12 422 51 55; fax: (12) 421 51 77;• kontakt z inspektorem danych osobowych: iod@wawel.org.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: DZZP-282-3/21 prowadzonym w trybie podstawowym;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 291 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia11września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZZP-282-3/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w Zamku w Pieskowej Skale, obejmujące remont konserwatorski Kaplicy Św. Michała z pomieszczeniami przylegającymi oraz remont konserwatorski pomieszczeń na parterze skrzydła południowego zamku wraz z przebudowa instalacji oraz budowa nowej wystawy stałej ,,Kultura Staropolska”.Zamek w Pieskowej Skale jest obiektem pełniącym funkcję muzealną, wpisanym do rejestru zabytków województwa małopolskiego, podlegającym pełnej ochronie konserwatorskiej. Numer A-478 z dn. 25.04.1983 [A-609/M] – zespół zamkowy: zamek, oficyna z bramą i basztą, fortyfikacje bastionowe, ogród kwaterowy, park.2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres robót, w podanych poniżej pomieszczeniach Zamku w Pieskowej Skale:1) w pomieszczeniach na parterze skrzydła południowego Zamku; - konserwację kwater okiennych, drzwi, stropów, ścian, posadzek, - odtworzenie przewodów kominowych do wykorzystania dla wentylacji grawitacyjnej,- remont instalacji elektrycznych ( wymiana okablowania, gniazd wtykowych, włączników i opraw),- instalacje oświetlenia - instalacje sieci logicznej,- wymianę czujek pożarowych oraz tablic elektrycznych,- montaż instalacji CCiTV,- rozbudowę systemu SSWiN,- rozbudowę systemu SSP,- montaż wyposażenia recepcji wystawy,- remont zaplecza sanitarnego,- połączenie światłowodowe w istniejącej kanalizacji kablowej do pomieszczeń wartowni.2) w Kaplicy św. Michała wraz z pomieszczeniami przylegającymi;- prace przygotowawcze ( w tym przeniesienie i zabezpieczenie 4 sarkofagów cynowych z krypt do miejsca wskazanego przez Kustosza Zamku w Pieskowej Skale)- konserwację tynków, posadzki, stolarki drzwiowej i okiennej, kamiennych detali architektonicznych,- przebudowę wentylacji pomieszczeń,- modernizację instalacji elektrycznej,- modernizację instalacji teletechnicznej,- modernizację instalacji grzewczej oraz wprowadzenie osuszaczy i nawilżaczy,- montaż oświetlenia oraz opraw oświetleniowych,- instalacje audiowizualne- montaż projektorów- montaż instalacji alarmowej,- montaż instalacji CCiTV,- rozbudowę systemu SSWiN,- rozbudowę systemu SSP.3) pomieszczeniach przeznaczonych dla nowej wystawy stałej „Kultura Staropolska”;- przemurowanie kuchni węglowej, - wzniesienie ścianki dzielącej jedno z pomieszczeń,- przebudowę instalacji c.o.,- malowanie pomieszczeń,- ścieżkę dla niewidomych i tyflografika,- montaż banerów akustycznych,- instalacje oświetlenia ekspozycyjnego (system linowy i szynowy),- montaż systemów sterowania oświetleniem, - instalacje audiowizualne, - montaż projektorów.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, na którą składają się: 1) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ 2) Dokumentacja projektowa -załącznik nr 2a
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw
45212354-2 - Roboty budowlane w zakresie zamków
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 273 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru: P= C + G + D gdzie:P – łączna liczba punktów C – liczba punktów w kryterium „Cena”: 60 % = 60 pktG – liczba punktów w kryterium „Gwarancja i rękojmia”:20% = 20 pktD - liczba punktów w kryterium „Doświadczenie osób”:20% = 20 pktZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10